• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Deze RPG is gebaseerd op Lonely Road. Deze RPG is een tijd geleden geopend door Davon, maar vervolgens ook snel weer doodgelopen. We hebben haar toestemming op het opnieuw op te starten.


    Meiden: TIJDELIJKE STOP
    - Maeve Darling ||1.2|| Thunderstruck
    - Scarlett Annalyn Annabeth Merlyn||1.1|| Perconte
    - Liliam O’Dair||1.6||Rider
    - DecemberRain
    - Mireille Elladan Smiths||1.3||Sabaism
    - Amy Silena McDavon||1.11||Goya
    - Elisa Anna Sophia King||1.9||Mangata
    - Samantha 'Sam' Rosalie Colton||1.6||Syntax
    - Aeroline Cadence Deveraux||1.8||Chronos

    Jongens:
    - Vincent 'Vince' Smiths||1.1||Sadventure
    - Patrick Reason Aldertree||1.4||Sand
    - Jeremiah Nathace Monterrey||1.5||Sabaism
    - Liam Noah Ciostum||1.8||Sobremesa
    - Daniel Noah Callas||1.4||Heffron
    - Cayden Tyler Zytos||1.10||Davon
    [/q]

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:


    Regels:
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door Rawhide en mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zal zo aan mijn rol beginnen,


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Nevermind.
    Wegens privéredenen ben ik trouwens niet al te vrolijk vandaag, dus de mensen die me al een tijdje van Q kennen moeten niet raar opkijken omdat ik geen smileys of uitroeptekens of wat dan ook gebruik.
    Ik ga nu beginnen aan mijn rol, maar straks ben ik weg.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 16:19 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    Is Cara Delevingne al geFC'd?..


    Volgens mij niet.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ben inspiratie-loos voor een faceclaim..
    Kaya gebruik ik een beetje te veel.
    Het liefst wil ik een blond meisje aber dik wie. Een geen heel klein iemand omdat m'n perso een atlete wordt


    take me back to the basics and the simple life

    Quivers schreef:
    Nevermind.
    Wegens privéredenen ben ik trouwens niet al te vrolijk vandaag, dus de mensen die me al een tijdje van Q kennen moeten niet raar opkijken omdat ik geen smileys of uitroeptekens of wat dan ook gebruik.
    Ik ga nu beginnen aan mijn rol, maar straks ben ik weg.


    Oké, als er iets is waar je met iemand over wil praten, weet je me te vinden. Al ben ik denk ik niet de eerste waar je naar toe zou gaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Goya schreef:
    Ik ben inspiratie-loos voor een faceclaim..
    Kaya gebruik ik een beetje te veel.
    Het liefst wil ik een blond meisje aber dik wie. Een geen heel klein iemand omdat m'n perso een atlete wordt


    Weet niet wat je met aber dik wie bedoelt :') Maybe Doutzen Kroes?


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Liliam O’Dair


    Leeftijd: 18, geboren op 21 September wat haar het sterrenbeeld maagd geeft.

    Innerlijk: Liliam heeft een ietwat vreemde combinatie aan eigenschappen. Ze is namelijk het overgrote gedeelte van de tijd een vrolijke optimistische jongedame die graag lacht om grappen van anderen en af en toe zelf de groep aan het lachen maakt met haar stunteligheid, want ja, onhandig is ze zeker. Voornamelijk lichamelijk gezien. Ze zit standaard onder de blauwe plekken en schrammen, omdat ze dikwijls tegen dingen aanloopt, valt of zich ergens tegen stoot. Een sportkampioen zal ze dan ook niet snel worden, gezien ze bij intensieve activiteiten zichzelf alleen maar vaker bezeerd en soms anderen hierin ook meeneemt. Gelukkig is ze dit al zo gewend dat ze er maar om lacht. Stil en sluw zijn dan ook dingen die totaal niet bij Liliam passen. Echter is ze naast fysiek onhandig ook niet de handigste met jongens, wat al meerdere malen voor de (achteraf) meest hilarische situaties heeft gezorgd. Op het moment zelf kan ze dan wel door de grond zakken van schaamte, maar achteraf vertelt ze het na met een lach op haar gezicht. Je kan immers beter om de dingen lachen dan huilen.
    Liliam haar onhandigheid is waarschijnlijk een gevolg van haar onoplettendheid. Hier komt dan ook de vreemde splitsing van eigenschappen. Ze is namelijk wel degelijk praktisch, nuchter en handig, alleen focust ze gewoon op andere dingen dan lopen en jongens. Haar logisch denkvermogen en het feit dat ze dingen makkelijk koppelt en verbanden legt zonder er echt moeite voor te doen, zorgt ervoor dat ze in haar hoofd een echte technische beta is. Dit maakt haar handig en tactisch in dingen als natuurkunde, techniek, informatica en wiskunde, iets wat je op het eerste gezicht toch niet zou zeggen. Ze heeft goed ook voor de details die erom doen en onthoudt de dingen makkelijk, waardoor ze ergens in haar hoofd blijven opgeslagen, klaar om in de toekomst aan iets gekoppeld te worden. Ook is ze kritischer dan men meestal verwacht, voornamelijk omdat haar kritische sarcastische opmerkingen meestal in haar gedachten blijven en ze deze niet uitspreekt, tenzij hierom wordt gevraagd. Ze is dan ook niet de persoon die luid haar mening verkondigd en deze bij mensen opdringt, wetend dat ze daardoor alleen maar vervelend zou worden. Ergens is ze dus ook wel onzeker en voorzichtig wanneer ze met mensen omgaat, hoewel ze dat niet zo voor doet komen. Ze vindt gezelligheid immers belangrijker dan haar mening uiten. Misschien dat dat soms schijnheilig gevonden wordt, omdat ze dus niet altijd eerlijk lijkt, maar wanneer er om gevraagd wordt, zal ze echt wel de waarheid spreken. Anders houdt ze de dingen voor zich.
    Kort samengevat is Liliam over het algemeen een kluns, tenzij het op het technische natuurkundige aspect aankomt en opeens toch ook nog wel ergens handig in blijkt. Ze is gezellig en spreekt niet snel haar kritische mening uit, tenzij erom gevraagd wordt. Ze is geen echt leider figuur, maar heeft wel haar eigen ideeën waardoor ze volger maar geen meeloper is.

    Uiterlijk: Liliam is een redelijk lange jongedame met een lengte van 1,74m. Ze heeft een lichte egale huid zonder sproetjes en met maar weinig moedervlekken. De enige oneffenheden zijn wat littekens van de waterpokken, die ze heeft gehad toen ze klein was. Liliam heeft grote bruine amandelvormige ogen en een redelijk rond gezicht, waardoor ze als ze lacht, appelwangetjes heeft die nog wel eens rood kleuren wanneer ze weer eens onhandig bezig is. Haar haren hebben even als haar ogen een bruine kleur en zijn op het moment redelijk lang met een pony. Haar haar is van naturen stijl met –aan de hand van hoe het opdroogt- soms wat slag erin. Ze draagt het graag los en heeft soms een kleurige beanie op.
    Liliam heeft alleen kleren die ze lekker vindt zitten. Dit houdt in dat haar kast vol zit met simpele spijkerbroeken (zowel korte als lange), ruime sweaters en vesten, simpele shirtjes en een paar losse zomerjurkjes die makkelijk zijn over een bikini. Rokken heeft ze niet even als strakke nette jurkjes en dat soort dingen. Ook hakken zou ze nooit dragen. Daar is ze veel te onhandig voor en bovendien loopt het voor geen meter. Geef haar maar een fijn paar gympen. Ook make-up vindt ze een voor een groot gedeelte tijdverspilling. Lipbalsem of lipgloss en mascara is het enige wat ze meestal draagt en dat zelfs niet eens altijd. Nagellak doet ze ook niet aan. Door haar technische hobby’s is het handiger als die gewoon kort en ongelakt zijn. In verband met haar werk in de garage draagt ze nooit sieraden. Bovendien zou ze dan ook alleen maar bang zijn om ze kwijt te raken.



    Relaties:
    •Sebastian 'Seb' Oliver Lancaster - Beste vriend
    Vanaf het moment dat Liliam hem ontmoette, voelde ze zich ontzettend op haar gemak bij Seb. Natuurlijk blijft ze onhandig, maar bij Seb in de buurt is dit toch een tikkeltje minder. Ze vertrouwt de jongeman volledig en hij zal altijd de eerste zijn die haar geheimen mag horen. Ze is natuurlijk bevriend met de gehele groep, maar van alle leden kan ze toch het best overweg met Seb.

    Extra: Liliam is opgegroeid in een modaal protestants gezin van vier. Ze hebben het niet heel ruim, maar hebben alles wat ze nodig hebben om te overleven door altijd hard te werken. Haar moeder heeft een parttime baan als juf op de basisschool in de buurt en haar vader runt een garage waar dikwijls auto’s worden gebracht die gerepareerd moeten worden. Daarnaast heeft Liliam een zusje dat nog op de middelbare zit. Haar zusje Jasmine is vier jaar jonger en een stuk meisjesachtiger dan Liliam, waardoor de twee wel eens botsen, maar over het algemeen kunnen ze goed met elkaar overweg. Liliam kan in haar gezin vooral goed overweg met haar vader, omdat de twee ongeveer dezelfde dingen leuk vinden, haar zusje lijkt meer op haar moeder. Zo is het gekomen dat Liliam eigenlijk als werk en hobby helpt in de garage van haar vader en zo heeft geleerd om auto’s uit elkaar te slopen en weer in elkaar te zetten, ze te repareren en ze aan te passen. Haar harde werken heeft er daarnaast in geresulteerd dat er genoeg geld was dat ze naar de universiteit kon. Ze verdient zo dus indirect haar collegegeld. Ze is de studie technische natuurkunde gaan volgen en heeft het er naar haar zin. Andere hobby’s van Liliam zijn lezen en series kijken. Om te sporten zwemt ze, maar niet op een heel hoog niveau. Dit is zo’n beetje de enige sport die ze normaal uit kan voeren, omdat je er niet tegen iets aan kan lopen of kan vallen. Zichzelf verdrinken zal ze niet zo snel doen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 22:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goya schreef:
    Ik ben inspiratie-loos voor een faceclaim..
    Kaya gebruik ik een beetje te veel.
    Het liefst wil ik een blond meisje aber dik wie. Een geen heel klein iemand omdat m'n perso een atlete wordt


    Rosie Huntington? Candice Accola? Suki Waterhouse? Candice Swanepoel? AnnaSophia Robb? Britt Robertson? Claire Holt?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rawhide schreef:
    (...)

    Weet niet wat je met aber dik wie bedoelt :') Maybe Doutzen Kroes?


    Hm.. doutzen is niet echt het type voor mijn perso denk ik.
    I use Kaya Scodelario way too much


    take me back to the basics and the simple life

    SAMANTHA "SAM" ROSALIE COLTON

    "There's no good in goodbye, no fear in farewell and no soul in soldier. How could you ever think up such words?"

    __________________________________________________________________________________________________________________________


    __________________________________________________________________________________________________________________________




    × L E E F T I J D ×
    Samantha heeft een leeftijd van achttien en is geboren op een koude twaalfde van Januari, wat in hartje winter plaatsvond.

    × I N N E R L I J K ×
    Samantha is een erg gesloten persoon, dat niet van fysiek noch mentaal contact houdt. Ze wil het liefst altijd alleen zijn en niemand om haar heen hebben.
    De oorzaak voor dit alles kwam geheel door haar jeugd. Sam werd voor 'lelijk' en 'raar' uitgemaakt, wat haar heel onzeker heeft gemaakt. Hierdoor vertrouwt ze ook veel en veel minder snel mensen. Het meisje voelt zich gewoon niet meer prettig in de omgeving van anderen, bang om weer uitgescholden en uitgelachen te worden. Ze werd toentertijd veel te veel onderschat en al beoordeeld voor ze haar überhaupt kenden.
    Want ja, Samantha heeft gewoon een hart van goud en is gewoon een persoon waar je altijd op kan rekenen. Deze kant is enkel gewoon verschrikkelijk onderuit gehaald in haar jeugdperiode, en is niet meer opgestaan. Samantha is een kil iemand geworden, die om niemand of niets meer geeft. Ze heeft een 'muur' om zich heen gebouwd en laat zelden iemand binnen. De enige persoon die Samantha te vertrouwen vindt is haarzelf, al ze zelfs over haarzelf vaak nog wel haar twijfels heeft. Een lach zie je dan ook zelden tot niet op haar gezicht verschijnen.
    Samantha wil gewoon altijd alleengelaten worden, en houdt er dan ook niet van als er mensen in haar omgeving zijn. Op deze momenten voelt ze zich erg ongemakkelijk en ook onzeker, gezien ze bang is dat ze elk moment opnieuw kan worden uitgescholden, uitgelachen of dat haar pijn wordt gedaan. Haar zelverzekerheid is gewoon gigantisch onderuit gegaan, evenals haar aardige, liefdadige kant.
    Echter zijn er toch mensen die door haar 'muren' heen weten te breken, die haar snaar weten te raken. Deze mensen zullen een vriendin voor het leven hebben. Sam zal ontzettend blij zijn dat ze iemand heeft gevonden die ze daadwerkelijk kan vertrouwen. Je zal háár kunnen vertrouwen, en altijd bij haar terecht kunnen. Ze zal alles voor je over hebben, omdat ze nu daadwerkelijk een vriend heeft gevonden en deze absoluut niet kwijt wil raken.
    Haar aardige kant zal op dit moment dan weer op weten te staan, en je zal haar hart van goud elke dag weer tegenkomen. Je zal een lach op haar gezicht zien verschijnen wanneer ze je ziet, en jij en je geheimen zullen altijd bij haar kwijt kunnen -- deze koestert ze dan ook vierentwintig-zeven.
    Samantha is ook een nogal chaotisch persoon. Ze is absoluut niet iemand die dingen op orde kan houden, en met plannen zal je niet bij haar aan moeten kloppen. Het meisje haalt dan ook altijd alles overhoop, inclusief haar diepste gedachten. Dingen netjes houden is niet haar beste vak, en dingen die ze moet doen bewaart ze altijd tot de laatste minuut.
    Tot slot, om maar even terug te komen op haar kille kant, is Sam niet de aardigste als je haar niet te vriend hebt (wat vaak het geval is). Ze zal je snel afkraken, en dit doet ze dan ook om de mensheid terug te pakken voor alle beledigingen die ze naar háár hoofd hebben geslingerd. Ook zal je een hoop sarcastische opmerkingen uit haar mond horen komen, als ze überhaupt zin heeft om een conversatie met je te beginnen -- wat zelden is. Het meisje praat niet veel, omdat ze, nogmaals, niet van fysiek noch mentaal contact houdt.


    × U I T E R L I J K ×
    Ondanks dat ze vroeger uit werd gemaakt voor 'lelijk' is Sam gewoon een uitzonderlijk knap meisje. Haar amandelvormige ogen zijn blauwgroen van kleur, en worden omringd door een mooie, volle laag wimpers die van nature langer zijn dan de gemiddelde wimper. Haar wangen hebben een lichtrozige kleur, enkel denkt men vaak dat Sam aan 'ingevallen' wangen lijdt, echter is dit totaal niet zo. Het lijkt zo omdat ze altijd op de binnenkant van haar wang bijt, waarom weet Sam niet, het is gewoon een vast iets geworden bij haar.
    Ook haar lippen hebben een lichtrozige kleur, die mooi bij haar lichtere huid passen. Haar huid lijkt een mengsel van porselein en marmer, en is van nature soepel en glad. Wanneer Samantha lacht (wat dus zelden is) zal er een volmaakt, hagelwit gebit tevoorschijn komen vanwege haar vroegere beugel, evenals lichte kuiltjes in haar wangen.
    Sam heeft een lengte van honderddrieënzeventig centimeter, waarmee ze rond de gemiddelde lengte voor haar leeftijd zit. Samantha heeft maar een dun en tenger lichaam, maar dit komt grotendeels omdat ze nooit veel eet. Haar eeuwigdurende depressie zit het genieten van eten in de weg. Echter is ze hierdoor wel heel lenig, en grotendeels door haar lange benen heeft Sam een conditie en een snelheid waar je haast u tegen kan zeggen.
    Wat haar kledingstijl betreft houdt Sam ervan om donkere, vooral zwarte, kleding te dragen. Zij vindt dat dit de mensen al een enkele waarschuwing geeft dat ze niet in haar buurt moeten komen, zo draagt ze bijvoorbeeld vaak shirts met een artistiek doodshoofd erop.


    × V E R L E D E N ×
    Het begon allemaal al bij haar geboorte. Het kleine, nog gekreukelde kindje werd in de armen van haar moeder gelegd, die een vies gezicht trok. Ze maakte haar baby uit voor 'lelijk', en wilde haar niet hebben. Haar ouders hadden Sam gewoon achtergelaten in het ziekenhuis, bij de zusters, zonder ook maar een afscheid. De zusters hadden medelijden met het kleine kindje, en stuurden haar naar een weeshuis. Omdat Sam daar als enige als baby aankwam werd ze voor 'raar' uitgemaakt, en niemand wilde in haar buurt komen.
    Na een paar jaar werd het nog maar vijfjarige meisje naar een pleeggezin gestuurd, waar goed voor haar werd gezorgd. Echter waren er strenge regels waar ze zich aan moest houden, wat ze niet leuk vond. Ook op haar school werd ze voor 'raar' uitgemaakt, en ze werd uitgelachen omdat haar ouders haar hadden achtergelaten omdat ze blijkbaar 'lelijk' was. Het brak Sam's hart, en sindsdien is Samantha een kil meisje geworden. Ze begon te vechten met de kinderen die haar uitlachten en uitscholden, en werd meerdere malen geschorst.
    Haar pleegouders waren teleurgesteld in haar, maar toch hielden ze haar in huis. Ze wilden haar niet op straat zetten, niet na wat ze allemaal al had meegemaakt. Toen kwam deze vakantie met haar vrienden, Sam ging mee omdat ze er tussenuit wilde. Echter heeft ze met driekwart van de groep geen contact, en hier wil ze het dan ook graag bij houden.


    × R E L A T I E S ×
    Graag niet te veel, vanwege haar innerlijk.

    × E X T R A ×
    Samantha doet zowel aan roken, als aan drugs, als aan alcohol. Sam weet dat dit totáál niet goed is voor haarzelf, maar ze wil gewoon haar mentale pijn even laten gaan door aan dit dodelijke spul te doen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 19:44 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ferrars schreef:
    (...)

    Rosie Huntington? Candice Accola? Suki Waterhouse? Candice Swanepoel? AnnaSophia Robb? Britt Robertson? Claire Holt?


    Thnx voor de suggesties maar aangezien ik een kritisch mens ben, en ze niet echt voldoen aan mijn idee vor m'n perso.. Ik zoek nog wel ff verder, en anders neem ik een naamloos person en shizzle


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga beginnen met het overtikken van Scarlett haar innerlijk. (Dat soort dingen ga je nou eenmaal schrijven als je niets te doen hebt na een toets)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Goya schreef:
    Ik ben inspiratie-loos voor een faceclaim..
    Kaya gebruik ik een beetje te veel.
    Het liefst wil ik een blond meisje aber dik wie. Een geen heel klein iemand omdat m'n perso een atlete wordt


    Je gebruikt Kaya indeed een beetje veel^^
    klikkkk


    “A queen will always turn pain into power.”

    Goya schreef:
    (...)

    Thnx voor de suggesties maar aangezien ik een kritisch mens ben, en ze niet echt voldoen aan mijn idee vor m'n perso.. Ik zoek nog wel ff verder, en anders neem ik een naamloos person en shizzle


    Oeh, je kan iemand ook iemand van de Fanning-zusjes gebruiken of Acacia Clarke? Oké, ik ben nu echt gewoon mijn geheugen aan het afspeuren naar blonde mensen.

    Wacht, je kan mij ook gebruiken als fc :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    Oeh, je kan iemand ook iemand van de Fanning-zusjes gebruiken of Acacia Clarke? Oké, ik ben nu echt gewoon mijn geheugen aan het afspeuren naar blonde mensen.

    Wacht, je kan mij ook gebruiken als fc :')



    Hahaha. Ik zal ff kijken. en als ik dan toch met Q mensen als fc begin, dan ga ik lekker voor mezelf (puh)


    take me back to the basics and the simple life