• Beloning:
          20 credits
    Titel:
          Scharlaken Wachters
    Samenvatting verhaal:
          Rory is ouderloos opgegroeid in het Nieuwe Amerika, een na-oorlogs land. Het is helemaal niet vreemd om ouderloos te zijn, iedereen is wel iemand verloren in de heftige oorlog die voor een nieuwe wereldorde gezorgd heeft. Wat wel vreemd is, is dat Rory een vreemde brief krijgt op haar 18de verjaardag, dat haar iets over haar familie vertelt en een vreemd amulet bijlevert dat een sleutel moet voorstellen. Rory krijgt hiermee de kans om de gebeurtenissen van de laatste paar jaren terug te draaien en ervoor te zorgen dat de oorlog nooit gebeurd, maar ze mag dan ook nooit uit egoïsme handelen zodra ze ervoor kiest om het wel of niet te doen. Rory gaat op zoek naar het mysterieuze apparaat waarop de sleutel past, maar wat als ze beseft wat ze na de oorlog heeft opgebouwd voor haar heel belangrijk is en ze dat nooit kan hebben als ze de tijd terug zou draaien?
          Haar queeste is ontzettend belangrijk, maar ook niet ongevaarlijk, omdat Rory uit een speciale familie van Wachters komen, die de sleutel bewaard hebben. Hun uiterlijke kenmerken zijn niet te missen en dat maakt de reis voor Rory er niet minder gevaarlijk op.
    Plaatjes: (je mag zelf ook wat zoeken)
          deze of deze
          This one or this one of deze ooof deze
          Als achtergrond zou ik graag iets hebben waaruit naar voren komt dat het oorlog geweest is, iets waarop alles kapot is of iets dergelijks (of als je een beter idee hebt mag je dat ook doen 8D). Je mag er ook gerust andere dingen bijdoen.
    Sfeer:
          De kleur rood is erg belangrijk, dus dat moet er goed in terug komen. Verder maakt het niet zo uit, zolang het maar niet te licht wordt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:55 ]


    Your make-up is terrible

    Whoho Whut :') Pak maar weer uit hoor.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Whoho Whut :') Pak maar weer uit hoor.


    Bij de cover voor Donar had je ook al zo een prachtige gemaakt...


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Bedankt, maar verwacht niet teveel hoor :x
          Anyway, ik ben bijna klaar. Zal hem zo even zonder titel posten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Nu nog eventjes bedenken hoe ik de tekst erop ga krijgen...


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Nu nog eventjes bedenken hoe ik de tekst erop ga krijgen...



    Zozo petje af hoor ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ephrya schreef:
    Nu nog eventjes bedenken hoe ik de tekst erop ga krijgen...



    Zoals ik al zei, ik kan inpakken


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Pak alsjeblieft niet in.. Er zitten van jullie anders ook heel wat goede dingen tussen waarbij ik vind dat ik in een koffer kan kruipen :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik ben nog niet klaar, maar dat komt morgen. Maar dan weet je in ieder geval dat ik begonnen ben. Sowieso moet dat medaillon er nog bij en verander ik de structuur denk ik nog wel, en natuurlijk de titel haha.



    I just caught the wave in your eyes

    Jullie zijn veel te awesome!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jullie zijn veel te awesome!


    Ahahah maar vind je m tot nu toe ok? (:


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Ahahah maar vind je m tot nu toe ok? (:


    Zeker weten!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zeker weten!


    Yay ^^


    I just caught the wave in your eyes



    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 22:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu met titel... Ik ben er niet helemaal tevreden mee... Ik probeer morgen nog wel even iets nieuws, kan dat nog?



    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yeah, morgen kan ook nog gewoon. ;3


    Your make-up is terrible