• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    Aanvraag van Sobremesa en Goya

    * Titel The Elementals
    * Korte Samenvatting

    Ieder jaar worden in Elementis The Elemental Games gehouden. In deze Elementals strijden acht jongeren tussen de 18 en 22 voor winst en eer. De secties zijn Ignis(vuur), Aqua(water), Terra(aarde) en Aeris(lucht). Alyssa (19 jaar, Ignis) en [insert boy name] (20, Aqua), worden tijdens de Elementals op elkaar verliefd. Een verboden liefde, aangezien de rivaliteit tussen de Sections erg groot is Het is gebaseerd op het RPG van mij en Sobremesa. wij schrijven dit verhaal dan ook samen en het zal in het engels geschreven worden.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Graag zouden we een foto van het meisje en van de jongen, met de faceclaims barbara palvin en franscisco lachowinsky er op willen hebben. Ik weet niet of de namen goed gespeld zijn aangezien ik de spelling vergeten ben Ook zouden wij er graag elk element in verwerkt willen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven Aan de ene kant moet de sfeer romantisch zijn, maar niet te, aangezien de rivaliteit erg groot is en het geen romantisch verhaal zal worden.
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal.
    * Eventuele Exta's We zouden graag een cover met en zonder tekst willen hebben ^^


    take me back to the basics and the simple life

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ja ik heb nog niet echt alles in de hand, haha. Weet nog niet precies hoe ik alles beter kan samenvoegen enz, vooral omdat GIMP opzich best een lastig programma is. Maar begin wel steeds meer te snappen haha.


    De harde lijn eerst met een gum op redelijk klein wegvegen, dan de gum wat vergroten en wat proberen met de doorzichtigheid van de gum, zo kan je het mooi uitvegen en in elkaar over laten lopen zoals jij het wilt.


    Credendo Vides

    @Dumbledore; Hier je cover, ik hoor graag hoe je hem vind (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Dumbledore; Hier je cover, ik hoor graag hoe je hem vind (:



    Ik vind 'm heel gaaf! Echt super bedankt c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind 'm heel gaaf! Echt super bedankt c:


    Ik ben blij dat je hem mooi vind (:


    Credendo Vides

    * Titel:
    Courage. Ik wil ook graag mijn naam, Natascha van Limpt, erop.
    * Korte Samenvatting

    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een foto van Thorin, het liefst mijn pf.
    Een foto van het hoofdpersonage, Alyssae. Klik
    Verder gewoon een Midden Aarde gerelateerde achtergrond, van bijvoorbeeld Mirkwood of the Lonely Mountain (de twee belangrijkste plaatsen in het verhaal). Als je de Lonely Mountain besluit te gebruiken, zou ik wel graag willen dat hij er heel anders uit gaat zien als deze cover.

    * Sfeer die het weer moet geven.
    Het is een ietwat donker en behoorlijk dramatisch verhaal, waarin leugens en een beschaamd vertrouwen een grote rol spelen. Er is natuurlijk een passievolle relatie, maar deze komt laat tot ontwikkeling en dooft ook door de leugens. Er wordt gemarteld en er gaan belangrijke personages dood.
    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal, want het moet de kaft van een boek worden. c:
    * Eventuele Exta's

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 10:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    * Titel
    De bevroren watervallen van Imladris
    * Korte Samenvatting
    Heb ik nog even niet, maar laat maar weten als je 'm echt nodig hebt.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Foto van het personage
    Een foto van een bevroren waterval, zoals deze of deze
    Een foto van Rivendell
    Je mag het ijs er ook anders in verwerken als dat beter uitkomt, sneeuw langs de randen ofzo, bedenk wat leuks.^^
    * Sfeer die het weer moet geven:
    Koud
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal, maar als horizontaal beter uitkomt mag dat ook.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 14:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, het lijkt nu alsof ik de cover voor Avarosa oversla, maar ik ben echt enorm aan het puzzelen en aan het kijken bij die dat ik die even aan de kant heb gelegd en even de volgende gemaakt heb om zo toch nog even door te kunnen.
    Dus hierbij een cover voor Taytay;

    Het is een simpele, zeker vergeleken met de andere cover die ik al voor je gemaakt had voor die story. Als het te roze is hoor ik het graag xD Hhmm... Misschien wat meer mysterie erin?


    Credendo Vides

    @HelenaRavenclaw, Ik had er een gif van willen maken, maar alle goede gifs die ik vond kon ik niet gebruiken omdat de lagen niet meer waren (korrelig)
    Dus uiteindelijk is dit eruit gekomen. Ben benieuwd wat je er van vind of dat die nog anders moet.

    Zonder tekst:


    Met tekst:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @HelenaRavenclaw, Ik had er een gif van willen maken, maar alle goede gifs die ik vond kon ik niet gebruiken omdat de lagen niet meer waren (korrelig)
    Dus uiteindelijk is dit eruit gekomen. Ben benieuwd wat je er van vind of dat die nog anders moet.

    Zonder tekst:


    Met tekst:




    I like!! dankjewel!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jouw covers zijn erg gaaf :9~
    * Titel
    Dúath
    * Korte Samenvatting

    Het is een Lord of the Rings fanfic, over iemand die toegeeft aan het slechtste in zichzelf.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Iets als dit: http://www.missmalini.com/wp-content/uploads/2014/06/GoT2.jpg


    of


    Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te gebruiken als dat niet goed uitkomt, of ook niet per se deze. Zolang ze wat gelijkend zijn, is het goed c:

    * Sfeer die het weer moet geven
    Wat duister
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    Het liefst verticaal :3
    * Eventuele Exta's
    /

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 17:40 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Halleluja je maakt mooie covers! *_*

    Ook al is t maar voor een Stand Alone, het zou super zijn als je een cover zou willen maken!

    * Titel: When the snow falls
    * Korte Samenvatting: Uhm ja, t is maar een stand alone zoals ik zei. Iniedergeval. Het gaat om een meisje dat in een besneeuwd landschap loopt, op een spoor van vossenpootjes stuit en dat volgt. Ze volgt het zo lang, totdat ze bij een boom aankomt, waar een gat in zit. Dit gat blijkt uiteindelijk een hol te zijn, waar de vos in zit waarvan ze het spoor gevolgd heeft. Wanneer ze deze vos aan raakt, gebeurd er iets vreemds, ze ziet allemaal verschillende beelden voor haar netvlies opduiken..
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Deze foto van het meisje zou ik er graag in willen, en deze foto voor de vos. Wanneer je een andere foto van een besneeuwde rode vos tegen komt, mag dat natuurlijk ook (; Voor de rest zou het mooi zijn als je ook iets van een boom er in zou kunnen verwerken, en alles wat voor de rest een sneeuw maar ook magische sfeer uitdrukt(:
    * Sfeer die het weer moet geven: Like I said, een magische sfeer ;p
    * Horizontaal of verticaal ?: Maakt niet uit, wat mooier uitkomt(;
    * Eventuele Exta's: /

    Edit: Kun je ook gedeeltes van een foto weg photoshoppen? Ik heb namelijk de foto van het meisje dat ik er graag in wil, maar dat gewei/takken op haar hoofd, hoeft niet perse :') Mócht je dat weg kunnen halen, zou dat echt super zijn!<3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 12:35 ]


    Inspiration can hit you any time

    Dubbele post

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 0:14 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik zet even een MT voor als ik eens iets nodig heb of ik als ik me verveel en al je gemaakte covers ga bekijken want ze zijn zo moooooiii c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DreamerN schreef:
    Oké, het lijkt nu alsof ik de cover voor Avarosa oversla, maar ik ben echt enorm aan het puzzelen en aan het kijken bij die dat ik die even aan de kant heb gelegd en even de volgende gemaakt heb om zo toch nog even door te kunnen.
    Dus hierbij een cover voor Taytay;

    Het is een simpele, zeker vergeleken met de andere cover die ik al voor je gemaakt had voor die story. Als het te roze is hoor ik het graag xD Hhmm... Misschien wat meer mysterie erin?



    Heel mooi, alleen wilde ik graag mijn naam erop en SOTY, daarbij vind ik hem net ietsje te roze


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein