• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    Jij bent echt goed.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dae schreef:
    Nog even een reactie op Thunderstruck ^-^
    De kapperszaak achter de tramhalte bij mij in de buurt heeft jouw signature op een van de ramen :')


    Awesome!


    26 - 02 - '16

    DreamerN schreef:
    @Edoras, ik heb allebei mijn coverstores doorgespit, maar ik kon zo geen eerdere aanvraag van je vinden O.o Tenzij ik echt blind ben en erover heen gelezen heb.

    @Diaval, wauw jij bent wel heel fanatiek bezig met nomineren :$



    Oh bummer, zal vast weer mijn laptop zijn die hem niet postte ofzo. Ik vond het al zo vreemd! Mijn excuses

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:13 ]

    Titel
    Psychopath.
    Korte Samenvatting
    Samuel "Sam" is een vriendelijke, geliefde jongen op school. Sinds kort is hij al achttien geworden. Echter verandert zijn hele leven na een week van zijn verjaardag. Gewoonlijk, zoals hij is, is hij vrijdag weer vrij en wel ergens in een bar van Pooversmouth te vinden -- hij heeft niet veel aan drank op, gezien hij de 'slimste' van de groep is en niet aan zware alcohol of drugs begint. De tijd tikt en tikt, tot het twee uur in de nacht wordt. Samuel besluit met Jason en Alladye, twee uit zijn vriendengroep, naar huis te gaan. Jason is al aardig geschoten, echter is Alladye net zo nuchter als Sam. Jason denkt dat hij in een andere wereld zit, gezien hij zijn shirt uittrekt en de straat oprent.. -- net als er een auto komt. Samuel denkt niet na en duwt Jase met al z'n kracht weg en belandt recht voor de auto. Drie dagen later wordt hij wakker uit zijn bewusteloosheid en krijgt een shock wanneer hij zich ziet, ramponeerd en een totaal ander mens. Na een aantal weken, waar de artsen ,denken' dat het beter gaat, mag hij weer naar huis. Op school wordt hij raar aangekeken en negeert door z'n vrienden, wat Samuel erg kwetst -- hij had toch iemand het leven gered? Het kan er nog een schepje bovenop als hij de mysterieuze Shailey ontmoet, die in dezelfde cursus gaat als Sam om van de shock/nachtmerries af te komen en weer op een rechte lijn te belanden. Als hij achter haar beter leert kennen, komt hij ergens achter wat altijd al met hem te maken had? Wie is dat meisje dat hem totaal veranderd en de echte wereld, vrienden en pijn laat zien?
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Numero 1. Hem wil ik graag voorop hebben, maar niet al te groot.
    Numero 2. Het zou fijn zijn als je haar achter hem kon plaatsen, zegmaar dat hij links is en zij rechts maar duidelijk naar achter.
    Numero 3, dit plaatje niet in de achtergrond -- maar meer achter de personen.
    Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje mystiek, thrillerachtig en een beetje richting zwart-wit al is de kleur dan meer vervaagd en niet zo scherp.
    Horizontaal of verticaal
    Doe maar dat wat jou veel beter uit komt, al hou ik zelf ook meer van verticaal.
    Eventuele Exta's
    Geen, ik zou heel erg blij als je dit zou kunnen maken.
    En maybe een bericht in m'n GB, ben je klaar. ;3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 17:11 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    @Thunderstruck ; Ik heb de cover aangepast (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @Thunderstruck ; Ik heb de cover aangepast (:



    I love it!


    26 - 02 - '16

    Hhmm... Ik twijfel er wat over, maar ik heb nu twee versies Tylan

    Een simpele donkere versie

    Cover die ik al gemaakt had.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hhmm... Ik twijfel er wat over, maar ik heb nu twee versies Tylan

    Een simpele donkere versie

    Cover die ik al gemaakt had.



    Waarom twijfel je? Ik vind ze beide iets hebben. Vooral die bovenste plaatjes, dat met dat oog en die schaar in dat hand, haha. Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 20:06 ]


    16 - 09 - '17

    Nog een cover die ik gemaakt had, ik zit niet echt in een lekkere flow wat cover maken betreft >.<


    Credendo Vides

    Hoe krijg jij die sieringen en kleuren in die covers? Zijn dat gewoon afbeeldingen die je eroverheen doet en dan vervaagt ofzo? Zo ja waar haal je die vandaan?
    Ik probeer nu een cover te maken voor een vriendin van me maar ik vind m wat saai en hij moet een romantische sfeer geven maar omdat ie zwart-wit is lukt dit niet zo dus wil ik er iets overheen doen maar ik zou niet weten wat en hoe x]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Hoe krijg jij die sieringen en kleuren in die covers? Zijn dat gewoon afbeeldingen die je eroverheen doet en dan vervaagt ofzo? Zo ja waar haal je die vandaan?
    Ik probeer nu een cover te maken voor een vriendin van me maar ik vind m wat saai en hij moet een romantische sfeer geven maar omdat ie zwart-wit is lukt dit niet zo dus wil ik er iets overheen doen maar ik zou niet weten wat en hoe x]


    Ik doe er vaak idd dan nog een afbeelding erover heen, bijv. een abstracte achtergrond, een perkament of bijv. een Nebula.
    Dan wat aankloten met de verschillende stijlen die je per laag kan toepassen, kijken naar de transparantie en je hebt er een soort samenvoegende sfeer van gemaakt. (:


    Credendo Vides

    Ik vind jouw covers stuk voor stuk prachtig, Nathalie. (bloos)
    Ik denk dat ik hier ook een aanvraag voor de cover van Courage ga aanvragen, die ik wil laten drukken. C:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 11:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik doe er vaak idd dan nog een afbeelding erover heen, bijv. een abstracte achtergrond, een perkament of bijv. een Nebula.
    Dan wat aankloten met de verschillende stijlen die je per laag kan toepassen, kijken naar de transparantie en je hebt er een soort samenvoegende sfeer van gemaakt. (:


    Oke, ja want ik heb bijv. wel zulke nebula afbeeldingen die ik er wel 's overheen doe maar voor de cover waar ik nu mee bezig ben vind ik dat niet heel mooi.
    Heb jij misschien een idee van wat ik er overheen kan doen zodat het een meer romantischere sfeer geeft?

    Edit: Nvm, ik heb al iets (:
    Wat vind jij ervan geworden? Ik vind m toch best wel mooi, voor de amateuristische covers ie ik maak hehe cx

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 12:19 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Oke, ja want ik heb bijv. wel zulke nebula afbeeldingen die ik er wel 's overheen doe maar voor de cover waar ik nu mee bezig ben vind ik dat niet heel mooi.
    Heb jij misschien een idee van wat ik er overheen kan doen zodat het een meer romantischere sfeer geeft?

    Edit: Nvm, ik heb al iets (:
    Wat vind jij ervan geworden? Ik vind m toch best wel mooi, voor de amateuristische covers ie ik maak hehe cx


    Hij is leuk (: Al is vind ik het wel jammer van de harde lijnen die erin zitten, maar de hartjes voegt de twee afbeeldingen wel mooi samen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hij is leuk (: Al is vind ik het wel jammer van de harde lijnen die erin zitten, maar de hartjes voegt de twee afbeeldingen wel mooi samen.


    Ja ik heb nog niet echt alles in de hand, haha. Weet nog niet precies hoe ik alles beter kan samenvoegen enz, vooral omdat GIMP opzich best een lastig programma is. Maar begin wel steeds meer te snappen haha.


    Little do you know