• Voor een story dat nog niet geactiveerd staat, zoek ik een titel! Ik kan helemaal niks bedenken, en toen dacht ik, misschien weten die slimme Quizletters wel wat? (:

    Samenvatting is onder de spoiler ^^

    Het zweet brak me uit, niet vanwege de zenuwen. Vanwege de warmte. Ook al was het ijskoud, ik had het altijd warm. Ik was zojuist uit het raam gesprongen, en stond nu op de stoep. Ik keek razendsnel van links naar rechts, terwijl ik met mijn hand over de ijskoude mes wreef in mijn broekzak. Er liep af en toe een voorbijganger en er reden hier en daar wat auto's, maar er zijn niet veel mensen op straat. Dat was ook logisch, het was twee uur 's nachts. Een paar minuten later was het heel stil in de Kerkhofstraat. Er was niemand meer. Ik deed een stap naar voren. En nog een stap. Dat voelde goed, lopen. Het was koud. Ik had een klein T-shirt aan en hele oude jeans met gaten erin. En mijn versleten Adidas schoenen. Maar nog steeds had ik het bloedheet en zweette ik. Er gleed een zweetdruppel van mijn voorhoofd naar de grond. Ik wreef over mijn hoofd. O, ik had zo'n dorst. Ik keek om me heen en toen haalde ik het mes uit mijn zak. Ik ging de hoek om, richting de Zwaluwstraat, waar het net zo stil was. Opeens raasde er een auto voorbij. Zo snel als ik kon, verborg ik mijn mes, maar de chauffeur had het niet gezien. Ik slaakte een zucht van opluchting en sloop verder. Ik was verdwenen, ontsnapt. Uit die gevangenis voor gekken. Dat ik mijn ouders had vermoord, betekende niet dat ik gek was. Ik deed het met een reden.

    Madonna Macewell was twintig. Ze had altijd al met haar ouders gewoond, maar die waren streng christelijk. Madonna (Donna) moest aan allerlei regels houden wat met hun geloof had te maken. Donna probeerde haar ouders uit te leggen dat ze met vrijheid wilde leven, en dat ze er oud genoeg voor was. Maar in plaats van dat haar ouders naar haar luisterden, werd ze geslagen. En Donna werd het op een dag spuugzat. Op haar negentiende had ze allebei haar ouders vermoord. Ze was naar een speciale gevangenis gestuurd voor mensen die niet honderd procent waren. Macewell vatte dit op als een belediging en bedacht samen met haar celgenoten een ontsnappingsplan. Hierdoor kwam ze voor veel dingen alleen te staan..


    De taal maakt me niet veel uit - als het maar mooi klinkt en niet al te lang is.
    Dankjewel alvast! =)


    Some people are art and do art at the same time

    Niemand? Da's jammer.


    Some people are art and do art at the same time

    Geef de mensen even de tijd, s'il vous plaît. Niet iedereen heeft de tijd direct te reageren en niet iedereen kan onmiddellijk titels bedenken.
    Ik ben trouwens rotslecht in titels, dus ik kan je niet helpen. Succes met je zoektocht! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nenya schreef:
    Geef de mensen even de tijd, s'il vous plaît. Niet iedereen heeft de tijd direct te reageren en niet iedereen kan onmiddellijk titels bedenken.
    Ik ben trouwens rotslecht in titels, dus ik kan je niet helpen. Succes met je zoektocht! (:


    Dankjewel.


    Some people are art and do art at the same time

    They say I'm crazy of The Escape, want dat heeft het meeste te maken met je verhaal.


    Physics is awesome

    The Escape Plan c: naar een film die heel hard op jou plot lijkt, maar 10 keer ergere situatie. (Zeker de moeite waard om eens te bekijken tho, of Shawshank Redemption. Zo leer je het leven van een gevangenis ook wat kennen) waarschuw me als je begint c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dank jullie wel en Offspring, ik zal niet vergeten jou te waarschuwen. Ik zal even wachten op meerdere titels als die zullen komen, ik vind deze titels iets te normaaltjes, haha.


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm Misschien (Lunatic) Asylum (Prison)

    Lunatic Asylum is gekkenhuis maar Asylum wordt soms ook alleen gebruikt. Je kan spelen met die drie woorden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    The Escape Plan c: naar een film die heel hard op jou plot lijkt, maar 10 keer ergere situatie. (Zeker de moeite waard om eens te bekijken tho, of Shawshank Redemption. Zo leer je het leven van een gevangenis ook wat kennen) waarschuw me als je begint c:


    Ik vind dan The Escape iets leuker. :Y)


    wat was dit ookalweer

    The Escape is inderdaad ook mijn voorkeur, maar ik weet niet waarom, maar het klinkt zo horror-achtig, hahaha D:


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    The Escape is inderdaad ook mijn voorkeur, maar ik weet niet waarom, maar het klinkt zo horror-achtig, hahaha D:


    Horror-achtig? Zo was ie niet bedoeld, hoor. Ik dacht gewoon omdat de ontsnapping een rol speelt in je verhaal, dat het wel een goede titel zou zijn.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Horror-achtig? Zo was ie niet bedoeld, hoor. Ik dacht gewoon omdat de ontsnapping een rol speelt in je verhaal, dat het wel een goede titel zou zijn.


    Dat begrijp ik wel hoor, maar telkens als ik een titel zie dan stel ik me daar een cover bij voor en die was een beetje horror-achtig in mijn gedachten haha. Maar het is inderdaad een bijpassende titel.


    Some people are art and do art at the same time

    Goed, ik denk dat ik maar heb gekozen voor The Escape ^^ Een mod kan dit topic sluiten.


    Some people are art and do art at the same time