• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Deze RPG is gebaseerd op Lonely Road. Deze RPG is een tijd geleden geopend door Davon, maar vervolgens ook snel weer doodgelopen. We hebben haar toestemming op het opnieuw op te starten.


    Meiden: TIJDELIJKE STOP
    - Maeve Darling ||1.2|| Thunderstruck
    - Scarlett Annalyn Annabeth Merlyn||1.1|| Perconte
    - Liliam O’Dair||1.6||Rider
    - DecemberRain
    - Mireille Elladan Smiths||1.3||Sabaism
    - Amy Silena McDavon||1.11||Goya
    - Elisa Anna Sophia King||1.9||Mangata
    - Samantha 'Sam' Rosalie Colton||1.6||Syntax
    - Aeroline Cadence Deveraux||1.8||Chronos

    Jongens:
    - Vincent 'Vince' Smiths||1.1||Sadventure
    - Patrick Reason Aldertree||1.4||Sand
    - Jeremiah Nathace Monterrey||1.5||Sabaism
    - Liam Noah Ciostum||1.8||Sobremesa
    - Daniel Noah Callas||1.4||Heffron
    - Cayden Tyler Zytos||1.10||Davon
    [/q]

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:


    Regels:
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door Rawhide en mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Goya schreef:
    Et floor. Can i have a girl


    -

    Blinde kippen, er zit een tijdelijke stop op de meiden. :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    Blinde kippen, er zit een tijdelijke stop op de meiden. :c


    Dan wacht ik even.


    -



    Naam: Maeve Darling
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Maeve is op het eerste gezicht een meisje dat vriendelijk lijkt. Dat is ze ook, maar veel mensen hebben twee kanten. Zij heeft dit ook. Haar negatieve eigenschappen zijn grotendeels gevormd door haar verleden. Ze deed het goed op de basisschool en ook op de middelbare school ging het goed, tot haar vader ontslagen werd en zonder werk kwam te zitten. Hij kreeg een drankprobleem en het werd zo erg haar moeder bij hem weg wilde. Toen hij dit doorkreeg, kwam er een ontzettend grote ruzie waar politie bij moest komen. Maeve heeft dit allemaal mee moeten maken, maar besloot om zich er niet te veel mee te gaan bemoeien. Ze was nog best wel jong toen dit alles plaatsvond, ongeveer veertien jaar, en werd onmiddellijk door haar opa en oma opgevangen. Zij hebben haar opgevoed tot ze oud genoeg was om op zichzelf te gaan.
    Ze heeft dit alles nooit goed kunnen verwerken, maar heeft ook nooit op eigen initiatief hulp gezocht. Dit vindt ze namelijk een teken van zwakheid. Zo is Maeve qua denkwijze in ongeveer vijf á zes jaar tijd, verandert van een meisje met een optimistische denkwijze naar een meisje met een pessimistische denkwijze. Ze woont nu ongeveer twee jaar op zichzelf, maar dat heeft haar op zich niet veel goed gedaan. Ze komt nauwelijks meer buiten, tenzij het moet voor bijvoorbeeld school en boodschappen doen. Ze is sociaal redelijk geïsoleerd en zal ook niet zo snel contact zoeken met mensen. Ze vermijdt contact met mensen zelfs. Dit doet ze door een koptelefoon met muziek op te zetten. Verder is Maeve een hele lieve meid, als ze eenmaal uit haar schulp kruipt. Dan heb je een geweldige vriendin aan haar, want ze is erg betrouwbaar en kan goede adviezen geven.
    Uiterlijk: Maeve valt niet zo heel erg op, vindt ze zelf althans. Ze heeft redelijk kort, blond haar dat in een bob is geknipt. Haar wenkbrauwen zijn vergeleken de kleur van haar haren, redelijk donker. Ze heeft een egale, blanke huid. Maeve is niet al te groot en best wel mager. Dat vindt ze echter wel prima. Ze draagt vaak shorts in de zomer, omdat ze trots is op haar benen. Ze draagt vaak shirts met korte mouw en ze is helemaal gek op kant. Qua schoenen draagt ze het liefst iets waar een hak onder zit, maar echter niet te hoog. Ze houdt namelijk niet zo ontzettend erg van hoge hakken. Ze heeft ook niet zulke hele goede voeten, waardoor het zelfs afgeraden wordt om hoge hakken te dragen.
    Maeve draagt ook wel redelijk veel make-up. Ze is blij met haar benen en buik, maar over haar uitstraling (en dus haar gezicht) is ze best wel onzeker. Ze heeft twee gaatjes in ieder oor en draagt er vaak oorbellen (knopjes) in. Deze oorbellen vallen niet zo op, want haar haren hangen er voor. Verder draagt ze heel graag sieraden zoals kettingen en ringen. Qua ringen het liefst zo groot mogelijk en qua kettingen het liefst zo lang mogelijk. Ze vindt oversized kleding ook wel leuk, maar dat draagt ze niet als ze in het bijzijn is van andere mensen. Ze vindt dat namelijk een beetje slordig.
    Relaties: Ze mag Vincent wel. Ze hebben ooit bij elkaar in de klas gezeten. De vriendschap die ze met Cayden heeft is een beetje apart, ze zijn beste vrienden, maar wel vaagjes. Ze kan goed opschieten met Scarlett.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 18:53 ]


    26 - 02 - '16

    Ferrars schreef:
    Blinde kippen, er zit een tijdelijke stop op de meiden. :c


    :c
    Mag ik dan het eerste meisje als de stop weg is?


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien vul ik het later nog wel verder aan, maar dit is een goed begin, al zeg ik het zelf.


    26 - 02 - '16

    Goya schreef:
    (...)

    :c
    Mag ik dan het eerste meisje als de stop weg is?


    Shoot, ik was eerder. Tsssk. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Shoot, ik was eerder. Tsssk. :Y)


    Was jij eerder? :c


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Was jij eerder? :c


    Guess maar van yes.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Guess maar van yes.


    :c


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    :c


    Ik ook D':


    -

    Perconte schreef:
    (...)

    Anaaa! <3


    Jup, je houdt van me -- wist ik wel. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    N.V.T.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 19:57 ]


    Oeh, he's likeable. ^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik anders nog een jongen en als er meisjes vrijkomen een meisje erbij of..?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."