• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes

    Max geeft geen antwoord op mijn vraag en haalt enkel zijn schouders op.
    "Dit klinkt goed." Zegt Tommy blij. Dat is waar ook, die was er net nog niets van het feest, want hij was met ene Blaine aan het praten. Alleen al van de gedachte wordt ik chagrijnig. Ach, hij is in elk geval voor het feest, ik denk dat we allemaal wel een lolletje kunnen gebruiken.
    "Hmwja vwolghmss mwhij wel" Antwoord Silena tussen twee happen door. Ondertussen schep ook ik mijn hele bord vol. Zo vol dat er een paar aardappelen afvallen. De mayonaise die erop zit laat een vlek achter op het tafelkleed. Ik doe alsof mijn neus bloed en leg alles snel weer netjes op mijn bord, die ik een beetje verplaatst zodat hij de vlek dekt. "jepp, volgesmij wel. Zeven uur buitenhuisje?" Vraagt Silena dan in het algemeen, waarop ik knik. Ik vindt het prima, na al die saaie schoolweken kan ik wel een feestje gebruiken. "We gaan toch wel Come and Get Me doen?" Vervolgd Silena weer, waarop ik moet grinniken. Je zou denken dat je na een aantal jaar te volwassen wordt voor zo'n spelletje, maar wij niet. Wij zijn de onvolwassenheid zelve. Voordat ik op Silena kan antwoorden zie ik in mijn ooghoek dat Tommy een stuk minder blij kijkt dan eerst. Fronsend kijk ik op en uiteraard komt uitgerekend hij hierheen gelopen. Ik kan mijn oren niet geloven als Lewis vraagt of Lily mee wilt komen en al helemaal niet als Lily ook daadwerkelijk met hem mee gaat. Kwaad staar ik ze na en gelijk heb ik totaal geen zin meer in dat hele buitenhuis idee en heb ik meer zin om te gaan huilen. Ik knijp woest in de fles ketchup in mijn hand en zonder dat ik het doorheb heb ik ongeveer de hele fles geleegd op mijn bord waardoor mijn hele eten onder de ketchup zit.
    "Verdomme." Zeg ik zacht en zuchtend. Ik probeer aan het feest en anderen leuke dingen te denken, maar in één oogopslag lijken ze niet leuk meer.


    She was always looking for more..

    LILY AMANDA HALE.
    "I will never understand why I ended up this way or what the reason was for"


    Samen lopen we de Great Hall uit. Ik heb geen idee waar Lewis heen wilt gaan en bij elke stap die ik zet word ik nieuwsgieriger. We lopen een trap omhoog en nu heb ik echt geen idee waar hij heen wilt. Als hij ergens naar buiten wilde leek het me nog wel logisch maar jongens kunnen niet bij de meisjes in de Dorm komen en andersom is het hetzelfde geval. Lewis stopt bij het lokaal van Charms. Langzaam opent hij de deur en loopt hij naar binnen waarna ik zijn voorbeeld volg. Wanneer ik binnen ben valt mijn mond open van bewondering. Overal in het lokaal zweven lampionnen lichtjes.
    "Wauw" is het enige wat ik uit kan brengen. Ik kijk naar het midden van het lokaal en zie dat daar een gedekte tafel staat. Met een glimlach die nooit meer van mijn gezicht weg kan gaan doe ik een stap naar Lewis toe om hem vervolgens een omhelzing te geven.


    -

    FLEUR NYMPHADORA LUPIN.
    "Not all those who wander are lost"


    Ik glimlach wanneer een bruinharige jongen een teken van ja geeft op mijn vraag of ik bij hen mag komen zitten. Ik wil niet te opdringerig zijn en al helemaal niet opdringerig overkomen.
    "Een feest?" zegt de bruinharige jongen daarna. Ik glimlach even bij het horen van dat woord. Op Hogwarts gaven we ook wel eens feesten in de leerlingenkamer. We bleven dan met zijn alle op tot de vroege uren en vielen dan half in slaap in de les. Ik glimlach even bij de herinnering.
    "Yepp, een feestje, niet super groot ofzo, in het buitenhuisje" zegt een bruinharig meisje. Ze is knap en aan de manier waarop ze naar de bruinharige jongen kijkt is te zien dat ze een relatie hebben.
    "Ik ken jou" zegt een van de meisjes tegen mij. Ik kijk even naar het gezicht van het blonde meisje en zie inderdaad dat ik haar al ken. Haar naam is Scarlett en haar house was Slytherin. Ik wist helemaal niet dat zij ook naar Oxford ging. Ik luister naar wat de anderen zeggen maar zeg zelf niks. Ik wil niet al te opdringerig zijn en al helemaal niet al te opdringerig overkomen. Scarlett lijkt zich gelijk thuis te voelen in het groepje. Na al die jaren ben ik er nog steeds niet uit of ik Scarlett mag of niet. Na een tijdje komt er een jongen richting de tafel lopen waar we aan zitten en gelijk lijkt de hele sfeer te veranderen. Een meisje staat op en loopt met hem mee. Ik kijk even naar een van de meisjes die druk bezig is met een fles ketchup en haar hele eten onder spuit.
    "Verdomme" hoor ik haar zacht zeggen. Ik kijk even ongemakkelijk de groep rond.
    "Dus, wie zijn jullie?"


    -

    America Gaia Lazar



    "Yep.. Shit happens als je niet interessant genoeg bent", mompelt Phoebe en ik knik even instemmend. "Ach, trek het jullie niet aan", zegt Blaine op een manier die waarschijnlijk troostend bedoeld was. "Ze zijn jullie niet waard." Ik glimlach even waterig naar hem. Het is aardig van hem dat hij probeert ons te 'troosten', maar dat zou niet wegnemen dat we gewoon keihard geditcht zijn. Phoebe besluit het onderwerp te veranderen naar een ander onderwerp, waarvoor ik haar even dankbaar aankijk. "Maar goed... Ander onderwerp. Hebben jullie de flyer op het prikbord al gezien?", vraagt ze. Ik ga ervan uit dat ze het heeft over de flyer die een bal aankondigt, dus ik knik even. Blaine zegt echter nogal vragend "Nee", waardoor ik het even kort uitleg. "Er is één of ander uitwisselingsproject met drie andere Europese scholen. Vanwege, ik heb geen idee. Volgende week vrijdag wordt een soort welkomstbal gehouden, waarvan ik nu eigenlijk al vrijzeker weet dat ik er niet heen zal willen. Begrijp me niet verkeerd, hoor... Ik vind het best dat er mensen van andere scholen komen, maar het bal lijkt mij vrij nutteloos en saai." Ik zwijg even en neem een slok limonade. "Het feit dat ik eerst ook nog een jurk zal moeten vinden met bijpassende hakken en alles, helpt ook niet erg mee", grijns ik even. In jurken voelde ik me zwaar ongemakkelijk, dus ik was eigenlijk niet van plan te gaan, tenzij Phoebe wel zou gaan. Ik was niet zoals Silena en de rest van dat groepje en liet mijn vrienden niet zomaar stikken. "Gaan jullie wel heen?", vraag ik dan ook maar.


    be gay do crimes


    Silena Zoë Paetrix


    De rest let ik niet zo veel, omdat ik simpelweg aan het eten ben. Op een gegeven moment komt er een meisje aanlopen. Ze kijkt lichtelijk ongemakkelijk de groep rond, en besluit dan toch maar iets te zeggen. "Dus, wie zijn jullie?" vraagt ze dus. Ik slik de hap met een broodje knakworst door en leg het broodje terug op mijn bord. "Silena Zoë Paetrix. Prankster van de school, aangenaam" zeg ik met een combinatie van een grijns en een glimlach. "En jij bent?" vraag ik haar vervolgens. Vervolgens dwalen mijn gedachtes lichtelijk af naar het feest van vanavond. June wou net blijkbaar antwoorden, maar aangezien Lewis kwam, en Lily vrijwillig met hem mee liep, is ze er niet zo bij met haar gedachtes. Wat ik wel snap. Maar nog steeds zou ik hier in een nooit een kant kiezen. Ja, Lily verdient een vriendje enzo. Maar ik heb zelf ook een hekel aan Lewis, en kan het niet aan om June zo te zien. Vervolgens pak ik mijn broodje weer op en neem ik nog een hap, waarna het broodje met enkele happen is vertrokken naar mijn maag.


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Verdomme," mompelt June, als Lily is weggelopen en ze de halve fles ketchup op haar bord heeft uitgeknepen. Ik leg mijn hand op die van haar en knijp er zacht in. Ik zet mijn bord tussen ons in, zodat ze mijn - nog normale - eten kan delen. Het zou nogal zielig zijn als haar avondeten bestaat uit wat eten met een hele kwak ketchup. Dan valt mijn oog op een ander onbekend meisje. Scarlett zegt haar te kennen; Hogwarts dus.
    "Dus, wie zijn jullie?" Ze kijkt nogal ongemakkelijk. Om haar iets meer welkom te laten voelen, schuif ik iets dichter naar June - wat ik ook niet erg vind -, zodat het nieuwe meisje erbij kan zitten.
    Silena stelt zich voor als prankster van de school, waardoor ik even lach. "Tommy," stel ik mezelf voor met een zo vriendelijk mogelijke glimlach. "Kom erbij zitten, er is vast wel genoeg ruimte als we allemaal een beetje dichterbij elkaar zitten." Ik klop op de plek naast me.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Lewis Mercendes

    Ik ben eigenlijk ongelofelijk bang dat ze het niets vindt, dat ze het te overdreven vindt. Want normaal gesproken ben ik totaal niet zoals nu. Het was een impulsief idee. Ik was boos op June en ik wist zeker dat ik echt voor Lily wilde gaan. Ik wacht ontzettend bang voor haar reactie, voor wat ze ook gaat zeggen.
    "Wauw" Is uiteindelijk het enige wat ze zegt. Pas dan durf ik eindelijk even rustig adem te halen, al voel ik me nog steeds ergens een beetje ongemakkelijk. Ik ben gewoon nog steeds bang dat ze het niets vindt. Ik wil haar nergens in teleurstellen en ik ben steeds bang dat ik dat wel doe.
    "Ik hoop dat je het mooi vindt." Zeg ik uiteindelijk een tikkeltje nerveus. "Ik hoop dat je het eten lekker vindt." Vervolg ik waarna ik naar het tafeltje loop en een stoel voor haar naar achter schuif. Ik slik even kort. Ik ben erop gebrand om een goede indruk bij haar te maken.


    She was always looking for more..

    Phoebe Dana Jacksons


    Blaine probeert ons op te peppen met wat woorden als 'trek het je niet aan' en 'ze zijn het niet waard' en gek genoeg helpt het wel een beetje. Ik hoop dat hij niet zo'n type is dat eerst vrienden maakt en je dan in de steek laat ofzo...
    Als ik van onderwerp verander door de flyer te noemen lijkt Blaine het niet te snappen, America beschrijft het idee van de uitwisseling en het bal. Ze kijkt ons vragend aan en vraagt of we gaan. Mijn ogen beginnen te twinkelen bij het idee... als 'hopeloze romanticus' hou ik echt van het idee om in een baljurk bovenaan de trap te staan met mijn haar mooi opgestoken en dan dat iedereen onderaan de trap me verwondert aan kijkt... maar een date zal er niet van komen dus denk ik niet dat ik zal gaan, zonder date ga ik dus niet. Ik weet dat America het sowieso al niet zou willen aangezien ze niet echt van jurken enzo houdt dus wil ik het haar ook besparen. Ik ga uiteindelijk toch teveel hopen op een Disney-ending en dan word ik alleen maar teleurgesteld, nee dankje.
    Onverschillig haal ik mijn schouders op "Nee, ik denk het niet" zeg ik alsof ik een hekel heb aan het bal, hopend dat niemand de twinkeling in mijn ogen net had opgemerkt... waarschijnlijk wel... ik prik met mijn vork in een aardappel die nog op mijn bord ligt om afleiding te zoeken van de gedachtes aan het bal.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 21:24 ]


    Little do you know


    Logan Stanley Burchard

    Nogal chagrijnig loop ik weet ik veel waar heen. Ik ken dit hele gebouw niet en niemand is dan ook even zo aardig geweest om een routebeschrijving of iets dergelijks te geven, wat mijn leven voor vandaag en de komende dagen al een stuk makkelijker zou maken. Nou, dat is het dus niet. Dit hele uitwisselingsproject slaat nergens op. Uiteindelijk ga ik maar gewoon op het geluid af waar de meesten stemmen vandaan komen. De plek waar het avondeten wordt gehouden zal dan ook wel luidruchtig zijn. Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar Daniël is. Die ben ik vast en zeker wel ergens kwijt geraakt, tuurlijk. Eerste dag in deze shit en ik ben de enige persoon die ik ken al weer kwijt. Dat gaat echt de goede kant op. We waren ergens bij een wc en opeens, verdwenen. Ik reken er maar op dat hij ook zo op het avondeten af zou gaan en dat ik hem daar wel tegen kom. Met een gezicht wat staat als onweer loop ik de zaal in waar iedereen maar al te vrolijk zit te praten en te eten. Het enige wat ik denk is hoe graag ik mijn vrienden wil zien en hoe graag ik terug wil gaan naar Durmstrang. Ik kijk een beetje om me heen bij wie ik zal gaan zitten. Ik ga dus al helemaal niet in mijn eentje ergens zitten. Zo zielig ben ik ook weer niet. Uiteindelijk plof ik maar zonder vragen neer bij een groepje waar twee meisjes en een jongen zitten.
    "Ik ben Logan. Logan Stanley Burchard." Zeg ik ongelofelijk zelfverzekerd. "Ik kom van Durmstrang." Vervolg ik mezelf.


    She was always looking for more..


    Daniël John Green
    Ik kijk om me heen. Logan is nergens te bekennen. Shit, dat moet mij ook weer overkomen. Ik ben nog maar net op een onbekende school en de enige bekende persoon is al verdwenen. Gefrustreerd sla ik tegen de muur aan. Helaas laat dat Logan niet verschijnen maar het heeft ook nog tot gevolg dat mijn hand pijn doet. Terwijl de frustratie zich ophoopt - wat doe ik überhaupt op deze school? Ik hoor op Durmstrang - loop ik een willekeurige kant op. Op de een of andere manier was dat de goede kant en ik kom in de zaal terecht waar al het eten al klaarstaat. Het ruikt superlekker, dat moet ik toegeven, en het water loopt me dan ook in de mond. Ik wil net op een willekeurige plek gaan zitten - de beste plek moet nog worden uitgekozen - als ik een bekend hoofd zie. Gelukkig, Logan is hier ook. Langzaam slenter ik naar hem en het groepje waar hij bij zit toe en plof neer op een lege plek. Voor het gemak 'vergeet' ik me voor te stellen terwijl ik eindelijk mijn bord volschep.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Ik kijk naar de andere tafel waar ook een heel groepje zit. Een raar gevoel bekruipt me alsof er een vreemd verleden zit tussen mijn nieuwe "vriendengroep" en de andere tafel. Dit jaar moet geweldig worden en het feest ook. Hoe meer mensen hoe beter. Ik haal mijn hand door mijn haren en zucht even. Op Hogwarts was je vrienden met mensen van je afdeling maar hier heb je geen afdelingen. Dus waarom zal ik de andere tafel niet ook uitnodigen op het feestje. Even twijfel ik, als er al een tijdje een ruzie tussen de tafels is zullen ze het vast niet leuk vinden als een nieuweling ineens de boel komt omgooien maar waarom eigenlijk niet. Ik neem nog een slokje van mijn drinken. 'Zal ik die andere tafel ook uitnodigen? Hoe meer hoe beter toch?', vraag ik in het algemeen aan de tafel. Mede ook omdat ik benieuwd ben naar de andere mensen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en een feest is daar toch de perfecte plek voor. Gewoon één groot feest om te vieren dat de uitwisselingsstudenten er zijn. Opnieuw kijk ik naar de andere tafels. Er zitten zeker een paar leuke jongens aan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jade Ira Phernon Outfit


    Robin lacht en zegt dat het 'teveel gevaarlijke kleuren' waren, iets waardoor ik ook moet lachen. Hij pakt nieuw eten omdat het andere onder het drinken zit, en deze keer doet hij wat voorzichtiger.
    Dan verteld hij wat er op de flyer staat. Iets over een uitwisseling.
    "Yey" mompel ik ongeïnteresseerd "Misschien komen er wel knappe jongens?" vervolg ik lachend. Niet dat ik zo'n type meisje ben dat graag een relatie aan gaat maar ik vind het altijd wel leuk om te kijken natuurlijk. Mijn ogen gaan de grote zaal door, op zoek naar enige tekenen van nieuwe leerlingen...
    Dan stuiteren mijn ogen op twee jongens, ze zien er goed uit en lijken ongeveer mijn leeftijd.. als die twee niet nieuw zijn kun je me schieten, zo'n uiterlijk valt mij wel op. Ik tik Robin aan:
    "Hé, kijk, nieuwe leerlingen" zeg ik met een knikje naar de twee jongens "Ik durf te wedden dat die niet van beauxbatons komen" lach ik vrolijk. Nee, als ze van Beauxbatons komen had ik ze echt wel herkend, en dan hadden ze er niet zo 'badass wannabe' uit gezien. Zulke jongens drukken hun gezicht nog liever in een paardenkont dan dat ze naar een school als Beauxbatons gaan... een zachte grinnik rolt over mijn lippen wanneer die zin door mijn gedachte gaat: Binnenpretje.


    Little do you know

    Chloë Xanthippe Theodorious



    Met mijn oortjes in liep ik richting het kasteel waar ik het komende jaar zal verblijven. In plaats van in een hutkoffer had ik mijn spullen in een magisch vergrootte koffer gedaan, die ik achter me aan sleepte. Eenmaal aangekomen bij de deur naar binnen, duwde ik hem voorzichtig open, maar ik klapte hem niet tegen iemand aan gelukkig. Aangezien ik niemand zag staan, liep ik maar een beetje doelloos rond, tot de geur van eten mijn neus binnendrong. Ik liep in de richting van de geur en kwam al snel uit bij een eetzaal, die al best vol zat. Ik keek snel even waar weinig mensen zaten, terwijl ik zachtjes mee neuriede met Dance with the Devil van Breaking Benjamin. Ik kende alle teksten al zo'n beetje uit mijn hoofd, maar dat maakte me vrij weinig uit. Op en gegeven moment zag ik een plaatsje waar nog niet zo veel mensen zaten, alleen een meisje met paars haar, die ik volgensmij wel eens had gezien op Beauxbatons en een jongen die ik nog niet kende. Ik liep naar ze toe. "Mag ik hier zitten?", vroeg ik vervolgens, terwijl ik de twee personen vragend aankeek. Ik wist niet of ze het goed zouden vinden en zei er dus nog maar achteraan dat het niet erg was als ze me er niet bij wilden hebben.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:18 ]


    be gay do crimes


    Robin McAdair
    "Wat? Ben ik niet knap genoeg?" Vraag ik Jade quasi-beledigd. Eigenlijk verbaas ik mezelf hiermee. Ik zeg het gewoon echt en ven niet knalrood geworden -tenminste, dat hoop ik.
    Jade wijst naar twee jongens en zegt dat het nieuwe leerlingen zijn. Ik volg haar blik en zie al snel wie ze bedoeld. Ik voel de glimlach op mijn gezicht verdwijnen en het kost me veel moeite mijn gezicht in de plooi te houden. Jade heeft gelijk, ze komen niet van beauxbatons. Deden ze dat maar. Natuurlijk ken ik ze maar wat doen ze hier? Horen zij niet veilig op Durmstramg te zitten? Hoewel het al een tijd geleden is dat ik ze voor het laatst gezien heb, herken ik ze meteen. De hel is naar Oxford gekomen..
    Ik antwoord Jade niet en richt me in plaats daarvan op het meisje die net aan is komen lopen met de vraag of ze erbij mag komen zitten. "Natuurlijk" antwoord ik met een knikje naar de bank. "Nieuw?" Jade's blik ontwijk ik wijselijk.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Blaine Thomas Cleaver

    "Er is één of ander uitwisselingsproject met drie andere Europese scholen. Vanwege, ik heb geen idee. Volgende week vrijdag wordt een soort welkomstbal gehouden, waarvan ik nu eigenlijk al vrijzeker weet dat ik er niet heen zal willen. Begrijp me niet verkeerd, hoor... Ik vind het best dat er mensen van andere scholen komen, maar het bal lijkt mij vrij nutteloos en saai." Legt America aan me uit, waarna ze even stilhoudt. "Het feit dat ik eerst ook nog een jurk zal moeten vinden met bijpassende hakken en alles, helpt ook niet erg mee", zegt ze daarna. Het laat me glimlachen. Vaak vonden meisjes dingen zoals dat de leukste tijdbesteding. Ik vond het altijd grappig als een meisje daar anders over dacht, al wist ik nu dat veel meiden dat deden.
    Dan vraagt ze of wij er wel heen gaan, maar eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. Ik had pas een paar momenten geleden gehoord over het feest. Meestal was ik op mijn vorige school wel in voor een feestje. Door velen werd ik zelfs als feestbeest gekenmerkt, maar op deze school was het toch anders.
    Ik kijk naar Phoebe en zie dat ze even opleeft bij het idee van het feest. Haar antwoord op America's vraag verbaast me dan ook.
    Voordat ik er iets over kan zeggen, trekt iets, nou ja iemand, mijn gedachten van het feest weg. "Ik ben Logan. Logan Stanley Burchard." Zegt een zelfverzekerde stoeruitziende jongen. Op het eerste gezicht zag hij er wel uit als iemand die ik zou mogen; iemand waar ik misschien wel goed mee op zou kunnen schieten. "Ik kom van Durmstrang." Laat hij vervolgens nog even weten.
    "Blaine" Stelde ik me voor. "Je bent van de uitwisseling neem ik aan?"
    Echter voordat Logan mijn vraag kon beantwoorden, kwam er nog een jongen bijzitten. Hij leek qua uitstraling wel een beetje op Logan. De manier waarop ze naar elkaar keken, liet mij denken dat dit niet de eerste keer was dat ze elkaar zagen. "Hi, kom jij ook van Durmstang?" Groette ik de jongen.

    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY, I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 15:44 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman