• Hallo iedereen!

    Ik doe mijn eindwerk rond terrorisme en de invloed van radicalisering op de omgeving. Natuurlijk volg ik ook het nieuws en ik geloof niet dat iemand kon ontsnappen aan de recente aanslagen in Parijs. Ik was oorspronkelijk niet van plan een enquête te houden, maar het leek me toch een goede manier om eens te kijken hoe de jongeren reageren op wat er gebeurd is en of dit het denkbeeld van de alledaagse jongere beïnvloedt.

    Hier is de link.

    Heel erg bedankt aan iedereen om me verder te helpen met mijn werk en discussieer gerust verder in het topic als je dat wil, het kan me alleen maar vooruit helpen ;)

    ~Fry

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:45 ]


    What would Emma do?

    Ingevuld (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha ik doe precies hetzelfde onderwerp voor me referaat.
    Ingevuld c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Haha ik doe precies hetzelfde onderwerp voor me referaat.
    Ingevuld c:


    Veel succes ermee :'D Ik vind het moeilijk, want er is zo veel over te vinden dat je je er bijna geen weg door kan banen.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Veel succes ermee :'D Ik vind het moeilijk, want er is zo veel over te vinden dat je je er bijna geen weg door kan banen.


    Haha jij ook! Echt he, het is echt vervelend.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Haha jij ook! Echt he, het is echt vervelend.


    Parijs had ik echt niet zien aankomen. Ik dacht wel dat er nog iets ging gebeuren, maar niet van dit formaat. Ik maak nu van Parijs een casestudy en ik zou er graag die enquête aan toevoegen. Wel jammer dat je op die site maar 100 antwoorden kan hebben, ik heb er nu al 11 :') ik denk dat ik er straks misschien nog een moet bijmaken...


    What would Emma do?

    De vragen dat je een cijfer moet geven zijn wat vreemd, wat info over de cijfers zou welkom zijn. (:

    Catcall schreef:
    De vragen dat je een cijfer moet geven zijn wat vreemd, wat info over de cijfers zou welkom zijn. (:


    Bedankt voor de tip, ik zal ze aanpassen naar woorden :)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tip, ik zal ze aanpassen naar woorden :)

    of je zet bij keuzes: 1, niet bang. 2, een beetje bang. 3, tussenin. Enz enz.

    Catcall schreef:
    (...)
    of je zet bij keuzes: 1, niet bang. 2, een beetje bang. 3, tussenin. Enz enz.


    Ja, maar dan klopt het antwoord niet bij alle vragen volgens mij ;) ik heb er helemaal niet, een beetje, redelijk, zeer en heel erg van gemaakt. Dan klopt het voor iedere vraag.


    What would Emma do?

    Hoiiii, ik heb je enquete ingevuld :)

    wauw, ik was dit berichtje aan het typen, verstuurde het perongeluk, toen viel mijn telefoon uit en nu kan ik hem pas aanpassen haha, sorry dat er een tijdje zo'n stom bericht heeft gestaan :')

    Nouja, ik heb hem dus ingevuld, en ik vond het best een interessante enquete haha. Ik heb zo veel in dat een na laatste vakje getypt dat ik niet meer verder kon typen :c dus uh, als je een enquete hebt met een half afgemaakte zin, dat was ik (A)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 23:28 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb 'm ingevuld voor je! Succes ermee


    Life is hard and then we die

    Derks schreef:
    Hoiiii, ik heb je enquete ingevuld :)

    wauw, ik was dit berichtje aan het typen, verstuurde het perongeluk, toen viel mijn telefoon uit en nu kan ik hem pas aanpassen haha, sorry dat er een tijdje zo'n stom bericht heeft gestaan :')

    Nouja, ik heb hem dus ingevuld, en ik vond het best een interessante enquete haha. Ik heb zo veel in dat een na laatste vakje getypt dat ik niet meer verder kon typen :c dus uh, als je een enquete hebt met een half afgemaakte zin, dat was ik (A)


    Ik dacht al dat ik een deel van je berichtje miste! ;D ik heb hem inderdaad al gezien, super bedankt om hem in te vullen :) als je zin mocht hebben, mag je altijd de rest van je antwoord in een privebericht sturen :)


    What would Emma do?

    Ingevuld.


    16 - 09 - '17

    ingevuld


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat ik een deel van je berichtje miste! ;D ik heb hem inderdaad al gezien, super bedankt om hem in te vullen :) als je zin mocht hebben, mag je altijd de rest van je antwoord in een privebericht sturen :)


    Nou ja, ik weet niet meer waar mijn zin stopte haha, opeens was er geen typruimte meer :') Maar over dit soort onderwerpen kan ik altijd 63728829228 regels schrijven ofzo dusjaa...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly