• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Heeei; jij vroeg er om xq anders had ik het heus niet gedaan :p


    Woaah! ik vroeg er niet om!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Woaah! ik vroeg er niet om!


    Oké, niet letterlijk, ik bedoelde dat ik dit doe dopr jou, dan xq jij zei eerder dat.ralf.hem misschien gaat kussen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oké, niet letterlijk, ik bedoelde dat ik dit doe dopr jou, dan xq jij zei eerder dat.ralf.hem misschien gaat kussen x')


    Goh omdat dat altijd gebeurd als Campbell met iemand alleen is! en dan heb ik het niet over George :< maar over jullie.
    Its not like i want it. No want to hear it in spanish? Noh :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'I-I-ik heb h-het ui-uitgemaakt m-met Fred, I-ik heb het u-uitgemaakt.. H-h-hij ging v-vreemd- h-hij- h-hij h-houd niet v-v-van mij.. h-hij houd n-n-niet v-van mij..' Zachtjes bleef ik maar over zijn rug strelen. Vooral nu op dit moment was het belangrijk om geen fouten te maken- iets waar ik een kampioen in was; fouten maken.
    ‘I-ik hoorde het van Leo gisteren… Dat Fred.. Leo gekust had om hem daarna weg te duwen omdat hij van jou houd.. ik- ik snap dat je hierover kapot ben; en als je het hem niet vergeeft. Ik zou zelf niet eens weten wat ik zou moeten doen als dit bij mij gebeurd zou zijn..’ vervolgde ik het laatste iets zachter terwijl het raar aanvoelde om Ralf tegen mijn borstkas aan te voelen. Vooral omdat ik altijd dat bij George deed. Nu pas besefte ik hoe ongemakkelijk dat wel niet voor George moest wezen gezien ik mezelf dat nu voelde. ‘H-heeft hij er een verklaring voor gegeven?’


    Ik ben slecht in troosten ja; don't blame me D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Goh omdat dat altijd gebeurd als Campbell met iemand alleen is! en dan heb ik het niet over George :< maar over jullie.
    Its not like i want it. No want to hear it in spanish? Noh :<


    Oké, sorry :'o ik zou het ook niet doen. En niet iedereen hoor want Ralf heeft hem nog steeds niet gekust, en dst blijft ook zo. Leo kuste hem om te testen of hij gay was en George kuste hem omdat.. naja, hij heeft wat met hem. En mijn bij-personage, de blonde jongen zinder naam kuste hem als in de vorm van Fred om wraak te nemen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ^evil laugh.. They are all heteroseksual... Campbell is FMT :'D Campbell had them all fooled... ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ^evil laugh.. They are all heteroseksual... Campbell is FMT :'D Campbell had them all fooled... ;'D


    Ze zijn allemaal bi bedoel je x') want hij was ooit een vrouw, maar toen een man x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze zijn allemaal bi bedoel je x') want hij was ooit een vrouw, maar toen een man x'D


    Oke biseksueel dan :< jij je zin grumbll.... :'D maar dat andere zou evil-er zijn x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    ‘I-ik hoorde het van Leo gisteren… Dat Fred.. Leo gekust had om hem daarna weg te duwen omdat hij van jou houd.. ik- ik snap dat je hierover kapot ben; en als je het hem niet vergeeft. Ik zou zelf niet eens weten wat ik zou moeten doen als dit bij mij gebeurd zou zijn.. H-heeft hij er een verklaring voor gegeven?’
    Mijn igem schoten open en even dacht ik na voordat ik twijfelend met mijn hoofd schudde.
    '..n-niet- n-niet echt e-eigenlijk.' Snikte ik zachtjes en beet op mijn lip.
    'Ik- I-ik ben gewoon wat door de w-war, Campbell..'
    Ik trok me weer wat terug en begon naar mijn handen te sturen waarna ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    'I-ik weet n-niet eens wat ik net gedaan had. I-ik was woest, verdrietig.' Murmelde ik en beet wederom weer op mijn lip om de tranem deze meer tegen te kunnem houden.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Oke biseksueel dan :< jij je zin grumbll.... :'D maar dat andere zou evil-er zijn x'D


    Gelukkig voor jou was George al bi x') dus iedereen die dacht dat ze alleen van jongen hielden, komen op bi uit door camp. Bijvoorbeeld Fred :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    '..n-niet- n-niet echt e-eigenlijk. Ik- I-ik ben gewoon wat door de w-war, Campbell.. I-ik weet n-niet eens wat ik net gedaan had. I-ik was woest, verdrietig.' Mistroostig schudden ik mijn hoofd.
    ‘Nee; Ralf- je verdiend het niet dat je vriendje vreemd gaat voor jou gezicht..’ zachtjes wreef ik over zijn arm. ‘Misschien- ik weet niet of je dat fijn zou vinden- kunnen we samen Fred gaan zoeken zodat jullie misschien kunnen praten? Want ik wil niet dat jij hier dood bevriest- Ralf en ik heb het vermoeden dat je hier eeuwig wilt blijven zitten. Misschien- misschien heeft Fred er een goede verklaring voor- George kuste eens heel overtuigend Angelina… maar dat kwam door lovepotion.’

    Sorry beetje inspiratieloos voor troostende Camp; ik ben daar slecht in x’D had ik al gezegd (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is grappig dat er in dexe rpg een wanhopige Ralf en een troostende Camp is, net als in de andere rpg :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    ‘Nee; Ralf- je verdiend het niet dat je vriendje vreemd gaat voor jou gezicht.. Misschien- ik weet niet of je dat fijn zou vinden- kunnen we samen Fred gaan zoeken zodat jullie misschien kunnen praten? Want ik wil niet dat jij hier dood bevriest- Ralf en ik heb het vermoeden dat je hier eeuwig wilt blijven zitten. Misschien- misschien heeft Fred er een goede verklaring voor- George kuste eens heel overtuigend Angelina… maar dat kwam door lovepotion.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en keek campbell aan terwijl ik mijn laatste aantal tranen ruw wegveegde.
    'Ik- ik weet het echt niet. Hoe kan ik hem hierna nog aan kijken?' Vroeg ik dan op een haast fluister toon en keek weer weg en liet mijn vingers wat door het sneeuw gaan waarna ik wat begon te bibberen van de kou.
    'Ga jij maar Campbell.. I-ik- ik kom er zo aan.'

    Super snel geschreven want ik moet alweer naar les D:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Verdomme Fred,' hoor ik iemand zeggen en voor ik kan kuuieb wie het is word mijn fles afgepakt en weggegooid, wat erg gemeen is. Daarna word ik omhoog getrokken en zie ik dat het mijn tweelingbroer is.
    'Alcohol; Fred NEE! Om welke domme reden dan ook..ben je sserieus vreemd gegaan?' ik wil hem niet zien en ik wil niet dat hij me haat. Van alle mensen op deze wereld was hij de enige waarvan ik zeker wist dat hij me zou steunen.
    'George, ga alsjeblieft weg.. laat hem.'
    'Laat hem? Hij is mijn broer en Ralf is mijn vriend!' 
    Woedend duw ik George weg en kijk ik hem aan. 'Je bent mijn broer! Mijn tweelingbroer! En toch kies je niet mijn kant.' Ik schud mijn hoofd en kijk even weg. 'Van jou had ik anders verwacht.' Woedend sla ik hem in zijn gezicht.
    'GA WEG! Ik heb geen zin om met jou te praten of aan te horen dat ik alles verpest heb. Ga maar naar Ralf als hij meer voor je betekent!'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij duwde me ruw weg en keek me woest, wat begrijpelijk was.
    'Je bent mijn broer! Mijn tweelingbroer! En toch kies je niet mijn kant.'
    Verbaasd keek ik hem aan en shudde met mijn hoofd waarna ik weer voor hem kwam staan.
    'Ik heb nooit kanten gekozen, Fred!'
    'Van jou had ik anders verwacht.'
    En met dat deed hij iets wat ik nooit van Fred verwachtte; hij stompte zijn vuist keihard in mijn gezicht waardoor ik geschrokken achteruit deinsde en mijn gezicht achter mijn handen verborg die pijnlijk begon te branden.
    'GA WEG! Ik heb geen zin om met jou te praten of aan te horen dat ik alles verpest heb. Ga maar naar Ralf als hij meer voor je betekent!'
    Een onbetrouwbare soort woedde vloog mijn lichaam binnen waarna ik mijn handen weer weghaalde voordat ik ze in een vuist balde. Van mij horen wat hij allemaal verpest heeft.. kent hij me zo slecht?
    En ja, met mijn hele bewustzijn stompte ik mijn vuist keihard tegen zijn wang aan waarna ik naar zijn kraag greep en hem terug het bed in duwde.
    'George, rustig aan!' Hoorde ik Leo roepen die wild aan mijn arm trok, waarna ik hem alleen een elleboog in zijn gezicht gaf waardoor hij ook met een kreet achteruit deinsde.
    'Een kant kiezen; een kant- wil je dat ik zo graag een verdomde kant ga kiezen?' Siste ik en voelde Leo weer aan mijn armen trekken, deze keer met succes waardoor ik mijn broer losliet en voelde hoe Leo me tegen een muur aan duwde.
    'Rustig aan George- hij is dronken,' maar ik negeerde hem em rukte me los uit zijn greep om weer voor Fred te staan en met mijn hand wat over de blauwe plek op mijn wang te strelen. Man, dat brand onwijs erg. Maar dat is nog niets als je het vergelijkt met de brandende gevoel in mijn hart. Nog nooit heeft hij me zo geslagen- niet eens een ruzietje laat staan naar ellaar geschreeuwd.
    'Ik stond al vanaf het begin af aan achter je Fred. Ook achter Ralf; jullie zijn beiden een wrak en laat mij nu hiervoor alsjeblieft geen kant kiezen.' Siste ik en draaide me weer om.
    'Ik zou je niet eens beschuldigingen, verdomme.. van al die keren wanneer we wel naar elkaar konden schreeuwen, sla je me nu en schreeuwt dingen die niet eens waar zijn. Weet je wat; zoek het maar samen met Leo uit. Als je zo veel van hem houd.' Murmelde ik nog zachtjes en stampvoette de kamer uit.


    Tja.. hun eerste ruzie en George bevalt het niet echt. Ala je hem niet had geslagen zou het beter, veel beter aflopen maar hij krijgt eenmaal een woedeaanval als iemand hem slaan, en al helemaal als het Fred is die hem nooit zo benaderd had. En ja, hij heeft gedronken, maar George let daar niet op. En jup, Leora wilde dat George kwam, dat is gebeurd. En nu is Leo aan de beurt die jij wilde, Linde xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••