• Beloning:
          20 credits
    Titel:
          Scharlaken Wachters
    Samenvatting verhaal:
          Rory is ouderloos opgegroeid in het Nieuwe Amerika, een na-oorlogs land. Het is helemaal niet vreemd om ouderloos te zijn, iedereen is wel iemand verloren in de heftige oorlog die voor een nieuwe wereldorde gezorgd heeft. Wat wel vreemd is, is dat Rory een vreemde brief krijgt op haar 18de verjaardag, dat haar iets over haar familie vertelt en een vreemd amulet bijlevert dat een sleutel moet voorstellen. Rory krijgt hiermee de kans om de gebeurtenissen van de laatste paar jaren terug te draaien en ervoor te zorgen dat de oorlog nooit gebeurd, maar ze mag dan ook nooit uit egoïsme handelen zodra ze ervoor kiest om het wel of niet te doen. Rory gaat op zoek naar het mysterieuze apparaat waarop de sleutel past, maar wat als ze beseft wat ze na de oorlog heeft opgebouwd voor haar heel belangrijk is en ze dat nooit kan hebben als ze de tijd terug zou draaien?
          Haar queeste is ontzettend belangrijk, maar ook niet ongevaarlijk, omdat Rory uit een speciale familie van Wachters komen, die de sleutel bewaard hebben. Hun uiterlijke kenmerken zijn niet te missen en dat maakt de reis voor Rory er niet minder gevaarlijk op.
    Plaatjes: (je mag zelf ook wat zoeken)
          deze of deze
          This one or this one of deze ooof deze
          Als achtergrond zou ik graag iets hebben waaruit naar voren komt dat het oorlog geweest is, iets waarop alles kapot is of iets dergelijks (of als je een beter idee hebt mag je dat ook doen 8D). Je mag er ook gerust andere dingen bijdoen.
    Sfeer:
          De kleur rood is erg belangrijk, dus dat moet er goed in terug komen. Verder maakt het niet zo uit, zolang het maar niet te licht wordt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:55 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kijk er eens voor als ik tijd vind. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    ik heb iets geprobeerd, kijk maar of je het iets vind.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    XxboobearxX schreef:
    ik heb iets geprobeerd, kijk maar of je het iets vind.



    Hij is wel gaaf, maar erg klein en je ziet overal de randen nog zitten, wat niet echt de bedoeling is.


    Your make-up is terrible

    ik ga wat proberen


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ik ga wat proberen. ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Moet hij verticaal of horizontaal?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn topics, ik ga wat proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hajime schreef:
    Moet hij verticaal of horizontaal?


    Dat maakt niet zoveel uit, ligt eraan wat beter uitkomt.


    Your make-up is terrible



    Ik kan er nu nog een heleboel aan veranderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Die is mooi! Alleen vind ik de titel er een beetje vreemd opstaan, maar voor de rest is hij echt awesome.


    Your make-up is terrible

    Ik vond de titel inderdaad ook niet zo goed erop staan maar ik kan nog wel even iets anders proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Markov schreef:
    Ik kijk er eens voor als ik tijd vind. c:
    Ik moet zelf al niet meer roepen naar je. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?





    En zonder tekst:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 20:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wil je je eigen naam erop, of de naam van je account?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    Wil je je eigen naam erop, of de naam van je account?


    Euh.. doe maar Assassin. Maar het hoeft er niet perse op.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 20:45 ]


    Your make-up is terrible