• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    muhahhaa nu moeten ze nog alleen George dumpen en dan kunnen ze Angelina terugpakken, Leo en Camp ;'D alleen moet eerst Leo alles vertellen want cmp weet het allemaal niet ofc.



    Waarom george dumpen :3 misschiel wilt hij ook Angelina haar lippen aan de visjes gaan voeren ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Waarom george dumpen :3 misschiel wilt hij ook Angelina haar lippen aan de visjes gaan voeren ^^


    Omdat Camp snode plannen wilt uitvoeren en dat durft hij niet waar George bij is; x'D geloof het nou maar :p laat Caleo wat lol hebben :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes verliet een kreun mijn mond voordat ik met mijn ogen knipperde terwijl er een uitermate barstende koppijn in mijn hoofd als een storm ronddwaalde.
    Zachtjes tilde ik mijn hoofd op voordat ik die algauw neerzetten op de bankleuning.
    ‘Merlin.. sorry.. ik moest vast in s-slaap gevallen zijn..’ murmelde ik zachtjes toen ik mijn ogen weer opende en Georges haren herkende. Zachtjes legde ik mijn armen rond Georges nek waarbij ik hem even naar me toe trok en een kus op zijn haren drukte. ‘..Sorry. Je mocht me heus wel wakker maken..’ murmelde ik hoewel ik het waarschijnlijk beter had gevonden als hij me wakker gemaakt had gezien ik nu immens hoofdpijn had. Toch trok ik een mondhoek omhoog voordat ik zachtjes door zijn haar streelde tot ik zag dat hij geen blouse of shirt of wat dan ook aan had. ‘George.. Waar is je blouse?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat George anders hiernra een blouse/shirt van boven pakken zodat Camp en Leo even prive kunnen praten? (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat Camp snode plannen wilt uitvoeren en dat durft hij niet waar George bij is; x'D geloof het nou maar :p laat Caleo wat lol hebben :p


    Haha, is goed dan maar xq ik vertrouw caleo :')

    Merlin serieus, ik vind deze bff paar echr geniaal. Ze zijn zo grappig samen x')


    Maar natuurlijk is er de romantische paar van Cage. <'3 die bijna kapot is.. ohmerlin, help hun x')]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, is goed dan maar xq ik vertrouw caleo :')

    Merlin serieus, ik vind deze bff paar echr geniaal. Ze zijn zo grappig samen x')


    Maar natuurlijk is er de romantische paar van Cage. <'3 die bijna kapot is.. ohmerlin, help hun x')]


    Caleo rules :'D en je gaat voor het eerst Campbell 'los' zien :'D alleen gaat hij zich ontzettend betrapt voelen als George ze betrapt x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Een kreun verliet Campbell zijn mond wat betekende dat hij wakker was geworden waardoor ik ook overeind krabbelde en naar George staarde die haast hoopvol naar Camp keek.
    ‘Merlin.. sorry.. ik moest vast in s-slaap gevallen zijn..’
    Hij gooide zijn arm om George zijn nek om hem naar zich toe te trekken en drukte een kus in zijn haren en zag letterlijk een klein glimlach rond George zijn lippe spelen. Merlin, ik zei het toch; dat verdomde meid had het mis. George en Camp zijn echt wel gelukkig samen. Soms snap ik haar echt niet, hoewel ik in mijn tweede jaar dacht dat ik verliefd was op haar, maar alles wat ik voelde was dat ik gewoon honger had, toevallig elke keer als ik bij haar stond en dacht dat de geluiden die uit mijn maag "liefde" was, dus de vlindertjes die aan het fladderen ware. Maar ach ja.
    ‘..Sorry. Je mocht me heus wel wakker maken.. George.. Waar is je blouse?' En alweer kon ik geen grijns onderdrukken hoewel dit geen goed moment was om te grijnzen of lachen. George liet iim een ietwat trieste lach zien en boog zich naar Campbell toe om de haarplukjes die voor zijn ogen dwaalden terug achter zijn oor neer te duwen.
    'Vraag het niet. Alsjeblieft. Ik- ik ga even mijn gezicht wassen en ben zo weer terug.' Fluisterde hij en stond op en zag hem nog net sijn blouse van het vloer pakkem voordat hij uit zicht verdween en ik gauw naast Campbell ging zitten. Ik greep naar zijn pols en trok hem overeind om ver olgens zo zachtjes mogelijk te fluisteren; 'oh man, je wilt niet weten wat er net geneurd is; totaal niet! Daarom zeg ik het maar; Angelina goot liefdesdrank in jouw chocolademelk waardoor je verliefd werd op George, nou ja, je was al verliefd maar nu was het lettelijk geobsedeerd en je ging ietsjes te ver waardoor hij nu half bloot erbij stond. Moet ik verder? Je wilt niet weten wat Angelina zei, totaal niet! Het is zo afschuwelijk.. daarom zeg ik het maar; eerst gooide ze een fles alcohol tegen je achterhoofd aan en schreeuwde naar George over dat jij het niet waard was, een nietsnut en dat George haar beter verdiende dan jou en dat soort dingen. Ik weet het, je haat haar. Ik ook hoor.. eh- voel je je goed, Campbell?'

    Over enthousiaste Leo x') komop, zelden maakt hij iets dramatisch mee en dit is zijn grote kans om er een grote rol in te spelen :p

    ’

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 0:10 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    hoewel ik in mijn tweede jaar dacht dat ik verliefd was op haar, maar alles wat ik voelde was dat ik gewoon honger had, toevallig


    That's why you are my BFF <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Caleo rules :'D en je gaat voor het eerst Campbell 'los' zien :'D alleen gaat hij zich ontzettend betrapt voelen als George ze betrapt x'D


    Ik zweer, door jou sta ik echt waar op het punt om de computer aan te zetten en een cartoon van Caleo te creëren x'D

    Ik bem benieuwd... als george geen relatie met Camp zou hebben, wat er met hun zouden gebeuren :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Vraag het niet. Alsjeblieft. Ik- ik ga even mijn gezicht wassen en ben zo weer terug.’ Zachtjes duwde hij mijn plukjes haar achter mijn oor waarna hij opstond en zijn blouse van de grond pakte. Voordat ik überhaupt wat kon vragen trok Leo me omhoog en kwam enorm dicht- waarschijnlijk door enthousiasme naast me zitten terwijl zijn hand strak om mijn pols lag.
    ‘Oh man, je wilt niet weten wat er net gebeurd is;
    totaal niet! Daarom zeg ik het maar; Angelina goot liefdesdrank in jouw chocolademelk waardoor je verliefd werd op George, nou ja, je was al verliefd maar nu was het letterlijk geobsedeerd en je ging ietsjes te ver waardoor hij nu half bloot erbij stond. Moet ik verder? Je wilt niet weten wat Angelina zei, totaal niet! Het is zo afschuwelijk.. daarom zeg ik het maar; eerst gooide ze een fles alcohol tegen je achterhoofd aan en schreeuwde naar George over dat jij het niet waard was, een nietsnut en dat George haar beter verdiende dan jou en dat soort dingen. Ik weet het, je haat haar. Ik ook hoor.. eh- voel je je goed, Campbell?'
    verbaasd deed ik mijn mond open terwijl ik even aan mijn hoofd voelde. ‘Wat-wat; z-ze een fles alcohol? Murmelde ik verbaasd voordat ik mijn hoofd schudden. Merlin; dat mens moest eens ophouden. Iedereen moest eens ophouden met zeggen dat ik niet goed genoeg was- ik wist zelf beter dan hun dat ik niet genoeg was; en Angelina was nu te ver gegaan. Met mijn vrije hand greep ik naar Leo’s hand. ‘Waar is Angelina nu? We gaan haar terug pakken.’ Snel trok ik me los en liep naar twee willekeurige emmers die ik zag staan bij de plantenbak. ‘Dit kunnen we gebruiken voor ons schild….’ Begon ik terwijl ik verder om me heen keek en naar het resterende kopje chocolademelk keek en een zak waterballonen- wacht waterballonen? Een kleine grijns kwam omhoog.
    ‘Geloof me; Leo we hebben schilden nodig.’ Met dat gaf ik hem een emmer. ‘Of althans voor ons hoofd. Ik weet niet voor hoe lang dit liefdesdrankje kan werken- maar vast wel lang genoeg om wraak te nemen om haar met een Slytherin voor een half uurtje te koppelen. Al moeten we haar met bruut geweld meenemen. En dan kunnen we in de tussentijd deze waterballonen vullen…’ met dat greep ik naar het pakje. ‘En dan is zij het doelwit…’ zei ik met een grijns. ‘Doen; tenzij je te bang bent. Dat kan ik wel begrijpen hoor. Dit is namelijk écht een mannenwerkje..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow Campbell, ik ken je haast niet meer ='D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik zweer, door jou sta ik echt waar op het punt om de computer aan te zetten en een cartoon van Caleo te creëren x'D

    Ik bem benieuwd... als george geen relatie met Camp zou hebben, wat er met hun zouden gebeuren :p


    Ik vind Caleo niet koppelbaar als Bf's maar wel als BFF's ('; daarnaast is George meer voorzichtiger en strenger dan Leo waardoor Camp liever George heeft. (: en omdat hij mooie handen, nek, borstkast, ogen en lippen heeft :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik vind Caleo niet koppelbaar als Bf's maar wel als BFF's ('; daarnaast is George meer voorzichtiger en strenger dan Leo waardoor Camp liever George heeft. (: en omdat hij mooie handen, nek, borstkast, ogen en lippen heeft :'D


    Haha, maar dat is altijd zo bij liefde :'D eerst ben je goede vrienden en doen ze allemaal gevaarlijke dingem, hebben plezier en gaan los, en als ze eenmaal een relatie hebben gaat dat stuk met plezier en gevaarlijk doen weg en worden ze romantisch, klef en voorzichtig :']

    Een stom voorbeeld, maar stel je voor dat George een relatie krijgt met een draak of- of mad eye moody :'D dan zou hij ook gewoon super zacht, streng en voorzichtig zijn.]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, maar dat is altijd zo bij liefde :'D eerst ben je goede vrienden en doen ze allemaal gevaarlijke dingem, hebben plezier en gaan los, en als ze eenmaal een relatie hebben gaat dat stuk met plezier en gevaarlijk doen weg en worden ze romantisch, klef en voorzichtig :']

    Een stom voorbeeld, maar stel je voor dat George een relatie krijgt met een draak of- of mad eye moody :'D dan zou hij ook gewoon super zacht, streng en voorzichtig zijn.]


    Geloof me- George was te ongeduldig om eerst 'Goede' vrienden met Campbell te worden. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Wat-wat; z-ze een fles alcohol?'
    'Eh- ja,' zei ik met een glimlach, hoewel ik noet zeker wist voor wat ik een antwoord gaf. Ik liet zijn pols weer los en al gauw greep Campbell al mijn hand vast en verbaasd keek ik hem aan.
    ‘Waar is Angelina nu? We gaan haar terug pakken.’
    En met dat, liet hij me weer kos en geamuseerd keek ik toe hoe hij naar twee emmers toe liep. Oh Merlin, deze jongen hier heeft echt wel twee gezichten. De ene moment is hij een replica van Fred en George, en de andere moment is hij.. de stille en verlegen Campbell. En daarna kom ik er achter dat hij zijn spontane gezicht alleen bij mij laat zien waardoor mijn grijns breder werd en ik ook op stond om naar hem toe te kunnen lopen.
    ‘Dit kunnen we gebruiken voor ons schild…. Geloof me; Leo we hebben schilden nodig.’
    Hij gaf me een emmer en lachend keek ik hem even aan.
    'Campbell, we gaan toch geen riddertje spelen, of wel?'
    ‘Of althans voor ons hoofd. Ik weet niet voor hoe lang dit liefdesdrankje kan werken- maar vast wel lang genoeg om wraak te nemen om haar met een Slytherin voor een half uurtje te koppelen. Al moeten we haar met bruut geweld meenemen. En dan kunnen we in de tussentijd deze waterballonen vullen…’
    Hij greep naar de pakje met de waterballonen en met een grijns keek ik hem maar aan.
    ‘En dan is zij het doelwit…’ zei ik met een grijns. ‘Doen; tenzij je te bang bent. Dat kan ik wel begrijpen hoor. Dit is namelijk écht een mannenwerkje..'
    'Natuurlijk niet. En sterker nog; we kunnen haar verliefd laten maken op Snape.. of Umbridge.' Zeg ik met een knipoog en bestudeerde het bakje die hij me gaf.
    'Dan is het twee vliegen in een klap. Onze wraak voor Umbridge en Angelina. Wie weet komt het nog in de ochtendprofeet; professor vtzk van zweinstein, dolores Umbridge van het ministerie heeft een geheime relatie met een van haar meisjes-studenten,'
    Ik lachte al bij het voorstellen en keek even naar het pakketje die Camobell vasthield.
    'Serieus.. onze wraak zal zoet zijn. Eneh- wat als George er achter komt? Maar ach ja, toen jij knock out was net zei hij dat hij haar ook haatte..’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••