• Een groep vrienden gaan samen op vakantie naar een tropisch eiland. Een dure reis, maar de meeste zijn dan ook vastbesloten er een onvergetelijke vakantie van te maken. Alles gaat goed, totdat ze in de auto zitten. Ze zijn net aangekomen met hen vlucht en in hen huurauto's rijden ze naar de accomodatie waar ze de dagen zullen doorbrengen. Daar komen ze echter nooit aan. Tijdens de reis komt er plots een diepe mist, waardoor alle auto's terecht komen in een botsing en iedereen even van de wereld is. Wanneer ze wakker worden, hebben ze geen idee waar ze zijn. Het enige wat ze kunnen herinneren is wat ze hebben gedaan sinds ze op het eiland zijn aangekomen. De enige hulpmiddelen die ze hebben, zijn degenen waarbij ze in de auto zaten. Of ze zich uit de situatie gaan redden weet niemand. Één ding is zeker; het wordt een onvergetelijke vakantie...

    Deze RPG is gebaseerd op Lonely Road. Deze RPG is een tijd geleden geopend door Davon, maar vervolgens ook snel weer doodgelopen. We hebben haar toestemming op het opnieuw op te starten.


    Meiden: TIJDELIJKE STOP
    - Maeve Darling ||1.2|| Thunderstruck
    - Scarlett Annalyn Annabeth Merlyn||1.1|| Perconte
    - Liliam O’Dair||1.6||Rider
    - DecemberRain
    - Mireille Elladan Smiths||1.3||Sabaism
    - Amy Silena McDavon||1.11||Goya
    - Elisa Anna Sophia King||1.9||Mangata
    - Samantha 'Sam' Rosalie Colton||1.6||Syntax
    - Aeroline Cadence Deveraux||1.8||Chronos

    Jongens:
    - Vincent 'Vince' Smiths||1.1||Sadventure
    - Patrick Reason Aldertree||1.4||Sand
    - Jeremiah Nathace Monterrey||1.5||Sabaism
    - Liam Noah Ciostum||1.8||Sobremesa
    - Daniel Noah Callas||1.4||Heffron
    - Cayden Tyler Zytos||1.10||Davon
    [/q]

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:


    Regels:
    • Schrijf in Abn Nederlands en volg de juiste spellingsregels.
    • Bestuur enkel je eigen personages, behalve als toestemming van de speler van het personage hebt.
    • Schrijf minimaal 200 woorden per post. Dit is makkelijk te behalen.
    • Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door Rawhide en mij.
    • Wees aardig tegen elkaar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 17:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het is niet dat ik wil dat mijn rol geen relaties heeft, maar ik kijk even eerst op rollen die af zijn. c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ferrars schreef:
    Ik heb zojuist besloten dat ik ook een jongen neem. Dat betekent dus dat er ook een meisje vrij gekomen is voor Jente.


    Jeej (:


    -

    Goya schreef:
    (...)

    :c
    You choose Ana above me. Ik ben teleurgesteld in je Iloon


    Eigenlijk zag ik niet eens dat je een rol had gereserveerd but volgens mij wilt Ana niet ofzo, dus I guess dat wij wel kunnenn?(:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)

    Eigenlijk zag ik niet eens dat je een rol had gereserveerd but volgens mij wilt Ana niet ofzo, dus I guess dat wij wel kunnenn?(:


    Het is meer dat ik ook met anderen wel is een 'relatie' wil, because I know you very good and it's leuk with jullie allen - but I just wanna Rp is met iemand anders. :3 Ik heb namelijk niets tegen jullie!


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Being alone

    isn't just a

    feeling anymore

    it's my lifestyle.

    Naam
    Daniel Noah Callas

    Leeftijd
    20 jaar, geboren op 31 December

    Verleden
    Op een koude laatste dag van het jaar werd er een lief schattig jongetje geboren, maar het verhaaltje ging niet zo vrolijk en vredig als veel verhalen. Zijn moeder stierf namelijk gelijk, nadat Daniel was geboren. In de jaren hierna kon Daniel ook geen goede steun vinden bij zijn vader. De eerste jaren opvoeding gingen nog best goed, maar toen Daniel 4 jaar was, begon zijn vader met het velen drinken en kwam hij veel avonden laat thuis. Daniel moest op de jonge leeftijd veel doen in het huishouden en was alleen thuis. Toch had hij dat liever dan dat zijn vader thuis was. In zijn half dronken buien kwam zijn verdriet en woede omhoog, die hij vervolgens weer op Daniel africhtte. Het was Daniels schuld dat zijn moeder er niet meer was en dat ze nu in de shit waren. Bij alleen woorden bleef het niet. Regelmatig werd er geweld bij gebruikt en dit ging zo door totdat Daniel een jaar of 9 was. Toen pas merkte iemand op school zijn wonden op en zo vonden ze uiteindelijk uit hoe het er bij hem thuis aan toe ging.
    Meteen werd hij overgeplaatst in een ander huis in de pleegzorg. Hij bleef echter niet lang bij het eerste huis. Door alle jaren eenzaamheid en mishandeling was hij een zelfstandige jongen geworden. Het had hem hard gemaakt. Veel zei hij niet. Niet omdat hij niet durfde, maar omdat hij geen reden zag om te praten. Ten tweede voelde hij zich erg schuldig. De woorden van zijn vader hadden hem laten denken dat de dood van zijn moeder zijn schuld was en dat hij inderdaad nergens geschikt voor was.
    Daniel is na het eerste gezin overgeplaatst in velen verscheidene andere gezinnen en huizen, maar nergens kon hij echt zijn plekje vinden. Nooit was er iemand die echt van hem hield en altijd voelde hij zich alleen.

    Innerlijk
    • Zelfstandig - Door alle jaren dat hij zichzelf op moest voeden en alles moest doen voor zijn vader, heeft hij zich nogal afgesloten van de buitenwereld. Hij praatte niet meer met andere en vertrouwde enkel op zichzelf. Hij wist dat zijn vader niet te vertrouwen was en zo leerde hij zichzelf aan dat vertrouwen niets meer was dan een leugen vanuit liefde. Nog steeds vertrouwt hij enkel op zichzelf en zal hij alleen doen wat hij zelf bedacht heeft. Zo kan hij ook niets fout doen in het plan van de ander. Wanneer hij iets anders doet dan wat hij eigenlijk zou moeten doen, laat hij dit amper weten. Hij vertelt niemand dat hij er tegenin gaan, enkel zijn handelingen bewijzen dat. Hij zal ook veel liever zijn eigen plan trekken en alleen werken dan met anderen samen te werken.
    • Weinig emotie - Daniel is een jongen van weinig emotie. Doordat zijn vader geïrriteerd raakte door bijna alles wat Daniel deed, heeft hij zichzelf aangeleerd zo stil en onopvallend mogelijk te zijn. Je zal bij hem niet goed kunnen zien of hij nu blij of juist erg boos is. Ook wanneer hij ergens mee zit zal hij het eerder wegdoen dan erover praten met iemand. Praten zal zijn problemen toch niet oplossen. Bovendien wil hij er niemand mee lastig vallen.
    • praten - Daniel is niet iemand waarmee je snel een gezellig gesprek hebt. Hij praat meestal alleen uit beleefdheid of als hij iets wil vragen. Al zal hij dat ook niet snel doen, aangezien hij je nergens lastig meewil vallen. Zelfs wanneer hij boos is, zal hij diegene nog niets naar zijn hoofd roepen, zelfs als dat persoon echt een rotzak is.
    • vrienden - In Daniels eenzame leven heeft hij nog bijna geen vrienden gehad. Bij zijn vrienden opent hij zichzelf iets meer dan bij de rest van de wereld, maar nog steeds zal Daniel zich niet openstellen. Hij weet dat vertrouwen opeens kapot kan gaan en iemand zich plotseling tegen je kan keren. Hij wil niet dat zo'n persoon dan veel over hem weet. Dat zou nadelig uit kunnen pakken en dat is iets wat hij absoluut niet wil.
    • Alleen - Daniel voelt zich onder mensen soms een beetje ongemakkelijk. Doordat hij altijd alleen was, is hij niet gewend met grote groepen mensen te zijn. Natuurlijk is het niet alsof hij nog nooit een ander mens heeft gezien dan zijn vader, maar toch is hij stiller in een groep mensen dan wanneer je alleen met hem bent.
    • Zorgzaam - Toch kan Daniel erg zorgzaam zijn over een persoon, wanneer hij van diegene houdt. Hij zal alles voor diegene willen doen, vaak zonder het zelf toe te geven. Hij zal je niets zeggen, maar toch alles voor je te doen. Ook wanneer hij iets weet over je waar hij zich zorgen over maakt, zal hij je niet lastig vallen met woorden. Hij zal het voor je oplossen zonder dat je het zelf doorhebt.
    • Boosheid - Net als zijn vader heeft Daniel een opvliegend karakter. Zijn lichte boosheid zal hij altijd kunnen onderdrukken, maar wanneer hij echt boos is, zal niets veilig zijn. Zijn gemene woorden springen één voor één uit zijn mond en zijn handen zullen alles wat ze kunnen verwoesten. Hij vindt dit deel van zichzelf echt verschrikkelijk, maar toch heeft hij het nooit proberen te oplossen. Waarschijnlijk komt dat door zijn angst dat mensen hem hetzelfde zullen gaan zien als zijn vader en dat is iets wat hij absoluut niet wil. Hij walgt van die man.

    Uiterlijk
    Daniel is een blanke jongen. Zijn huid heeft een zeer lichte kleur, die hem in bepaalde opzichten zelfs bleek kan maken. Zeker wanneer je zijn huid bekijkt in vergelijking met zijn haar, wordt hij vaak bleek gevonden. Zijn haren hebben dan ook echter geen lichte, maar een donkerdere bruine kleur. Toch is de kleur van zijn haar niet heel erg donker. Meestal wordt zijn haarkleur benoemd als lichtbruin. Het postuur van zijn haar is een beetje golvend. Het is niet dat hij een enorme krullenbol heeft, maar als hij zijn haar zou laten groeien, zou hij wel iets krijgen wat daar erg bij in de buurt ligt. Hij heeft zijn haar echter wel geknipt, waardoor hij nu een gemiddelde lengte kapsel heeft. Zijn haar is dus niet lang, maar het is zeker ook niet gemilimeterd tot kaal. Gewoon een gemiddelde lengte qua haar dus.
    Zijn wenkbrauwen steken, net als zijn haar, af tegen zijn huid. Ze hebben echter dezelfde kleur als zijn haar en opvallend detail van zijn gezicht. Wat ook iets opvallends is, is zijn lach. Wanneer Daniel blij is, zal de rest van de wereld ook blij worden na het zien van zijn gezicht. Wanneer hij lacht, lacht hij met zijn hele gezicht. Zijn ogen, wangen, wenkbrauwen, mond; alles gaat hierin mee. Hij ontbloot zijn tanden en niets kan zijn houding mee tegenhouden.
    Daniels ogen hebben, verschillend van zijn haar geen bruine, maar een blauwgroene kleur. Hierin verschijnen tevens ook een soort lichtjes wanneer hij zijn vreugde aan de wereld laat zijn. Zijn lippen hebben een lichtroze kleur en een volle vorm. Ook zijn oogleden lijken in veel lichten roze te zijn. Dit komt echter doordat zijn huid zo bleek is.
    Ook zijn zijn kaaklijnen en jukbeenderen goed te zien, wanneer Daniel zijn gezicht op neutrale stand houdt. Het is niet iets waar hij veel voor doet. Het zit eigenlijk gewoon standaard in zijn gezicht.
    Daniel heeft een slank postuur met de nodige spieren. Hij traint ze regelmatig, waardoor hij niet de slapste is. Toch loopt hij niet heel erg met zijn spieren te pronken, zoals velen doen. Daniel is niet een erg lange jongen, toch kun je hem ook niet klein noemen. Met zijn 1.88 steekt hij niet boven alle jongens uit. Hij is tevens erg tevreden met zijn lengte. Hij hoeft niet zo op te vallen.

    Relaties

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 9:20 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amaris schreef:
    (...)

    Het is meer dat ik ook met anderen wel is een 'relatie' wil, because I know you very good and it's leuk with jullie allen - but I just wanna Rp is met iemand anders. :3 Ik heb namelijk niets tegen jullie!

    I get ur feeling ^^

    Leo, do you mind if I Rp with someone else, too? ;3

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:22 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ferrars schreef:
    (...)
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties


    I said I FC Daniel Sharman! :o


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Maakt niet uit Floor, ik zoek wel iemand anders. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    I said I FC Daniel Sharman! :o


    Oh shit echt? Dan zoek ik iemand anders. Houd jij hem maar.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    Oh shit echt? Dan zoek ik iemand anders. Houd jij hem maar.


    Néé, néé - ik heb er geen problemen mee. :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Als er een meisje vrijkomt, kan je me waarschuwen? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sobremesa schreef:
    (...)
    I get ur feeling ^^

    Leo, do you mind if I Rp with someone else, too? ;3


    :c sure.


    take me back to the basics and the simple life

    Amaris schreef:
    (...)

    Néé, néé - ik heb er geen problemen mee. :3


    Oke dan, maar als je je later bedenkt, moet je het zeggen :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Malarkey schreef:
    Als er een meisje vrijkomt, kan je me waarschuwen? :Y)


    Natuurlijk, je staat in de wachtrij c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    PERSONALIA

    Naam
    Dallas York Morales

    Leeftijd
    25 • September, 17

    Afkomst
    Mexico / Amerika

    Team
    2

    Wapens
    — Mes
    — Pistool
    — Schroevendraaier


    PERSOONLIJKHEID

    Dallas is op vele elementen een kind te benoemen: een gedeelte van zijn jeugd wat hij nooit ofte nimmer achter zich kan laten. Mocht de zombie—aanval niet zijn gebeurd zou men Dallas kunnen vinden als leerkracht op een basisschool of middelbare school: Dallas houdt van de denkwijze van kinderen en adolescenten en tracht regelmatig zelf op deze wijze elementen te beredeneren. Alhoewel hij daardoor vaak vreemde uitspraken kan doen weet hij altijd zijn eigen verstand er bij te houden en ideeën welke te gek voor woorden zijn zelf af te doen als onbruikbaar. Uiteindelijk leidt dit er toe dat Dallas tijden achtereen tegen zichzelf kan praten om zijn hoofd boordevol gedachten leeg te krijgen.
          Vanaf jongs af aan is Dallas een emotioneel persoon geweest die af en toe tijd nodig heeft om gebeurtenissen te verwerken aangezien ze hem anders simpelweg te veel worden. Woorden kunnen hierdoor ontzettend hard aan komen bij Dallas — ook al weet hij dat een andere persoon het niet zo bedoeld kan hebben. Doordat Dallas zijn eigen emoties en gevoelens perfect aan weet te wijzen heeft hij dit ook over kunnen zetten op anderen: vaak weet hij eerder dan de andere zelf hoe deze zich op dat moment voelt en wat hij hieraan kan doen.
    Alhoewel Dallas een echt mensen—mens is heeft hij een sarcastische humor die niet veel personen begrijpen en die eigenlijk alleen hem laten lachen op vreemde en ongemakkelijke momenten. Uiteindelijk kan hij anderen gemakkelijk meenemen aangezien hij een harde en aanstekende lach heeft waardoor anderen al snel meedoen — ook al begrijpen ze de gehele grap niet. Dallas is daarnaast altijd een optimistische persoon die het goede van situaties in tracht te zien door zelfs van de meest deprimerende elementen iets vrolijks te maken. Velen zien dit als een gave doordat situaties er minder somber uit kunnen zien in het gezelschap van Dallas en zijn opmerkingen.
          Werken met zijn handen is een activiteit waar Dallas ontzettend van kan genieten. Zelfs van de meest onmogelijke voorwerpen kan hij iets moois of bruikbaars knutselen — wat voor hem tevens als bezigheidstherapie geldt. Dallas heeft vaak de meest grote ideeën en fantasieën die bij lange na niet allemaal uitgevoerd kunnen worden. Voorheen werden deze ondersteund op de momenten dat Dallas recreatieve drugs gebruikte om zijn eigen wereld alsmaar mooier en spannender te maken. Dallas was hierbij niet verslaafd — hij nam eenmaal in de maand een pil XTC of koos voor een joint: slechts om zichzelf te onttrekken uit de saaie en deprimerende wereld waarin hij zich naar zijn mening bevond.
    Dallas is een vrije geest die van gedachten is dat iedereen moet doen en laten wat hij/zij zelf zou willen en daar staat hij dan ook met beide benen achter. Voor Dallas is er niets belangrijkers dan vrijheid — waar hij ontzettend hard voor kan vechten en zelfs in door kan slaan op momenten dat hem deze vrijheid door anderen op harde wijze wordt ontnomen.


    UITERLIJK

    Dallas geeft een allereerste impressie van een chaoot die geen tijd kan vinden om aandacht te besteden aan zijn uiterlijke kenmerken. Voornamelijk zijn donkerbruine lokken welke eigenlijk ietwat te lang zijn en altijd in een grote speelse boel op zijn hoofd zullen zitten zijn hier een groot teken van. Dallas houdt er echter van om zijn hand door zijn lokken te halen op het moment dat hij enthousiast is — waardoor deze alsmaar meer omhoog komen en alle kanten op schijnen te dansen op het moment dat hij gaat bewegen.
    Voorheen probeerde Dallas altijd om modieus voor de dag te verschijnen — alhoewel hij het uiteindelijk altijd voor elkaar kreeg om minimaal een exemplaar voor zijn outfit compleet mis te doen (bijvoorbeeld qua kleur). Nadat de zombie—aanval was gebeurd vond Dallas het al snel overbodig om hier aandacht aan te besteden waardoor hij nu voornamelijk kleding aan heeft welke hij heeft gevonden totdat ze zo vies of kapot zijn dat er weer vernieuwing benodigd is. Hierbij weet Dallas zijn oude patroon van verkeerde matches te behouden: anderen wijzen hem hier meerdere malen op maar daar weet hij zich niets van aan te trekken. Voor hem staat comfort bovenaan het lijstje van prioriteiten wat betreft kleding.
          Doordat de zombie—aanval andere eisen aan zijn lichaam stelde dan zijn leerkrachten baan daarvoor — heeft Dallas zijn spieren in de afgelopen vier jaar flink weten te ontwikkelen. Daarentegen wordt wel gesteld dat hij er ietwat tenger uit ziet doordat hij niet altijd de juiste voedingsmiddelen binnen zal krijgen. Echter, dit weet hij te maskeren door het aandoen van wijde en loszittende kleding.
    Daarbij heeft Dallas verschillende littekens opgelopen die allemaal klein zijn en vrijwel allemaal op zijn handen en onderarmen zitten. Deze zijn niet gekomen door een zombie—aanval maar simpelweg door het gegeven dat Dallas er nog steeds moeite mee heeft om met een mes om te gaan.
          Vrijwel op elke dag heeft Dallas een lichte stoppelbaard die af en toe uit dreigt te groeien tot een volgroeide baard. Deze weet hij door iemand anders al snel te laten trimmen zodat hij er geen last van heeft. Hierdoor zijn— zijn hoge jukbeenderen en scherpe kaaklijnen niet altijd te zien.
    Dallas' kijkers zijn van een donkerbruine kleur met rondom de iris een aantal gouden spikkels. Deze kijkers zullen vrijwel elk moment fonkelen van plezier doordat Dallas overal het positieve van in kan zien. Daarbij geeft het hem een lichte kwajongens uitdrukking die anderen vaak vermakelijk dreigen te vinden.


    GESCHIEDENIS


    Dallas was het derde kind in een gezin met in totaal vijf kinderen — voor hem zitten zijn oudere broers en na hem zitten zijn jongere zussen. Vanaf het moment dat Dallas was geboren tot het moment dat hij zijn gezin verloor heeft hij een fantastisch leven gehad waar eigenlijk vrij weinig over te vertellen is. Dallas' ouders waren vrije personen die al hun kinderen vernoemd hebben naar steden in Amerika — het land waar ze terecht zijn gekomen nadat ze hun geboorteland Mexico achter zich hebben gelaten. Doordat Amerika voor hen de welbekende "Amerikaanse droom" werkelijkheid heeft gemaakt in de vorm van een baan en een normaal huis hebben ze zo geprobeerd hun liefde en dankbaarheid jegens het land te tonen.
    Mexicaanse gebruiken waren niet weg te slaan uit het Morales—gezin en daar hebben de kinderen dan ook veel van op gestoken: men moet altijd klaar staan voor een ander en moet een positieve kijk op het leven hebben om vervolgens de dood met open armen te ontvangen. Dallas heeft hierdoor geleerd om blij en gelukkig te zijn met het weinige dat je kan hebben en negatieve elementen om te buigen in positieve.
          Doordat Dallas op een kleine reis was voordat hij zou beginnen aan zijn nieuwe baan als leerkracht in een kleuterklas was hij van zijn familie gescheiden op het moment van de zombie—aanval. Dallas heeft geen idee of zijn gezin nog in leven is alhoewel hij het idee heeft van wel. Nooit ofte nimmer zal je Dallas horen vertellen dat hij geen hoop meer heeft om zijn familie ooit nog te gaan zien.


    RELATIES



    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:23 ]