• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Campbell vertrok de trap op waarna ik Leo even een blik toe wierp die me met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
    'Wat?' Vroeg ik dan waarna er plotseling een zwak glimlach rond zijn lippen speelde, gevolgd door die van mij.
    'Je hebt iets in met te kamer gedaan, of niet? Want ik ken die blik van jou.' Zei hij waarna ik zachtjes glimlachte en me weer voorover boog om naar mijn handen te kijken.
    'Misschien.' Murmelde ik en stond op.
    'Daarom ga ik nu naae boven. Ik kom zo terug.'
    'We, bedoel je. Of je komt samen met hem terug of helemaal niet.' Zei hij met een grijns. Ik lachte zachtjes en murnelde nog: 'we komen zo terug,' voordat ik de trap op rende en nam voor de deur van onze slaapkamer halt. De deur stond al op een kiertje open waardoor ik hem nog een beetje opentrok en naar binnen gluurde waar ik Campbell zag staan. Met een glimlach liep ik naar binnen en deed de deur achter mij netjes dicht waarna ik op de bed ging zitten die naast Campbell stond.
    'Doe je je gordijnen niet open, Camp.' Zei ik dan en liet mijn handen in mijn broekzakken glijden.
    'Iemand wacht op je daarbinnen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Neee Shockinggg D'; overigens; de rij in andere RP is vanaf nu Scorpius - Campbell/Roxanne- Hugo/Ralf


    Jup, en ik kan Hugo ook samen met Ralf posten dus dat scheelt ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    je weet dat campbell het ergste altijd verwacht he...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    je weet dat campbell het ergste altijd verwacht he...


    Ja, maar dat is juist de leuke als hij ziet dat het juist de tegenovergestelde is ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is juist de leuke als hij ziet dat het juist de tegenovergestelde is ^^


    Je weet dat Camp altijd tesnel conclusies trekt waardoor hij altijd de tegenovergestelde doet wat mensne willen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Door het licht dat door de ramen komt word ik wakker. Verbaasd kijk ik om me heen, ik lig niet in mijn eigen bed, maar naast Kealan. Vaag herinner ik me nog dat ik vannacht lang wakker lag en toen bij Kealan erbij kroop, die denk ik al wel sliep. Als hij al wakker was reageerde hij niet op me en ik snap dat. Ik heb alles verpest, hoewel ik dat niet toe ga geven. Gisteren vond ik het makkelijk om mijn armen om hem heen te slaan en hem te kussen, maar vandaag is het anders.
    Daarom draai ik me om en staar ik naar de stapel boeken die naast zijn bed ligt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet dat Camp altijd tesnel conclusies trekt waardoor hij altijd de tegenovergestelde doet wat mensne willen x'D


    Open dat gordijn nou maar >:'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zweer, om deze reden wilde ik net ook de deur op slot gaan doen maar ik wist dat camp dan bang zou worden dus deed ik het niet x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Geschrokken keek ik om uit mijn overpeinzingen waar ik George de deur dicht zag doen wat me meteen immens nerveus deed maken. Even leek het erop dat hij me gewoon zou negeren om zijn boeken te pakken tot hij op zijn bed ging zitten met zijn gezicht mijn kant op.
    ‘Doe je je gordijnen niet open, Camp. Iemand wacht op je daarbinnen.’ Snel wendde ik mijn blik af om naar mijn nachtkastje te lopen waar ik mijn boeken uit haalde om weer richting de deur te lopen waar ik nog even aarzelend halt hield. ‘..je weet dat het me spijt hé.. van alles- dus.. ik- ik heb het nooit zo uit de hand willen hebben laten lopen; mijn gedrag- en; ik vraag n-niet om vergiffenis- ik- ik probeer wel in een a-andere afdeling te komen; ik zorg wel dat ik weg ben..’ slikte ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    In plaats van de gordijn open te trekken, pakte hij zijj boeken en beende naar de deur toe.
    ‘..je weet dat het me spijt hé.. van alles- dus.. ik- ik heb het nooit zo uit de hand willen hebben laten lopen; mijn gedrag- en; ik vraag n-niet om vergiffenis- ik- ik probeer wel in een a-andere afdeling te komen; ik zorg wel dat ik weg ben..’ 
    'Caaaamp..' kreunde ik lichtjes vernoeid en kwwam overeind staan op zijn boeken uit zijn armen te rukken en die terug op de nachtkastje te zetten. Ik liep terug naar Camp toe om naar zijn handen te grijpem en mijn lippen teder tegen die van hem aan te drukken, slechts voor een aantal secondes voordat ik weer afstand creëerde.
    'Doe de gordijn nou maar open of om de minuut kus ik je langer. En we weten beiden dat je daar niet tegen kan.' Zeg ik met een knipoog en liet een glimlach zien voordat ik hem mee naar zijn bed toe trek.
    'Geloof me, ik heb heus geen lijk op je bed gelegd, als je dacht dat ik met "iemand" dat bedoelde.'


    Doe de gordijnou maar open :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Zachtjes kreunde ik terwijl de warme lichaam van Jonah achter me verdween wat meteen een koude rilling over mijn rug veroorzaakte. Zonder mijn ogen open te doen rolden ik naar hem toe om mijn armen om hem heen te slaan en mijn hoofd op zijn borst te zetten. Gisteravond was ik eerst verbaasd toen hij bij me kwam liggen waardoor ik geen woord kon uitbrengen. Hoewel ik daarmee blij was omdat woorden alleen maar zukken momenten verpesten. Het enige wat ik wel wist dat ik daarna meteen in slaap viel.
    ‘H-hoe laat is het.’ Murmelde ik slaperig voordat mijn hoofd nog wat dieper op zijn borst plantten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Linde- ik wist het x') bij @next generation, ik wist gewoon dat je hem weg zou laten lopen want dat doe je haast altijd :''D

    Enneh, Red post (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Linde- ik wist het x') bij @next generation, ik wist gewoon dat je hem weg zou laten lopen want dat doe je haast altijd :''D

    Enneh, Red post (flower)


    Uch je weet hoe slecht ik ben net zoals Campbell op reageren van cadeautjes he... je doet dit express..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Linde- ik wist het x') bij @next generation, ik wist gewoon dat je hem weg zou laten lopen want dat doe je haast altijd :''D

    Enneh, Red post (flower)


    Ja, ik ben echt voorspelbaar. Het spijt me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nope. Net als George is ook mijn levensdoel om camo gelukkig te maken :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••