• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    Ik ben trouwens allang blij dat mensen mijn covers goed genoeg vinden om ze te nomineren _O_


    Credendo Vides

    MT!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    MT!


    16 - 09 - '17

    Hallo ^^
    Ik zag een lange tijd geleden het eerste topic hiervan en ik had toen als een van de eersten een cover besteld. Helaas heb ik die nooit gekregen... Zou dat alsnog kunnen? (:


    Jammer dat mijn berichtje blijkbaar niet gezien is, nog maar eens proberen dan...

    DreamerN schreef:
    Ik ben trouwens allang blij dat mensen mijn covers goed genoeg vinden om ze te nomineren _O_


    zo niet zouden we al lang bij iemand anders covers halen :)
    Ik vind het vooral fijn dat je me altijd kan verassen. Ik vraag iets en ik zie het zo maar een beetje half voor me, en dan kom je met iets geweldig af dat zoveel beter is dan ik het had kunnen bedenken ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Edoras schreef:
    (...)

    Jammer dat mijn berichtje blijkbaar niet gezien is, nog maar eens proberen dan...


    Oh ja, ik had nog willen reageren maar toen was het topic vol xD Maar in het eerste topic of in topic 2?
    Zou je de aanvraag nog een keer willen posten zodat ik kan zien over welke je het hebt? Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh ja, ik had nog willen reageren maar toen was het topic vol xD Maar in het eerste topic of in topic 2?
    Zou je de aanvraag nog een keer willen posten zodat ik kan zien over welke je het hebt? Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen (:


    Hmmm ik kan hem even niet meer terugvinden, maar ik weet nog wel wat er in stond. Fijn dat je hem alsnog wilt maken ondanks mijn niet-zo-lieve benadering ^^

    * Titel: Animal

    * Korte Samenvatting:
    Maya is een mutant en weet niet beter dan dat iedereen haar verafschuwt om wie ze is. Haar ouders zijn lang geleden gestorven samen met al haar andere vrienden en familieleden. Sindsdien heeft ze snel last van woedeaanvallen in bepaalde periodes. Dan ontmoet ze de vriendelijke Logan, die dezelfde mutatie als zij blijkt te hebben. Na een plotselinge dood van een vriend stapt ze over naar de dark side van het leven. Ze lijkt haar leven op de rails te hebben, al dan op de slechte rails, maar een onthulling van een oud geheim doet haar wereld opnieuw op zijn grondvesten schudden. Geheim na geheim openbaart zich en Maya beseft dat ze nooit meer terug zal keren naar wie ze was. Zal het mogelijk voor haar zijn om te leven met wie ze is, of neemt ze de kans aan om een nieuw leven te beginnen en alles dat ze heeft meegemaakt te vergeten?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Er moet een meisje met donkere haren en donkere ogen op komen, zij is de hoofdpersoon. Het liefste iets zoals dit of wat er op lijkt: mijn oude cover
    Dit is de afbeelding van Maya, mocht je zelf graag een plaatje zoeken is dat ook prima.
    Eventueel een of allebei van deze gasten er in; Logan en Victor

    * Sfeer die het weer moet geven: Iets psychopatisch (eh, lastig uitleggen). Ze denkt dat ze gek aan het worden is.
    Edit: niet bloederig! Het is een beetje... alsof ze ontdekt dat ze een weerwolf is. Haar hele leven staat op z'n kop. Mja, ik denk dat de oude cover wel een goed voorbeeld is voor de sfeer (zie bij eventuele plaatjes).

    * Horizontaal of verticaal: Het liefste verticaal, maar mocht het niet uitkomen is horizontaal ook goed.

    * Eventuele Exta's: Alleen een vraagje, wil je er graag nog iets voor terug hebben? Ben bereid om iets te betalen. Thanks!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 16:34 ]

    Nog even een reactie op Thunderstruck ^-^
    De kapperszaak achter de tramhalte bij mij in de buurt heeft jouw signature op een van de ramen :')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 21:27 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    @Edoras, ik heb allebei mijn coverstores doorgespit, maar ik kon zo geen eerdere aanvraag van je vinden O.o Tenzij ik echt blind ben en erover heen gelezen heb.

    @Diaval, wauw jij bent wel heel fanatiek bezig met nomineren :$


    Credendo Vides

    Ik wilde eigenlijk nog maar één cover nomineren, maar tijdens mijn zoektocht ernaar kwam ik die andere tegen die ik het ook wel waard vond, dus dacht ik waarom niet^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oh en DreamerN, welk programma gebruik je voor jouw covers? Of welk gratis online programma zou je kunnen aanraden? Want morgen moet een vier bewerkte afbeeldingen af hebben en GIMP is gecrasht bij mij ;(


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Diaval schreef:
    Ik wilde eigenlijk nog maar één cover nomineren, maar tijdens mijn zoektocht ernaar kwam ik die andere tegen die ik het ook wel waard vond, dus dacht ik waarom niet^^


    Haha, alsnog hartstikke bedankt (:


    Credendo Vides

    Dae schreef:
    Oh en DreamerN, welk programma gebruik je voor jouw covers? Of welk gratis online programma zou je kunnen aanraden? Want morgen moet een vier bewerkte afbeeldingen af hebben en GIMP is gecrasht bij mij ;(


    Ik gebruik eigenlijk altijd GIMP (bloos) Dus ik kan je niet echt helpen, sorry ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik gebruik eigenlijk altijd GIMP (bloos) Dus ik kan je niet echt helpen, sorry ):


    Nou ja, ik kan GIMP nog altijd opnieuw installeren C;


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Titel: Let me sing you a love song - Kaulitz Twins.
    Korte Samenvatting: De twintig jarige Abigail kan haar geluk niet op als ze te horen krijgt dat de populaire tv show "Deutschland sucht den superstar" weer audities houdt. In de jury zitten onder andere Bill en Tom Kaulitz. Beide jongens zijn geraakt door het meisje. Niet alleen hoe ze zingt maar ook haar looks. Zowel Bill als Tom proberen Abigail te veroveren maar is Abigail eigenlijk wel geinterreseerd of wilt ze alleen maar winnen.
    Eventuele plaatjes: Een plaatje van de Kaulitz Twins bij Deutschland sucht (Bill met (lang) blond haar en Tom met zwart haar)
    En voor Abigail had ik als FC Barbara Palvin in gedachten.
    Sfeer: Mmm, maakt niet echt uit de achtergrond van de story is rood met zwart. Ik ben nooit goed met sfeer bepalen.
    Horizon of verticaal: Dat maakt me eigenlijk niet uit, wat het mooiste uitkomt.
    Extra: /


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead