• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zo leuk om twee negatieve reacties over mijn personages te zien, achter elkaar ook nog ^^ haha, wat lijk ik veel op Hugo op dit moment xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zal ik wachten op Camp of mag Ralfje en Hugotje gepost worden?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Zo leuk om twee negatieve reacties over mijn personages te zien, achter elkaar ook nog ^^ haha, wat lijk ik veel op Hugo op dit moment xq


    Camp neemt je niks kwalijk... hij weet dat zijn vriend nou eenmaal vaak PMSt' x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Zal ik wachten op Camp of mag Ralfje en Hugotje gepost worden?


    camp heeft iets gezegd in Roxjes post dus ik vond dat voldoen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMFG RALF WTF SCORPIUS D'; hij kust roxanne... ik had Campbell moeten laten volgen... sigh.. hoewel camp nog niks voor scorp voelt :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het spijt me, maar Scorpje doet het alleen omdat hij wil weten of zijn gevoelens voor Campbell echt zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waaaaaaat Scorpius D': ze is van Ralf >:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb mijn broer ge GB't ik hoop dat Fred me komt redden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik heb mijn broer ge GB't ik hoop dat Fred me komt redden x'D


    OMFG DAT GAAT ZO FATAAL AFLOPEN


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    OMFG DAT GAAT ZO FATAAL AFLOPEN


    Ik hoop dat Fredje Scorpius in elkaar slaat ;'D... ohgod het ergste is dat ik uit het niets Scorpius en Roxanne ship... wat is er mis met mij T.T De peersoon die Fred speelt is wel online..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Camp..’ ik voelde hoe George naar mijn hand greep waardoor ik wist dat ik niet weg mocht lopen tot ik de gordijn opengetrokken had.
    ‘Trek die verdomde gordijn nou open!’ met dat marcheerde Leo de kamer in wat me toch van schrik een stap naar George deed doen waardoor ik haast op zijn tenen stond. Met een rukte hij de gordijnen open en deed ik snel van spanning mijn ogen dicht. ‘Oh, wat leuk. Overigens, hou je mond over dit. Als jij mag gaan afluisteren, mag ik dat ook.’ Zachtjes opende ik mijn mond die zich weer sloot terwijl George me los liet om op het bed te gaan zitten waardoor ik per ongeluk mijn bed zag waar een immens groot boeket op zat en een grote teddybeer met een brief wat mijn gezicht immens rood deed worden. Ik denk had ik nu liever die giftige kikkers die me langzaam zouden vermoorden. Of een olifant de me langzaam begroef met een theelepeltje.
    ‘En alweer ben ik teleurgesteld. Ik bedoel; ken je me nog steeds niet?’ weer opende ik mijn mond om hem weer te sluiten waardoor ik wel door de grond kon zakken van schaamte. Merlin- wat moest George nu wel niet denken. Wat deed überhaupt iemand als ze iets gekregen.
    ‘H-het is echt mooi..’ murmelde ik zachtjes terwijl ik maar bewegingloos bij het bed bleef staan terwijl ik minstens mijzelf al tien keer vermoord had de afgelopen seconden.
    Aarzelend zetten ik mijn hand trillend naar de brief die ik oppakte en openvouwden waar een perkament tevoorschijn kwam en ik voor het eerst werkelijk Georges handschrift zag.

    “Campbell Saunders, hoe durf je te denken dat ik je ga verlaten, puur omdat je misschien niets hebt en bang bent dat ik boos ga worden door de incident in de douche. Nee Campbell; wees niet verdrietig om zo iets doms of anders stuur ik je om de 24 uur steeds grotere boeketje bloemen en teddyberen tot je weer gelukkig bent.”

    Even keek ik om voordat ik naar George toe liep en op het randje van het bed naast hem ietwat zenuwachtig plaats nam. ‘Heb jij mij en Leo toevallig af lopen luisteren gisteren…?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘H-het is echt mooi..’ murmelde hij. Ik voelde me rood worden en keek weg naar mijn schoenen toe. Merlin ik heb dit verknald. Hik vind het niet mooi en daar was ik al bang voor; dat ik me daarna zou gaan schamen. Wat ik nu dus deed. Ik keek zachtjes op en zag hem nig net de briefje lopen die hij las, en ik weer wegkeek en zachtjes op mijn lip beet voordat hij naast mij op het bed plaats nam.
    ‘Heb jij mij en Leo toevallig af lopen luisteren gisteren…?’
    Ik slikte zachtjes en haalde mijj schouders op; wat niet echt toepasselijk was op dit moment.
    'Nee- ja, ik bedoel- ik zocht Leo op en hoorde jullie toevallig in de bibliotheek praten en eh- het was maar een deel wat ik hoorde en meteen vertrok ik. Echt waar.' Legde ik uit zonder hem aan te kijken en staarde maar naar de versleten stukjes van mijn schoen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Meh m'n broer reageert niet ;'l blijkbaar is roxje niks voor hem waard... en george.. onzeker whaat? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Meh m'n broer reageert niet ;'l blijkbaar is roxje niks voor hem waard... en george.. onzeker whaat? :o


    Hij heeft voor de eerste keer een gigantische boeket met een teddybeer voor iemamd gekocht, dus te ver bovem zijn verwachtingen en niets voor hem wat hij alsnig deed en is nu nerveus om wat Camobell eroverxal gaan zeggen.

    Dus gefeliciteerd, je hebt George de onmogelijke laten voelen. Alweer (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Met een kreun sla ik tegen mijn wekker, zodat die uit gaat. Ik kijk de kamer rond en zie dat iedereen al weg is. Ben ik eindelijk eens op tijd, is iedereen al wakker en weg. Daarom kleed ik me snel om en ren ik naar de Grote Zaal. Daar zie ik Ralf... Samen met een meisje. Ergens ben ik bang dat het iets is, maar ik weet dat het stom is om dat te denken. Toch weet ik dat hij het me nog niet vergeven heeft en dat neem ik hem echt niet kwalijk. Hij heeft al het recht om boos te zijn en ik weet dat ik niet jaloers moet zijn - ten slotte ben ik degene die vreemd ging en daarmee ook het hart van een vriend brak.
    'Hey Ralfje,' zeg ik als ik bij ze ben, waarna ik tussen ze in ga zitten en Ralf kus, langer dan ik hem normaal zou kussen. Als ik hem loslaat glimlach ik even en dan draai ik me naar het meisje. 'Wie ben je en waarom heeft mijn lieve vriendje me nooit over je verteld?' Het klinkt misschien allemaal een beetje overdreven, maar ik wil haar duidelijk laten merken dat Ralf míjn vriendje is.


    Spoiler alert: you will save yourself