• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”



    June Mercendes

    Op dat moment dat ik me echt behoorlijk verlept voel, wanneer ik niet weet hoe dit nu verder moet, besluit dat ene nieuwe meisje er ineens iets luchtigs doorheen te zeggen.
    "Dus, wie zijn jullie?" Zegt ze. Het is niet Scarlett, maar een ander nieuw meisje die er ineens bij staat sinds dat ik terug ben gekomen met Tommy. Ik heb geen idee wat haar naam is, maar die zal ze wel hebben gezegd toen wij er nog niet bij waren. Ergens erger ik me dan ook behoorlijk aan haar. Want ik zit zeg maar midden in een soort van crisis hier. Ik kan het mijn vrienden niet aan doen om het contact met Lily te verbreken en ik kan het mezelf niet aan doen om haar met Lewis haar gang te laten gaan. Naar mijn mening loopt ze letterlijk over naar de duivel. Zo impulsief als een paar maanden terug zal ik niet meer zijn, maar toen overrompelde ze me echt, wat nogal logisch is als ze op een plek waar ik het nota bene kan zien, gaat staan zoenen met hem. Ik bedoel, kan ze dan niet aan mij zien dat hij echt niet goed is. Als in, echt niet goed. Want als ik zo overdreven reageer, dan moet daar toch wel een reden voor zijn? Denkt ze echt serieus dat ik gewoon een overdrijvende bitch ben? Want dat ben ik niet. Blijkbaar is zij te druk met haar nieuwe vriendje om dat te zien. Alleen om het woord vriendje en Lewis al samen met Lily te betrekken, doet al pijn. Kan ze niet alleen al begrijpen dat ik niet wil dat hij haar iets aandoet?
    "Silena Zoë Paetrix. Prankster van de school, aangenaam" Antwoord Silena doodleuk haar vraag, alsof er niets is gebeurd en ze het niet eens heeft gehoord.
    "Tommy," Zegt Tommy simpelweg. Als hij zijn hand op de mijne legt voel ik al dat ik iets rustiger wordt. Ik probeer mezelf te kalmeren en aan een leuk onderwerp te denken. Aan Tommy dus. Hij schuift iets meer naar mij toe zodat het nieuwe meisje kan zitten.
    "Kom erbij zitten, er is vast wel genoeg ruimte als we allemaal een beetje dichterbij elkaar zitten." Zegt hij erbij. Persoonlijk heb ik er niets op tegen om dichter bij elkaar te zitten. Oké, misschien is zij toch ook weer niet zo erg. Ze zorgt in elk geval voor minder ruimte. Ook schuift Tommy zijn bord richting mij zodat we zijn eten samen kunnen delen. Ik moet zeggen dat ik hem daar erg dankbaar voor ben. Ik hou van ketchup, maar ik hou niet van veel ketchup. Ik had mijn eten echt geruïneerd. Voorzichtig pak ik iets van zijn bord, al durf ik niet te veel te eten. Ik wil ook niet dat hij weer niets overhoudt.
    "Bedankt." Zeg ik zacht tegen hem. Ik betwijfel op anderen het kunnen horen. Niet alleen voor zijn eten, maar ook voor de mentale steun of hoe je het ook wil noemen, die ervoor heeft gezorgd dat ik me nu al een stuk minder gestrest voel.
    "En jij bent?" Vraagt Silena daarna weer aan het meisje, wat zich blijkbaar ook nog niet heeft voorgesteld tegen de rest.
    "Zal ik die andere tafel ook uitnodigen? Hoe meer hoe beter toch?" Vraagt Scarlett dan ineens. Snel richt ik mijn ogen op de andere tafel die ze bedoelt. Gelijk komt er een brok in mijn keel. Dat komt omdat Phoebe en Mer aan die tafel zitten. Die ene Blaine is er ook, tuurlijk, die is overal wel te vinden en er zitten ook een paar jongens die ik nog nooit heb gezien. Zo te zien komen ze van Durmstrang. Aan dat soort jongens is dat wel te zien. Ik heb Phoebe en Mer altijd beschouwd als een deel van ons groepje, maar de laatste tijd gaan ze de hele tijd alleen zitten. Ik kan maar niet begrijpen waarom.
    "Ja, tuurlijk. Die twee meisjes zijn vrienden van ons." Geef ik als antwoord. Eigenlijk heb ik liever dat Blaine zo ver mogelijk wegblijft van het feest als mogelijk is, maar het is goed als hij komt. Het liefste zou ik hem willen vragen met wat voor 'project' hij en Tommy bezig zijn, maar ik weet dat ik dat niet echt kan maken richting Tommy's privacy toe. Ik ga niet het soort meisje woorden wat aan iedereen vraagt waar hij mee bezig is. No way. Wel kan niets me ervan weerhouden om Blaine even goed duidelijk te maken dat hij Tommy echt niet moet gaan lastig vallen, wat er dan ook gaande is tussen die twee. Ik probeer mijn gedachten af te wenden naar vanavond. "Als we dat feest over twee uur willen gaan houden lijkt het mij wel handig als we na het eten beginnen met de voorbereidingen. We moeten iedereen ook laten weten dat we een feest gaan houden." Even denk ik na. Ik weet dat er zo'n soort spreuk is dat je ergens iets op kan schrijven, maar dat alleen bepaalde personen dat kunnen lezen. Dat zouden we op flyers kunnen doen, maar dan zou het ook verdacht worden als er overal lege blaadjes papier zijn. "We zouden ergens op een muur kunnen schrijven dat we een feest gaan houden, maar dat onleesbaar maken voor leraren. Dan zien sowieso veel mensen het." Zeg ik bedenkelijk. Was het eigenlijk wel de bedoeling dat we veel mensen zouden uitnodigen? Of hielden we het kleinschalig. Ach, ik had in elk geval een plan bedacht voor het grootschalige, waar ik eigenlijk wel een keertje zin in heb, gewoon omdat we het nooit doen.


    She was always looking for more..

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Ik zit rustig een beetje voor me uit te staren tot June antwoord geeft op mijn vraag. 'Ja tuurlijk. Die meisjes zijn vrienden van ons.', zegt ze. Ik glimlach even en sta op. Als niemand anders het gaat doen nodig ik de andere mensen wel uit. Voor mijn gevoel maken zij een onderdeel uit van onze klas. Ik haal even mijn hand door mijn haar en kijk of mijn make up nog goed zit. Mijn moeder heeft me vroeger altijd geleerd dat de eerste indruk telt. 'Ben zo terug.', zeg ik en ik loop richting de andere tafel waar Blaine aanzit. 'Hey, we vieren vanavond een feestje in het buitenhuis en als jullie willen kunnen jullie komen.', zeg ik zelfverzekerd met een glimlach. Het feestje wordt geweldig en met meer mannen is het gelijk leuker. Zeker als ze er zo knap uitzien. De jongens komen waarschijnlijk van Durmstrang. Vrijwel elke jongen die daarvandaan komt is gespierd en een redelijke bad boy. Precies mijn type jongen. Als ik voor het bal van binnenkort geen date heb ga ik niet. Dat maakt een bal volgens mij minder leuk. De voorbereidingen moesten beginnen. Drank neergezet, muziek worden uitgezocht en ik moet mijn party outfit nog samenstellen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Daniël John Green
    De jongen die al zat, vraagt of ik van Durmstrang kom. "Jep," antwoord ik. "Daniël is de naam. Daniël John Green."
    Ik krijg het gevoel dat er naar mij gekeken wordt en als ik me half omdraai zie ik dat dat ook zo is. Een meisje met paars haar wijst naar ons. Naast haar zit een jongen die me ergens wel bekend voorkomt maar de afstand is te groot om echt goed te kijken dus ik zou niet weten waarvan ik hem zou moeten kennen. Voor ik verder heb kunnen nadenken waar ik hem van zou kunnen kennen, staat er een blond meisje bij de tafel.
    "Hey, we vieren vanavond een feestje in het buitenhuis en als jullie willen kunnen jullie komen," zegt ze met een zelfverzekerde glimlach. Ook al wist ik niet dat er überhaupt een buitenhuis was - lang leve de niet-bestaande rondleiding van deze school - een feest klinkt wel goed, vooral als er veel drank bij betrokken is. Ik glimlach even naar haar. "Met drank hoop ik?" Misschien is hun idee van een feest wel met alleen cola en verder niks en in dat geval kom ik sowieso niet.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Een jongen met prachtig lichaam en mooie ogen antwoord op mijn vraag. 'Met drank hoop ik.', zegt de jongen. Een glimlach siert mijn lippen, eindelijk iemand die mijn mening deelde. 'Tuurlijk is er drank.', zeg ik met een glimlach. De jongen was duidelijk nieuw hier aangezien hier volgens Silena bijna nooit werd gezopen. Op Hogwarts was dat anders maar ook op Durmstrang was het blijkbaar anders. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk de jongen even verleidelijk aan. Niet al te opvallend maar wel dat hij me zal herinneren. Met jongens flirten vind ik geweldig en het is zelfs nog leuker als de jongens terug flirten. Vanavond ga ik al de jongens wel eens wat laten zien. Hoewel ik meestal gewoon standaard kleding draag is mijn plan om vanavond iets sexyers aan te trekken. Ik ben immers één van de nieuwkomers en zo kan ik gelijk laten zien wie ik precies ben. De tafel waar de jongen aanzit kijk ik even rond. Een paar leuke jongens, heel leuk zelfs. Het feest gaat geweldig worden met drank, muziek, jongens, drugs. Op Hogwarts kon alles en dat ga ik ook uitproberen op Oxford. Alleen wie er met mij meedoet is nog een vraag.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Phoebe Dana Jacksons


    Ons gesprek over het bal word afgekapt wanneer er een nieuwe jongen bij ons aan tafel komt zitten. Hij stelt zichzelf -enorm zelfverzekerd- voor als Logan waarna hij verteld dat hij van Durmstrang komt. Niet veel later komt er nog een jongen bij zitten, echter houdt deze zich stil en doet eten op zijn bord. Hij lijkt Logan te kennen aangezien hij er bij komt zitten en hij ziet er wel uit alsof hij van Durmstrang komt.
    Blaine stelde zichzelf voor en zei dat ze van de uitwisseling zullen zijn volgens hem zijn
    "Ik ben Phoebe, Jacksons" stel ik mezelf dan met een vriendelijke maar toch een tikkeltje zelfverzekerde lach.
    Blaine vraagt de jongen die er in stilte bij kwam zitten of hij ook van Durmstrang komt en de jongen knikt met een simpele 'yup'. Dan stelt de jongen zich voor als Daniel, past wel bij hem.. hij kijkt even om terwijl ik geen idee heb waarom en waarnaar dus besteed ik er geen aandacht aan.
    Dan komt er een blondine bij ons staan, 'Hey, we vieren vanavond een feestje in het buitenhuis en als jullie willen kunnen jullie komen.', zegt ze met een zelfverzekerde glimlach en houding.
    "We?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen, ik zou niet weten wie het is en waar ze vandaan komt dus wie 'we' moeten zijn... wie weet is ze wel schizofreen maar dat is denk ik een beetje te ver gezocht.
    De spraakzame Daniel vraagt of er drank is en het meisje knikt "Tuurlijk is er drank" zegt ze met een glimlach, staat ze nou met hem te flirten of lijkt het alleen maar zo? Iniedergeval vind ik het een beetje irritant.. Ze haalt een hand door haar haren en kijkt hem met een blik aan die genoeg zegt. ik rol met mijn ogen, eerste indruk? Ehh slet... een beetje te zelfverzekerd, een beetje te flirterig.. nee ik denk niet dat ik echt bevriend met haar kan worden als ze zo blijft doen rond jongens.. net een loopse hond bij een stel reutjes... oké Phoebe wat ben je aan het doen? Normaal denk je nooit zo neerbuigend over anderen.. je kent haar niet eens. ik ben aan het veranderen merk ik...
    Ik vraag me af hoe dat kind zich op dat feest dan gaat gedragen.. ik denk tien keer zo erg en de kans zal wel zijn dat ze die jongens nog gaat staan berijden ook... oké wtf phoebe nu kan je er wel mee stoppen, dit slaat nergens meer op.


    No Offence :'D

    Ik heb de neiging om Kjellberg de Partypooper te laten zijn x'D


    Little do you know


    Logan Stanley Burchard

    Naar mijn mening heb ik wel een mooie entree gemaakt, gelukkig komt Daniël al snel naast me zitten. Hij is mijn vriend, maar hij is ook niet erg sociaal naar mijn mening aangezien hij zichzelf niet eens netjes voorstelt.
    "Hi, kom jij ook van Durmstang?" Vraagt een jongen.
    "Jep. Daniël is de naam. Daniël John Green." Geeft hij antwoord.
    "Blaine" Stelt de enige jongen aan tafel zich voor. Hij ziet er wel oké uit. "Je bent van de uitwisseling neem ik aan?" Vervolgd hij, waarop ik het niet kan laten om even te zuchten.
    "Jep, helaas wel." Antwoord ik.
    "Ik ben Phoebe, Jacksons" Stelt één van de meisjes zich dan voor. Zo te zien bevat deze school zeker schoonheid.
    "Hey, we vieren vanavond een feestje in het buitenhuis en als jullie willen kunnen jullie komen," Hoor ik dan opeens een nieuwe stem zeggen. Het is een meisje. Gelijk bekijk ik haar van top tot teen. Ze is blond en heeft een knap gezicht. Ze praat zelfverzekerd dus het zit wel goed met haar.
    "Met drank hoop ik?" Vraagt Daniël terwijl ik het meisje nog aan het bekijken ben.
    "Tuurlijk is er drank." Antwoord ze waarna ik het niet kan laten om even te lachen.
    "Persoonlijk heb ik geen idee waar dat buitenhuis wel niet mag zijn, maar zodra ik het gevonden heb kom ik zeker." Zeg ik tegen haar. Het kan een goede manier zijn om een mooie entree te maken op deze school, waar ik wel vindt dat de mensen moeten weten met wie ze te maken hebben.


    She was always looking for more..


    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy

    Als ik in gesprek ben geraakt met de gespierde jongen lacht een andere jongen zachtjes om mijn antwoord.
    Ik kijk de jongen even aan en glimlach naar hem. Damn, die komt hier ook niet vandaan.
    De jongen zag er Bad Boy uit en dat is precies het type waar ik op val.
    Ik voel dat hij me van top tot teen bekijkt maar daar heb ik geen probleem mee.
    'Persoonlijk heb ik geen idee waar dat buitenhuis wel niet mag zijn, maar zodra ik het gevonden heb kom ik zeker.', ik lach even om zijn opmerking.
    'Dan ga ik wel met je meezoeken want eigenlijk weet ik ook niet precies waar het is.', ik glimlach even naar de jongen.
    Zo erg lijken de mensen op deze school nog niet eens.
    Waar ik echt heel blij mee ben want een school vol saaie mensen had ik niet kunnen volhouden.
    De angst dat leraren erachter komen heb ik niet. Tenminste dat boeit me niet.
    Ik heb ergere dingen op Hogwarts gedaan en een feestje kan nooit fout zijn.
    Een meisje kijkt me een beetje arrogant aan maar ik trek me er niks van aan.
    'We?', vraagt ze. 'Ja, ik samen met wat mensen.', zeg ik.
    Namen noemen doe ik niet aan, mede ook omdat ik niet iedereen zijn naam kan onthouden.



    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Daniël John Green
    Het meisje zegt dat er natuurlijk drank is. Gelukkig maar. Een feest zonder drank zou niks waard zijn. Ze haalt haar hand door haar haar en glimlacht verleidelijk. Redelijk opvallend laat ik mijn blik over haar heen glijden. Ze ziet er goed uit, dat moet ik toegeven. Als dit de standaard hier op Oxford is, kan dit misschien toch wat worden.
    Een van de meisjes die al zat, stelt zich voor als Phoebe. Ook zij ziet er goed uit.
    Logan antwoord op het eerste meisje dat hij wel komt al heeft hij geen flauw idee waar het buitenhuis is. Daar heeft hij best een goed punt. Het meisje lacht en antwoordt dat zij dat ook niet weet. "Ook van de uitwisseling?" vraag ik haar
    Phoebe kijkt naar haar en vraagt wie de we in de vraag is. Het blijken een paar anderen te zijn. Een grote groep voor het feest dus. Ik hoef niet eens naar Logan te kijken om te weten wat hij denkt: een goede plek om te laten weten wie ze voor zich hebben.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Blaine Thomas Cleaver

    "Jep," antwoordt de jongen. "Daniël is de naam. Daniël John Green." Daniel en Logan, ik neem de namen goed op in mijn geheugen. Ik zou niet bekend willen staan als iemand die namen vergeet en zeker bij deze jongens lijkt het me wel goed er goed voor te staan. Vanuit mijn ooghoek zie ik dan een meisje naar ons toegelopen. Volgens mij is het een nieuw meisje. Dat denk ik de laatste tijd bij veel mensen, maar bij haar weet ik het vrijwel zeker. Haar blonde haar en zelfverzekerde houding heb ik nog niet in die combinatie op deze school. De zelfverzekerde meisjes hier zijn vooral brunettes. "Hey, we vieren vanavond een feestje in het buitenhuis en als jullie willen kunnen jullie komen," Meldt ze terwijl een zelfverzekerde glimlach haar gezicht siert. Ik merk dat ik niet de enige ben die schoonheid in het uiterlijk van het meisje ziet. Ik zie Logans ogen langs het lichaam van het meisje gaan en ook Daniël lijkt niet van haar af te slaan. Wanneer hij haar vraagt of er drank aanwezig zal zijn, zie ik haar een beetje flirterig op hem in gaan. Ook bij Logan kan ze het niet laten haar spannende kant te laten zien. Niet persoonlijk ofzo, maar met zulke meisjes zou ik niet snel een relatie beginnen. Flirten? Natuurlijk deed ik dat ook, maar zo open en bloot in de eetzaal vond ik een beetje overdreven. Ach, wie was ik om dat te beslissen, dat was hen eigen keus. Net als dat het mijn eigen keuze was dat ik Silena gezoend heb in de eerste paar minuten dat ik haar kende, dus ik besloot dat het niet waardig was hen te vergelijken met mijzelf, omdat ik nou ook niet de voortreffelijkste was in dit soort zaken.
    Integendeel van de jongens leek Phoebe het meisje niet echt te mogen. "We?" Vraagt ze. Het klinkt een beetje bitchy, al heeft ze het niet zo hoeven bedoelen. Het meisje neemt het op op dezelfde manier als ik doe. 'Ja, ik samen met wat mensen.', Is haar niet al te vriendelijke antwoord.
    "Ik kan jullie wel laten zien waar dat buitenhuis is." Zeg ik, nadat ze tot de conclusie komen dat niemand van hen echt weet waar het is. "Al ken ik deze school na een aantal weken ook nog niet echt als mijn broekzak." Ik keek even naar Phoebe en America, maar besloot dat ik dit echt wel voor mezelf kon beslissen. Ik had inmiddels al wel door dat zij nu niet echt zin hadden om naar een feestje met hen oude vrienden te gaan, maar het was nu nog niet echt alsof we de allerbeste vrienden waren en dat ik alles hetzelfde zou doen als hen. Bovendien kende ik ze ook amper een uur. "Ik heb ook wel zin in een feestje." Zei ik naar het meisje gericht. "Al denk ik niet dat zij mij daar zo graag hebben." Mompelde ik, terwijl naar het groepje van mijn broer keek. "Maar wat zij willen kan de pot op, dus ik zal er zijn." Zei ik en ik voelde mijn gewoonlijke grijns alweer op mijn gezicht terugkomen. Feestjes waren altijd leuk.

    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY, I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    America Gaia Lazar



    Phoebes ogen begonnen te twinkelen na mijn vraag, maar toch haalt ze haar schouders op en zegt, redelijk onverschillig, 'Nee, ik denk het niet'. Ik glimlach even half, Phoebe kon soms een hopeloze romanticus zijn en ik denk dat zij het juist wel leuk zou vinden heen te gaan. Ik besluit er nu verder even niks over te zeggen, maar later op het onderwerp terug te komen. Ik richt mijn blik op Blaine, maar voordat hij antwoord heeft gegeven, komt er een andere jongen bij ons aan tafel zitten. 'Ik ben Logan. Logan Stanley Burchard', zegt de jongen zelfverzekerd. Ik had hem nog nooit eerder hier gezien, en ging er dus vanuit dat hij hier kwam met de uitwisseling. Mijn vermoeden werd bevestigt toen hij toevoegde dat hij van Durmstrang kwam. Blaine stelde zich voor en vroeg de vraag die ik ook van plan was te stellen. Niet veel later kwam er nog een jongen bij ons zitten, ook onbekend. 'Hi, kom jij ook van Durmstrang?', groette Blaine hem. 'Jep. Daniël is de naam. Daniël John Green.' Phoebe stelt zoch ook voor en ik besluit me ook weer in het gesprek te mengen. 'America Gaia Lazar', zeg ik. Eigenlijk maakte het me vrij weinig uit wat deze dudes van me dachten, dus misschien kwam ik niet heel vriendelijk over. Ik zie een blondine naar ons toe lopen . In hoeverre ik weet zat zij net bij de andere groep. Ze ziet er zelfverzekerd uit, wat mij alleen maar laat denken hoe goed zij wel niet in die groep zou passen. 'Hey, we vieren vieren vanavond een feestje in het buitenhuis en als jullie willen kunnen jullie komen', zegt het meisje. Ik zucht even en schud mijn hoofd dan. Ik was eigenlijk van plan vanavond gewoon rustig te gaan lezen, misschien het laatste beetje huiswerk voor komende week nog af te maken. Wanneer ik even naar mijn tafelgenoten kijk, zie ik dat de jongens hun ogen goedkeurend over het lichaam van het meisje laten glijden. 'We?', vraagt Phoebe, met opgetrokken wenkbrauwen. Ik besluit het gesprek maar gewoon niet meer echt goed te gaan volgen en verveeld speel ik wat met het eten wat nog op mijn bord ligt, onopgegeten. Half luisterend vang ik wat op over dat er drank zal zijn, wat van mij nou niet bepaald hoeft. Ik haal mijn schouders dan ook even op. 'Ik zie nog wel of ik kom', zeg ik, terwijl waarschijnlijk wel aan me is te zien dat ik niet vooruit kijk naar het feestje.


    be gay do crimes


    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy

    De jongen met de mooie ogen bekijkt me. 'Ook van de uitwisseling?', vraagt hij. Ik lach even. 'Ja, ik ben hier net.', zeg ik met een glimlach. De jongen die volgens June, Blaine werd genoemd mengt zich ook in het gesprek. 'Ik kan jullie wel laten zien waar het buitenhuis is.', zegt hij. Dit feest gaat geweldig worden. De mensen die er komen zien eruit als aardige mensen. 'Klinkt goed.', antwoordt ik met een speelse glimlach op Blaine. De meisjes aan de tafel zien mij waarschijnlijk als een slet maar dit is gewoon mijn manier om te leven. Ik ben nou eenmaal een flirt ook al is dat soms niet eens mijn bedoeling. 'Ik heb ook wel zin in een feestje.', zegt Blaine en een glimlach siert mijn lippen. Hij mompelt iets wat ik niet kan verstaan. Misschien praat hij wel tegen zichzelf. Blaine zegt dat hij komt met een grijns op zijn lippen. 'Ik ga me dan zo klaar maken, waar spreken we af?', vraag ik aan hem. De twee jongens van Durmstrang komen als het goed is ook. Waarschijnlijk drinken zij ook wat dus betekent dat ik niet in mijn eentje dronken ga worden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Jackson Charles Vanderbilt

    Nauwlettend keek ik de zaal rond. Ik zag leerlingen in verschillende lengtes, kleuren, geuren, maten. Ze praten met verschillende mensen, aten verschillende dingen. Niets leek het zelfde of overeenkomstig, terwijl sommige dingen juist er hetzelfde waren. Er waren groepjes en mensen die alleen zaten. Luidruchtige en stille mensen. Mensen die veel aandacht vroegen en mensen die meer aandacht gaven. Ik gaf meestal echter meer aandacht aan de mensen die er niet om vroegen. Ik was er een lange tijd geleden al achter gekomen dat deze mensen vaak meer te bieden hadden. Mensen konden dingen zeggen en doen die ze niet meenden, maar ik had liever puur natuur. Wees gewoon wie je bent, dan komt het goed.
    Dat was echter iets wat ik mezelf ook voorhield. In velen oppervlaktes was ik mezelf, maar op andere vlakken leek ik net een ander persoon. Emoties, had ik al vroeg geleerd, waren niet dingen die je moest laten zien. Ze konden je verzwakken of andere mensen een kans op overnemen geven. Ook overdreven boosheid was niet goed. Emoties waren niet goed. Gevoelloos was ook niet goed. Zonder enige emotie kon je niet liegen, niet verleiden, niet verbleken of verblijden. Een tussenweg zoeken, daar ging het om. Het ging om gevoelens tonen. Toon je interesse in andere, maar niet dat je een ander nodig hebt. Dat is een ander ding dat je omlaag kan laten gaan. Het was een soort regel bij mij. Het was niet alsof ik er altijd aan dacht, ik had het gewoon aangewend. Het was een deel van mij geworden, een deel dat moeilijk te veranderen was.
    Ik keek nauwkeurig door de ruimte. Wie leek mij geschikt als vriend en wie niet? Mijn blik gleed naar een tafel met een aantal ruige jongens een een paar meisjes. Ik zag gelijk dat de jongens van durmstang kwamen. Dat was nou niet bepaald mijn favoriete school. Aan een andere tafel zag ik een aantal meisjes van Hogwarts. Ik weet niet waardoor, maar ik herkende het gewoon. Ik liep erheen en zette een vriendelijk gezicht op. "Goedenavond. Zou ik erbij mogen komen zitten?" Vroeg ik beleefd.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Chloë Xanthippe Theodorious



    'Natuurlijk', antwoordde de jongen, terwijl hij naar de bank knikte. Ik glimlachte even dankbaar en liet me vervolgens op de bank ploffen. Vervolgens schep ik wat eten op en ik wil net een hap nemen als de jongen nog een vraag stelt. 'Nieuw?' ik knik even en leg mijn vork weer neer waarna ik een beter antwoord geef. 'Jup, ik kom van Beauxbatons, met het uitwisselingsproject', glimlach ik. 'Komen jullie wel van Oxford?', vraag ik ze, waarna ik mijn vork weer oppak en toch echt begin met eten. De muziek van Breaking Benjamin schalt nog steeds door de oortjes en snel zet ik mijn mobiel uit. Veel kon ik hier niet met het ding, behalve mijn muziek luisteren, maar dat was goed genoeg voor mij. Verder zwijgend eet ik mijn eten op, tot ik me plots bedenk dat ik me nog niet voor heb gesteld. 'Ik ben Chloë trouwens', zeg ik 'Chloë Theodorious'. Daarna kijk ik de mensen weer aan, waar ik bij aan tafel zit.


    be gay do crimes


    Robin McAdair
    Het meisje laat zich op de bank neerploffen en antwoordt dat ze van Beauxbatons komt. "Komen jullie wel van Oxford?" Vraagt ze.
    Ik neem een hap van mijn eten voordat ik antwoord. "Jep." Ik kom natuurlijk ook van Durmstrang maar dat nu noemen lijkt me niet erg zinnig aangezien zij het ongetwijfeld over het uitwisselingsproject heeft.
    Uit haar oortjes komt muziek. Het is te zacht om echt te horen en sowieso betwijfel ik of ik het anders wel zou kennen. Ze zet de muziek uit en stelt zich voor als Chloë Theodorius.
    "Robin McAdair," stel ik me ook voor waarna ik nog een hap eten in mijn mond stop en er een stilte valt.
    "Dus eh..." zeg ik ongemakkelijk in een poging het gesprek gaande te houden. "Wat vind je tot nu toe van Oxford?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Logan Stanley Burchard

    "Dan ga ik wel met je meezoeken want eigenlijk weet ik ook niet precies waar het is." Antwoord de blondine op mijn opmerking over dat buitenhuis die ik niet kende. Haar antwoord verbaast me ergens, aangezien dat ze blijkbaar nieuw is en al gelijk heeft besloten om een feest te geven. Dat vereist pit en ik houd wel van pit.
    "Ik zie nog wel of ik kom." Zegt één van de meisjes aan de tafel lang niet zo enthousiast over dit hele gebeuren als ik ben. Ik neem mezelf maar voor dat dat aan het vrouwelijke geslacht ligt. Naar mijn mening zijn er twee soorten meises. Degenen die alles wat ik leuk vindt afkeuren en degenen die het alleen maar toejuichen. Scarlett hoort duidelijk bij die laatste groep, maar over de andere twee meisjes valt het nog te bezien. Degene die zich voorgesteld heeft als Phoebe kijkt lichtelijk afkeurend naar, laat ik maar zeggen, Scarletts manier van doen.
    "Ook van de uitwisseling?" Vraagt Daniël, wat ik eigenlijk al heb vastgesteld naar mijn mening.
    "Ja, ik ben hier net." Haar woorden bevestigen mijn vermoedens enkel. Ik ben benieuwd van welke school ze in dat geval komt. Ik gok op Hogwarts omdat ik in die paar minuten dat ik haar al ken al weet dat zij niet de meest standaard persoon is voor op een school als Beauxbantos.
    "Ik kan jullie wel laten zien waar dat buitenhuis is." Vraagt de jongen die volgens mij Blaine heet. Ik knik en bedenk me dat dat een uitstekend plan is.
    "Ja, dat lijkt me wel wat." Geef ik als antwoord, terwijl ik even stevig dooreet zodat we snel weg kunnen.

    Btw Floor, welke tafel bedoel je met Jackson?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 21:45 ]


    She was always looking for more..