• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Logan Stanley Burchard

    "Hee," Hoor ik ineens een bekende stem zitten. Ik draai me even om en kijk mijn zus aan. Ze kijkt alsof ze verwacht dat we gewoon opschuiven voor haar, ook al is er nu al amper plek. Ik blijf gewoon zitten waar ik zit. Pech voor haar, zus of geen zus.
    "Hey." Antwoord Scarlett niet veel later. Ik moet bijna grinniken om het blonde meisje. Ze lijkt er maar al te graag bij te willen horen. Tot nu toe ziet ze er wel chill uit, maar we laten niet zomaar iemand toe in onze groep, zelfs al is hij enorm verkleind hier op Oxford. Elke keer als ik aan deze school denk komt er enkel minachting naar boven. "Ik geef vanavond een feest in het buitenhuis, kom je ook?" Vraagt ze aan Avery. Mijn mondhoeken krullen een beetje omhoog bij haar woorden. Die Scarlett is me er eentje. Ze is blijkbaar net zo nieuw als ik en heeft het al gelijk voor elkaar gekregen om een feest te organiseren wat ze het hare noemt. Bijna wordt ik jaloers op haar omdat ik dat zelf niet heb gedaan. Maar uiteindelijk zal het vast niet veel uitmaken, het belangrijkste is dat er een feest komt.
    "Altijd," Antwoord Ave met een zeker enthousiaste in haar stem. Alle drie zijn we wel toe aan een feestje. Dat we gedoemd zijn naar een plek als deze betekent niet dat we niet een beetje lol mogen hebben. Anders ben ik bang dat ik het hier niet overleef. "Ik ben trouwens Avery. Logans geweldige tweelingzus," Typisch Avery. Voordat ik het door heb heeft ze mijn eten weggeritst. Als iemand bang is om dik te worden raad ik echt een tweelingzus aan, ik zou haar met liefde aan diegene afgeven met een strikje en al.
    "Ik ga me klaarmaken, voor het feest. Ik kom zo wel hierheen en dan kan je ons naar het buitenhuisje brengen" Zegt Scarlett weer waarna ze wegloopt, waarschijnlijk om zich om te kleden of zo. Zelf twijfel ik of het daar niet te vroeg voor is. Iedereen eet nog. Maar ja, ze mag het zelf weten. Als ze even later weer terugkomt trek ik een wenkbrauw naar haar op. Die besluit er helemaal voor te gaan. Mooi zo, want dat staat ook op mijn planning. "Ik ben klaar, zullen we gaan?" Vraagt ze in het algemeen.
    "Ja, laten we gaan." Antwoord Blaine waarna ik alvast opsta.
    “Laat maar eens zien waar dat buitenhuis is.” Zegt Daniël die ook al is opgestaan. Ondertussen begin ik alvast richting de uitgang van de eetzaal te lopen, ik doe niet aan wachten.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 21:20 ]


    She was always looking for more..

    stiekem wacht ik op een tijdsprong tot het feest, omdat ik nu niet zo veel inspi heb voor Silena haha


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    stiekem wacht ik op een tijdsprong tot het feest, omdat ik nu niet zo veel inspi heb voor Silena haha


    {Same here.}


    She was always looking for more..

    Jullie kunnen al heen gaan naar het buitenhuis om te organiseren?
    &Kan dit verder in het praattopic?


    Little do you know


    DOVE LANEYA PAETRIX

    ven keek ik snel om me heen door de eetzaal. Ik was op zoek naar Silena, mijn grote zus. Vandaag was mijn eerste dag op Oxford Academy. Ik vond het stiekem allemaal allemaal wel erg spannend. Ik had verwacht dat ik kennis zou gaan maken met allemaal leuke nieuwe tovenaarskinderen, maar dat viel vies tegen. De kinderen aan mijn tafel waren allemaal opmerkelijk stil. Ik had al meerdere malen geprobeerd een gesprek te starten, maar er was niet echt veel uit voort gekomen. Er was wel op gereageerd en ik had zo ook wel een meisje kunnen benoemen tot potentiele toekomstige misschienvriendin. Tot nu toe leek zij het beste maatje om mee tijd door te brengen aan deze tafel. Toch had ik ook wel even zin om mijn zus te zien. Ik had haar best lang niet meer gezien en nu ik hier op school zat , zou ik haar veel vaker zien; iets waar ik erg blij mee was. Ik had het altijd jammer gevonden als zij na de heerlijke vakantie vol samenzijn en leuke dingen doen weer weg moest, maar nu zou ik haar het hele jaar door zien.
    Al snel zag ik haar bij een groepje jongeren zitten. Ze leken me haar vrienden, maar wie het waren wist ik niet echt. Silena zag er anders uit dan de kinderen aan mijn tafel. Veel populairder en luidruchtiger; iets wat ik veel leuker vond. Ik rende zonder om te kijken op van mijn tafel naar haar toe en ging bij haar staan. "Sileen!" Riep ik blij.


    [they don't like us - yeah - why.
    Niet zo'n goed stukje, maar school :/]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Silena Zoë Paetrix


    Wanneer ik Max net een knuffel wil geven, hoor ik een kleine, kinderlijke stem door de zaal roepen, van een meisje wat onderhand dichtbij gerend komt. Mijn hand laat ik verstrengeld met die van Max op mijn been vallen, en ik zit precies tegen hem aan. "Sileen!" roept het meisje blij, en een glimlach verschijnt op mijn gezicht, ookal stond die er al. Mijn hand haal ik niet los uit die van Max, maar ik geef er een klein kneepje in. Mijn zusje staat niet veel later naast me, en ik zie een brede glimlach op haar gezicht staan. Vandaag was haar eerste schooldag, wat ik alweer bijna was vergeten. Ik had haar dan ook nog niet gezien.
    "Dove." zeg ik met een glimlachje, om mijn hand toch uit die van Max te halen en het kleine meisje een knuffel te geven. Vervolgens laat ik haar los en pak ik Max' hand weer. Ik keek het groepje even rond. "Ehm, nouja, Max ken je natuurlijk. Net als June en Lil–" mijn adem stokt heel even omdat ik me bedenk dat Lily nu natuurlijk met Lewis ergens is. "Lily ook, maar die is er nu even niet. Tommy ken je als het goed is ook wel." zeg ik vervolgens tegen mijn zusje. Ondertussen zit ik met mijn voeten op de bank en hang ik een beetje achterover tegen Max aan. Nu ik eindelijk klaar was met eten kon ik niet wachten totdat we zometeen naar het feest zouden gaan, ookal zou ik liever wat tijd alleen hebben met Max, maar ik zorg er wel voor dat ik die krijg. "Guys, geen idee of jullie dr nog kennen, maar vanaf vandaag terroriseert Silena 2.0 aka Dove deze school ook" zeg ik tegen de rest met een kleine grijns

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 22:08 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik post dit namens Floor omdat zij zelf op het moment niet op Q kan.


    DOVE LANEYA PAETRIX

    Er verschijnt een glimlach op mijn zus' gezicht, wanneer ze me ziet. Ook mijn glimlach wordt nog groter dan dat deze al was. "Dove" Zegt ze wanneer ik bij haar staat. Vervolgens neemt ze me op in een knuffel en ik knuffel haar terug. Ik heb de knuffels gemist al die tijd dat ik haar niet gezien heb. Nadat ze me los laat, pakte ze de hand van de jongen die ze voorheen ook vasthield. Ik keek opnieuw naar haar vrienden en alsof het telepathisch was, begon ze hen voor te stellen. "Ehm, nouja, Max ken je natuurlijk. Net als June en Lil-" Midden in haar voorstelrondje stopte ze even. Waarom wist ik niet precies, maar het gaf me wel de gelegenheid om nog even goed naar de gezichten van haar vrienden te kijken. Volgens haar kende ik ze en dat zou ook heel goed kunnen, maar in het korte oogopslag dat ik had gehad, had ik ze nog niet echt herkend. Nu ik nog eens goed keek, wist ik hen namen wel bij hen gezichten te plaatsen. Ook zag ik dat Lily, in wiens naar Silena was gestopt, er niet bij was. "Lily ook, maar die is er nu even niet." Bevestigde ze wat ik zelf ook had geconcludeerd. Waarom legde ze me echter niet uit. Mijn blik gleed verder naar een jongen met bruine haren. "Tommy ken je als het goed is ook wel." Tommy, meteen kwam er een vlaag van herkenning over me heen. Silena was inmiddels gaan zitten en ook ik had mijn kont op de bank geplant. Hier waren ze net als aan mijn tafel al wel een beetje klaar met eten, dus ik miste niets qua voeding. Niet dat ik me daar uberhaupt mee bezig hield. "Guys, geen idee of jullie haar nog kennen, maar vanaf vandaag terroriseert Silena 2.0 aka Dove deze school." Stelt ze me voor aan haar vrienden. Ik had geen idee of ze me herinnerden, maar het liet een grote grijns van verheuging over me heen komen. Silena had in de vakantie wel eens verteld over de wraakplannen die ze had uitgevoerd in haar jaren hier op school en nu kan ik er eindelijk aan meewerken en misschien zelfs zelf wraakplannen kon opzetten. "Gaan jullie vanavond nog iets doen?" Vroeg ik. Ik had zelf nog niet echt iets te doen en met de saaie kinderen uit mijn jaar leek het ook niet echt uit te lopen tot iets spectaculairs. Ik liet mijn blik nog even over de tafel glijden. Op het bord van Silena's vriendje, Max als ik me niet vergiste, lag nog wat eten. Verlekkerd keek ik erna. "Ga je dat nog opeten?" Vroeg ik hem, doelend op dat ik het wel op wilde eten.


    take me back to the basics and the simple life

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    Mijn bord is nog half vol, maar de rest is al zo een beetje klaar met eten. Op dat moment komt er een klein meisje aanrennen die eruit ziet zoals Silena toen ze nog jonger was. Dove. Silena stelt iedereen aan haar voor, en ik schenk haar een glimlach. Dan vraagt Dove of we vanavond nog wat gaan doen. Het feest, maar hoe gemeen het ook klinkt, van mij mag Dove dus echt niet komen. Punt 1, ze is nog veel te jong voor dit soort feestjes. Ze mag dan wel Silena's kleine zusje zijn, maar ik voel me net haar grote broer. Dan Punt 2, dat zou betekenen dat ze Silena de hele tijd zal volgen. Maar vanavond claim ik Silena, en ik zie het niet echt voor me dat Dove er ook gezellig bij komt zitten. En dan Punt 3, straks worden we betrapt en dan zit Dove ook al in de problemen. Kortom, het gaat niet gebeuren.
    'Ga je dat nog opeten?' vraagt Dove dan, voordat iemand antwoord kon geven op haar vorige vraag. Meteen veranderd de sfeer naar iets gespanners. Ik wissel een nerveuze blik met Tommy en kijk dan naar Silena.
    'Ehm...' aarzel ik.


    “A queen will always turn pain into power.”


    † • † • † • †      Avery Maggie Burchard      † • † • † • †


    Some girls want to be a princess when they grow up. I wanted to be in a bad bitch girl gang.

    Voor ik het weet is Scarlett al helemaal klaar om te gaan voor het feest. Zelf zal ik ook nog wel wat voorbereidingen moeten treffen, maar dat komt wel goed. Met z'n allen staan we op en gaan we naar buiten, richting het buitenhuis. Ik zorg ervoor dat ik naast de leuke naamloze jongen kom te lopen.
    'Dus, heb je een naam of kent iedereen je als Lekker Ding?' vraag ik hem, grinnikend.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    De jongens zijn klaar om te gaan en ik loop met Logan mee naar de deur. Wachten is niet iets waar ik van hou ook al laat ik zelf wel regelmatig mensen wachten. 'Dus wat vind je van Oxford?', vraag ik aan Logan terwijl ik hem even speels aankijk. Of hij vriendjes materiaal is weet ik niet en daar denk ik ook voorlopig nog niet overna. Maar hij is zeker niet lelijk. Ik hoop dat het net zo'n feest zoals op Hogwarts wordt. De feesten die wij gaven liepen altijd uit de hand. Mensen die op andere afdelingen slapen, mensen die de volgende dag wakker worden op de wc van Moaning Myrtly met tekeningen op hun gezicht. Ik kijk de grote zaal rond. Of ik hier echt aan ga wennen weet ik niet. Morgen zal een drama worden. Met een kater op de eerste schooldag maar dat maakt niet uit. De groep komt langzaam in beweging en ik hoop dat er vanavond geen ruzie komt tussen de twee groepen. Ruzie maakt feesten altijd zo'n drama.


    [sorry iets te kort maar ik weet voor nu even niks meer tot het feest]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    June Mercendes

    Blijkbaar heeft niemands iets zinnigs te antwoorden op mijn vraag, dus het zal wel. Ik probeer me te focussen op mijn eten, of eerder gezegd Tommy's eten, maar het werkt niet echt. Uiteindelijk hoor ik de voetstappen van iemand aan komen lopen en in de hoop dat het Lily is die zegt dat ze wat ze ook had met Lewis, heeft beëindigd en dan weer vrolijk bij ons komt zitten. Hoewel de voetstappen al totaal niet op die van Lily lijken, ben ik toch ergens een beetje teleurgesteld als ze het niet blijkt te zijn. Het is een jongen, iemand die ik niet ken.
    "Goedenavond. Zou ik erbij mogen komen zitten?" Vraagt hij dan en ik knik, hoewel ik het niet kan laten om niet zo ontzettend vrolijk te zijn als normaal.
    "Tuurlijk." Antwoord ik. "Ik ben June." Stel ik mezelf voor. Het liefst zou ik iedereen in een rondje zijn afgegaan, maar ze mogen ook best zelf praten lijkt me. Dat hoef ik niet voor ze te doen. Voordat ik het weet hoor ik nog een paar voetstappen op de tafel afkomen. Weer schiet ik in mijn Lily gedachte, maar voor ik ook maar naar deze persoon heb omgekeken weet ik ook al dat zij het niet is. Deze voetstappen lijken weliswaar niet op mannen voetstappen zoals die van de nieuwe jongen, maar kleiner, te klein. Lichter, te licht.
    "Sileen!" Roept er een te kinderlijke hoge stem die absoluut niet te vergelijken is met die van Lily. Een kleine zucht verlaat mijn lippen. Het is Silena's kleine en naar mijn mening best wel schattige zusje, waarvan ik het een wonder vindt dat ik überhaupt haar naam heb onthouden van die keren dat hij genoemd werd. Ik ben niet zo goed met namen. Volgens mij heet ze Dove, wat ik altijd herken van de Muggle Bodylotion die ik geweldig vindt, maar waar mijn oom altijd afkeurende blikken op werpt. Volgens mij is de mysterieuze verdwijning van een paar van die flessen en andere Muggle producten die ik gebruik, lang niet zo mysterieus. Ik overwoog laatst serieus een kluis te gaan kopen voor alle Muggle producten in mijn bezit, omdat mijn oom die anders op magische wijze laat verdwijnen. Het is dan ook maar al te duidelijk dat mijn oom het niet zo heeft op Muggle dingen. Ik zou haast zweren dat hij een death eater is, ook al zijn er daar nu gelukkig vrij weinig van. Hij spoort in elk geval niet, en Lewis dus ook niet. Beiden death eaters dus. Al sinds het moment dat ik daar ben komen wonen kan ik me enkel verheugen op het moment dat ik wegga. En daarvoor moet ik volwassen zijn.
    "Dove." Antwoord Silena. Dan heeft de Bodylotion tenminste ergens nut voor. "Ehm, nouja, Max ken je natuurlijk. Net als June en Lil–" Bij dat laatste woord kijk ik haar even scherp aan. Moeilijk onderwerp, aan haar stem te horen weet ze dat zelf ook. "Lily ook, maar die is er nu even niet. Tommy ken je als het goed is ook wel." Wat subtiel. Langzamerhand begin ik het idee te krijgen dat ik hier niet makkelijk overheen kom. Hoe moet ik nou leuk of gezellig doen als ik vanavond met haar op een kamer lig. Moet ik doen alsof ze gewoon naar de wc is als ze met Lewis is? Want dat gaat gewoon niet werken. Ik probeer mijn aandacht af te leiden en te bedenken hoe schattig Silena en Max wel niet zijn als ze tegen hem aanleunt. Als het niet helpt ga ik wat dichter tegen Tommy aanzitten, nog dichter dan we al waren gezien het akelige of toch handige gebrek aan ruimte, bedenkend dat ik mezelf misschien zo beter af kan leiden. "Guys, geen idee of jullie dr nog kennen, maar vanaf vandaag terroriseert Silena 2.0 aka Dove deze school ook" Vervolgd Silena.
    "Gaan jullie vanavond nog iets doen?" Vraagt Dove aan Silena, wat me wel weer een situatie tot nadenken geeft. Dat ze eten vraagt aan Max gaat een beetje aan me voorbij.
    "Ehm..." Antwoord Max gespannen, er heerst een lichtelijke stilte aan de tafel. Ik heb niet echt het idee dat dat helpt, want nu heeft ze vast en zeker wel door dat we iets gaan doen vanavond.
    "Nee, niets bijzonders." Zeg ik op een emotieloze toon uiteindelijk, hopend dat ze het geloofd. Het is maar beter voor haar dat ze niet van dat feest afweet, want no way dat ik een eerstejaars mee laat gaan naar een feest waar drank aanwezig is.

    Logan komt zo ook..
    Bij nader inzien komt Logan toch later omdat ik het best wel druk heb met mijn koffer inpakken omdat ik morgen op korte vakantie ga. Ik weet dan ook niet hoe vaak ik kan reageren tot en met woensdag.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 21:28 ]


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix


    Dove lijkt te grijnzen, en vraagt of we vanavond nog iets gaan doen, waarop mijn ogen naar mijn vrienden flitsen. Ja, we gaan iets doen. Want zometeen gaan we feesten in het buitenhuisje, maar dat is absoluut niet iets waar ik Dove bij ga laten zijn. Zeker niet in haar eerste jaar hier op Oxford. Zeker niet als er alcohol bij is. En al helemaal niet op haar eerste dag hier. "Ga je dat nog op eten?" Hoor ik haar niet veel later aan Max vragen. Haar ogen gericht op zijn bord, waar nog wat eten op ligt. Ik zie Max twijfelen, en hij stoot dan ook een 'Euhhh..' uit. Ik glimlach even, maar zeg niet ja, of nee. Dat mag Max zelf bepalen. Of Dove, als ze heel snel is. Het eten wat niet meer op borden ligt is onderhand namelijk al weer verdwenen. Duidelijk als teken dat de leraren willen dat we onze maaltijd af beginnen te ronden.
    June kijkt ven naar Dove, met een zuinige glimlach. "Nee. Niets bijzonders." Zegt ze, als antwoordt op Dove's vraag of we nog wat gaan doen vanavond. Ik glimlach naar Dove, hopend dat ze het accepteert, en niet door onze laag kijkt. Want ik heb geen zin om haar tegen te moeten houden, al zou dat waarschijnlijk sowieso wel moeten. Het zal opvallen als we niet naar de Common room gaan, of als we er later weggaan, zonder enige verklaring te geven. Toch hoop ik dt het meisje het koopt. En dat ze ons gelooft. Vast wel, door de loop van jaren is liegen en acteren makkelijk geworden, en is het iets wat ik standaard doe.


    take me back to the basics and the simple life


    Robin McAdair
    Jade staat op de een of andere manier alweer overeind en steekt haar hand uit om ook mij overeind te helpen, die ik dankbaar aanpak. "We moeten gewoon een een spreuk maken zodat je een leuning kan maken op het stukje bank waar je ook gaat zitten," zegt ze lachend. Ik lach heel ontspannen terug maar diep van binnen heb ik nog steeds de neiging om mezelf een klap te geven of met mijn hoofd op de tafel te bonken. "Dat klinkt als een geweldig idee," antwoord ik terwijl ik weer ga zitten en mezelf er nog een keer aan herinner dat er echt geen rugleuning is. Ik heb geen zin om twee keer te vallen.
    Een stukje verderop staan zíj op en onbewust krimp ik ineen om niet op te vallen. Zodra ik doorheb wat ik doe, ga ik weer rechtop zitten in de hoop dat het Jade en Chloë niet is opgevallen maar toch blijf ik afgewend zitten in de hoop dat ze me niet zullen herkennen.

    sorry, crappy post maar een slaapgebrek is niet zo bevorderlijk voor je inspiratie.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    Op dat moment begint het eten een beetje te verdwijnen. Thank god, of in dit geval, de huiselven.
    'Nee. Niets bijzonders,' zegt June dan, doeland op de eerdere vraag van Dove. Nu maar hopen dat het een beetje geloofwaardig is. Silena schenkt Dove een lieve glimlach, en ik doe het zelfde. Vervolgens sta ik op en trek Silena mee met de hand die nogsteeds in de hare gevouwen zit.
    'Ga je mee? Ik wil je nog iets laten zien,' vertel ik haar. Hopelijk begrijpt Dove dat ze niet welkom is. Persoonlijk vindt ik het wel een goede smoes, hopelijk gaat Dove de rest van de avond nu niet meer naar ons op zoek. Maar ik heb Scarlett en de rest al zien vertrekken naar het buitenhuis, en we kunnen best wel helpen ofzo.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Silena Zoë Paetrix


    Nog voordat Dove iets heeft kunnen zeggen, staat Max op, waardoor ik lichtelijk naar achteren val, aangezien ik tegen hem aanleunde. Vervolgens trekt hij me omhoog, met zijn hand die nog steeds met de mijne verstrengeld is. Ik glimlach naar hem, en vraag me ergens af waarom hij zo plots op staat.
    "Ga je mee? Ik wil je nog iets laten zien." zegt hij, en ik glimlach nog altijd naar hem. Gosh, I love him. Met een schuin oog zie ik dat hij naar Dove kijkt, en ik hoop dat ze niet gaat vragen wat er is, of nog erger, mee gaat lopen. Want ik weet niet of het een smoes is van Max, en dat hij gewoon naar het buitenhuis wilt, of dat het echt zo is. In ieder geval, maakt het mij niet uit welke van de twee het is, aangezien ik Dove bij geen van beiden mee zou willen hebben. Ik glimlach even naar mijn kleine zusje, en draai me naar Max toe, om hem een klein vlinderkusje op zijn lippen te geven. Het stelde echter weinig voor, en onze lippen raakten elkaar maar een fractie van een seconde, maar toen ik terug trok keek ik hem met een kleine grijns aan. Vervolgens trok ik hem lichtjes mee, en leipen we samen naar de uitgang van de eetzaal. In mijn ooghoek zie ik Kjellberg chagrijnig rondkijken, en naar een aantal groepjes voldaan glimlachen. Het herinnerd me er aan dat we nog steeds ons plan uit moeten voeren, en dat dat nog niet gebeurd is omdat we niet genoeg mensen hadden om mee te doen.


    take me back to the basics and the simple life