• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides






    Fictionalworld schreef:
    Titel:
    De hongerspelen, maar dan anders.

    Samenvating:

    Het is een hongerspelen verhaal die zich 200 jaar na de opstand afspeeld.
    Na de opstand waren de districten onafhankelijk, maar het Capitool startte een oorlog.
    District 11 t/m 13 vormden The independents en vochten terug.
    Het Capitool is bang dat andere mensen uit de districten weer de macht grijpen.
    En daarom is de hongerspelen wreeder geworden, om de districten in bedwang te houden.
    The independents trainde vanaf toen hun kinderen en tieners om te vechten in de spelen. De anti-beroeps.
    De beroeps trainden nog steeds en elke hongerspelen is een strijdt om het Capitool.
    Terwijl de overige districten ook trainden, maar nooit opvielen.

    Het verhaal word verteld uit Danique een dertienjarig meisje uit district 7.
    Ze word door vredesbewakers met moeite meegestuurd en is de vrouwelijke tribuut in de 175ste hongerspelen.
    Haar mede tributen zijn de 19 jarige Amber die verliefd is op de 17 jarige Juno (stelletje) en de hulpeloze Laurens van 14, die ondanks zijn leeftijd zwak en hulpeloos is door zijn angst en magere lichaam.
    Bij de trainingen valt Danique ontzettend op, omdat ze een gevecht wint met een mutant, daardoor krijgt ze meteen bondgenootschappen erbij: Sue (14) en Milou (13). De beroeps zijn alleen maar kwaad op haar, omdat ze voor de Anti-Beroeps kiest.
    Op het laatst word ze gevraagd ofwel gedwongen om aan hun kant te staan. Danique weigert en rent bij het bloedbad weg, er volgt alleen een beroeps haar: Diamond.
    Diamond blijkt uiteindelijk niet bij de beroeps te horen en heeft haar vertrouwen gewonnen. Of niet? Diamond blijkt vast te zitten in zijn eigen gedachtes en ideeën.


    Eventuele plaatjes

    De hoofd persoon die er op moet: (Danique) deze moet naar voren komen.
    http://data2.whicdn.com/images/149772471/large.jpg

    Een belangrijke persoon die er op moet: (Diamond) Houd deze op de achtergrond, maar wel dat je hem goed kan zien.
    http://www.quizlet.nl/images/2015/09/crkbqtifpuncjxeo.jp of deze
    http://www.quizlet.nl/images/2015/09/awyxunbyhjsfgsic.jpg maar doe dan net of hij in het bos loopt.

    voor Milou (als je die erbij wilt) Houd deze op de achtergrond
    https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1379785970/477196.jpg

    voor Sue (als je die erbij wilt) Houd deze op de achtergrond.
    http://vignette4.wikia.nocookie.net/camphalfbloodroleplay/images/4/4c/Brunette_face_claim.jpg/revision/latest?cb=20131030014530

    Als achtergrond zou ik een naaldbos willen, omdat dat het landschap is van de Arena.


    Sfeer

    Spannend, beetje mystrieus, niet wetend wat er gaat komen.


    Horizontaal of verticaal

    Het liefst verticaal, maar als het beter uitkomt horizontaal.


    Extra

    Het hoofd van Danique moet naar voren komen, verder laat ik het helemaal aan jou over!


    Oké, ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar ik wil graag weten wat je ervan vind aangezien ik er enorm mee aan het puzzelen ben geweest...
    Doordat ik het plaatje met het meisje met rood haar niet echt kon gebruiken heb ik zelf een plaatje geprobeerd te zoeken, uiteindelijk vond ik er wel eentje, maar het haar was veel te... bruinrood, dus heb ik daar de haarkleur voor aangepast.
    Het zoeken van een goede jongen was ook niet al te gemakkelijk xD Uiteindelijk struinde ik bij toeval op deze, dus ik hoop dat je hem oké vind.

    Natuurlijk moet de titel er nog op, maar ik heb zo even geen idee waar die moet... Het is echt een lastig geval....

    Ik hoor echt heel graag wat jij er van vind (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:






    (...)

    Oké, ik ben er nog niet helemaal klaar mee, maar ik wil graag weten wat je ervan vind aangezien ik er enorm mee aan het puzzelen ben geweest...
    Doordat ik het plaatje met het meisje met rood haar niet echt kon gebruiken heb ik zelf een plaatje geprobeerd te zoeken, uiteindelijk vond ik er wel eentje, maar het haar was veel te... bruinrood, dus heb ik daar de haarkleur voor aangepast.
    Het zoeken van een goede jongen was ook niet al te gemakkelijk xD Uiteindelijk struinde ik bij toeval op deze, dus ik hoop dat je hem oké vind.

    Natuurlijk moet de titel er nog op, maar ik heb zo even geen idee waar die moet... Het is echt een lastig geval....

    Ik hoor echt heel graag wat jij er van vind (:


    Ik snap dat het een heel gepuzzel was (niet niks 4 personen op een cover zetten)
    Ik wil alleen dat Danique meer op de voorgrond komt en ze minder transparant wordt. De foto's vindt ik hartstikke goed!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Ik snap dat het een heel gepuzzel was (niet niks 4 personen op een cover zetten)
    Ik wil alleen dat Danique meer op de voorgrond komt en ze minder transparant wordt. De foto's vindt ik hartstikke goed!



    Het is niet de eerste keer dat ik met meerdere personen op een cover werk (; En ik heb er wel eens eentje met gemak gemaakt met ongeveer 6 personen erop.

    Maar bedoelde je het zo?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Het is niet de eerste keer dat ik met meerdere personen op een cover werk (; En ik heb er wel eens eentje met gemak gemaakt met ongeveer 6 personen erop.

    Maar bedoelde je het zo?



    Ja, dat is beter ( ; Kan je trouwens niet een verlengstukje bovenop doen? (het liefst wel met een mooie overgang) En dan de tittel erop?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fortis went Coronam.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    * Titel Wendy
    * Korte Samenvatting

    Dit is het tweede deel van Lost Memories, het Peter Pan verhaal dat wij kennen op mijn manier.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Nee, ik heb wel Face- Claims. Voor Wendy Rachel Hardwood (Als je op Richel Hardwood Peter Pan zoekt vind je het meteen) en voor Peter Charlie Rowe.
    * Sfeer die het weer moet geven Dezelfde als je vorige cover van mijn Neverland- sery ^^
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal (:
    * Eventuele Exta's Ik zou graag ongeveer dezelfde opbouw hebben als in de cover die je maakte voor Lost Memories, zodat je kan zien dat het bij elkaar hoort. Verder zou ik graag Wendy in simpele maar toch mooie letters hebben, daaronder Neverland in sierlijke letters.
    (Eigenlijk gwn bijna hetzelfde als de vorige cover, alleen dan bijv. Een andere kleurtint)


    obsessive rage

    Nog eentje :P
    * Titel Recalled (moet erop, met Neverland erbij)
    * Korte Samenvatting

    Normaal gesproken gaan de oudste meisjes uit de familie Darling mee zodra ze er klaar voor zijn. Maar er is een probleem.
    Na Margret, de laatste dochter, zijn er alleen nog maar jongens gekomen, en het verhaal van Peter Pan is uit de familie Darling gegaan.
    Totdat Ava wordt geboren, een meisje dat een beetje een buitenbeentje is. Als ze op een avond wakker wordt in de armen van een onbekende jongen, leert ze het verhaal van Peter Pan kennen.
    Ze gaat met hem mee naar Nimmerland, waar Peter steeds schokkende flashbacks krijgt, en Ava het gevoel heeft dat ze daar hoort.
    Zal Ava trouw blijven aan haar ouders, of verliest ze zich in een wereld die zo vertrouwd voelt?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Nope. Wel weer faceclaims. Voor Ava Tiffany Alvord en Peter is Charlie Rowe.
    * Sfeer die het weer moet geven Dezelfde als hierboven.
    * Horizontaal of verticaal? Vericaal.
    * Eventuele Exta's Weer ongeveer dezelfde bouw en lettertypes als in Lost Memories.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:43 ]


    obsessive rage

    Samenvatting:

    John Wade is alles kwijt...

    John Wade is een huurmoordenaar, die afstand heeft gedaan van zijn vak, nadat hij zijn zusje Jane verloor tijdens een wilde achtervolging.
    John is nu echter vijf jaar gelukkig getrouwd met een doodnormale vrouw, die hem een zoon heeft geschonken. Het verlies van zijn zusje heeft hij al verwerkt en eindelijk lijkt alles een goed te gaan. Plotseling overlijd Wade's vrouw en dat maakt John kapot. John verwerkt dit verlies door ongecontroleerd met zijn sportwagen over vliegvelden te scheuren, nog geen paar dagen later, als John zijn zoontje naar school wil brengen wordt hij lastig gevallen door een stel luidruchtige Russen die zijn auto willen kopen.
    Wade vertelt de Russen dat zijn auto niet te koop is, hoeveel ze hem ook bieden, John scheurt weg.
    Nog dezelfde avond wordt John in elkaar getrimd in zijn eigen huis en zijn zoon wordt om zeep geholpen. Ook zijn auto is weg.
    De dader blijkt de zoon te zijn van zijn vorige werkgever, de Rus Viggo Tarasov. John Wade is dead-set om wraak te nemen.

    Wade weet wel raad met een pistool en gaat achter de Russische bende aan, echter treft hij daar iemand aan die hij nooit had verwacht. Jane Wade, zijn bloedeigen zus, maar er is maar weinig van haar over.

    Gebasseerd op de film: John Wick


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt :John (Keanu Reeves uit John Wick, En deze voor Jane, (Amber heard) of een foto van Gemma arterton, ik vind haar beter passen maar dat heb ik nu even geen goede foto voor.
    Andere foto: Ik zat te denken aan auto's, geld, goud alles mafia related

    * Sfeer die het weer moet geven. Duister, grauw, spannend
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal en ik wil ook graag een horizontale als je dat lukt
    * Eventuele Exta's de titel ' John Wade. ' moet erop, ook wil ik hem graag in kleur, kan je er ook nog een sturen met Jane Wade als titel?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 19:44 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Peredhel > Athelstan c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:






    (...)




    Hey Marieke! :D
    Leuk dat je ook even een cover aan kwam vragen voor je PP verhaal.
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind en stuur me ook even een berichtje als je hem online zet. Je hebt er al veel over verteld en ik ben er echt benieuwd naar.

    Het haar was trouwens irritant xD Het was eerst namelijk Roze... Dit plaatje heb ik ervoor gebruikt;

    Het was daarmee ook best een irritant plaatje om uit te snijden bij der haar.... Wat je ergens ook wel terug kan zien in de cover :X


    Ik vind hem erg mooi geworden :D Zelf had ik Peter niet zo donker voor ogen, maar het houdt zijn uiterlijk mooi een mysterie:P Het haar vind ik overigens goed gelukt. Behalve misschien het piepkleine roze vlekje dat ik bovenin het haar heb gespot (:


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

DreamerN schreef:
(...)

Hihi, ik heb hun hoofden gemeten en ze zijn ongeveer even groot ^^ Maar Thrandy heeft een smaller hoofd dus die had iets wat groter gemoeten.
Ik heb echter geen idee of ik het nog goed aan kan passen aangezien mijn laptop het leuk vond om zich weer eens af te sluiten waardoor ik niet meer in de bewerkingsgeschiedenis kan van de afbeelding >.< Maar misschien kan ik hem er stiekem overheen plakken... Al is dan de mogelijkheid dat hij best weird er weer uitkomt.

@Somnephilia - Ik ben blij dat je hem leuk vind. (:

@Fortis - Ik heb je erbij gezet.


Zou het je nog lukken om zijn hoofd wat groter te maken? ^-^


“The heart is an arrow. It demands to aim true."

@Meraxes, Bedoel je zo?



En ik kon het niet laten om hier een gif van te maken xD Zo kan je goed zien hoe vergroot die is.



@WizardnightM , Ja daar was ik ook achter gekomen. Het kwam van de sterretjes die er nog weer in een laag eroverheen zitten, maar ik kon het al niet meer aanpassen doordat mijn laptop weer uitgevallen was en ik daarmee niet meer in de bewerkgeschiedenis kon :((:((

@Fictionalworld Zo dan?


Credendo Vides

DreamerN schreef:


@Fictionalworld Zo dan?



Die is perfect!!!


I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.







@fictionalworld, Ik ben blij dat je hem leuk vind (:

Lannistark schreef:
Cover voor een GOT verhaal Titel; Who I am
sumuvuttung:


''You need me? I see.
But I'm not doing it for free.
I want silver and gold,
as much as I can hold.''


Mircal is een inhuurbare dief, ze houdt zich echter niet altijd aan haare afspraken en dat brengtr haar wel eens in de problemen. Ze steelt ook goud van de rijke en daar helpt ze de armen mee. Ze adopteert twee weeskindjes die ze opleid als diefen. Dan steelt ze van Bronn, de Sellsword van Tywin Lannister (een balngrijk persoontje) en zij perst hem af, echter is ze altijd gemaskerd en kan Bronn er niet achter komen wie zij is. Na een cruciale fout vervalt haar dekmantel en is Bronn haar op het spoor, gelukkig redt haar charme haar leven


Eventuele foto's: een vrouw met een doek over haar ogen of een vrouw in een schaduw. Goud, zwaarden, een paard misschien, iets middeleeuws iniedergeval.
Sfeer: Spannend
Verticaal.


Cover numbero uno (;
Ben benieuwd wat je ervan vind.

[ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:44 ]


Credendo Vides

NIEUW TOPIC!!!!!! Wauw, wat gaat het soms snel. xD

Coverstore 4 ¤ DreamerN


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


Credendo Vides