• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [De tafel van June, Lily, Tommy & die hupseflups ^^]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    [De tafel van June, Lily, Tommy & die hupseflups ^^]


    [Lily zit daar momenteel niet maar, okey (:]


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    [Lily zit daar momenteel niet maar, okey (:]


    [Oh ja oops. Dan June, Tommy en die hupseflups ^^]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jade Ira Phernon Outfit


    Er kwam een brunette bij ons zitten maar in plaats van haar te begroeten wisselde ik een blik uit met de Durmstrang jongen die duidelijk door had dat ik naar hem keek. Een grinnik rolt over mijn lippen waarna ik me weer terug op aarde haal. Ik kijk even naar Robin om antwoord te geven op zijn quasi-beledigde vraag/antwoord op dat wat ik zei over knappe jongens.
    "Tuurlijk ben jij wel knap genoeg, Robje" lach ik vrolijk "Maar nu ik nog single ben is een beetje meer Eye-candy altijd welkom" vervolg ik met een knipoog.
    Dan richt ik me op het nieuwe meisje dat er net is bij gekomen. Robin vraagt haar of ze nieuw is en ze knikt. Ze wilde net gaan eten maar legt netjes haar vork neer waarna ze hem antwoord, Beauxbatons. Niet veel seconden later verteld ze van welke school ze komt en dat ze van de uitwisseling is.
    Als ze dan vraagt of wij van Oxford komen knik ik "Sinds dit jaar wel ja" grinnik ik "Zat eerst op de leuke school met al die franse tutjes en dat vreselijke uniform" lach ik vervolgens "No Offence, dat jij bij ons komt zitten zegt al genoeg dat jij niet zoals al die tuthola's bent" voeg ik er nog even snel aan toe.
    Het meisje stelde zich voor als Chloe nogwat, niet dat die naam mij bekend voor komt enz...
    Dan stelt Robin zich ook voor, waarna ik mijn hand opsteek "Jade" lach ik. Robin vraagt haar een beetje ongemakkelijk wat ze van de school vind en ik lach zachtjes "Ik denk niet dat ze de school al voor een groot deel heeft gezien slimpie" zeg ik terwijl ik hem een duwtje tegen zn schouder geef met de mijne.


    Ik was nog niet klaar maar drukte perongeluk op vertsuren ofzo :c

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 14:49 ]


    Little do you know


    Robin McAdair
    Ik moet even kort grinniken door Jade's nieuwe bijnaam voor mij. Robje... dat klinlt ook gewoon echt niet.
    "Maar nu ik nog single ben is een beetje meer Eye-candy altijd welkom." Vervolgt ze vrolijk en ze knipoogt.
    Ze richt zich op Chloë en daardoor blijft het me bespaard om een antwoord te moeten geven.
    Natuurlijk moet ze even een opmerking maken over het stereotype Beauxbatons-meisjes. Met een halve grijns kijk ik van haar naar Jade. Hoewel ik het stiekem wel met haar eens ben - voor zover ik kan oordelen aangezien ik alleen de verhalen ken - kan het behoorlijk beledigend voor Chloë overkomen.
    Op mijn vraag wat Chloë van de school vindt, lacht Jade. "Ik denk niet dat ze de school al voor een groot gedeelte gezien heeft slimpie," zegt ze terwijl ze me met haar schouder een duwtje geeft. Oh ja, natuurlijk. Lekker bezig Robin. Twee zinnen en je bent al weer aan het stuntelen. Mijn ondertussen bijna lege bord wordt ineens erg interessant terwijl ik een beetje onverstaanbaar "natuurlijk, wist ik wel," mompel.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Chloë Theodorious

    'Jep', antwoordt de jongen. Het meisje met het paarse haar knikt en grinnikt even. 'Sinds dit jaar wel ja. Zat eerst op de leuke school met al die franse tutjes en dat vreselijke uniform', lacht ze. Ik glimlach even, schooluniformen waren altijd verschrikkelijk. Liever had ik gewoon een sweater en spijkerbroek aan, maar schooluniformen moesten het zo nodig verpesten. 'Niet iedereen op die school was Frans hoor', lach ik even. Voor mij was Beauxbatons de dichtsbijzijnde school, aangezien ik geen zin had naar Durmstrang te gaan', vertel ik. Nadat ik me heb voorgesteld, stelen de twee zich ook voor. 'Robin McAdair', zegt de jongen en het meisje steekt haar hand op en lacht 'Jade'. Het is een tijdje stil tot Robin mij een beetje ongemakkelijk vraagt wat ik tot nu toe van Oxford vind. Ik wil net antwoorden, maar Jade is me voor. 'Ik denk niet dat ze de school al voor een groot deel gezien heeft, slimpie', zegt ze, terwijl ze Robin een duwtje tegen zijn schouder geeft. 'Natuurlijk. Wist ik wel', zegt hij terwijl hij naar zijn zo goed als lege bord kijkt. 'Ik heb inderdaad nog niet zo veel gezien', geef ik toe. 'Maar dat wat ik heb gezien was leuk hoor', vervolg ik, in een poging Robin niet helemaal voor lul te laten staan. Ik glimlach even en begin dan met eten. Als ik Beauxbatons en Oxford zou moeten vergelijken qua mensen en dan een school zou moeten kiezen, zou ik naar Oxford gaan, denk ik. Ik had het gevoel dat de leerlingen hier aardiger waren, al qist ik dat natuurlijk niet helemaal zaker, aangezien ik pas twee mensen had gesproken, maar nou ja...


    be gay do crimes


    † • † • † • †      Avery Maggie Burchard      † • † • † • †


    Some girls want to be a princess when they grow up. I wanted to be in a bad bitch girl gang.

    De eetzaal in lopen alleen al zorgde ervoor dat ik al meer zin heb in dit uitwisselingsproject. Hakken tikkend op de grond, mijn losse blonde lokken achter me aan waaiend, killer make-up op en mijn gloednieuwe Oxford uniform nu al anders aangetrokken. Mijn handtas om mijn schouder geslagen, mijn rood gestifte lippen op elkaar. Het enige wat nog mist is een badass muziekje op de achtergrond en het afspelen in slow motion. Maar ik heb wel hetzelfde effect als in de films. Mensen kijken op, jongens met bewonderende blikken en meisjes vol met jaloezie. Ik zie het, maar ik reageer er niet op. Mijn blik is gericht op het achterhoofd van Logan, mijn geliefde tweelingbroer en partner in crime. Zodra ik bij de tafel waar hij aan zit - hij heeft al weer nieuwe vrienden gemaakt, zie ik - stop ik en ga naast hem staan. Alle stoelen zijn al bezet. Maar natuurlijk ga ik hier wel zitten.
    'Hee,' zeg ik slechts, mijn ogen glijdend over het gezeldschap. Daniël, natuurlijk. Ook zitten er twee knappe meisjes, een blondine en een brunette, erbij. Als laatste een jongen die er zeker niet slecht uitziet. Halleluja, die jongen is knap.

    Mag ik Avery parkeren op Blaine's schoot?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Ik glimlach even naar Logan. Voor mijn gevoel kunnen we nog eens goede vrienden worden. Er komt een meisje richting de tafel lopen. Waarom weet ik niet maar ze doet me een beetje denken aan mezelf. Haar houding in ieder geval. 'Hey.', zegt ze. 'Hey.', antwoord ik op haar. Het valt me op dat ze haar ogen lichtelijk laat hangen op Blaine, wat logisch is aangezien hij zeker niet lelijk is. Maar toch zou ik hem niet willen, de jongens van Oxford lijken me redelijk soft, iets wat ik niet aantrekkelijk vind bij mannen. Het meisje ziet er niet standaard uit maar juist bad-ass, iets wat mij wel aanspreekt. Ik haal mijn hand even door mijn lange blonde haren. Het meisje haar naam ken ik niet maar naar mijn idee is ze ongeveer hetzelfde type als ik. 'Ik geef vanavond een feest in het buitenhuis, kom je ook?', vraag ik zelfverzekerd aan het meisje. Hoe meer hoe beter. Volgens mij is ze niet heel braaf, iets wat ik zeker wel kan waarderen. Ik denk alvast wat ik straks aan ga doen, waarschijnlijk mijn korte strakke strapless jurkje. Mijn rondingen komen er goed in uit dus dat is zeker een pluspunt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    † • † • † • †      Avery Maggie Burchard      † • † • † • †


    Some girls want to be a princess when they grow up. I wanted to be in a bad bitch girl gang.

    'Hey,' antwoordt een blond meisje, glimlachend. Niet op een 'hoi-ik-ben-aardig' manier, maar meer op een 'ik-ben-cool-en-ik-weet-het' manier. Dat bevalt me wel.
    'Ik geef vanavond een feest in het buitenhuis, kom je ook?' vraagt ze daarna meteen. Misschien wordt het hier toch nog leuk.
    'Altijd,' zeg ik grijnzend, waarna ik naar voren buig om een stuk toast van Logans bord af te halen. Ik heb honger, en het zal zeker niet bij Logans toast blijven. Maar ja, je moet nou eenmaal ergens beginnen, toch?
    'Ik ben trouwens Avery. Logans geweldige tweelingzus,' stel ik mezelf voor aan de aanwezigen. Mijn achternaam vertel ik nooit, want tja, ik kom uit een muggle familie. Dat hoeft niemand te weten. En mijn tweede naam hoeft al helemaal niemand te weten.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Avery heeft wel zin in het feestje en voor mijn gevoel heeft ze ook geen probleem met drank. Ze stelt zich voor als Logan's tweelingzus en hoewel ik het niet gelijk zag lijken ze wel op elkaar. Ik kijk even op de klok. Het is niet extreem laat maar voordat ik klaar ben zal het wel een uurtje verder zijn. 'Ik ga me klaarmaken, voor het feest.', zeg ik tegen de mensen aan de tafel. Of de andere tafel het leuk vindt dat ik de andere ook heb uitgenodigd weet ik niet, maar dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Het feest was toch mijn idee. 'Ik kom zo wel hierheen en dan kan je ons naar het buitenhuisje brengen.', zeg ik lachend tegen Blaine aangezien hij zei dat hij ons kon brengen. Ik loop terug naar mijn kamer en bekijk mijn kleding. Ik wil iets leuks maar ook weer niet te eenvoudig. Na lang denken besluit ik om een zwart jurkje aan te trekken. Ook al zullen sommige mensen een jurkje te overdressed vinden maakt het mij niet uit. Ik vind hem leuk dus ik trek hem aan en buiten dat sluit het jurkje perfect aan op mijn lichaam. Mijn haren stijl ik omdat ik dat gewoon mooier vind. Snel werk ik mijn make-up bij en kijk even goedkeurend in de spiegel. Ik zie er echt goed uit, ook al zeg ik het zelf. Uit mijn koffer pak ik een handtasje, het is een speciaal tasje waar je eigenlijk alles in kwijt kwam. Het tasje heb ik een aantal jaar geleden van mijn oma gekregen. Een aantal flessen drank, mijn sigaretten en andere speciale dingen voor het feest stop ik in het tasje. Ik kijk nog voor een laatste keer in de spiegel en vertrek dan opnieuw naar de zaal waar iedereen zit. Vele mensen kijken op en om naar me maar mij maakt het niet uit. Aandacht kan nooit kwaad. Ik loop door naar de tafel waar onder andere Logan aanzit. 'Ik ben klaar, zullen we gaan?', zeg ik met een grijns op mijn lippen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Blaine Thomas Cleaver

    Goedkeurende reacties komen na mijn aanbod om het buitenhuis te laten zien naar me toe. Mijn grijns is echter niet meer van mijn gezicht af te slaan. Ik voel dat ik het weer terug ga krijgen. Ik voel dat ik weer begin te worden wie ik voorheen was.
    "Ik ga me dan zo klaar maken, waar spreken we af?" Vraagt Scarlett me dan. Natuurlijk moet zij zich klaarmaken; ik had niet anders verwacht. Ik was eerlijk gezegd niet echt van plan om iets anders aan te trekken of me helemaal op te dossen voor het feestje. Ik zag er al best goed uit, vond ik. Goed genoeg in ieder geval.
    Voordat ik kan antwoorden op Scarletts vraag, wordt mijn aandacht getrokken naar een meisje dat de eetzaal in loopt. Ze oogt niet als zo'n tuttig meisje, als iemand die snel bang zal zijn voor wat dan ook. Haar gezicht vertoont bijzondere gelaten en ook schoonheid wordt er vertoond.
    "Hee," Zegt ze als ze bij ons aan tafel komt zitten. Even weet ik niet wat te zeggen, maar daarna laat ik nog even een snelle groet uit mijn mond komen. Scarlett begint vervolgens een gesprek met het meisje, maar ik let niet echt op wat ze tegen elkaar zetten. Waarschijnlijk nodigt ze het meisje ook uit voor haar feest. Ik hoop voor haar dat ze niet hopeloos wil klinken. Ze vraagt zo ongeveer iedereen hier; niet echt exclusief. Niet dat dat nu iets was wat één van mijn prioriteiten was. Als ik een feest zou geven zou ik ook iedereen uitnodigen. Ik vond het eerlijk gezegd nogal irritant als mensen zich beter dan anderen gingen gedragen. Mijn aandacht liet ik naar mijn eten gaan. Eten was gewoon iets wat ik nodig had. Dat had iedereen, maar ik kon er echt van genieten. Ik had het ook nodig in andere zin dan enkel als voeding.
    "Ik ben trouwens Avery. Logans geweldige tweelingzus" Kwam mijn oren binnen. Het meeste van hen gesprek kwam mijn oren wel binnen, maar echt in mijn hersenen kwam het niet aan. Haar naam maakte echter wel een laatje in mijn hoofd open. Avery, ook dit leek me een handige naam om te onthouden. Ze leek me net als de eerdere jongens niet het fijnste figuur om ruzie mee te hebben.
    "Ik kom zo wel hierheen en dan kan je ons naar het buitenhuisje brengen." Zei Scarlett lachend, waarna ze de zaal vertrok. Ik knikte en glimlachtte terug. Vervolgens eet ik mijn laatste eten op. Ik wilde iets zeggen tegen het meisje, maar ik wist niet zo goed wat. Het verbaasde me; meestal wist ik wel iets te zeggen, maar bij dit meisje was mijn hoofd gewoon blanco, helemaal leeg.
    Na een tijdje kwam Scarlett weer terug. Ze vroeg of we konden gaan en ik stond snel op van mijn stoel. "Ja, laten we gaan." Zei ik. Ik begon er steeds meer zin in te krijgen, vooral met die nieuwe mensen.


    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY, I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.

    [sorry, echt slecht maar ik heb heel weinig tijd.]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Phoebe Dana Jacksons


    Ik eet mijn bord leeg en als ik America hoor zeggen dat ze niet weet of ze naar het feest gaat kijk ik even op naar Scarlett.
    "Eh, ja misschien kom ik wel" zeg ik dan een beetje zelfverzekerd maar toch ook onverschillig. Het klinkt misschien dom maar ik wil niet overkomen als de nerd die ik niet ben en ik heb op zich ook wel zin in wat gezelligers dan de hele avond op mijn kamer zitten lezen..
    Even later komt er een ander meisje bij staan, ze heeft nog een arrogantere attitude dan Scarlett die iedereen uitnodigt voor het feest.
    Scarlet vraagt aan de nieuweling bij het groepje of ze ook komt naar het feest komt, en ineens is het háar feest.
    Scarlett raakt in gesprek met het andere meisje -die zich uiteindelijk voorstelt als Avery- en niet veel later vertrekt ze uit de zaal naar de dorms om zich om te kleden. Ik kijk naar mijn kleding, simpel maar niet al te simpel. Na de lessen heb ik mijn uniform voor mijn eigen kleding gewisseld en ik vind het wel goed zo.. Mijn hakken zijn misschien een beetje over the top maar het zijn de enige hakken die ik draag en mijn favoriete schoenen, ik ben maar een klein meisje en die tien centimeter onder mijn schoenen helpt wel veel.


    Shitpost, geen inspiratie maar wil niet achterlopen met Phoebe x'D
    Heb heel veel niet mee gelezen dus er zullen wat dingen zijn waar zij een beetje afwezig bij zat :')


    Little do you know


    Robin McAdair
    Chloë antwoordt op Jade dat niet iedereen op Beauxbatons Frans was en dat ze niet naar Durmstrang wilde gaan. Ik geef haar groot gelijk en vraag mezelf af waarom ik dat niet eerder heb ingezien. Bijvoorbeeld toen ik mijn brief kreeg en ik nog een keuze had.
    Ze zegt dat ze inderdaad niet zo veel van de school gezien heeft maar dat ze het gedeelte wat ze gezien heeft wel leuk vond.
    Het masker van zelfverzekerdheid en onverschilligheid die ik de afgelopen maanden bij Jade steeds meer heb laten zakken, doe ik nu toch weer op en ik leun achterover, vanbuiten ontspannen alsof ik niet zonet een domme opmerking heb gemaakt. Iets te laat realiseer ik me dat ik op een bankje zit die geen rugleuning heeft. Ik wil me aan Jade vastgrijpen om te blijven zitten maar trek in plaats daarvan haar ook van de bank af. Inwendig geef ik mezelf een klap maar mijn oude - nieuwe? - masker zit nog goed op zijn plaats dus ik grijns alleen zelfverzekerd. "Ik denk dat er rugleuningen zouden moeten komen." Mijn stem klinkt niet zo zeker en onverschillig als ik wilde, maar het is ook een tijd geleden dat ik voor het laatst echt dit masker op heb gehad.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Daniël John Green
    Scarlett antwoordt me dat ze inderdaad ook van de uitwisseling is, iets wat ik gezien het feit dat niemand aan de tafel haar lijkt te kennen, al vermoedde.
    Blaine biedt aan om te laten zien waar het buitenhuis is en zegt tegen Scarlett dat hij wel zin heeft in een feestje. Hij mompelt iets wat ik niet helemaal kan verstaan maar het klinkt alsof hij denkt dat ‘ze’ – ongetwijfeld een andere groep die door Scarlett is uitgenodigd – hem daar niet willen hebben. Vervolgens zegt hij grijnzend en beter verstaanbaar dat dat hem niet uitmaakt en dat hij er zal zijn.
    Logan antwoordt op Blaine dat dat een goed idee lijkt en knik bevestigend. Scarlett zegt dat ze zich dan zo gaat klaarmaken. Voordat iemand kan reageren, komt Avery bij de tafel staan. Ik vroeg me al af wanneer ze zou komen.
    Scarlett vraagt haar meteen of ze ook op het feest komt en Avery antwoordt met ‘altijd’, een reactie die ik ook wel verwacht had bij haar. Ze stelt zich voor aan de anderen als Logans geweldige tweelingzus.
    Scarlett zegt dat ze zich nu gaat klaarmaken en loopt weg, ongetwijfeld op weg naar haar kamer. Na een tijdje komt ze terug in een zwart jurkje die haar figuur extra benadrukt. Ze ziet er goed uit en ik kan me niet inhouden even te knipogen.
    “Ik ben klaar, zullen we gaan?” zegt ze met een grijns. “Ja, laten we gaan” antwoordt Blaine terwijl hij opstaat. Ook ik sta op. “Laat maar eens zien waar dat buitenhuis is.”


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jade Ira Phernon Outfit


    Ik luister niet helemaal mee naar Chloë en Robin waardoor ik waarschijnlijk wat mis maar het maakt me niet zoveel uit, ik heb honger. Met een beetje een verveelde blik op mijn gezicht eet ik mijn bord snel maar netjes leeg. Voor het eten weer verdwijnt moet mijn honger gestild zijn...
    Er valt een stilte en ineens word ik achterover getrokken waarna ik naast Robin op de grond terecht kom. Even kijk ik hem vragend aan, maar als hij begint over leuningen schiet ik in de lach.
    "Hahaha, sukkel" lach ik vrolijk, tja sukkel is een beetje mijn stopwoordje geworden tegen iedereen met een domme actie en dergelijke. Ik hijs mezelf omhoog waarna ik mijn onderbenen van het bankje naar de grond zet om vervolgens op te staan. Als ik eenmaal sta steek ik mijn hand uit naar Robin om hem overeind te helpen.
    "We moeten gewoon een spreuk maken zodat je een leuning kan maken op het stukje bank waar je ook gaat zitten" lach ik tegen Robin.


    Crappy, too lazy to read it all again x'd


    Little do you know