• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Om deze reden heb ik nog niet met Leo gepost.



    George Weasley (voor Camp en Leo)

    Ik sleurde mezelf door de gangen richting het grote zaal toe waar ik naar binnen schuifelde. Sinds deze nieuws lijkt het alsof ik een heel ander mens ben geworden; zo voelt het tenminste. Ik zie alles plotseling zo anders, vanaf een andere hoek en al. Ik let plotseling meer op de gezichtsuitdrukkingen en emoties van de andere studenten en voel plotseling een intense woedde als ik zie hoe veel plezier ze hebben en vraag me af wat hun allemaal hebben meegemaakt. Slechter dan wat ik allemaal mee heb gemaakt? Ik liep terug naar Campbell en Ralf- nee wacht- alleen Ralf toe die ook opstond, klaar om terug naar het leerlingenkamer te gaan.
    'Ralf? Waar is Campbell?' Vroeg ik aan hem en hij haalde zijn schouders op.
    'Leo kwam en sleurde hem mee het zaal uit.'
    En dat was al genoeg informatie en ik rende de zaal weer uit. Aan verschillende studenten die maar zaten te hangen vroeg ik of ze Leo ergens hebben gezien en wezen maar diverse gangen in tot ik uiteindelijk een meisje tegenkwam, ook van Griffoendor die geheimzinnig zat te fluisteren dat ze naar de keukens waren gegaan. Met een hol gevoel in mijn maag liep ik richting de keukens toe en merkte dat de portret al open stond waarna ik er door heen liep en zoals ik het al gedacht had Leo en Campbell zag staan.. Leo die een fles alcohol voor mijn Campbell zijn ogen liet bungelen.
    ‘Heei Campbell; ik weet dat je dit wilt. Vertel me nou wat mijn lieftallige beste vriend van jou wilde en het niet tegen mij zei, en dit alles is van jou.’
    ‘Merlin; Leo. Ik heb allang verteld wat hij wilde.. daarnaast hoef ik echt niet persé alcohol- ik bedoel- jij begon erover..’
    Campbell liep weg en dit was eigenlijk een perfecte moment om Leo nu aan te gaan vallen, maar hid me stil toen Campbell met drie flessen in zijn hand richting een drinkende Leo toe liel waarna hijself ook nog begon te drinken.
    ‘Gaan we nog iets doen; of ben je toch té bang wat je ongetwijfeld gaat ontkennen- om je mannelijkheid te redden.’
    ‘Kna-lpoker is dan niet echt ma-nnelijk genoeg voor ons. Wat wil jij anders doen, wat ontzettend mannelijk kan zijn. En je weet dat ik je deze avond ga dwingen om me de waarheid te vertellen. Het word een oorlog, maar ik ben er klaar voor.’
    ‘verboden bos’ zei Campbell, nog met de fles tegen zijn lippen aangedrukt en sleurde Leo plotseling richting het portret toe, waar ik dus stond waardoor ik weg sprong en me achter een pilaar verschool. Ik zag nog net leo en Campbell drinkend en al het portret uit wankelen waarna ze de gang door liepen.
    ‘…Dat is pas ontzettend mannelijk. In de verboden bos. Wie overleeft, wint en wie sterft… sterft gelukkig met deze flessen.’

    'LEO!' Riep ik uiteibdelijk en rende hun achterna. Ik zag hoe leo zich omdraaide en met een fles alcohol in zijn handen, spreidde hij zijn armen en begon te lachen.
    'Heei, George! Wil je met ons mee naar-'
    Ik duwde hem de grond neer waardoor de flessen uit zijn handen kapot vielen wat me niet boeide en met al de woedde die al vandaag mijn hele lichaam in had gekropen, schopte ik hem zo hard mogelijk in zijn zei.
    'Jij sukkel! Dombo- verader- jij, jij- VERDOMME jij IDIOOT!!' Riep ik en elke keer dwt ik hem shopte leek mijn woedde zich te verdubbelen. De woedde omdat hij mij de rug om keert en Campbell vol staat te proppen met alcohol, de woedde dat Fred me over twee jaar alleen gaat laten, de woedde dat Campbell alweer niet naar mij had geluisterd, de woedde over alles en iedereen, mezelf en het wereld, de lachende studenten tot de huilende die puur huilen omdat hun nagel is gebroken, ik haat het allemaal!
    'George, w-wacht,' stamelde hij. Ik greep naar zijn kraag en sleurde hem naar een muur toe waar ik hem tegen aan boorde.
    'Wat bezielt je plotseling? Jij bent zo- zo- Verdomme Leo!'
    Ook hij greep naar mijn kraag als een slappe poging om vrij te komen, maar alles wat ik deed was mijn vuist op de maximale in zijn wang te boren waardoor hij uit mijn greep de grond neer viel. Ik wierp een woeste blik naar Campbell en wilde op hem af gaan lopen, maar de vuist die vol in mijn gezicht kwam zorgde er voor dwt ik achteruit deinste en met een kreun naar mijn neus greep die direcht begon te bloedden.
    'Rot alsjeblieft op; George.' Siste Leo vervolgens en liep van mij en Campbell weg. En ergens was ik niet boos om deze woorden; het was zelfs een goed idee ook na alles.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George voor Fred staat op vorige pagina :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leoraaaa; ben je trots op mijn lange post :'D is eindelijk mijn langste post van deze rpg ^-^ jaj, ik heb mijn record verbroken, net als Leo zijn neus.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yay als Leo nu wegblijft dan word ik heel erg blij. Is dat mijn nog-twee-maanden-en-22-dagen-tot-mijn-verjaardag cadeau? :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Yay als Leo nu wegblijft dan word ik heel erg blij. Is dat mijn nog-twee-maanden-en-22-dagen-tot-mijn-verjaardag cadeau? :Y)


    Maybe ^^ en dankjewel voor die "datum" ik ga het niet vergeten :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maybe ^^ en dankjewel voor die "datum" ik ga het niet vergeten :'D


    Omg faal, 1 maand.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Fred, je weet dat het een doodnormale feit is, dat ik je tweelingbroer ben.' Het klinkt zo ontzettend vreugdeloos dat ik ervan schrik. Hoewel ik het niet graag toegeef heeft Leo gelijk; wij zijn veranderd. 'En- en laat me maar hopen. Dat is het minst wat ik nu nog voor jou kan doen. Ik- ik. Ik hoopte maar dat ik mezelf ooit zou kunnen bewijzen dat ik geen afschuwelijke broer was aangezien ik dat wel ben, omdat jij mij altijd hielp met alles en ik nooit er iets voor terug deed. En daarom ben ik toch blij dat je me dit- eh- dit me verteld hebt. Nu heb i-ik twee jaar de tijd om mezeld te bewijzen..' Hij glimlacht duidelijk moeizaam en ik kijk toe hoe hij naar de deur loopt. 'Ik- ik ga Camp opzoeken nu.. en waag het niet om te gaan vluchten.' Alsof hij mijn gedachten kan lezen.
    'Ik ga naar Ralf. Ik hou van je, broertje.' Met een glimlach kijk ik hoe hij wegloopt. Dan stort ik bijna in elkaar. Liegen tegen mijn tweelingbroer is vreselijk, maar soms is het nodig. En dit is zo een moment.
    En toch ga ik naar de leerlingenkamer, omdat ik weet dat hij daar waarschijnlijk is. Met pijn in mijn hart kijk ik naar de jongen die daar zit, in zijn eentje. Hoe kan ik hem achterlaten? We hebben nooit ons eerste jubileum kunnen vieren, hoewel het voor bij een geweldig moment leek.
    'Hallo Ralf. Ik hou van je.' Het klinkt misschien een beetje tactloos, maar ik ben nooit subtiel geweest. Ik ga naast hem zitten en trek hem in een knuffel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben oude topics aan het lezen en ben bij het pijnlijke moment waarop Ralf George eerder gekust heeft dan Fred :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waitwaitwait, gaat Fred nou vluchten ?!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Maybe...


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Maybe...


    Ik zit mezelf te verscheuren hierzo D= ik ga vanavibd niet kunnen slapen door jou ;-; ik zweer, ik heb zo een gevoel dwt Fred werkelijk gaat vluchten dus podt ik maar niet met Ralf zodat Fred voor eens en altijd op die positie zal staan, dichtbij Ralf <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Post maar gewoon, geloof me, er kan nog een heleboel gebeuren. Als jij niet post ga ik misschien wel posten (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Zenuwachtig zat ik maar op de bankje vam het leerlingenkamer. Afluisteren is iets slechts en het was ook nooit iets goeds geweest, je komt achter informatie die je niet wilt of mag horen. In dit geval is dat ik het niet wilde horen, maar alsnog heb ik het gehoord. Ik noest dut niet doen; maar ik had geen andere keuze.
    'Hallo Ralf. Ik hou van je.'
    Verbaasd keek ik op waar ik Fred zag staan die naast mij op het bank plaats nam en mij in een knuffel trok. Al is dit een afschuwelijke dag geweest, net als gisteren dus, dit is zo een rustgevende moment. Met maar het licht van de flammen die van het openhaardvuur schijnen en niemand anders in deze kamer waardoor ik alleen Fred zijn harstlag hoorde die langzaam en zachtjes tegen zijn borstkas aan klopte; was het maar altijd zo. Kon die hart maar nog jaren door blijven kloppen. Ik beet op mijn lip om mijn tranen tegen te houden en schuifelde wat dichter naar hem toe.
    'Ik- ik ook van jou; Fred.' Murmelde ik zachtjes en frunnikte wat aan de pluisjes van mijn broek.
    'Fred.. ik- ik beloof je; i-ik zal er voor zorgen dat dit je beste laatste t-twee jaar ooit worden..' Bij die woorden kwamen de tranen weer tevoorschijn die geruisloos mijn wangen af rolden en ik een trillende zucht liet.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Ik- ik ook van jou; Fred. Fred.. ik- ik beloof je; i-ik zal er voor zorgen dat dit je beste laatste t-twee jaar ooit worden..' Ik zie de tranen over zijn wangen lopen en voel ook een traan langs die van mij rollen. Ik wil dit niet doen, maar ik moet. Ik kan ze niet meer pijn doen dan ik ze al gedaan heb. Waarom moet ik nou juist degene zijn met het vervelende lot.
    Ik buig naar voren en kus hem. Het maakt me niet uit dat er nog veel meer andere leerlingen in deze kamer zijn, want ik wil zijn lippen nog één laatste keer op die van mij voelen voordat ik voor altijd wegga naar weetikveelwaar.
    Met tegenzin laat ik hem los. 'Ik-ik heb George beloofd dat ik nog met hem nieuwe snoepjes ga testen, dus ik moet hem maar gaan zoeken. Ik wilde je eventjes zien.' Nog snel druk ik een kusje op zijn voorhoofd en dan loop ik weg, terwijl hij niet ziet dat over mijn gezicht nu vele tranen stromen. Want hij weet niet wat ik nu ga doen aangezien ik niet wil dat hij me stopt.
    Als ik eenmaal buiten ben zie ik de donkerharige jongen al staan. Hij kijkt me met een glimlach aan en als ik bij hem ben probeert hij me een knuffel te geven. Ik duw hem weg en kijk hem aan.
    'Waarom doe je dit Aleksander? En zeg niet dat je het voor mij doet. Waarom zou jij mij willen helpen?' Hij glimlacht en ik probeer niet teveel eraan te denken dat zijn glimlach echt leuk is.
    'Omdat jij ook alles gaat vergeten en ik geloof dat je weer van mij kan gaan houden zoals je vroeger deed. Is dat niet duidelijk?'
    'Hoe kwam je er opeens achter dat dit allemaal kon?' Hoewel het een domme vraag is, zie ik hem ongemakkelijk worden. 'En waarom zei je het niet eerder?' Hij draait zijn hoofd weg en opeens passen alle puzzelstukjes. 'E-er is geen profetie. Ik g-ga niet dood?'
    Zijn gezicht verraad alles, maar als hij me aankijkt zie ik tranen in zijn ogen. 'Ik ben geen slechterik. Ik ga te ver voor wat ik wil bereiken. Ik hou van jou, maar jij houdt niet van mij. Waarom? Ik heb je veel meer te bieden dan Auron. Als je mee komt dan kunnen we gelukkig zijn samen, Fred. Je hield van me en dat kan je weer opnieuw.'
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Nee, ik haat je. Ralf en George- ze waren kapot toen ze erachter kwamen. Dit is niet zomaar iets wat je doet. Je wilde me uit hun leven wissen, alleen omdat je van me houdt. Ik haat je daardoor. Nee, Ralf heeft mij veel meer te bieden dan jij ooit zal kunnen. Hij kan er tegen als ik met andere mensen om ga.' Woedend ren ik het kasteel in, maar natuurlijk ben ik wel opgelucht. Ik weet niet waar George is, dus besluit ik het nieuws eerst aan Ralf te vertellen.
    'Ralf!' roep ik als ik hem zie. 'Het is niet waar, het is niet waar. Ik ga niet dood, ik blijf leven. Ik hou van je, ik hou van je, ik hou zoveel van je!' Ik ben veel te vrolijk en kus hem en wil hem nooit meer loslaten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lalalalala
    Toen maakte ik jullie heel happy. (flower)


    Spoiler alert: you will save yourself