• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    Fred Arthur Weasley
    Ik was echt woest op Scorpius. Niemand zat zomaar aan mijn zusje. Het was dan ook heel goed dat hij niet reageerde, want anders was het echt goed mis gegaan, want ondanks dat ik magie goed onder controle had, had ik dit met mijn vuisten opgelost. Dat ik hier een howler voor zou krijgen, maakte me eigenlijk ook niets uit. Je bleef met je gore poten van Roxy af. Roxy, die ik inmiddels ook weer kwijt was, terwijl de trein begon te bewegen en het vuurwerk afging. Ik grijnsde even trots, ja, dat werd zeker een howler. Toch ging ik niet veel later opzoek naar mijn zusje. Als ze nu weer bij een jongen was, zou mijn nu iets betere gemoedstoestand, direct weer naar beneden storten. Ik hoefde niet ver te zoeken want ze kwam aanstormen met Ralf bij zich. Ik gromde zacht. Kijk, alles beter dan die glibberige engerd, maar nogsteeds was ik er niet blij mee. Ik was nu niet de enige die niet blij was, want Roxy was duidelijk woedend, met haar rode wangen en ogen die donderden. Ik luisterde naar haar en werd iets rustiger, maar niet veel. Zowel Ralf als Scorpius lieten ons nu alleen, en voor Roxanne achter een van beiden aan kon gaan pakte ik haar voorzichtig bij haar pols vast en nam haar mee naar een verrassend genoeg nog lege coupe. Het laatste was goed voor mijn ego, maar toch wilde ik het nog wel met haar bespreken, zelfs al was ze aangerand in plaats van dat ze gewillig gekust was. Ik liet Molly ook binnen en sloot toen de deur, waar ik voor bleef staan zodat ze er niet uit kon. "Wil je alsjeblieft even luisteren en me niet onderbreken? Dit was namelijk een van de redenen waarom ik niet wil dat je op zo'n manier met jongens omgaat. Jij vind het misschien belachelijk, maar ik wil je gewoon beschermen, Roxy, tegen de wereld van ploerten, wat de wereld van jongens grotendeels is." zei ik met een zucht. Ze zou het waarschijnlijk niet van me aannemen en gewoon boos worden, maar goed. "Gaat het trouwens?" vroeg ik nog. Ik had haar van pap altijd moeten beschermen en zelfs nu ze het zelf ook een beetje begon te kunnen, deed ik het nog even vurig als voor heen, of ze het nu wilde of niet. Want anders gebeurde dit dus.


    Bowties were never Cooler


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    ‘Dankjewel. Hm- zullen we- zullen we terug naar onze coupé gaan.. ik- ik denk dat Hugo zich afvraagt waar we blijven.’ Afwezig knikte ik wat voordat mijn chocokikker mijn hand uit vloog om de raam uit te springen wat mij met een pruillip over deed blijven. ‘Niet míjn kikker..’ klaagde ik zachtjes waarna ik mijn handen hulpeloos uitstak.
    ‘…Iedere keer als ik een chocolade kikker probeer te eten rennen ze van me weg..' waardoor ik met tegenzin de lolly opende om die in mijn mond te steken. Ik mag thuis niet snoepen- hoewel ik stiekem een chocokikker nog bewaard had uit te trein. Toen ik hem echter open maakte kwam mijn moeder de kamer binnen waardoor hij in haar gezicht vloog. Ik was toen ook blij dat ik halverwege de vakantie naar Scorpius huis mocht. Stiekem hadden we dreuzelsnoep uitgeprobeerd wat verre van leuk was als tovenaarsnoep. Het snoep lag gewoon zit en de smaak die je verwacht zat gewoon in het product. Daarnaast hadden we een pompoentaartje geprobeerd- wat een schaamte was voor het naam pompoentaartje. Misschien dat ik daarom mezelf straks dood ging eten aan de Hufflepuf tafel. Arme huiselfen. ‘Nou vooruit dan maar. Hoewel ik nog niet kan beloven of ik en Hugo op kunnen houden over Roxie.’ Zei ik met een grijns voordat ik hem aan zijn pols weer naar onze coupe trok waar Hugo alweer of nog steeds zat. Snel pookte ik hem aan. ‘Ben je nog ergens achter gekomen..?’ waarna ik de lolly even mijn mond uit haalde waar de kleur nu felrood was geworden en ik krampachtig probeerde te blazen wat natuurlijk mislukte. ‘Ralf; verleid me uit mijn lasten en blaas jij eens een paar bubbels gezien Scorpius waarschijnlijk nu tortelduifje met Roxanne aan het spelen is..’





    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘Ja.’ Zelfs door mijn eigen woedde heen kon ik merken dat Ralf boos was. Iets wat hij zelden tot nooit was. Misschien was dat dan ook de reden waarom ik in dimde, maar voordat ik hem kon achtervolgen voelde ik een vertrouwde hand mijn pols omvatten.
    Gewillig liet ik me meetrekken naar een coupe waar me broer me induwde om zelf voor de deur te blijven staan. Hij wist even goed als mij dat ik zo koppig was om weg te lopen als het gesprek me niet beviel.
    ‘Wil je alsjeblieft even luisteren en me niet onderbreken? Dit was namelijk een van de redenen waarom ik niet wil dat je op zo'n manier met jongens omgaat. Jij vind het misschien belachelijk, maar ik wil je gewoon beschermen, Roxy, tegen de wereld van ploerten, wat de wereld van jongens grotendeels is. Gaat het trouwens?’ Met een zachte zucht nam ik plaats op de bank waar ik met mijn hand zachtjes Molly aaide. Het hondje van mijn broer die stiekem hondensnoepjes voerde als mijn broer het niet zag.
    ‘Ja, het gaat wel. Ik weet ook niet waarom hij het deed. Ik ging gewoon bij mijn vrienden zitten en Campbell en Ralf zitten met Scorpius in dezelfde leerjaar dus gaan met elkaar om. (hufflepuf) Maar Scorpius was niet zo blij dat ik en Hugo er waren.. en liep weg. Je weet net zo goed als mij dat ik me dan schuldig voel..’ murmelde ik het laatste zachtjes terwijl ik maar naar Molly keek die me waarschijnlijk meer aansprak dan de afkeurende gezicht van Fred. Natuurlijk was er nog steeds een barrière tussen de Weasleys en Malfoy’s; hoewel ik dat nog steeds redelijk onzinnig vond.
    ‘Reageerde je alleen zo fel omdat het een jongen was; of omdat het een Malfoy was- Fred?’


    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 16:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 15:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    James grinnikt om mijn binnenkomst. 'Heb je nu al genoeg van je vriendje?' vraagt James plagend.
    Camilla geeft hem een por. 'Hey,' zegt ze tegen mij. Een glimlachje staat nu om haar mond, en ik wil heel graag vragen of Camilla het nou aan James vertelt heeft. Ik ben nou eenmaal een nogal nieuwsgierig type. Maar stel dat ze het helemaal niet gedaan heeft? Dan verpest ik het weer helemaal voor haar. En dus houdt ik mijn mond. In de plaats daarvan ga ik tegenover de liggende Camilla met haar hoofd op de schouder van Ethan zitten. Aan de ene kant krijg ik door hun stelletjes gedoe zin om naar Nathan te gaan, maar dat gaat nou eenmaal niet.
    Mijn koffer duw ik op het rek boven me, samen met mijn bezem. Vorig jaar zat ik niet in het Quidditch team, met dank aan een prank die ik met Victoire had uitgehaald lag ik in de zieken vleugel en dus heb ik de try-outs gemist, wat ik echt heel vervelend vindt. Hopelijk vergeet ik het dit jaar niet, met mijn domme kop. Mijn blik gaat naar de koffers van James en Camilla, waar maar één bezem bij ligt. Die van James, denk ik.
    'Cam, waar is je bezem?' vraag ik fronsend. Camilla is captain en dus moet ze natuurlijk wel een bezem hebben.


    “A queen will always turn pain into power.”

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    "Cam, waar is je bezem?" hoor ik Dominique vragen met een frons op haar gezicht. Ik zucht even.
    "Die is van de zomer gebruikt als brandhout door mijn vader." zeg ik lichtelijk chagrijnig over de herinnering. Ik was boodschappen doen voor mezelf, aangezien mijn vader toch niet aan mij denkt, en toen ik terugkwam was mijn bezem weg. Natuurlijk heb ik er daarna naar gevraagd, en heb ik een verhaal te horen gekregen, schreeuwend en met klappen weliswaar. Ik sluit mijn ogen en laat een klein zuchtje over mijn lippen rollen. Nu ik op weg ben naar Hogwarts wil ik niet meer aan mijn thuissituatie denken. Niet aan mijn vader, niet aan de dingen die hij doet. Ik wil nu gewoon ontspannen, het gezellig hebben met Dom en James.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 16:36 ]


    take me back to the basics and the simple life


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    Hij knikte met zijn hoofd terwijl hij de doosje van zijn chocokikker opende, waarna de kikker die er in zat meteen naar het raam toe sprong en voor zijn leven eruit vloog. Verbaasd keek ik er naar voordat ik weer terug naar Campbell keek die naar het raam staarde.
    ‘Niet míjn kikker… Iedere keer als ik een chocolade kikker probeer te eten rennen ze van me weg..' en met dat trok hij maar weer een lolly tevoorschijn die hij in mijn mond stopte waarna ik die van mij eruit trok en naar de kleuren staarde.
    ‘Nou vooruit dan maar. Hoewel ik nog niet kan beloven of ik en Hugo op kunnen houden over Roxie.’
    Hij greep naar mijn pols waardoor ik de Lolly gauw weer mijn mond in stopte terwijl Campbell me mee langs de coupes sleurde tot we onze coupe weer vonden, waar we naar binnen liepen en Campbell mij losliet om Hugo aan te poken die nog steeds naast hem raam zat.
    ‘Ben je nog ergens achter gekomen..? Ralf; verleid me uit mijn lasten en blaas jij eens een paar bubbels gezien Scorpius waarschijnlijk nu tortelduifje met Roxanne aan het spelen is..’
    ‘nope, Roxanne is te druk bezig met het alles uitleggen aan zijn kwaadaardige broer. Ach, Arme Roxy toch.. word weer aangevallen door zijn overbezorgde broer. Als we allemaal stil zitten en luisteren horen we waarschijnlijk hun gesprek, aangezien ze in twee coupes naast die van ons zitten.’ Zei Hugo met een grijns waarna ik weer voor hem plaats nam. En net toen ik wilde vragen of Scorpius nog bij haar was, slikte ik de woorden maar weer in en keek maar de andere kant op.
    ‘maak je maar geen zorgen Ralfje, ik zag Scorpius nog net voorbij rennen.’ Zei Hugo alsof hij mijn gedachtes kon lezen waardoor ik verbaasd weer omkeek voordat ik mijn Lolly weer uit mijn mond haalde waar ik er even naar bleef staren. Hoe in hemelsnaam moest je bubbeltjes blazen..
    ‘ik kan geen bubbels blazen.’ Gaf ik maar stilletjes toe. Want, nou ja, ik wist niet eens dat je hiermee bubbels kon blazen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Dominique 'Dom' Gabrielle Weasley

    Camilla zucht even, en ik heb natuurlijk weer raak geschoten naar iets wat met haar vader te maken heeft.
    'Die is van de zomer gebruikt als brandhout door mijn vader,' zegt ze. De blik in haar ogen vertelt me dat niet alleen haar bezem bij deze gebeurtenis is verwondt. Voor de zoveelste keer voel ik weer die vlaag met onmenselijke woede. Haar vader, die man, wat is er toch mis met hem? Camilla heeft er bewust voor gezorgd dat ik hem nog nooit ontmoet heb, want als dat zo zou zijn... waarschijnlijk zou ik hem compleet flippen. Die man heeft haar zoveel onrecht aangedaan. Dan gaat mijn blik naar James. Betekent dit dat ze het hem verteld heeft? Ik weet dat Camilla het er waarschijnlijk niet over wilt hebben, maar toch kan ik het niet laten.
    'Cam? Heb je, nou, je weet wat ik bedoel?' vraag ik dan, met een andere blik op James.


    • Caleb Jules Ava •
    Lily zucht en glimlacht. 'Ik heb heel veel gedaan in de vakantie, maar tegelijkertijd ook heel veel niks gedaan. We zijn ook veel bij familie langs geweest en ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd. Het was allemaal leuk maar het voelt goed om weer terug naar Hogwarts te gaan. Heb jij nog iets bijzonders gedaan?'
    Lily's verjaardag! Helemaal vergeten! Ik heb haar niet eens een brief gestuurd of iets in die richting. Terwijl ik het er nog met Rose over gehad heb. Shit.
    'Lils! Ik ben je verjaardag compleet vergeten. Nog gefeliciteerd en sorry sorry sorry,' zeg ik tegen haar. Snel haal ik mijn wand uit mijn koffer en produceer een bos bloemen voor haar. Dan overhandig ik ze aan het meisje.
    'Oh, en ik heb niet veel bijzonders gedaan, nee. Bij Rose gelogeerd, beetje Quidditch gespeeld.' Dan komt het bij me op.
    'En ik ben Quidditch captain geworden!' zeg ik trots, waarna ik naar de Captain badge op mijn borst wijs.


    “A queen will always turn pain into power.”

    || Camilla Alyssa Lynn Lancaster ||
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    "I just don't want to live anymore, okay?"
    Gryffindor || Year 6 || Captain and Chaser || Outfit



    "Cam? Heb je, nou, je weet wat ik bedoel?" vraagt Dom me, met een blik op James. En natuurlijk weet ik wat ze bedoeld.
    "Ja." zeg ik kortaf en lichtelijk chagrijnig. Ik wil er nu gewoon niet aan denken. "Maar dat betekend dan ook dat het onderwerp voor de rest van de treinreis is afgesloten Dom." zeg ik haar, waarschuwend, en ik kijken even naar James. "Hetzelfde geldt voor jou." zeg ik hem, waarna ik mijn hoofd weer op zijn schouder laat rusten en weer een beetje onderuitzak, en me probeer te ontspannen. Ik sluit mijn ogen weer en concentreer me op niks. Het liefste zou ik zo in slaap willen vallen, om eindelijk een keer rustig te slapen. Maar dat doe ik niet, en dat zou me nu ook niet lukken.


    take me back to the basics and the simple life


    Edward "Teddy" Remus Lupin

    Ik zwijg op zijn vraag en gelukkig neemt Lily het woord. "Ik heb heel veel gedaan in de vakantie, maar tegelijkertijd ook heel veel niks gedaan. We zijn ook veel bij familie langs geweest en ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd. Het was allemaal leuk maar het voelt goed om weer terug naar Hogwarts te gaan. Heb jij nog iets bijzonders gedaan?" De laatste keer dat ik bij hen was, heb ik haar een klein armbandje gegeven. Caleb schrikt echter op van wat ik zeg.
    "Lils! Ik ben je verjaardag compleet vergeten. Nog gefeliciteerd en sorry sorry sorry." Ik kijk even naar hem. "Oh, en ik heb niet veel bijzonders gedaan, nee. Bij Rose gelogeerd, beetje Quidditch gespeeld." Ik grijns even naar hem. Net als ik brengt hij veel tijd door met de Weasleys.
    "En ik ben Quidditch captain geworden." Hij wijst trots naar zijn badge. Ikzelf ben ook Captain, dus ik weet hoe de trots voelt.
    "Gefeliciteerd, nog. Hopelijk doe je het goed!"


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Fred Arthur Weasley
    Ik was blij dat mijn zusje het goed maakte. Ik was bang dat hij veel meer met haar had gedaan, dat hij meer schade had gedaan dan alleen haar lippen had bezoedeld. Ik luisterde stilletjes naar haar woorden, terwijl ik verre van blij was met wat ze zei, maar Ralf en Campbell waren in elk geval slim genoeg om met hun klauwen van mijn zusje af te blijven. Ik zuchtte bij het laatste. "Het is echt niet jou schuld, Roxy. Als iemand niet blij is door jou aanwezigheid is het hun verlies en hun schuld, niet de jouwe. Alsjeblief, maak je je daar geen zorgen om." zei ik, terwijl ik me toch iets meer relaxte voor de deur. Ze rende normaal wel weg als het gesprek haar niet aansprak, maar ik kreeg niet het gevoel dat dit binnenkort zou gebeuren. Bij haar vraag dacht ik even na, maar dat hoefde eigenlijk niet. "Ik had het ook bij Ralf gedaan, misschien wat andere woorden gebruikt, maar ook hij zou een knal voor zijn hersenen hebben gekregen. Het is geen geheim dat ik die Malfoy gluiperd niet zou uitstaan, maar geen enkele jongen komt zo aan mijn zusje en zeker niet tegen haar zin in." zei ik voor ik me ook op een van de banken neerzette. Met een een paar luie zwiepen van mijn stok zette ik twee boterbier op het kleine tafeltje. "Waarschijnlijk is die niet zo goed als in Hogsmeade, maar hopelijk smaakt het toch." zei ik, voor ik van een van de twee mokken nam. Het was lekker romig, maar het miste iets en ik wist niet wat. Waarschijnlijk het geheim van boterbier waar ik nooit achter zou komen. Toch was het wel lekker om even rustig onder te worden. Kijk, dingen laten verschijnen deed ik echt heel makkelijk zonder iets te zeggen, net als de standaard spreuken, maar nieuwere spreuken en moeilijkere dingen gingen zeker niet zonder gemompel.


    Bowties were never Cooler

    [Nog steeds niemand die iets met Scarlett's post kan?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    [Nog steeds niemand die iets met Scarlett's post kan?]


    -I can't sorry. Kan je hear niet gewoon ergens heen sturen? Dat ze tegen een eerstejaars ofzo opgebotst was?-


    take me back to the basics and the simple life

    CaptainKush schreef:
    [Nog steeds niemand die iets met Scarlett's post kan?]



    {Lily en Victoire zijn beide al in een coupé sorry ):}


    -

    Goya schreef:
    (...)

    -I can't sorry. Kan je hear niet gewoon ergens heen sturen? Dat ze tegen een eerstejaars ofzo opgebotst was?-


    [Ook prima haha, kan je eigenlijk ook een foto invoegen als je op de iPad zit? Van weheartit ofso, want mijn laptop is veelste langzaam]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    [Ook prima haha, kan je eigenlijk ook een foto invoegen als je op de iPad zit? Van weheartit ofso, want mijn laptop is veelste langzaam]


    -Als je gewoon een goede link hebt moet dat kunnen ja-


    take me back to the basics and the simple life