• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Nee-ja, ik bedoel- ik zocht Leo op en hoorde jullie toevallig in de bibliotheek praten eh- het was maar een deel wat ik hoorde en meteen vertrok ik. Echt waar.’ Aarzelend pakte ik zijn hand vast- meer omdat ik eigenlijk niet verder meer durfde hoewel ik hem normaal allang tegen het bed gedrukt had om hem met mijn lippen plat te walsen.
    ‘Sorry- misschien klinkt het dom; maar ik- ik weet niet. Het is fijner als je zegt hoe ik op dingen moet reageren omdat ik veel dingen niet begrijp..’ ik keek weer naar de brief om weer naar de teddybeer te kijken. ‘…net zoals dit..’ murmelde ik zachtjes. Ietwat bespeurend keek ik naar de tint van zijn wangen keek. Het was rood- dat was hij zelden wat mij ook wat nerveuzer deed worden en me de kamer rond deed kijken tot mijn blik op de fototoestel gleed wat nog als een gestolen eigendom op mijn nachtkastje stond. Langzaam liet ik hem los om de camera te pakken en de teddybeer voordat ik bij George stilstond en de camera voor mijn gezicht hield terwijl ik wat op George inzoomde om een foto te maken die meteen uit de camera rolden. Snel pakte ik hem om stiekem wat fantastape van Leo te jatten en zo de foto op de teddybeers gezicht te pakken voordat ik voor langzaam naar George toe liep met de beer in mijn handen. ‘…Ik vind hem zo veel beter. Alleen jij bent mijn teddybeer en als ik jou niet heb- hoef ik niemand..’ fluisterde ik zachtjes terwijl ik toch wat twijfelend mijn lippen op die van hem plaatste zonder de teddybeer met Georges foto op zijn gezicht los te laten.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 0:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Had je eigenlijk al met Jonah gepost Linde?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, op pagina 4 ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Ja, op pagina 4 ofzo.


    Volgens mij komt Fred Roxje niet meer helpen :'o dat noemt zich een broer x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha waarschijnlijk zou mijn broer als hij langs zou lopen even schrikken maar daarna verder lopen :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Haha waarschijnlijk zou mijn broer als hij langs zou lopen even schrikken maar daarna verder lopen :'D


    Mijn broer is een bemoeienal dus die zal zich wel altijd ermee bemoeien; en als het een lelijke jongen is dan krijg ik dat ook te horen en dat hij dat wel verwacht had enzo; dus het liefst verhuis ik mezelf dan aan de andere kant van de wereld om met een chinees te trouwen ofzo en nooit terug te keren :Y) of met Dylan Everett in Canada ofc.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ik zei jet toch, Ralf.' Zei ze dan waardoor ik met een zucht weer wegkeek.
    'Zeg nou dat ik gelijk had want ik had ook gelijk; ik probeer je alleen te helpen.'
    'Ja.. sorry.' Verontschuldigde ik me en keek haar weer aan. Anna, sinds ik in de oxhtend al bij haar was, dachten personen dat ze mijn zus was. Zo veel lelen we op elkaar. Ze had ook inktzwarte haren, net als mij en grijze ogen, net als mij en was net zo bleel als mij. Het was ergens eng, maar ergens vertrouwde ik haar hierdoor sneller dan anderen, exclusief Fred.
    'Maakt niet uit. Je hield echt van hem; liefde maakt blind, Ralf.'
    Ik zucht zachtjes en keek geschrokken toe toen hij mijn hand bastpakte en met haar duom erover streelde, tot Fred tussen ons in kwam zitten waardoor ze mijn hand genoodzaakt los liet en ik nerveus wegkeek.
    'Hey Ralfje,'
    Ik keek weer om naar Fred die me kuste, langer dan normaal ook tot hij me losliet en ik geschrokken wegkeek.
    'Wie ben je en waarom heeft mijn lieve vriendje me nooit over je verteld?' Hoorde ik Fred dan tegen Anna zeggen.
    'Fred..' murmelde ik zachtjes.
    'Ik ben Anna, een oude vriend van Ralf. Wees maar niet bang, ik was hem alleen aan het troosten.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Mijn broer is een bemoeienal dus die zal zich wel altijd ermee bemoeien; en als het een lelijke jongen is dan krijg ik dat ook te horen en dat hij dat wel verwacht had enzo; dus het liefst verhuis ik mezelf dan aan de andere kant van de wereld om met een chinees te trouwen ofzo en nooit terug te keren :Y) of met Dylan Everett in Canada ofc.


    Mijj zus zou dan hem in sit geval, een pistool tevoorschijn halen en hem met een kogel dood schieten x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Ik weet het niet, maar het maakt me niet uit. Ik wil niet naar de les vandaag. W-wil je gewoon hier bij mij blijven, zoals gisteren? Maar alleen als jij dat wilt, hoor. Ik wil niet dat ik slechte invloed op jou heb, captain.’ Zachtjes lachte ik tot ik Jonahs zachte lippen op die van mij voelde waardoor ik mijn hand even op zijn kaak legde om hem zachtjes terug te zoenen. Als ik niet beter zou weten, dan zou ik denken dat dit allemaal nog een droom was. Zachtjes liet ik hem meer los voordat ik mijn gezicht verder op zijn borstkast bracht- alsof ik nu toestemming had om verder te gaan.
    ‘nul procent kans om May of Victoire tegen te komen of om besneeuwd te worden waardoor ik kou vat en een ijspegel word tegen binnen liggen met jou…’ zachtjes snoof ik voordat ik mijn hand even over zijn buik deed strelen.
    ‘hmmm. Moeilijke keuzen. Ik denk dat ik hierover moet nadenken… iets van vierentwintig uur lang in deze bed waar ik jou aan vast keten..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mijj zus zou dan hem in sit geval, een pistool tevoorschijn halen en hem met een kogel dood schieten x')


    Als ze je met een jongen zag zoenen of met een chinees? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mijj zus zou dan hem in sit geval, een pistool tevoorschijn halen en hem met een kogel dood schieten x')


    Een jongen uit mijn klas die mijn zusje lelijk vindt stuurde mij iets op Whatsapp en mijn zusje maakte de opmerking dat hij eerst plastische chirurgie moest ondergaan voor hij mijn vriendje mocht zijn x) Niet dat ik hem leuk vind ofzo, maar zo is mijn familie. Geen enkele jongen kan op Facebook op me reageren zonder dat mijn vader zijn profiel bekijkt -.-" Maar ik heb geen Facebook mee (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Als ze je met een jongen zag zoenen of met een chinees? :Y)


    Allebei (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wat stil opeens ;'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Sorry- misschien klinkt het dom; maar ik- ik weet niet. Het is fijner als je zegt hoe ik op dingen moet reageren omdat ik veel dingen niet begrijp… net zoals dit..’
    Ik keek op toen hij me bestuderend aankeek en ik hem neutraal probeerde aan te kijken hoewel ik daar ernstig in faalde.
    Campbell stond op en pakte zijn camera van het nachtkastje op waarmee hij plotselimg een foto van maakte en ik verblimd werd door de flits, maar zag nog net hoe hij met de foto naar het teddybeer toe liep en mijn foto erop plakte. Verbaasd keek ik toe hoe met de neer in zijn hand naar mijn richting toe liep en ik het niet kon laten en wat lachte.
    ‘…Ik vind hem zo veel beter. Alleen jij bent mijn teddybeer en als ik jou niet heb- hoef ik niemand..’ fluisterde hij en zodra hij voor mij stond, drukte hij zijn lippen tegen die van mij aan. Ik verplaatste mijn hand van het bed die ik langs zijn wang plaatste voordat ik weer wat afstand creëerde en glimlachte.
    'Tenminste heb je nu iets of iemand die je dood kunt knuffelen. Letterlijk. Hoewel dat doto me een klein beetje beangstigt.' Grapte ik met een grijns voordat ik mijn band weer in het matras drukte.
    'En overigens; ik zei niet dat de kussen echt zou stoppen, ik zou dat het kussen echt niet zou stoppen.' Gaf ik nog als commentaar waarna mijn grijns wat breder werd.


    Yay, ze zijn weer happy (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Fred..' murmelt Ralf en meteen voel ik me schuldig.
    'Ik ben Anna, een oude vriend van Ralf. Wees maar niet bang, ik was hem alleen aan het troosten.' Ik kijk haar niet aan en weet waarvoor Ralf getroost moet worden. Omdat ik alles heb verpest en hij me nu niet meer kan vertrouwen, hoe graag ik dat ook wil. Maar ik zou mij ook niet meer vertrouwen als ik Ralf was.
    'Hey Ralf, als je wilt kunnen we ook ergens anders heen gaan en het bespreken. I-ik- Het zal niet nog een keer gebeuren, dat beloof ik. Ik hou van je.' Een traan rolt over mijn wang en snel veeg ik die weg - hopend dat niemand het gezien heeft.
    'Ik kan je niet kwijtraken, dan heb ik echt geen idee wat ik met mijn leven moet doen. Alsjeblieft, wat moet ik doen om je te laten zien dat jij de enige bent aan wie mijn hart toebehoort?' vraag ik, terwijl mijn stem midden in de zin breekt. Alleen al de gedachte aan een leven zonder hem is verschrikkelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself