• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘..je- je weet dat ik je ga dwingen om die chocolademelk te dringen.. Camp..’ In plaats van te antwoorden bleven mijn lippen in zijn nek kusjes planten tot hij afstand nam en me omhoog trok tot hij tot mijn grootste verbazing mij tegen de deur duwde waarbij ik abrupt zijn lippen op mijn onderlip voelde waardoor ik die van mij automatisch op zijn bovenlip plaatste terwijl zijn handen langs mijn nek streken om naar mijn haar te glijden en voordat ik mezelf dichter naar hem toe kon drukken stopte hij dit moment waardoor een pruillipje op dit moment enorm gepast was. ‘En jij blijft in de leerlingenkamer.’ Ongelovig deed ik mijn mond open maar voor ik wat kon zeggen deed hij de deur open om me aan mijn hand mee te trekken naar beneden waar ook Leo was; die enorm triest leek en ik wist wel waarom- ik zou ook kapot zijn als George nu zou zeggen dat hij zou trouwen met iemand; hoewel ik het hem wel gun zou ik hem enorm missen.
    ‘Niet zo sip kijken Leo; we hebben geen les en het sneeuwt buiten.. ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ga ook een kopje chocolademelk voor jou maken. Iedereen word wel weer blij door chocolademelk.’ Verbaasd keek ik naar George en voordat ik hem kon volgen verdween hij waardoor ik alleen achter bleef met Leo. Onhoorbaar zuchtte ik voordat ik mijn hoofd schudden om naast Leo plaats te nemen. ‘Gaat het een beetje?’ vroeg ik zachtjes waarbij ik maar een kleine glimlach opzetten. Ik was slecht om met verdrietige mensen om te gaan. Ik was al überhaupt slecht in de omgang met mensen. ‘Ik.. ik weet dat het egoïstisch klinkt maar als ik George niet had; dan had jij hem gehad; maar ik heb hem al van je afgepakt..’ oh merlin- wat een goed gespreksonderwerp; Campbell. Je bent nummer een vriend. Serieus. (Campbell=sarcastisch x’D)
    ‘Sorry..’ murmelde ik gauw voordat ik een hand op mijn schouder voelde. ‘Heeey.’ Snel keek ik van Angelique naar Leo en tot mijn verbazing keek ze ons beide aan waardoor ik maar aarzelend; ‘Hoi’ terug zei. Met dat trok ze me mee naar de andere kant en boog ze wat meer naar mij toe.
    ‘Ik weet dat ik laat ben; maar het spijt me echt van vorig en dit jaar; het was nooit mijn bedoeling om jullie pijn te doen. Maar ik was gewoon verliefd op hem; dat begrijp je toch?’ snel keek ik naar Leo voordat ik maar knikte. ‘Ja- uhm sorry dat ik je zo in elkaar sloeg op de treinrit…’ murmelde ik voordat ze haar armen om mij heen legde en ik nogal geneerd in haar omhelzing zat; ik was hier niet goed in. Dat had ik toch al gezegd. Voor ik er erg in had liet ze me los en pakte twee kopjes chocolademelk. ‘George; toch. Ik had chocolademelk voor Katy meegenomen maar ze moest zonodig sneeuwballen gooien buiten; heb jij er zin in een? Anders moet ik het weggooien…’ Eigenlijk wilde ik zeggen dat ik totaal geen dorst had maar in plaats daarvan kreeg ik er een in mijn handen geduwd terwijl ze de andere in haar hand hield. ‘Op een nieuw begin?’ zei ze enthousiast. Ik knikte. ‘Op een nieuw begin..’ murmelde ik wat zachtjes waarbij zij haar kopje naar haar lippen bracht en ik maar weer naar Leo staarde. ‘Uhm; dan moet jij ook drinken; Campbell. Het is een soort van proost; iets wat we heel veel doen- het zorgt voor goed geluk.’ Even keek ik haar aan voordat ik met mijn vingertoppen tegen de beker tikte. Nu doet ze aardig tegen mij en dan loop ik weer zo dwars te doen. Ik kon beter vrienden met haar worden zodat George niet boos op me word. Straks vond hij mij een egoïstische zak omdat ik al zijn vrienden van hem wegjaag; en misschien was ik dat ook wel. Ik had hem pijn gedaan en hij was nu chocolade melk voor mij aan het maken- het hoorde juist andersom te zijn en ik heb hem niet eens tegengehouden.
    ‘Sorry- Op een nieuw begin..’ met dat keek ik naar de portret gat die openging waar George tevoorschijn kwam terwijl ik van zenuwen een misschien iets te grote slok mijn keel in schoof.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley (Leo Jordaan)

    Met twee hete kopjes zelf gemaakte chocolademelk, ja, zelf gemaakt, liep ik fluitend door de gangen en begroette willekeurige studenten die langsliepen en ontweek de zwevende sneeuwballen die door de gangen vlogen. Ik weet niet waarom, maar ik voel me iets te goed vandaag. Te blij, te normaal, te- te George achtig, hoewel ik ook George ben, maar al lang was ik niet mezelf kunnen zijn. Nu ben ik dat wel. Met een glimlach liep ik door de portret en ik wist dat deze leuke, fijne gevoel in mij ooit zou gaan branden. Net als nu. Want Angelina stond bij Campbell verderop in het kamer.. met een kopje chocolademelk in zijn hand.
    ‘Angelina, waar ben je mee bezig?’ hoorde ik Leo sissen die op kwam staan en de chocolademelk uit haar handen rukte.
    ‘ik ken jou al zo lang en ik weet dat je dit niet zo maar zou doen. Serieus, vrede gaan sluiten? Je hebt vergif in deze chocolademelk gestopt, of niet?’
    Ik kwam er bij staan en keek Campbell even aan voordat ik een kopje aan Leo gaf en zelf naar de andere staarde die ik nog vasthield.
    ‘dan maar een kopje voor mij.’ Murmelde ik zachtjes en keek op naar Angelina.
    ‘en Leo heeft gelijk; wat doe je hier?’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohoh x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    B. wil je even in die andere topic vragen of je rollen goed zijn? Want dat deed ik ook omdat ze anders die reservaties niet veranderen in 'officiele' personages. Anders word je er uit gekickt en dat wil ik niet D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Angelina, waar ben je mee bezig? Ik ken jou al zo lang en ik weet dat je dit niet zo maar zou doen. Serieus, vrede sluiten? Je hebt vergif in deze chocolademelk gestopt, of niet?’ in plaats van te luisteren volgde ik iedere beweging die bij elke stap sierlijker leek te worden van George.
    ‘Dan maar een kopje voor mij, en Leo heeft gelijk; wat doe je hier?’ Snel wilde ik opstaan van de bank om iets te zoeken voor George tot ik de bank ruw ingeduwd werd en Angelique voor me stond met een fles in haar hand. ‘Het spijt me zo; George. Nadat jij weg ging- ging Campbell alle laatjes af voor drank- hij heeft natuurlijk Simon het gister zien opbergen in de kast. Hij dronk hem in een keer op; en- ik denk dat Leo niet Campbell aan de drank helpt maar Campbell zelf. Ik heb een vermoede dat hij alcohol verslaaft is; George. Het spijt me zo; daarom gaf ik hem mijn en katja’s chocolade melk zodat hij misschien wat nuchter zou worden.’ Met dat drukte ze de fles in Georges hand waarbij ik meteen op stond en Angelina wegduwde om voor George te staan waar mijn vinger langzaam als een helicoptertje naar Georges neus ging die ik met een vinger aantikte.
    ‘Vijf mooiste dingen in de wereld.’ Zachtjes en vol bewondering pakte ik zijn hand. ‘Jouw handen.’ Zachtjes streek ik erover heen voordat ik met mijn handen naar zijn nek ging waar ik langs streek en om hem met een ruk iets omlaag te drukken en daar een kus in te drukken. ‘…Je nek..’ met dat gleden mijn handen naar zijn blouse knoopjes die ik losrukte voordat ik mijn handen van zijn buik naar borstkast liet gaan. ‘Je hele borstkast.’ Met dat drukte ik hem de bank in waar ik boven op ging zitten met mijn buik naar zijn lichaam toe terwijl mijn armen in zijn nek lagen terwijl ik zwoel in zijn ogen staarden. ‘…Je ogen.. en lippen…’ zei ik het laatste hongerig waarbij ik mijn lippen tegen hem aandrukte en mijn handen vanuit zijn nek naar zijn haar grepen voordat ik zonder meer dan een centimeter te scheiden even afstand hield. ‘Ik hou zo van jou; en als je ook maar een keer vreemd gaat dan snijd ik je hart eruit en dan laat ik je opzetten net zoals een dier. Je bent van míj.’ en met dat drukte ik mijn benen strakker om hem heen terwijl mijn lippen als een hongerige leeuw tegen de zijne aantastte waarbij mijn handen uit zijn haar en nek naar zijn borstkast gleden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    B. wil je even in die andere topic vragen of je rollen goed zijn? Want dat deed ik ook omdat ze anders die reservaties niet veranderen in 'officiele' personages. Anders word je er uit gekickt en dat wil ik niet D';


    oke, voor Hugo heb ik nog een foto nodig anders is die niet goedgekeurd. wtf D: de foto is niet zo belangrijk: het is maar een plaatje van een bekende D: heb jij enig idee wie knap is en rood/oranje haren heeft :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Angelina, waar ben je mee bezig? Ik ken jou al zo lang en ik weet dat je dit niet zo maar zou doen. Serieus, vrede sluiten? Je hebt vergif in deze chocolademelk gestopt, of niet?’ in plaats van te luisteren volgde ik iedere beweging die bij elke stap sierlijker leek te worden van George.
    ‘Dan maar een kopje voor mij, en Leo heeft gelijk; wat doe je hier?’ Snel wilde ik opstaan van de bank om iets te zoeken voor George tot ik de bank ruw ingeduwd werd en Angelique voor me stond met een fles in haar hand. ‘Het spijt me zo; George. Nadat jij weg ging- ging Campbell alle laatjes af voor drank- hij heeft natuurlijk Simon het gister zien opbergen in de kast. Hij dronk hem in een keer op; en- ik denk dat Leo niet Campbell aan de drank helpt maar Campbell zelf. Ik heb een vermoede dat hij alcohol verslaaft is; George. Het spijt me zo; daarom gaf ik hem mijn en katja’s chocolade melk zodat hij misschien wat nuchter zou worden.’ Met dat drukte ze de fles in Georges hand waarbij ik meteen op stond en Angelina wegduwde om voor George te staan waar mijn vinger langzaam als een helicoptertje naar Georges neus ging die ik met een vinger aantikte.
    ‘Vijf mooiste dingen in de wereld.’ Zachtjes en vol bewondering pakte ik zijn hand. ‘Jouw handen.’ Zachtjes streek ik erover heen voordat ik met mijn handen naar zijn nek ging waar ik langs streek en om hem met een ruk iets omlaag te drukken en daar een kus in te drukken. ‘…Je nek..’ met dat gleden mijn handen naar zijn blouse knoopjes die ik losrukte voordat ik mijn handen van zijn buik naar borstkast liet gaan. ‘Je hele borstkast.’ Met dat drukte ik hem de bank in waar ik boven op ging zitten met mijn buik naar zijn lichaam toe terwijl mijn armen in zijn nek lagen terwijl ik zwoel in zijn ogen staarden. ‘…Je ogen.. en lippen…’ zei ik het laatste hongerig waarbij ik mijn lippen tegen hem aandrukte en mijn handen vanuit zijn nek naar zijn haar grepen voordat ik zonder meer dan een centimeter te scheiden even afstand hield. ‘Ik hou zo van jou; en als je ook maar een keer vreemd gaat dan snijd ik je hart eruit en dan laat ik je opzetten net zoals een dier. Je bent van míj.’ en met dat drukte ik mijn benen strakker om hem heen terwijl mijn lippen als een hongerige leeuw tegen de zijne aantastte waarbij mijn handen uit zijn haar en nek naar zijn borstkast gleden.


    Campbell is eng geworden :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    oke, voor Hugo heb ik nog een foto nodig anders is die niet goedgekeurd. wtf D: de foto is niet zo belangrijk: het is maar een plaatje van een bekende D: heb jij enig idee wie knap is en rood/oranje haren heeft :')


    ik heb al gezocht voo je :'D ga jij maar schrijven ik stuur je nu veel links waar je uit kan keizen (redelijken)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginger boy 1

    Ginger boy 2

    Ginger boy 3

    Ginger boy 4

    Ginger boy 5

    Ginger boy 6

    Ginger boy 7

    Ginger boy 8

    Dit is nog niet af; het is een test om te kijken of die url dingen me nog lukken... er komen er nog meer bij..

    Ik vind de laatste het leukst; maar ik ben bang dat ze gaan zeiken over het feit dat ze zijn 'Gezicht' niet kunnen zien dus geef me een momentje voor nog meer..

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 20:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    aha- toen ik "leo" wilde gaan typen, typten mijn vingers al door en toen kwam er plotseling "leora" op het scherm staan. waarom- oh waarom lijken leora en leo zo veel op elkaar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ik heb al gezocht voo je :'D ga jij maar schrijven ik stuur je nu veel links waar je uit kan keizen (redelijken)


    dankjewel :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ginger boy 1

    Ginger boy 2

    Ginger boy 3

    Ginger boy 4

    Ginger boy 5

    Ginger boy 6

    Ginger boy 7

    Ginger boy 8

    Dit is nog niet af; het is een test om te kijken of die url dingen me nog lukken... er komen er nog meer bij..

    Ik vind de laatste het leukst; maar ik ben bang dat ze gaan zeiken over het feit dat ze zijn 'Gezicht' niet kunnen zien dus geef me een momentje voor nog meer..


    ginger boy 3: je weet dat Hugo ron zijn zoontje is; maar zo veel lijken ze ook al weer niet op elkaar x'D dit is won won in zijn eerste jaar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ginger boy 1

    Ginger boy 2

    Ginger boy 3

    Ginger boy 4

    Ginger boy 5

    Ginger boy 6

    Ginger boy 7

    Ginger boy 8

    Dit is nog niet af; het is een test om te kijken of die url dingen me nog lukken... er komen er nog meer bij..

    Ik vind de laatste het leukst; maar ik ben bang dat ze gaan zeiken over het feit dat ze zijn 'Gezicht' niet kunnen zien dus geef me een momentje voor nog meer..


    ik kies voor vijf :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ginger boy 3: je weet dat Hugo ron zijn zoontje is; maar zo veel lijken ze ook al weer niet op elkaar x'D dit is won won in zijn eerste jaar :')


    Ik zou voor 8 gaan :$ ik kan verder geen goeie gingers meer vinden of ze zijn te oud of te jong; en ik ben niet kieskeurig maar baby gingers zijn eng D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    6 of 8 zou ik voor gaan.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya