• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Alsof het mij werkelijk een moer uitmaakt wat jij vind. Alsof me dit alles uitmaakt.’ De toon van zijn stem is zo anders dan net, maar toch is duidelijk te merken dat hij verdrietig is.. ‘Ik wíl je niet meer zien; niet horen of spreken. Je bent dood voor míj.’ Hij loopt weg en hoe graag ik ze ook wilde mijden: de tranen komen al snel. Woedend sla ik tegen de muur. Ik kan niet eens een goudvis verzorgen, laat staan een baby of kind.
    En zonder Kealan. Ik heb hem al zo lang in mijn leven gehad en hij is mijn beste vriend. Zonder hem heb ik niemand, behalve May dan. Maar ik hou niet van haar, hoe graag ik het ook wil. Maar ik moet van haar houden, voor het kind. Toen mijn vader ons verlaatte was mijn moeder verdrietig en ontmoette ze Matthew Barret, mijn stiefvader. Hij was een pure zwadderaar en had een slechte invloed op de hele familie. Sindsdien doen we alles wat hij zegt en is hij de baas.
    Ik loop weer terug naar May en ze knuffelt me als ze mijn tranen ziet. 'Het is goed, we hebben elkaar. Ik kan volgend jaar stoppen met school of vroeg afstuderen en dan redden we het wel. Samen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    hoe cruel dat jonah naar zijn stief-vader is vernoemd x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zijn voornaam heeft hij van zijn biologische vader, want die heet ook Jonathan (dat is waarom hij het haat als mensen hem zo noemen)
    Joshua komt van zijn moeders vader
    Barret komt van zijn stiefvader, dus aan die naam heeft hij ook een hekel.

    Maar eh, we kunnen nu volgensmij niks meer posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Zijn voornaam heeft hij van zijn biologische vader, want die heet ook Jonathan (dat is waarom hij het haat als mensen hem zo noemen)
    Joshua komt van zijn moeders vader
    Barret komt van zijn stiefvader, dus aan die naam heeft hij ook een hekel.

    Maar eh, we kunnen nu volgensmij niks meer posten.


    volgens mij kent may hem dan ook echt totaal niet omdat ze continu 'Jonathan' zegt....

    ... en nee kealathan is 100% over en word niet meer gerebornt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    volgens mij kent may hem dan ook echt totaal niet omdat ze continu 'Jonathan' zegt....

    ... en nee kealathan is 100% over en word niet meer gerebornt.


    Jup hij vertelt het aan bijna niemand.

    Ik weet het. Jonah gaat hem waarschijnlijk stallen omdat hij zijn beste vriend nodig heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Jup hij vertelt het aan bijna niemand.

    Ik weet het. Jonah gaat hem waarschijnlijk stallen omdat hij zijn beste vriend nodig heeft.


    Dat doet Kealan alleen maar meer pijn omdat hij meer wilt zijn maar het niet kan. Hij heeft ook een hart.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat doet Kealan alleen maar meer pijn omdat hij meer wilt zijn maar het niet kan. Hij heeft ook een hart.


    Jonah ook en hij blijft bij May omdat hij een goede vader wil zijn maar stiekem houdt hij met heel zijn hart van Kealan. Hij heeft alleen verder niemand.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Jonah ook en hij blijft bij May omdat hij een goede vader wil zijn maar stiekem houdt hij met heel zijn hart van Kealan. Hij heeft alleen verder niemand.


    Ik doe niet aan baby vaders daten (cat) dat heb ik je al vertelt toen met jayden of hoe je personage toen ook heette..!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat zeg ik ook niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Dat zeg ik ook niet.


    Kealan; emotieloos als een blok- krijgt emoties en dan breekt het zo bruut af omdat Jonah vader word; dan denk ik niet dat hij weer zit te wachten op vriendschap ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Kealan; emotieloos als een blok- krijgt emoties en dan breekt het zo bruut af omdat Jonah vader word; dan denk ik niet dat hij weer zit te wachten op vriendschap ('x


    Hope maar Jonah heeft hele mooie bruine ogen :'D
    Oké die reden is slecht maar idk. Stiekem was dit mijn plan van het begin, maar mijn plannen zijn nooit wat je verwacht. En na een tijdje word ik voorspelbaar. Maar ik heb nog een ander plan met Fred en dan komt er zeg maar mindfuck.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Hope maar Jonah heeft hele mooie bruine ogen :'D
    Oké die reden is slecht maar idk. Stiekem was dit mijn plan van het begin, maar mijn plannen zijn nooit wat je verwacht. En na een tijdje word ik voorspelbaar. Maar ik heb nog een ander plan met Fred en dan komt er zeg maar mindfuck.


    ga je nu ook al van fred een vader maken zodat je sphinx ook al sad maakt..D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ga je nu ook al van fred een vader maken zodat je sphinx ook al sad maakt..D';


    Nee, maar het maakt Sphinxx wel Sad. Denk ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Nee, maar het maakt Sphinxx wel Sad. Denk ik.


    Ik vind omdat je kealan gekwetst heb dat je me moet vertellen wat het is in mijn PB gewoon zodat Sphinx het niet kan lezen en ik wel :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee sorry ik moet het echt geheim houden (A) I'll make it up to you.
    Ik gebruik echt veel te veel Engels.


    Spoiler alert: you will save yourself