• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Trouwens over die nieuwe GOF openen vind ik niet echt leuk, want we zijn nu al zo ver en 3rpg vind ik echt te moeilijk om bij te houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Ja, ik ben echt voorspelbaar. Het spijt me.


    Spojt je niet :'o ergens hoopte ik dat hij zou blijven :p kon hugotje hem irriteren :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Caaaamp..’ met dat kwam hij dichterbij terwijl ik het niet kon laten om toch iets ineen te krimpen voordat hij de boeken uit mijn handen viste en het weer op het nachtkastje te zetten. Langzaam kwam hij weer dichterbij wat me lichtelijk verward naar mijn handen deed kijken die hij omsloot voordat ik zijn lippen op die van mij voelden wat me nog meer verbaasde. Zachtjes voelde ik tot mijn spijt dat hij weer afstand creëerde en hoewel ik een woord hierover probeerde uit te brengen- leek hij al mijn adem evenals de woorden in mijn hoofd afgepakt te hebben terwijl hij me naar mijn bed toe trok. ‘Doe de gordijn nou maar open of om de minuut kus ik je langer. En we weten beiden dat je daar niet tegen kan. Geloof me, ik heb heus geen lijk op je bed gelegd, als je dacht dat ik met ‘’iemand’’ dat bedoelde.’ Nerveus keek ik hem aan terwijl ik liever dit gedeelte wilde overslaan. Ik zat nu veel liever strafwerk te schrijven bij professor Omber dan op dit moment; waar ik een gordijn open moest trekken. ‘..misschien kikkers die op mijn gezicht gaan springen en vergiftigen waardoor ik een langzaam en pijnlijke dood leid met allerlei rare plekken op mijn lichaam zodat ik enorm afstotelijk ben en dat ik bij iedere beweging haast dood ga van de brandende plekken..’ murmelde ik ietwat gestrest om meer tijd te rekken. ’s-Straks komen we te laat bij de les..’ vervolgde ik snel als smoes. Merlin- ik durfde het niet. Ik kon het niet. Ik was geen nieuwsgierig mens die alles open kon trekken. ‘Ik- volgens mij hebben we Omber- en als we bij haar te laat komen moeten we nablijven..’ murmelde ik waarna ik me omdraaide- klaar om weg te gaan rennen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Trouwens over die nieuwe GOF openen vind ik niet echt leuk, want we zijn nu al zo ver en 3rpg vind ik echt te moeilijk om bij te houden.


    Dit vond ik dus ook. ik join m niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Spojt je niet :'o ergens hoopte ik dat hij zou blijven :p kon hugotje hem irriteren :Y)


    ROXJE komt hem al halen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke, ik ben het zat. Leo komt binnem rennen om dat gordijn voor hem te openen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zo is Leo x'D heb hem nooit anders gekend zo....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘..misschien kikkers die op mijn gezicht gaan springen en vergiftigen waardoor ik een langzaam en pijnlijke dood leid met allerlei rare plekken op mijn lichaam zodat ik enorm afstotelijk ben en dat ik bij iedere beweging haast dood ga van de brandende plekken.. s-Straks komen we te laat bij de les.. Ik- volgens mij hebben we Omber- en als we bij haar te laat komen moeten we nablijven..’ 
    Ik schudde met mijn hoofd en greep naar zijn hand zodat hij niet weg zou rennen.
    'Camp..' zuchtte ik maar voordat ik verder kon gaan, hoorde ik een geschreeuw vanachter het deur komen.
    'Teek die verdomde gordijn nou open!'
    En ik hoefde niet eens op zijn stem te letten om te weten dat dit Leo wad. De deur schoot open en hij marcheerde richting de gordijn open die hij strak opengooide en naar de hoopje op zijn bed staarde; zijj bed die haast bedekt werd door de boeket gigantische bloemen en de grote teddybeer die er bijstond met de brief er op.
    'Oh, wat leuk.' Murmelde hij en keerde zich naar mij toe.
    'Overigens, hou je mond over dit. Als jij mag gaan afluisteren, mag ik dat ook.' Zei hij met een grijns en liep de deur weer uit die hij achter zich dicht gooide en ik wederom op mijn bed ging zitten.
    'En alweer ben ik teleurgesteld. Ik bedoel; ken je me nog steeds niet?' Grapte ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waar kan ik Fred heen sturen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik denk ga je blij worden (hoop) met roxje :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, laten we het hopen. Jij gaat blij worden van Jonah.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Waar kan ik Fred heen sturen?


    Naar het grote zaal waar Ralf zit, en om hem wat te irriteren naast de meisje Anna die Ralf gewaarschuwd had over Fred ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Ik voel opeens twee sterke armen om me heen en een hoofd tegen mijn borst. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht en ik open mijn ogen om hem aan te kijken.
    ‘H-hoe laat is het.’ Ik haal mijn schouder op en glimlach.
    'Ik weet het niet, maar het maakt me niet uit. Ik wil niet naar de les vandaag. W-wil je gewoon hier bij mij blijven, zoals gisteren?' vraag ik zachtjes, omdat ik bang ben dat zijn antwoord 'nee' is. 'Maar alleen als jij dat wilt, hoor. Ik wil niet dat ik slechte invloed op jou heb, captain,' zeg ik met een glimlach. Daarna buig ik mijn hoofd een beetje naar voren waardoor die heel dicht bij zijn hoofd komt te liggen. Zonder echt goed na te denken overbrug ik de laatste centimeters en kus ik hem alsof gisteren nooit gebeurt is en het nog steeds zo is als gisterochtend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Naar het grote zaal waar Ralf zit, en om hem wat te irriteren naast de meisje Anna die Ralf gewaarschuwd had over Fred ^-^


    How dare she. Freddie wordt jaloers.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo je bent een monster :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya