• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Deze RPG is gebaseerd op Lonely Road. Deze RPG is een tijd geleden geopend door Davon, maar vervolgens ook snel weer doodgelopen. We hebben haar toestemming op het opnieuw op te starten.


    Meiden: TIJDELIJKE STOP
    - Maeve Darling ||1.2|| Thunderstruck
    - Scarlett Annalyn Annabeth Merlyn||1.1|| Perconte
    - Liliam O’Dair||1.6||Rider
    - DecemberRain
    - Mireille Elladan Smiths||1.3||Sabaism
    - Amy Silena McDavon||1.11||Goya
    - Elisa Anna Sophia King||1.9||Mangata
    - Samantha 'Sam' Rosalie Colton||1.6||Syntax
    - Aeroline Cadence Deveraux||1.8||Chronos

    Jongens:
    - Vincent 'Vince' Smiths||1.1||Sadventure
    - Patrick Reason Aldertree||1.4||Sand
    - Jeremiah Nathace Monterrey||1.5||Sabaism
    - Liam Noah Ciostum||1.8||Sobremesa
    - Daniel Noah Callas||1.4||Heffron
    - Cayden Tyler Zytos||1.10||Davon
    [/q]

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:


    Regels:
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door Rawhide en mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hm, een twijfeling.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Hm, een twijfeling.


    Ik zeg doen :Y)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oh, wat een leuke verzameling van rollen al ^^ Ik ben bezig aan de mijne. Komt waarschijnlijk vanavond of anders morgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ferrars schreef:
    (...)

    Ik zeg doen :Y)

    Haha, als ik meedoe wil ik zoiezo een gozer. Maar hm, I'm gonna think about it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ook Elle is af (pagina 3), voor relaties sta ik natuurlijk open!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 20:41 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Daniel is nog niet af, maar iemand die hem wil als vroegere pleegbroer?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Twijfelt, omdat ze al ingeschreven staat voor heel veel rpg's... Ik wil wel een jongen eigenlijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Twijfelt, omdat ze al ingeschreven staat voor heel veel rpg's... Ik wil wel een jongen eigenlijk


    Ik zie dit als een inschrijving; je staat erbij.

    Dit betekent dat Quivers ook een meisje mag.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    Daniel is nog niet af, maar iemand die hem wil als vroegere pleegbroer?


    Mijn meisje misschien?


    -

    †††
    "A puzzle who needs the one that makes the puzzle in one and keap it."



    "A joke who is seriously a joke with love and happiness in it."
    †††

    Naam
    Jeremiah Nathace Monterrey.

    Roepnaam
    • Jerry.
    • Jerce.

    De roepnaam van Jeremiah is Jerce, een mengsel uit Nathace en Jeremiah -- Jerce vindt zijn naam totaal niets en stelt zich altijd met Jerce voor, alhoewel Jerry ook wel is voorbij glipt.

    Leeftijd
    • 19 , 31 maart

    Karakter
    • Zorgzaam > Jerce is een vreemde jongen vanbuiten en door de ogen die zijn gevoelens geen enkele weg naar buiten geven, maar voor anderen heeft hij alles over. Voor familie en vrienden zou Jeremiah letterlijk ,naakt' door het vuur springen -- dat meent hij ook. Hem als beschermengel zou een taak van veiligsheidgevoel zijn, Jerce let niet snel op zichzelf maar richt zich al snel op anderen. Het zal hem al snel bekommeren, zegt iemand dat diegene om 11 uur komt en vijf minuten te laat er pas is -- zelfs dan is Jeremiah al bezorgd. Hij is eigenlijk een sneltrein en op stipt tijd overal en maakt zich gelijk ook zorgen als er niet iemand stipt op tijd is, alleen zouden eerder de mensen zich zorgen om hem -- gezien hij zich nog wel is in de problemen werkt zonder het zelf door te hebben, toch heeft hij alleen oog voor de mensen waarvan hij houd en niet voor zichzelf.
    • Onbedachtzaam > Jeremiah is een kip zonder kop die zelfs met ogen het ravijn in zou storten, in plaats van de weg erlangs te nemen. Jerce is één van de types die wegrent voordat hij een taak heeft opgedragen en iets begint, wat helemaal niet zonder uitleggen te beginnen is. Een positieve kant heeft het, aangezien Jerce erg creatief is en genoeg fantasie heeft -- maar hij is erg onbedachtzaam. Het gebeurd wel is vaker dat er iets uit floept uit de grote mond van hem, zonder dat hij het gezegd wou hebben. Af en toe schaamt hij zich erna wel, maar dat is meestal niet te zien -- gezien hij een blik van ijs heeft die maar niet wil smelten.
    • Open > De blik van ijs heeft echter niets te maken met de openheid die hij toont aan andere mensen. Jeremiah voelt zich algauw op gemak in bijzijn van anderen en verteld algauw verhalen van hem als een kleuter, of knuffelt die persoon alsof hij diegene kent sinds zijn geboorte. Jerce heeft geen probleem met zijn verleden of zijn manier van doen, dus waarom zou hij niet zo open zijn -- als het gewoon kan? Toch weet hij er erg veel mensen mee te verrassen, gezien de blik in zijn ogen niet altijd de vrolijkheid bepaalt. Algauw is hij ook wel is opgefokt door een kleine zaak, maar laat die woede er niet snel uit en is eerder een leeg boek om verhalen in te schrijven. Tegenover vreemden zal hij wel koeltjes zijn, maar vrienden en familie kennen hem allang als de grote grapjas en flirt.
    • Sarcastisch > De grootste grap zal volgen met een commentaar die nergens opslaat; dé omschrijving van de grootste lolbroek aller tijden. Jeremiah weet altijd wel een reden te vinden om over iets te lachen, al is het niet gemeen bedoeld. Op de middelbare school was hij 'erg' toevallig één van de populaire kinderen, die altijd een grote zwerm bijen om zich had -- daar was Jerce gewoon aan het lachen om kinderen die neervielen, al bedoelde hij het niet zo. Meestal kregen zijn meelopers dan een hoop vloekwoorden naar hun hoofd geslingerd, waarna Jeremiah diegene hielp die gevallen was. Jerce is een grote schat en dat zal je ook wel merken, houdt hij eenmaal van je. Toch lacht hij om de kleinste reden en vaak krijgt Jerce de rug toe gedraaid, alhoewel hij nog telkens door zou lachen.
    • Charmant > Diegene die op je afkomt met een boeket rozen en een grote zak met chocola als je je slecht voelt, zo is Jeremiah wel. Doordat hij ook nog is graag flirt, zal hij de perfecte spreuk erbij halen om je op te beuren. Jerce is een enorme schat en doet er ook alles voor mensen goed te laten voelen, hij houdt er van mensen te zien grijnzen met zijn flirten -- waardoor hij ermee niet stopt en over het algemeen erg charmant en beleefd is.


    Uiterlijk
    Als je een eerste blik op Jerce zal werpen, zal je misschien een mysterieuze blik zien -- maar er zit wat heel anders achter hem verstopt als een mysterie. Echter zal hij tegen vreemden wel een groot vraagteken zijn, voor vrienden is hij het boek dat het allerverst open staat van alle boeken op die op de wereld bestaan.
    Toch is hij een knappe jongeman, want een aantal dingen die hem mooi maken -- heeft hij zeker. Het eerste blikvangertje aan hem zijn de donkerbruine lokken die zich over zijn hele hoofd in kleine lokjes krullen. Haalt Jeremiah een hand erdoor, vindt hij het goed genoeg -- alleen als het voor een sjieke zaak zou zijn, zou er een laagje gel in verschijnen. Toch is de trots van Jerce te groot en vaak heeft hij alleen maar z'n lokken gewoon, makkelijk los.
    Jerce heeft een lichte teint die gepaard gaat met lichtbruine kijkers, die worden omrand door donkere wimpers. De wenkbrauwen van Jeremiah hebben een ietwat lichtere kleur als zijn haren. De neus van Jerce is een beetje groter, maar valt al snel in de schaduw door de prachtige perzikkleurige volle lippen. Bovendien zijn de scherpe jukbeenderen van hem erg apart/mooi.
    Voor meisjes is hij vaker een pracht verschijning, maar door de stijl van Jeremiah is dat een beetje ,apart' te noemen. Vaak draagt hij donkere kleding of een makkelijke broek met een shirt, meer niet.
    De lengte van Jerce zou je wel intimiderend kunnen noemen, 1m89. Jeremiah heeft duidelijk spieren, die worden versterkt door de enkele shirts die hij draagt. Jeremiah heeft geen tatoeages of piercings, omdat hij dat lelijk en zonde vindt van zijn lichaam.

    Relaties
    • Who?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 19:39 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mmm, ik twijfel.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mag ik een jongen?(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    CaptainKush schreef:
    Mmm, ik twijfel.


    Geef de twijfel maar zijn voordeel. We zijn allemaal erg aardig, weet je :')


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    Geef de twijfel maar zijn voordeel. We zijn allemaal erg aardig, weet je :')


    Zou ik een meisje mogen als die vrijkomt?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Zou ik een meisje mogen als die vrijkomt?


    Natuurlijk, ik zal het laten weten wanneer er een meisje vrijkomt.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman