• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Blaine Thomas Cleaver

    Timothy lijkt even verbouwereerd door mijn antwoord. "Ik ehm... weet het niet, oké." Bevestigt hij mijn vermoeden. Ik begrijp zijn reactie, maar toch voelt het raar. Ik had niet verwacht dat hij me om mijn nek zou springen en een vreugdedansje zou doen, maar toch had ik verwacht dat ik nu iemand hier zo hebben. Iemand die meer was dan alleen iemand om hoi tegen te zeggen. "We zijn hoe dan ook broers en ik wil er het beste van maken, alleen nu nog niet. Dit moet eerst nog even bezinken, maar ik spreek je later wel." Dit maakt het iets beter, maar ik weet niet of ik het kan vertrouwen. Voor nu wil ik dat het liefst wel doen, maar ik wil niet dat het mijn hart later zal breken, want misschien lijkt het alsof ik dat niet heb, maar er zit er zeker één in me, hoe diep het ook mag zitten. Timothy draait zich snel om en loopt dan weg, waarschijnlijk naar de eetzaal, waarschijnlijk terug naar zijn vrienden. Hij heeft mij niet nodig, waarschijnlijk heeft hij helemaal geen zin in een nieuwe broer in zijn leven, maar toch hoop ik vurig dat er meer uit zal komen dan dit. Ik hoop stiekem op een soort vriendschap, maar ik weet dat daar ook meer voor nodig is dan alleen het feit dat we voor de helft hetzelfde bloed hebben.
    Ik loop achter Timothy aan naar de eetzaal. Hij loopt echter veel sneller. Ik wil niet lijken op een stalker ofzoiets, wat niet wegneemt dat ik er één ben. Ik zie dat mijn broer naar de tafel loopt waar al zijn vrienden zitten. Ook Brandon zit erbij en ik zie een paar nieuwe leerlingen. Even twijfel ik of ik er zal gaan zitten, maar dan besluit ik het niet te doen. Ik wil Timothy even wat tijd en ruimte geven om het nieuws te verwerken. Ik kijk om me heen en merk al gauw een meisje op. Ze zit alleen aan tafel en lijkt niet te wachten op iemand. Ik ga naast haar zitten en stel me voor. "Ik ben Blaine, Blaine Cleaver. Wie ben jij?" Dan besef ik dat ze misschien geen behoefte heeft aan gezelschap. "Zeg het maar als je me weg wil hoor, dat kan ik begrijpen."

    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY, I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.

    Ik heb Blaine naast Phoebe geparkeerd.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Silena Zoë Paetrix


    Blijkbaar spreken we af in Scralett's Dorm, waarop June meteen al zegt dat het niet handig is. Niet veel later komt er een meisje aanlopen, met de vraag op ze er bij mag zitten. Voordat ik kan antwoorden reageert Max al, en dus komt het meisje er bij zitten.
    "Een feest?" vraagt Max.
    "Yepp, een feestje, niet super groot ofzo, in het buitenhuisje." zeg ik met een glimlach, waarna ik hem een kusje op zijn neus geef. Vervolgens richt ik mij op het eten wat zojuist verschenen is, en schep ik mijn bord vol met eten. Een halve pizza, wat vlees, wat groenten, vanalles en nog wat. Zoals altijd past het eigenlijk niet op mijn bord, en begin ik dus maar met het eten van de kippensoep, die ik naast mijn bord had gezet. De reden dat ik niet echt zin had in een feestje is dat ik liever eindelijk wat tijd alleen met Max zou hebben, maar dat lukt hopelijk nog steeds wel.


    take me back to the basics and the simple life

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy






    Meer mensen lijken in te zijn voor een feest en ik glimlach, 'Hell yeah!', zeg ik met een grijns tegen Max. Het buitenhuisje klinkt als een perfecte plek en docenten zouden niet zo snel komen kijken. 'Is het buitenhuisje groot?', vraag ik in het algemeen. Er stapt een meisje richting onze tafel. Haar gezicht komt me bekent voor. 'Ik ken jou.', zeg ik tegen Fleur. Het meisje had ik voorgaande jaren wel eens op Hogwarts gezien, maar voor zover ik weet was ze een Gryffindor. Op Hogwarts sprak ik nooit met haar. Of veel mensen hier zuipen weet ik niet maar toch heb ik zin in het feest. Misschien komen er wel hele leuke jongens op af. Brandon is knapper geworden, dat is iets wat zeker is. 'Damn, waar blijft het eten?', ik zucht opnieuw. Even snel kijk ik of mijn make-up nog goed zit en gelukkig zit alles nog precies zoals het hoort. June is al een tijdje geleden weggelopen naar een jongen en samen staan ze in het begin van de eetzaal. Misschien zijn alle leuke jongens op deze school wel bezet. Het eten verschijnt en ik begin met eten. Mijn maag klinkt gelijk blijer en er loopt een jongen langs. Hij heeft zwart haar en ziet er goed uit. 'Wie is hij?', vraag ik in het algemeen en ik wijs naar Blaine.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 22:13 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Voordat ik even een moment heb om hiervan bij te komen, loopt June al naar me toe. Ik wil er chagrijnig over zijn, omdat ik nu me snel moet herpakken, maar het is June. Als zij er is, kan ik niet chagrijnig of bot zijn. "Hé!" roept ze. Ik glimlach breed naar haar. "Wat wilde die Blaine van je?" Ik haal even nonchalant mijn schouders op, die net nog alleen leken te hangen. Het is voor mij nog te irrealistisch om het aan June te vertellen. Dat komt later wel.
    "Niets bijzonders. Even voor een project wat overleggen." Ik zeg het zo luchtig dat ik mezelf bijna geloof. Ik steek mijn handen in mijn zakken en kijk naar het groepje. "Zullen we gaan zitten? Ik heb ongelooflijke trek." Ik lach er even bij. Ook al kan ik zo waarschijnlijk geen hap door mijn keel krijgen, vind ik het fijn om in hun gezelschap te zijn. De laatste maanden waren zonder spanningen. Lily en June waren weer oké, Max en Silena ging ook allemaal goed en ik en June ook. Het voelt goed om bij hun te zijn.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes

    Een tikkeltje gespannen wacht ik op Tommy's antwoord.
    "Niets bijzonders. Even voor een project wat overleggen." Zegt hij. Ik frons een beetje. Daar leek het niet op. En welk project? Ik weet niets over een project. Hij moet wel iets verzwijgen, maar dat komt later wel. Net als de andere helft van het verhaal waar hij maanden geleden mee is begonnen. Hier midden in de Great Hall is volgens mij niet echt het moment voor dit gesprek, al weet ik wel zeker dat het er ook van gaat komen. Ik kan er niet tegen dat ik weet dat er iets is, maar niet weet hoe ik hem daarmee kan helpen.
    "Oké." Zeg ik dan maar uiteindelijk kort zonder dat ik er verder over door zeur.
    "Zullen we gaan zitten? Ik heb ongelooflijke trek." Zegt Tommy dan ik ik knik.
    "Dat lijkt me een maar al te goed plan, maar net was er nog geen eten." Antwoord ik. Ik heb echt heel erg veel honger, zoals gewoonlijk en ik ben blij dat het etenstijd is.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Wanneer ze instemt met wat ik zeg en er verder niet op ingaat, maak ik van binnen een vreugdedansje. Nog even uitstel van executie en dit voor mezelf laten bezinken. "Dat lijkt me een maar al te goed plan, maar net was er nog geen eten." Ik glimlach even en kijk naar de tafels. Er staat inderdaad al eten en het ruikt heerlijk. Meteen trek ik June mee naar de tafel waar de anderen zitten en wurm mezelf ertussen. Het valt me op dat er een nieuw meisje zit. Ik ken haar niet, maar aangezien vandaag de nieuwe studenten zouden komen, is ze waarschijnlijk van een van die scholen. Ze ziet er te zachtaardig uit voor Durmstrang en heeft niet dezelfde magische schoonheid als iemand van Beauxbatons. Hogwarts dus. Ze vraagt wie iemand is en wijst vervolgens naar Blaine.
    "Blaine," reageer ik. Vanaf een afstand zie ik wel hoe wel op elkaar kunnen lijken als broers. Het haar, de lach; allemaal net zoals mijn vader.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy






    June komt teruglopen samen met nog een jongen. De jongen ken ik nog niet, wel reageert hij op mijn vraag van eerder. 'Blaine.', zegt de jongen. Ik voel hoe de jongen me bekijkt. 'Ik ben Scarlett.', stel ik me voor aan de nieuw bijgekomen jongen. Waarschijnlijk voelt hij zich opgelaten, ik ben immers nieuw en ben nu al voor zover ik weet bij zijn vrienden aangeschoven. Even glimlach ik en eet verder. Mijn honger wordt gelukkig al minder en ik moet een goede bodem leggen voor het drinken van vanavond. Ik neem een slok van mijn drinken en trek mijn topje even iets lager. Mijn topjes schuiven altijd omhoog en ik ben daar heel precies in. Al weet ik zeker dat ik vanavond toch weer iets heel anders aan ga trekken. Ik hou ervan om te om te kleden en op te maken. Je kan jezelf veranderden in allerlei verschillende soorten mensen. Niet dat ik make-up nodig heb, het is meer gewoon voor mezelf. Ik neem nog een hap van mijn pasta.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Phoebe Dana Jacksons


    Een beetje verveeld zit ik voor me uit te staren, zo ineens zonder vrienden zitten is toch best wel eenzaam. Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht het niet fijn te vinden om alleen te zijn, maar misschien was dat omdat ik in die tijden vrienden had waar ik altijd nog op terug kon vallen. Die heb ik nu niet meer dus is het alleen zijn ook ineens heel anders. Het is nu mijn keuze niet om alleen te zitten, ik kan gewoon niet anders. Al heb ik liever nu dit alleen zitten dan bij hun zitten en compleet genegeerd worden...
    Een zachte plof klinkt naast me wat het teken geeft dat er iemand naast me is gaan zitten en ik kijk opzij. Een jongen die voor mij nog onbekend is kijkt me aan.
    "Ik ben Blaine, Blaine Cleaver. Wie ben jij?" stelt hij zichzelf voor.
    Even kijk ik hem verbaast aan, waarom zou hij..? Oké Phoebe niet iedereen heeft een stomme reden om bij je te gaan zittten, sommige mensen zijn oprecht geïnteresseerd in wie je bent tegenwoordig.
    "Zeg het maar als je me weg wil hoor, dat kan ik begrijpen." zegt hij dan ineens.
    Ik lach naar hem en schud mijn hoofd "Ik vind het niet erg" glimlach ik, hartstikke fijn juist.. wat gezelschap "Ik ben Phoebe, Phoebe Jacksons" stel ik mezelf dan voor aan de jongen, Blaine. Ergens komt zijn naam bekend, maar ik zou niet weten waarvan dus stel ik geen vragen... waarom zou ik ook? Ik ken hem niet eens..


    [Jade komt eraan (:]


    Little do you know


    Blaine Thomas Cleaver

    Gelukkig lijkt het meisje het niet erg te vinden dat ik naast haar ben gaan zitten. Ze lacht naar me, waardoor ze haar tanden ontbloot. Het meisje ziet er leuk uit. Ze is me nog niet eerder opgevallen. Volgens mij heeft ze niet zoveel vrienden, wat me tot nu toe best raar lijkt, omdat ze me best aardig lijkt. Nou ja, misschien mag Silena haar niet. Ik heb inmiddels al door dat wanneer zij je niet mag, je al snel slecht bekend staat op deze school. Iets wat mij overkomen is.
    "Ik vind het niet erg" bevestigt ze glimlachend wat ik daarvoor al dacht. Ook haar stem is niet echt afstotelijk, dus ik vraag me nog meer af, waardoor ze geen vrienden heeft of waarom die in ieder geval nu niet bij haar in de buurt zijn.
    "Ik ben Phoebe, Phoebe Jacksons." Stelt ze zich voor. Ik weet niet waarom, maar ik ben niet echt verbaasd als ik hoor hoe ze heet. Phoebe; ik vind het wel een naam die tot nu tor bij haar best. "Ben je nieuw hier?" Vraag ik haar. "Ik heb je nog niet eerder gezien." Ik neem een hap van mijn eten en kijk haar aan, wachtend op een antwoord. Dan besef ik dat dat misschien niet zo aardig klinkt. "Niet onaardig bedoelt hoor."

    Something has changed and it makes me doubt about everything.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    'Jep, een feestje, niet supergroot ofzo, gewoon in het buitenhuisje,' zegt Silena die inmiddels al eten naar binnen aan het schuiven is. June en Tommy komen er al snel bij. Zin in een feest heb ik nou niet echt heel erg, net nu we niet na hoeven te blijven. Dat gaat dan waarschijnlijk snel veranderen, zeker als we een feest gaan geven. Ik bestudeer Scarlett even, en ik kan zien aan de manier waarop ze zit en praat en hoe Silena en Lily naar haar kijken dat ze binnenkort wel een beetje bij ons vriendengroepje hoort. Alhoewel ik niet denk dat ze net zo close wordt met ons als wij vijven nu zijn.
    Met een zucht pak ik een broodje en begin erop te knagen. Ook al zal Silena zometeen waarschijnlijk wat eten voor me opscheppen, het valt te proberen. Waarschijnlijk zullen Scarlett en Fleur het erg raar vinden. Silena en Tommy weten precies wat er is gebeurt, en June en Lily tot zekere hoogte. Het is niet zo dat ik het geheim houd voor ze, en ze weten ook wel dat ik een eetprobleem heb gehad, maar niet echt de details.


    “A queen will always turn pain into power.”

    America Gaia Lazar



    Wanneer mijn horloge aangeeft dat het bijna etenstijd is, ruim ik de schoolboeken op. Het huiswerk voor de komende week heb ik nu bijna af, dus na de lessen zal ik niet veel meer hoeven te doen. Als de boeken veilig onder mijn bed liggen, loop ik langzaam naar de kantine. De laatste paar maanden heb ik niet heel veel met mijn 'vrienden' opgetrokken. Niet omdat ik dat niet wilde, maar meer omdat ik me het derde wiel aan de wagen voelde. Nadat Max June en Lily uit de les gesleept had, leken ze allemaal closer en ik viel er vanaf dat moment buiten. Ik was wel steeds bij het verder plannen van de prank voor Kjellberg, maar verder werd ik, naar mijn gevoel, buitengesloten. Ik kom aan bij de deur naar de Great Hall en zie dat daar een gekleurd A3-vel hangt. Nieuwsgierig kijk ik erop, om tot de ontdekking te komen dat er een bal gehouden zal worden. Ook zullen leerlingen van de andere Europese scholen komen. Ik heb geen probleem met meer leerlingen hier, maar ik heb niet bepaald zin in een bal. Ik zucht even en vervolg mijn weg de Great Hall in. Mijn ogen scannen snel de zaal en ik zie de groep van mijn 'vrienden' aan de middelste tafel zitten, hun vaste plek. Ik kijk verder of ik Phoebe ergens zie zitten en als dat zo is, loop ik snel naar haar toe. Iets later valt me op dat er ook een andere jongen zit, die ik wel bij naam ken, Blaine, maar waar ik verder nog niks van weet. 'Hai Pheebs', glimlach ik even. Ook Blaine begroet ik met een glimlachje. Ik laat me naast Phoebe op de houten bank ploffen en pak wat aardappelen en groente. Langzaam begin ik te eten, ondanks het feit dat ik niet bepaald veel trek heb.


    be gay do crimes


    Silena Zoë Paetrix


    Ik hoordde Max een zucht uitstoten, en zag hem een klein stokbroodje -idk hoe die dingen ook alweer heten- pakken, en hoe hij er op begint te knagen. Ik eet mijn pizzastuk op en zucht daarna even. Ik kijk even naar de etenswaren die uitgestald op de tafel liggen, en pak vervolgens Max' bord, om er een stuk of tien knakworstjes op te leggen, twee puntjes pizza, en nog een broodje, voor de knakworstjes. Ook voeg ik er een beetje vlees aan toe, een gehaktbal. Ik geef zijn bord terug en kijk hem even doordringend aan, bijna smekend zelfs. Ik wil gewoon dat hij meer eet. "Asjeblieft.." zeg ik hem, waarna ik het bord voor zijn neus neerzet. Vervolgens buig ik me naar hem toe, om nog iets in zijn oor te fluisteren. "Doe het gewoon Max, ik weet dat je ook quality time met z'n tweetjes wil. Eet het nou gewoon eens op." fluister ik in zijn oor. Ik weet dat het slecht is. Hem dwingen iets te doen voor beloningen, maar ik zou niet weten hoe het anders zou moeten. Zeker aangezien hij stug vol blijft houden met dat ene stukje eten, en het vaak gewoon probeert bij dat ene beetje te laten. En ik wil niet dat hij terugvalt in hetzelfde als een paar jaar geleden. Dat wil ik gewoon niet.


    take me back to the basics and the simple life

    Jade Ira Phernon Outfit


    Verveelt zit ik op mijn pen te kauwen terwijl ik naar het papier voor me kijk. Een verslag voor Potions over de Love potion Amortentia. UGH. Als er iets is waar ik wel een hekel aan heb is het liefde, en dan al helemaal die kleffe stelletjes die aan elkaar vastgeplakt lijken te zitten ofzo. Tja, je word bitter als je nooit liefde hebt gekend, gevoeld of wat dan ook. Vroeger was ik dat type meisje dat wachtte op een 'Fairy tail' ending, maar toen werd ik ouder en realiseerde ik me dat die niet bestaan en dat jongens geen gentlemens meer zijn zoals in al die muggle-films. Maar ach, ik ben over de teleurstelling heen en heb nu een hart van ijs dat vrijwel niet te smelten is voor mijn gevoel. Niet dat ik niet vrolijk kan zijn, maar liefde? Nee dat hoef je van mij niet te verwachten... Niet dat het mij veel uit maakt, ik zit toch niet op kinderen te wachten dus mij heb je er echt niet mee. Ik zucht en lees verder over de stomme Potion en schrijf te feiten gewoon bijna letterlijk over uit het boek, alsof die vent het merkt.
    Als mijn maag begint te knorren kijk ik op de klok, nog geen tijd voor eten maar het is tijd om huiswerk aan de kant te gooien en naar de grote zaal te gaan. Zonder te aarzelen gooi ik mijn pen op het bureau neer en loop ik mijn kamer uit om naar beneden te gaan. Zal ik eens kijken waar Robin uit hangt, die zal waarschijnlijk al lang in de grote zaal zitten maar dat zie ik vanzelf wel.
    Als ik dan eenmaal beneden ben loop ik door naar de grote zaal, totaal niet opkijkend naar het kleurrijke papiertje dat aan het prikbord hangt. Het zal wel iets leuks zijn voor de school ofzo, boeit me niet.
    Eenmaal in de zaal kijk ik rond, dan zie ik de jongen zitten. Zijn uiterlijk valt eigenlijk vrijwel meteen op tussen de leerlingen. Net zoals het mijne waarschijnlijk, vooral mijn haar dan tenminste. Een glimlach siert mijn lippen en ik loop naar hem toe en ga tegenover Robin zitten.
    "Halloo, ik heb honger" kom ik om zo maar te zeggen: met de deur in huis vallen.


    Lol toch iets inspi x'D


    Little do you know

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy






    Ik staar even naar mijn bord. Veel eten doe ik eigenlijk nooit. Misschien mede omdat mijn moeder wel eens zegt dat ik teveel eet. Ze vindt dat ik dikkig begin te worden. Terwijl mijn buik gewoon plat is en mijn rondingen eigenlijk wel op de goede plekken zitten. Silena schept veel voor Max op en ik glimlach even zwak naar hem. Ik begrijp Max wel aangezien dat precies dezelfde reactie was die ik op Hogwarts ook wel eens kreeg. Mensen vinden dat je te weinig eet en daarom scheppen ze meer op. Of Max een eetstornis had weet ik niet zeker maar het had er duidelijk mee te maken. Opnieuw neem ik een hapje van mijn pasta. De strenge stem van mijn moeder galmt door mijn hoofd. "Stop nou eens met eten, je word veelste dik zo en niemand wil je dan nog" klinkt er door mijn hoofd heen. Hoewel ik er normaal nooit oplette valt het me nu wel ineens op. Misschien heeft het wel iets met deze school te maken. Ik blijf sowieso mager door weinig te eten. Opnieuw neem ik een hapje en schuif vervolgens mijn bord weg. 'Ik zit vol.', zeg ik in het algemeen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Phoebe Dana Jacksons


    Ik bekijk de jongen kort, hij is hoogstwaarschijnlijk nieuw hier, ik heb hem nooit eerder gezien. En een gezicht zoals de zijne zou ik wel onthouden.. Dan begint hij weer te praten, Blaine vraagt me of ik nieuw ben waarna hij verteld dat hij me nog niet eerder gezien heeft. Niet veel later zegt hij dat het niet onaardig bedoelt is. Ik grinnik zachtjes.
    "Nee ik zit hier al sinds mijn eerste jaar, en tja ik ben de laatste tijd nogal onzichtbaar aan het worden" zeg ik met een klein glimlachje. Als je goed keek, kon je zien dat die lach niet gemeend was, mijn ogen lachten niet mee... mijn blik glijd voor twee seconden naar het groepje van June en Silena, waarna ik mezelf wakker schud en de jongen weer met een lachje aankijk. Alsof het grappig of de normaalste zaak is...
    Dan komt America bij ons zitten, ze begroet me zoals gewoonlijk en ik glimlach naar haar.
    "Hey, Mer" begroet ik haar vrolijk terug.
    Het eten is inmiddels op tafel verschenen en ik volg het voorbeeld van America om ook wat eten op te scheppen, echter neem ik niet veel. Mijn eetlust is minder geworden de afgelopen weken. Volgens mij is het ook wel te zien, ik begin af te vallen door al die stress en het weinige eten wat ik binnen krijg. Het feit dat op één na al mijn vrienden me zomaar in de steek laten alsof ik één van hun vreselijk beledigt heb hakt er toch wel erg in, al laat ik dit niet echt merken aan de buitenwereld.


    Little do you know