• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Deze RPG is gebaseerd op Lonely Road. Deze RPG is een tijd geleden geopend door Davon, maar vervolgens ook snel weer doodgelopen. We hebben haar toestemming op het opnieuw op te starten.


    Meiden: TIJDELIJKE STOP
    - Maeve Darling ||1.2|| Thunderstruck
    - Scarlett Annalyn Annabeth Merlyn||1.1|| Perconte
    - Liliam O’Dair||1.6||Rider
    - DecemberRain
    - Mireille Elladan Smiths||1.3||Sabaism
    - Amy Silena McDavon||1.11||Goya
    - Elisa Anna Sophia King||1.9||Mangata
    - Samantha 'Sam' Rosalie Colton||1.6||Syntax
    - Aeroline Cadence Deveraux||1.8||Chronos

    Jongens:
    - Vincent 'Vince' Smiths||1.1||Sadventure
    - Patrick Reason Aldertree||1.4||Sand
    - Jeremiah Nathace Monterrey||1.5||Sabaism
    - Liam Noah Ciostum||1.8||Sobremesa
    - Daniel Noah Callas||1.4||Heffron
    - Cayden Tyler Zytos||1.10||Davon
    [/q]

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:


    Regels:
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door Rawhide en mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amaris schreef:
    Mag ik anders nog een jongen en als er meisjes vrijkomen een meisje erbij of..?


    Als er 3 jongens zijn, mag er weer 1 meisje bij. Er komt dan dus een meisje bij, ja.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amaris schreef:
    Oeh, he's likeable. ^


    Dank je wel. Faceclaims zoeken is altijd zo'n grote Hel. Maar hij past bij het beeld van het personage wat ik in mijn hoofd heb zitten. Dit is overigens een begin. Na het eten ga ik hem verder af maken.


    Ferrars schreef:
    (...)

    Als er 3 jongens zijn, mag er weer 1 meisje bij. Er komt dan dus een meisje bij, ja.


    Oeh, doe maar jongen en meisje maar voor mij! :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hijacked schreef:
    (...)

    Dank je wel. Faceclaims zoeken is altijd zo'n grote Hel. Maar hij past bij het beeld van het personage wat ik in mijn hoofd heb zitten. Dit is overigens een begin. Na het eten ga ik hem verder af maken.


    Stem er helemaal mee in, je hebt echt gelijk -- FC's is de grootste hel. Alsnog is hij erg likeable. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Can I have a girl als er weer plek zou zijn? :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...)


    Natuurlijk, al ben je op het moment de derde in de wachtrij.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    --

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:08 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ikke wil wel een jongen :Y) KUGHE KUGHE ANA


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Ikke wil wel een jongen :Y) KUGHE KUGHE ANA


    Mag ik dan weer een meisje?


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Mag ik dan weer een meisje?


    Het spijt me, maar Leonie was eerder. Bij de volgende jongen mag jij een meisje.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    Het spijt me, maar Leonie was eerder. Bij de volgende jongen mag jij een meisje.


    Muh.


    -

    Sobremesa schreef:
    Ikke wil wel een jongen :Y) KUGHE KUGHE ANA


    :c
    You choose Ana above me. Ik ben teleurgesteld in je Iloon


    take me back to the basics and the simple life

    †††
    "A special mystery for those ones, who don't even know her name."



    "A book with in each chapter another stories, to be told."
    †††

    Naam
    Mireille Elladan Smiths

    Roepnaam
    • Elle
    Het komt doordat Elle haar volledige naam een beetje vreemd vind en zich ook veel sneller voorstelt met Elle als met Mireille, bovendien is het een soort mengsel uit de twee namen ,Mireille' en ,Elladan'.

    Leeftijd
    • 20 , 7 augustus

    Karakter
    • Mysterieus > Elle sprankt er aardig uit met haar uiterlijk, alhoewel haar karakter nog interessanter is dan haar buitenkant. Het is een levenslustige, natuurlijke jonge dame. Ze gaat het leven tegemoet met veel plezier en is altijd in voor een praatje, door haar socialere kant voor mensen. Echter zal je die kant niet zo vaak zien, omdat die wordt afgeschermd door een wildere, uitdagende kant. Met haar karakter kan Mireille nog wel is een doolhof zijn voor mensen, ze verward ze erg snel. De blik die Elle in haar ogen heeft is wel mystiek te noemen. Mireille is erg intelligent en geeft ( alsnog door socialiteit ) niet veel prijs over zichzelf. Vaak is ze een groot, ondoordringbaar puzzel voor mensen die maar geen goede combinatie heeft. Ook denkt men gauw door haar kledingstijl dat er een lieve, kalme meid in verstopt zit -- echter is Elle een vlam die maar niet geblust kan worden.
    • Moedig > De moed die er in de meid zit, is ook erg sprankelend. Voor familie of vrienden heeft ze erg veel over, al laat ze dat wat minder zien. Mireille ziet vaak een situatie tegen moet, wat haar oma 'waarzeggen' noemde -- Elle ziet dit echter meer als een soort tactiek die zich in haar hoofd afspeelt, het komt omdat ze vaak nadenkt en erg snel iets inziet. Mireille heeft geen angsten om haar moed te laten zien, al gaat het om 2 meter hoge brede boksers -- komt het erop aan, zou ze zelf de President tegenspreken om iemand daarvoor te helpen. Elle heeft veel moed en raapt die snel bij elkaar om bijvoorbeeld iemand uit de problemen te helpen. Het is haar daardoor makkelijk gelegen een vlot mondwerk te hebben en makkelijk iets uit te spreken zonder er enige emotie bij te voelen, al zit er toch meestal een soort lust in haar stem.
    • Eigenwijs > Behoorlijk doorzettend en een zin naar haar eigen hoofd, dat is een perfecte omschrijving van Elle. Het ligt haar gelegen dingen naar haar zin om te zetten en vele dingen naar haar zin aan te pakken. Meestal pakt Mireille het aan met óf een kort, grondig commentaar óf het gaat om een simpele uitleg -- toch trekt ze 'A' voor en laat haar mening kort en grondig horen. Deze vrouw weet zich behoorlijk in de nesten te werken met haar eigenwijsheid, maar het heeft ook iets goeds. Door haar standvast, is ze niet snel om te praten en een grote doorzetter. Juist Elle zet haar ideeën erg door en laat dit ook zonder enig gevoel van schaamte de wereld inzetten, Mireille let niet op het commentaar dat ze soms krijgt en wordt daardoor af en toe wel is een als een kleine rebel gezien -- vooral door een paar vriendinnen en haar ouders.
    • Chaotisch > Een spannend avontuur kan je Elle zeker noemen, ze heeft een wilskracht, ze is vurig en de grootste ,afvalplaats' van allen. Waarom de benoeming afvalplaats? Mireille heeft een erg chaotisch hoofd en heeft overal wel ergens herinneringen, afspraken, lijsten of noodzakelijke dingen rond liggen in die ,afvalplaats' van haar. Je ziet haar al duidelijk met een chocoladecake aankomen voor een verjaardag, terwijl die persoon een allergie op chocolade heeft. Door de studie en de zaken rondom haar hoofd, vergeet Mireille wel is belangrijkere dingen en zet vaak vrienden toch wel voor. Hierdoor is zo helemaal in haar element en vergeet nogal snel iets en verwisseld dat met iets anders, door haar chaoshoofd weet ze erg veel andere mensen in haar omveld in verwarring te brengen.
    • Liefelijk > Diep vanbinnen zit er toch echt een engel die om je geeft, houdt ze van je. Het is een prachtverschijning met een los mondwerk, maar een vlindertje binnenin. Elle zint zich in het geheim heel erg naar iemand waar ze haar verlaat en steun op neer kan laten ploffen, een soulmate. Echter is het voor haar een soort hormonisch gevoel die door haar hoofd zoemt, dat denkt Mireille tenminste. Natuurlijk blijft ze niet altijd de chaoot nummer één, ooit zal de rust en liefelijkheid in haar sterk toenemen wanneer ze eenmaal iemand heeft om haar onnodige zorgen mee te delen.

    Uiterlijk
    Wanneer men het eerst een blik op Mireille werpt, zal je een jonge vrouw zien. Het is voor sommigen een erg mooie verschijning en voor anderen bestaat er iets mooiers, alhoewel Elle toch wel een uiterlijk hebt waar je naar kan kijken. Echter is het voor Elle een schande als er mensen naar haar kijken, natuurlijk vind ze zichzelf niet de lelijkste -- maar om te zeggen dat ze een ijdeltuit is, zou eerder een soort roddel zijn.
    Haar lokken zijn een trots van haar; de lichte lokken neigen naar een soort lichter blond en de punten neigen meer naar een donkerblond. Haar schouder lange lokken dragen volume met zich mee en de meeste tijd heeft Elle haar haren ook los.
    Haar huid heeft een lichte teint, wat zich automatisch erg goed combineert met de grijs/blauwe ogen die omrand worden van prachtige zwarte wimpers. Boven haar ogen zitten wenkbrauwen, die mooi gevormd zijn -- maar zeker geen dunne streepjes zijn. Over haar gezicht zijn erg veel sproeten verspreid, die wegvallen in de teint die ze heeft. Meestal dragen de wangen van Elle een prachtige roze kleur, die haar jukbeenderen naar voren laat treden. Ook de lippen dragen iets met zich mee, wat ze er zeker niet dun uit laat zien.
    Mireille is van haar lengte redelijk lang, namelijk 1m76. Door haar prachtige, slanke postuur en de lange benen valt het nog meer op. Elle heeft ook de vrouwelijke curves, zeker door haar slanke figuur valt het verschil tussen heupen en taille op.

    Relaties
    • Vincent 'Vince' Smiths > De jongere broer van Elle weet haar zo een beetje vast te houden, voordat ze helemaal uit elkaar vliegt. Haar broertje is wel één van de weinige mannen die veel voor haar betekend in haar leven, hij is het puntje op de ,i'. Een leven zonder de, net zoals Mireille, levenslustige jongeman -- zou Mireille zich moeilijk voor kunnen stellen. Bij hun is de broer/zus band ook erg goed/groot, waardoor ze het altijd met elkaar vinden. Natuurlijk zijn er soms discussies, maar Elle is met hem opgegroeid en vooral in de puberteit was het tussen hun net een Italiaanse discussie -- echter is dit allang weggezakt voor de goede band die de twee echte familie maakt.
    • Patrick 'Patch' Reason Aldertree > Hij is een jongeman die ook Mireille al aardig kent, doordat hij met haar broertje een erg goede vriendschap deelt. Elle heeft hem in de jaren beter en beter leren kennen en is ook inmiddels met hem al aardig bevriend geraakt. Ze houdt van zijn gemakkelijke omgang en ook voor het uiterlijk smelt ze, gezien ze van hardere knap uitziende mannen erg snel samensmelt. Voor Patch is het ook geen geheim dat Elle hem aantrekkelijk vind, gezien het zo vind en ze hem graag is een complimentje geeft. Ook heeft Mireille in dat kopje van haar wel is afgespeeld dat juist Patch en zij aan het zoenen waren, maar ze denkt dat er meer een soort lust zich in haar maag nestelt -- waardoor ze dat dacht.
    • Scarlett Annalyn Annabeth Merlyn > Een goede vriend van Mireille, die het gewoon met elkaar vinden. De chaotische Elle heeft altijd wel iets te vertellen of iets te doen en vraagt daarom vaker Scarlett wel mee, om iets samen te ondernemen. Vaak komt het gewoon op een glaasje wijn en een gezellig babbeltje bij één van de twee uit, maar af en toe gaan ze wel is naar de stad en bezoeken daar een restaurant of het tweetal gaat gezamenlijk lekker shoppen. Het zijn geen beste vriendinnen, want dat hoeft Mireille gewoonweg niet -- ze is al chaotisch en ook te eigenwijs om iemand te hebben, die haar samenhoudt -- bovendien is dat de klus van haar broertje Vince. Scarlett en Mireille zou je als gewone, goede vriendinnen kunnen beschrijven.
    • Liam Noah Castium > De ex van Mireille, ze zijn al ongeveer zo een maand uit elkaar -- Elle kon bij hem in z'n appartement blijven, totdat ze iets had gevonden. In die tijd had Elle alleen plek gevonden bij haar ouders, echter was haar kamer omgetoverd naar de werkkamer van haar vader -- de enigste plek was dan nog in de kamer van Vincent. Sindsdien slaapt Elle bij hem op de kamer en geeft soms erg rare reacties van de vrienden daardoor. Ooit hield ze van hem, nu ziet ze hem simpel als haar ex -- omdat de vriendschap gewoon belangrijker voor hun was als een relatie.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 14:14 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Goya schreef:
    (...)

    :c
    You choose Ana above me. Ik ben teleurgesteld in je Iloon


    We'll see, misschien is mijn persoon wel zo'n aloner. Maybe ook niet, maar ik laat het er later pas op aankomen, nu nog niet.
    :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb zojuist besloten dat ik ook een jongen neem. Dat betekent dus dat er ook een meisje vrij gekomen is voor Jente.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:08 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman