• Hallo iedereen!

    Ik doe mijn eindwerk rond terrorisme en de invloed van radicalisering op de omgeving. Natuurlijk volg ik ook het nieuws en ik geloof niet dat iemand kon ontsnappen aan de recente aanslagen in Parijs. Ik was oorspronkelijk niet van plan een enquête te houden, maar het leek me toch een goede manier om eens te kijken hoe de jongeren reageren op wat er gebeurd is en of dit het denkbeeld van de alledaagse jongere beïnvloedt.

    Hier is de link.

    Heel erg bedankt aan iedereen om me verder te helpen met mijn werk en discussieer gerust verder in het topic als je dat wil, het kan me alleen maar vooruit helpen ;)

    ~Fry

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 21:45 ]


    What would Emma do?

    Alsjeblieft. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ik kan niet kiezen lager dan 15 -_- ik ben 14!!!

    Done


    wat was dit ookalweer

    De leeftijden zijn niet juist. Er staat bijv. 20 tot 22 jaar en daarna 23 tot 25. Het is t/m. Want ik als iemand van 22 ish confused :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gedaan


    Tell me about it, stud.

    Ingevuld!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Zo, ik heb het ook ingevuld. :)
    Ik weet helaas niet wat er met "extra beveiliging" wordt bedoeld. :'D Dat heb ik er dan ook bijgezet, maar ik zou het graag willen weten.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Zo, ik heb het ook ingevuld. :)
    Ik weet helaas niet wat er met "extra beveiliging" wordt bedoeld. :'D Dat heb ik er dan ook bijgezet, maar ik zou het graag willen weten.


    Sinds die aanslagen in Parijs is er overal meer beveiliging door politie en het leger, ik denk dat dat bedoeld wordt.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Sinds die aanslagen in Parijs is er overal meer beveiliging door politie en het leger, ik denk dat dat bedoeld wordt.

    Oh oké, ik was al iets te ver aan het denken. Bedankt. (:


    Ik wil een tuin vol egels

    Super bedankt voor de reacties! :D

    Tokugawa schreef:
    De leeftijden zijn niet juist. Er staat bijv. 20 tot 22 jaar en daarna 23 tot 25. Het is t/m. Want ik als iemand van 22 ish confused :D.


    Ik heb een klein foutje gemaakt, ik zal het zo wel even verbeteren ;) Jij hoort bij de 20 tot 22 categorie. De enigen die eigenlijk problemen konden hebben waren die van 20 jaar, omdat die bij twee categorieën pasten.

    Tylan schreef:
    (...)

    Sinds die aanslagen in Parijs is er overal meer beveiliging door politie en het leger, ik denk dat dat bedoeld wordt.


    Dat is inderdaad wat ik bedoel. Deze vraag is eigenlijk meer bedoelt om te zien wie er weet of er beveiligingen zijn en wat die inhouden.


    What would Emma do?

    Iedereen al super bedankt voor de reacties! :) Ik heb al 50 enquêtes en geweldige antwoorden.


    What would Emma do?