• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:35 ]


    -

    Mijn late topics.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    Zachtjes drukte ik mijn hoofd nog wat dichter tegen mijn vaders lichaam aan voordat ik zijn armen weg voelde glijden om ook hem los te laten. ‘Dan vertrouw ik erop dat je hem niet gaat pesten of in elkaar gaat slaan. Want.. het is een fijt dat jij de enige bent. of heb ik het mis?’ met een kleine grijns keek ik toe hoe hij Winter aaide die ik bij Ralf gedumpt had.
    ‘en als er wat gebeurd, vertrouw ik erop dat je ons een uil zal gaan sturen. En nu ik dit zeg weet ik zeker dat ik voor volgende week een uil binnen zal krijgen, of jullie verbergen dan iets voor mij. oh- Ralf, ik had je niet gezien. Hoe gaat het met jou?’ hoe naar het ook was voor Ralf; ik kon er maar niet in slagen om mijn grijns weg te toveren. Ralf beweerde altijd dat hij niet goed was om met mensen om te gaan- ik zei altijd dat hij té beleefd was. ‘Goed. Met u?’ en dit was weer een bewijs ervan. Ik noemde eigenlijk ook alleen mijn oma u.
    ‘Maak je geen zorgen pap. Ik stuur wel een wc bril. Dat moet wel voldoen… en als ik eindelijk van jou de verboden bos in mag kan ik eindelijk opa’s auto vinden die oom Ron daar losgelaten heeft.’ Klonk het enthousiast uit mijn mond waardoor ik mijn ogen haast voelde twinkelen.
    ‘Alsjeblieftt; pap. Je weet dat ik nooit wat zou doen buiten jouw toestemming- of iets gevaarlijks..’



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter
    ''I don't like people and sarcasm is my only defence.''
    x Slytherin x Chaser x Fifth year x



    Hij keek toe hoe ze de sneeuwuil in het kooitje stopte en stak kort zijn vinger erin, waarna het beest er eventjes zachtjes in beet met haar snavel. Zelf had Albus geen huisdier, hoewel hij nooit problemen met dieren had. De jongen faalde er gewoon in om voor een dier te zorgen, dat heeft hij vroeger wel met een vis mee gemaakt.
    Albus streek een van haar lokken achter haar oor en keek naar haar. ''Zullen we samen een coupé opzoeken of zat je al met iemand, love?'' Kort glimlachte hij

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 20:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Scorpius Malfoy
    Hufflepuf - 5th year - Seeker
    “In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



    ‘….ligt er aan hoe je de vraag stelt; maar ik vind jou leuk- Scorpius; daarom ben je mijn beste vriend.’ Hij slaat een arm om me heen en ik word helemaal rood, nog erger dan net. ‘…Deze lolly vind ik niet leuk… en ik vind de vrouw met het snoepkarretje leuk als ze eens even eerder komt..’ Hij gooit zijn lolly weg en ik kan het niet laten om te glimlachen. Het is stiekem best wel grappig dat hij er niet tegen kan. ‘Komop; Scorp- blaas eens wat bellen..’ Ik blaas een bel, die best wel groot is en laat die dan in de lucht knappen.
    ‘Heei, Campius!’ Hugo Weasley komt aangelopen en ik rol met mijn ogen. Een Weasley? Echt waar? 'Wat heb ik jullie toch gemist. Eh- kom ik ongelegen? Vast niet.. he, wisten jullie al dat mijn zus iets met Caleb heeft? Dat heb ik net uitgevonden, helemaal alleen. Knap toch?’ Ik zucht en kijk hem aan.
    'Als je het zelf uit hebt gevonden, had je waarschijnlijk ook wel uit kunnen vinden dat ik nu echt geen zin heb in jou gezelschap.'

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 20:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself


    Raven Alana Griffith

    _________________________________


    "Dat eerste." Grijns ik naar hem. Ik vond het altijd leuk als hij me 'love' noemde. Iets wat hem uniek maakte, niemand anders noemde zijn/haar vriendje/vriendinnetje love. Ik probeerde mijn hutkoffer en de kooi van Xaellana in één hand te pakken, wat algauw faalde. Ik liet mijn koffer vallen en hij sprong open, waarna al mijn kleren en andere persoonlijke materialen eruit vlogen. "Had ik godnondeju net dat ding dicht gekregen." Vloek ik dan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ok. Ik had een post van ruim 400 woorden geschreven. Toen dacht mn telefoon 'fuck you' en ging ie uit. En mu is mn post weg.


    take me back to the basics and the simple life

    LILY LUNA POTTER.


    "Kom, favoriete nichtje van me. Ik heb je gemist in de vakantie. Roxy bleef maar zeuren over dat ik eens van haar rug moest komen met jongens enzo, maar ze is daar gewoon allemaal niet oud genoeg voor. Jongens zijn klootzakken en daar hoeft ze nog niet achter te komen" zegt Fred terwijl hij mijn arm vast pakt en naar een coupé trekt. Hij ploft neer op een bankje en ik ga tegenover hem zitten. Hij laat zijn hondje Molly door de coupé lopen. Ik volg haar met mijn ogen totdat ze op het tafeltje bij het raam plaats neemt.
    "Dus, hoe was jouw vakantie, Lils?" Vraagt Fred.
    "Het was wel leuk maar ik ben blij dat het schooljaar weer gaat beginnen. Thuis zitten gaat na een tijdje wel vervelen" zeg ik tegen hem.
    "En ik heb een nieuwe bezem gekregen" voeg ik eraan toe, wetend dat het een onderwerp is dat hem aanspreekt.


    -

    Goya schreef:
    Ok. Ik had een post van ruim 400 woorden geschreven. Toen dacht mn telefoon 'fuck you' en ging ie uit. En mu is mn post weg.


    [Awh ):]


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    [Awh ):]


    -yeah. Nu ga ik m thuis op mn laptop schrijven maar ik zit nu nog in de auto-


    take me back to the basics and the simple life


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    ‘Maak je geen zorgen pap. Ik stuur wel een wc bril. Dat moet wel voldoen… en als ik eindelijk van jou de verboden bos in mag kan ik eindelijk opa’s auto vinden die oom Ron daar losgelaten heeft. Alsjeblieftt; pap. Je weet dat ik nooit wat zou doen buiten jouw toestemming- of iets gevaarlijks..’
    Roxanne leek zo enthousiast waardoor ik dat ook bijna werd en keek haar met ren glimlach aan. Meneer Weasley, in dat geval, zijn blik zakte wat ineen en werd wat rood.
    'Dat weet ik, Roxy.' Zei hij dan en ging met een hand door zijn haren.
    'Maar- maar natuurlijk kan je dingen stiekem doen om je moeder te irriteren. Maar liever wil ik niet dat je nog naar het verboden bos gaat.' Zei hij, op eem schamp toon ook nog. Ik keek naar meneer Weasley die naar haar dochter keek en een glimlach tevoorschijn perste.
    'Ga maar naar binnen, Roxanne. Straks mis je de trein en ben je nog een jaar met ons opgeschept.'
    'Meneer Weasley, gaat alles goed met u?' Vroeg ik onzeker en hij knikte met haar hoofd.
    'Ja hoor, Ralf. Ik ben gewoon verdrietig omdat mijn Roxanne van huis zal gaan. Je kon op zijn minst Winter bij ons laten, als gezelschap.' Zei hij met een glimlach en keek Roxanne weer aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    ''Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.''

    Campbell Saunders

    Even keek ik rustig naar de bel dat Scorpius geblazen had. Het bezat werkelijk alle kleuren van de regenboog wat wel magisch was- als je het kon tenminste. Voordat ik zijn schoon kon bewonderen schoot de coupe deur open waar Hugo naar binnen gerend kwam om tussen mij en Scorpius plaats te nemen waarbij ook de bel knapte.
    ‘Heei, Campius! Wat heb ik jullie toch gemist. Eh- kom ik ongelegen? Vast niet.. he, wisten jullie al dat mijn zus iets met Caleb heeft? Dat heb ik net uitgevonden, helemaal alleen. Knap toch?’
    Geamuseerd grijnsde ik maar voordat ik wat kon zeggen onderbrak Scorpius me; 'Als je het zelf uit hebt gevonden, had je waarschijnlijk ook wel uit kunnen vinden dat ik nu echt geen zin heb in jou gezelschap.' Even wierp ik Scorpius een blik toe voordat ik mijn hand door Hugo’s haar haalde.
    ‘Nawh; Scorpius. Ik vind het wel knap dat onze kleine Hugo ergens achter is gekomen wat al weken bekend is- als het geen maanden zijn..’ plagend stak ik mijn tong uit waarbij ik tegenover Scorpius ging zitten omdat ik haast geplet werd door Hugo waar ik mijn voeten in het hoekje tussen Scorpius benen en de muur zetten. ‘Fijne vakantie gehad, Huug? Ik zou je een lolly aanbieden als ik dood zou willen gaan; want ik heb het vermoeden dat je al genoeg suikers binnen heb gekregen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    1 dag ben ik weg :') Ik ga morgen wel weer bijlezen ofzo


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    1 dag ben ik weg :') Ik ga morgen wel weer bijlezen ofzo



    [Romee!! Post maar met Teddy. Victoire zoekt hem op pagina 2]


    -


    ‘’Memories warm you up from the inside. But they also tear you apart.’’
    Roxanne Weasley
    4th grade Gryffindor/ Chaser

    ‘Dat weet ik, Roxy. Maar- maar natuurlijk kan je dingen stiekem doen om je moeder te irriteren. Maar liever wil ik niet dat je nog naar het verboden bos gaat. Ga maar naar binnen, Roxanne. Straks mis je de trein en ben je nog een jaar met ons opgescheept.’ Even keek ik omhoog naar mijn vader die ietwat rood was geworden waardoor ik even naar mama keek die gezellig nog met Fleur over shoppen had.
    ‘Meneer Weasley, gaat alles goed met u?’ Verbaasd keek ik van Ralf naar mijn vader.
    ‘Ja hoor, Ralf. Ik ben gewoon verdrietig omdat mijn Roxanne van huis zal gaan. Je kon op zijn minst Winter bij ons laten, als gezelschap.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd.
    ‘Winter en mijn nichtjes en neefjes- die ik veels te vaak gezien heb in de vakantie door- omdat Fred anders over-bezitterig gaat doen omdat ik misschien alleen kan zijn met een jongen- met andere woorden; ik heb zonder Winter geen leven in mijn buurt. Misschien kan ik altijd Molly (dat is zijn hondje) stelen en vrijlaten in de verboden bos zodat ik EINDELIJK met jongens kan praten.. het is maar goed dat hij Ralf nu niet ziet..’ met dat knuffelde ik mijn vader voor de laatste keer waarna ik een kus op zijn wang drukte. ‘Ik schrijf je wel een brief, pap. Met een uitgebreide verslag wat Fred nu weer gedaan heb. Ik hou van je.’ Met dat draaide ik me naar winter en Ralf toe. Winter pakte ik met de koffer uit zijn armen waarna ik de trein weer in liep bij onze hutkoffers om nog een laatste keer naar mijn ouders te zwaaien om de trein door te lopen. ‘auch.. het is overal al zo vol..’ klaagde ik tot ik stil stond bij Campbells; Scorpius en Hugos coupe die ik opentrok om naast Campbell plaats te nemen. Ik sprak natuurlijk vaak met mijn neef en ook met Campbell en Scorpius; daarnaast zaten Campbell en Scorpius beide in Ralfs leerjaar en ook allebei in Hufflepuf waardoor ik ze kende.
    ‘Heey; al zin in school?’



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mangata schreef:
    (...)


    [Romee!! Post maar met Teddy. Victoire zoekt hem op pagina 2]


    Wat heb ik ongeveer gemist?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman