• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    Edit: Nevermind (':

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 14:29 ]


    Credendo Vides

    Taytay schreef:
    (...)

    Heel mooi, alleen wilde ik graag mijn naam erop en SOTY, daarbij vind ik hem net ietsje te roze


    Aangepast (: Het heeft nu ook iets meer kleur dan eerder.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 15:43 ]


    Credendo Vides

    Cover die ik heb gemaakt voor Maleficia


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Cover die ik heb gemaakt voor Maleficia


    Zoals ik al zei vind ik hem erg gaaf. Niks meer aan doen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    * Titel: Welk 'Once Upon a Time' karakter ben je?
    * Korte Samenvatting Samen met een vriendin ben ik een quiz aan het maken over welk karakter je bent van Once Upon a Time. Dit is een serie die gaat over sprookjeskarakters, maar dan 'in het echt.'
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: -Een mooie titel 'Once upon a time' dus misschien deze gif, of anders een mooi lettertype:


    -Een gif van Snow White:


    -Een gif van 'The evil queen' (ik kon even geen goeie vinden)
    -Misschien een andere leuke gif die met OUaT te maken heeft, bijvoorbeeld Elsa die haar magische kracht gebruikt
    -Een mooi kasteel
    * Sfeer die het weer moet geven: Sprookjesachtig, ietwat schattig/vintage, niet te donker (zelf vind ik gebroken wit wel mooi voor een achtergrond)
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×: Liever verticaal maar dat maakt niet zoveel uit
    * Eventuele Exta's: Ik heb de cover het liefst een beetje in de kleuren zoals bij cover 103, dus gebroken wit, paars en zeegroen.
    Ik heb over deze aanvraag ook een topic gemaakt, misschien dat daar wat meer informatie bij staat.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 16:56 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Mt


    You save everyone, but who saves you?

    Titel: I hate the homecoming queen
    korte samenvatting: Sophie is nieuw op het Lavoisa College, alles loopt op ze rolletjes totdat ze de Queen B van de school ontmoet, Hannah, die iedereen mag op Sophie na. Daardoor is de slachtoffer van haar pesterijen. Uiteindelijk stipt ze samen met haar beste vriendin Lily een plan uit, het neerhalen van Hannah. Maar dit is echter moeilijker dan ze had gedacht, en sommige vriendinnen zal ze los moeten laten om haar plan te laten slagen. Zal het haar lukken om haar doel te bereiken?
    eventuele plaatjes Ik heb niet perse plaatjes die er in moeten maar ik wil een foto van Sophie, haar faceclaim is Isabelle Fuhrman. En het liefst ook een foto Hannah, haar faceclaim is Leven Rambin ( liefst foto's waarin ze heel tuttig is). Eventueel kan je ook Lily in de cover doen en haar faceclaim is Jacqueline Emerson
    Sfeer de sfeer is vooral typisch high school maar met een donkere kant eraan, dus misschien een deel van cover wat donkerder en duisterder?
    horizontaal of verticaal wat jij het liefst wilt :)
    extra /


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    DreamerN schreef:
    (...)

    Aangepast (: Het heeft nu ook iets meer kleur dan eerder.



    superbedankt, ik ga zeker deze cover gebruiken! hij is echt heel mooi geworden!
    xoxo


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Edoras --> Turing

    * Titel The Butter Blog.-OP (liever met die.-OP erbij, niet verplicht.)
    * Korte Samenvatting

    Een niet al te populair meisje begint een blog. Niemand weet dat zij ButterBloom is. Ze word getreiterd door de popu's van de school. Ze krijgt twee vriendinnen. (Rare, maar korte samenvatting)

    (Dit probleem heb ik al de hele dag, ik krijg niet alles in één reactie. Dus de info zal worden opgesplitst in drie delen. Mijn excuses)


    C'est la douleur exquise, darling.

    Dit probleem heb ik al de hele dag, maar ik krijg niet alles in één reactie. Het word dus opgesplitst in meerdere delen. Het spijt me!)
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:

    het hoeven niet die te zijn. Maar wel iets wat erop lijkt.

    * Sfeer die het weer moet geven: niks speciaals. Gewoon gezellig.
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.× Liever horizontaal, maar als het jou beter uitkomt verticaal.
    * Eventuele Exta's -


    C'est la douleur exquise, darling.

    Cover voor Quivers:

    Cover:



    Omdat ik toch ook iets met Gifs had willen proberen, dan maar even zo een simpele

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 16:46 ]


    Credendo Vides

    Ik wou dus een covertje aanvragen :p
    Liefst met het kasteel van Hogwarts op de achtergrond. Andy Biersack moet er op en draco Malfoy.
    Ik weet dat je veel aanvragen hebt, maar kan dat over 2 dagen klaar zijn? Zo niet maakt het pok niet zoveel uit maar het zou fijn zijn :p


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    FallingLeave schreef:
    Ik wou dus een covertje aanvragen :p
    Liefst met het kasteel van Hogwarts op de achtergrond. Andy Biersack moet er op en draco Malfoy.
    Ik weet dat je veel aanvragen hebt, maar kan dat over 2 dagen klaar zijn? Zo niet maakt het pok niet zoveel uit maar het zou fijn zijn :p


    Ik kan nu al wel zeggen dat die over twee dagen waarschijnlijk niet af zijn (': Ook al zeg ik in mijn beginpost dat ik af en toe wel eens wat wissel in de aanvragenlijst qua maken, maar niet zo maar iemand die net in de rij aangesloten is, dat wil ik de rest die wacht niet aandoen.
    ×Tenzij ik soms echt een bepaald idee in mijn hoofd heb zitten en geen potlood en papier bij de hand heb om het uit te schetsen voor ik het idee kwijt ben... (bloos)


    Credendo Vides

    Ik wil graag nog een cover aanvragen. (:
    Het is alleen voor een vervolgverhaal van iets dat nu nog niet af is, dus als ik aan de beurt ben stuur ik je liever een PB'tje zodat geen van mijn lezers gespoilerd wordt. c:


    Every villain is a hero in his own mind.