• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    De personen waar we GOF mee gedaan hebben willen weer GOF overnieuw starten.. is hier animo voor? Ik weet het niet omdat ik dan in drie RPGS moet RPen en ik vind twee al veel- wat is jullie mening?


    Ik weet het niet echt :') want het lijkt dan een beetje alsof we de hele verhalenlijn van ons op dit moment weer gaan herhalen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik weet het niet echt :') want het lijkt dan een beetje alsof we de hele verhalenlijn van ons op dit moment weer gaan herhalen :p


    Ja dat vind ik dus ook... daarnaast vind ik 3 RPGS bijhouden best wel veel werk..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Nee… ik blijf hier wel. Ga; maar. Ik bedoel; als mensen mij zien dan weten ze allemaal dat ik spijbel. Ik denk niet dat mijn wallen kunnen voldoen als enige kenmerk van ziekte. Dan moet ik eerst dood zijn om te mogen spijbelen…’
    Ik keek hem strak en schudde met mijn hoofd om vervolgens naar zijn hand te grijpen en trok hem overeind.
    'Je bent moe Campbell; ik breng je gewoon naar bed en zeg tegen de anderen dat je ziek bent.' Zei ik en sleurde Campbell mee de gangen toe. Eigenlijk is dit meer zodat hij met George zou gaan praten want echt; gisteren waren ze nog zoo gelukkig, iedereen was zo en nu plotseling niet meer. Ik sleur Campbell mee door het portret naar de leerlingenkamer toe en zag George inderdaad op het bank zitten.
    'Oh, heei George..' begroette ik hem dan met een glimlach.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh merlin komt er nu nog een george post bij? x'D want ik weet niet wat ik Camp moet laten zeggen ;'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh merlin komt er nu nog een george post bij? x'D want ik weet niet wat ik Camp moet laten zeggen ;'3


    Misschien dat hij naar de slaapkamers vlucht :3 want nu kan ik even niet posten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Je bent moe Campbell; ik breng je gewoon naar bed en zeg tegen de anderen dat je ziek bent.’ Voordat ik überhaupt tegen kon sputteren trok hij me mee waardoor ik nog net naar mijn boeken kon grijpen. ‘..Ik ben echt niet moe- Leo. Ik snap niet waarom je mijn schoolprestaties tegen wilt gaan…’ murmelde ik terwijl hij me genadeloos het portret gat van Gryffindor in trok wat me bijna deed laten vallen.
    ‘Oh, heei George..’ geschrokken keek ik op waar ik George gewoon rustig op de bank zag zitten terwijl ik zenuwachtig zijn gezichtsuitdrukking probeerde te pijlen wat me toch wat gestrest een stap dichter naar Leo deed zetten voordat ik mijn hand uit die van hem lostrok. Straks dacht George nog dat ik vreemdging- iets wat ik nooit zou doen. Waarom zou ik vreemd gaan als- als ik hem had; er was niks beters dan hem op de wereld- en daarnaast had ik geen flauw idee wat hij gister heeft gedaan. Misschien vond hij het beter zo- om even rust van mij te hebben. Iets wat ik wel kon begrijpen maar niet echt hulpvol nu was. ‘Ik- ik ga wel mijn boeken pakken..’ zei ik ietwat nerveus omdat ik niet hoi durfde te zeggen tegen George waarna ik naar boven liep en naar mijn bed zocht- waar vreemd genoeg de gordijn om heen dicht geslagen was. Misschien heeft iemand mijn bed uit wraak kapot gemaakt. Dat zou mij niet eens meer uitmaken. Dat soort grapjes had ik al vaak genoeg meegemaakt op Klammfels waardoor ik op de koude kerkervloer kon slapen met een dun dekentje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George blijft beneden omdat het een verrassing blijft, dus Leo kan wel komen zodat Campbell de gordijntjes open kan gaan doen ^-^ of als Camp de gordijntjes niet open gaat doen, kan leo jet wel :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George blijft beneden omdat het een verrassing blijft, dus Leo kan wel komen zodat Campbell de gordijntjes open kan gaan doen ^-^ of als Camp de gordijntjes niet open gaat doen, kan leo jet wel :p


    Je weet dat Camp dan heel graag George een knuffel wilt geven of iets- of althans iets tegen hem wilt zeggen maar het niet durft he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laat overigens Leo maar het gordijntje open doen x'D misschien kan hij ook zoals altijd zo brutaal zijn om het kaartje voor te lezen? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Laat overigens Leo maar het gordijntje open doen x'D misschien kan hij ook zoals altijd zo brutaal zijn om het kaartje voor te lezen? :p


    Haha, oké, ook al zou ik eigenlijk Gekrge sturen om koeltjes op zijn bed te laten zitten en te zeggen dat hij de gordijnen open moest doen, maar dit is ook goed :p

    Of zal ik toch george laten komen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, oké, ook al zou ik eigenlijk Gekrge sturen om koeltjes op zijn bed te laten zitten en te zeggen dat hij de gordijnen open moest doen, maar dit is ook goed :p

    Of zal ik toch george laten komen :')


    Doe george (:

    Edit of beide maakt niet uit x'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 22:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Doe george (:

    Edit of beide maakt niet uit x'D


    Je was enthousiast over dat je George wilde dus doe ik George x')

    Want ik wist gewoon ergens dat je gauw "doe george" zou zeggen om het vervolgens te wijzigen naar "maakt niets uit.".. ik wist het gewoon x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je was enthousiast over dat je George wilde dus doe ik George x')

    Want ik wist gewoon ergens dat je gauw "doe george" zou zeggen om het vervolgens te wijzigen naar "maakt niets uit.".. ik wist het gewoon x')


    Nouu ik ben te voorspelbaar :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nouu ik ben te voorspelbaar :'(


    Ik kan vanaf een groot afstand gedachtes lezen :') wist je niet he ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik kan vanaf een groot afstand gedachtes lezen :') wist je niet he ^-^


    Neee Shockinggg D'; overigens; de rij in andere RP is vanaf nu Scorpius - Campbell/Roxanne- Hugo/Ralf


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya