• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Oké! Vind je het handig als ik alles even opnieuw in een post zet of heb je het overzicht nog wel?


    Even alles overnieuw zou wel handig zijn (':


    Credendo Vides

    Komt ie (:

    * Titel
    Bevroren Watervallen
    * Korte Samenvatting
    Angmar en Jayne zijn uitzonderlijk. Niet alleen omdat ze een van de Dúnedain zijn, een ras dat superieur is aan alle andere menselijke volken in Midden Aarde, maar ook omdat ze een tweeling zijn, wat zeer ongebruikelijk is.
    Beiden zijn sterk van lichaam en geest, maar hun harten hebben de bijzondere aanleg om door het Duister gecorrumpeerd te worden. De magische krachten die ze hebben verkregen, kunnen ze voor twee zaken voorwenden … het Licht of de Duisternis.
    De onafscheidelijke tweeling komt voor een zware keuze te staan wanneer ze in heel Midden Aarde geroemd worden om hun bravoure. Kunnen ze hun verlangen naar macht en rijkdom temperen? Of raken ze zo erg van elkaar vervreemd dat ze hun wederhelft verliezen?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Foto van Jayne
    Foto van Angmar
    Foto van Elrond (Eventueel)
    Een foto van een bevroren waterval, zoals deze bijvoorbeeld.
    Een foto van Rivendell, of een andere mooie vallei (tenzij je genoeg kunt met de foto van de waterval).
    Je mag het ijs er ook anders in verwerken als dat beter uitkomt, sneeuw langs de randen ofzo, bedenk wat leuks.^^
    Bloemen in de sneeuw vind ik ook een mooi detail.
    * Sfeer die het weer moet geven:
    Koud, maar wel met een motief dat hoop geeft (zoals de bloemen).
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal, maar als horizontaal beter uitkomt mag dat ook.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 20:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Komt ie (:

    * Titel
    Bevroren Watervallen
    * Korte Samenvatting
    Angmar en Jayne zijn uitzonderlijk. Niet alleen omdat ze een van de Dúnedain zijn, een ras dat superieur is aan alle andere menselijke volken in Midden Aarde, maar ook omdat ze een tweeling zijn, wat zeer ongebruikelijk is.
    Beiden zijn sterk van lichaam en geest, maar hun harten hebben de bijzondere aanleg om door het Duister gecorrumpeerd te worden. De magische krachten die ze hebben verkregen, kunnen ze voor twee zaken voorwenden … het Licht of de Duisternis.
    De onafscheidelijke tweeling komt voor een zware keuze te staan wanneer ze in heel Midden Aarde geroemd worden om hun bravoure. Kunnen ze hun verlangen naar macht en rijkdom temperen? Of raken ze zo erg van elkaar vervreemd dat ze hun wederhelft verliezen?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Foto van Jayne
    Foto van Angmar
    Foto van Elrond (Eventueel)
    Een foto van een bevroren waterval, zoals deze bijvoorbeeld.
    Een foto van Rivendell, of een andere mooie vallei (tenzij je genoeg kunt met de foto van de waterval).
    Je mag het ijs er ook anders in verwerken als dat beter uitkomt, sneeuw langs de randen ofzo, bedenk wat leuks.^^
    Bloemen in de sneeuw vind ik ook een mooi detail.
    * Sfeer die het weer moet geven:
    Koud, maar wel met een motief dat hoop geeft (zoals de bloemen).
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal, maar als horizontaal beter uitkomt mag dat ook.










    Oké, ik heb weer iets geprobeerd voor je (; Ben benieuwd hoe je deze vind!
    Mijn muis wilde niet echt meewerken, dus ik heb er langer over gedaan dan ik verwachtte xD
    De afbeelding van Elrond is er niet bij op gekomen. Ten eerste omdat ik dan niet echt een idee had waar ik hem neer moest zetten en ten tweede toen ik hem toch even wilde openen kreeg ik geen afbeelding in zicht... Ik hou toch ook echt zo erg van Tinypics *kuch*

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 22:00 ]


    Credendo Vides

    Ik vind hem écht heel erg mooi, Nathalie! Dankjewel! :)
    Is het trouwens nog mogelijk om de titel ook in het Engels te doen? Voor wanneer ik hem op Wattpad naar het Engels ga vertalen? Of kan je daar niet meer zo makkelijk bij?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 22:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Ik vind hem écht heel erg mooi, Nathalie! Dankjewel! :)
    Is het trouwens nog mogelijk om de titel ook in het Engels te doen? Voor wanneer ik hem op Wattpad naar het Engels ga vertalen? Of kan je daar niet meer zo makkelijk bij?


    Ik ben blij dat je hem mooi vind!
    Ik denk dat ik er nog wel bij kan, zoveel stappen terug is het gelukkig niet (; Dus dan gewoon Frozen Waterfalls erop? Of een andere benaming?


    Credendo Vides

    Helemaal super! Frozen waterfalls is prima! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier de Frozen Waterfalls versie (:


    Credendo Vides

    Geweldig, bedankt! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dae schreef:
    Ik vind het wel een mooie cover, maar het is inderdaad niet echt wat ik zoek ;n;
    Het spijt mij echt heel erg dat ik al jouw harde werk moet afwijzen, maar ik zoek echt iets waarbij je ziet dat het een horror verhaal is.
    En zou ik misschien de gif mogen zien? Want voor mij ziet het er uit alsof een glas wordt gevuld met ice tea XD
    Wel heel erg bedankt voor de moeite~! En ik vind het echt een hele gave cover, alleen is het echt niet wat ik zoek :c






    Weer wat geprobeerd (: Ik ben benieuwd wat je van deze vind..
    Eerst had ik zonder de gif, maar toen vond ik hem wel heel erg simpel, dus deed ik die erbij... Heb er een aantal gif lagen erbij moeten maken om het mooi aan te laten sluiten xD




    @Bronn, Yeay!
    Love your new username, BTW (;

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 17:48 ]


    Credendo Vides







    lovelyreads schreef:
    Oeh mooie covers!

    Ik ben ook op zoek naar een cover voor een verhaal.

    * Titel: Bright Light
    Graag GEEN usernames op de cover, alleen wel de titel.
    * Korte Samenvatting: Het verhaal van Faith en Sky, beide met een geheel eigen leven in een eigen gebied, maar met een gemeenschappelijk doel: het ontsnappen aan de manipulerende dictatuur van hun leiders en het strijden voor vrijheid, gelijkwaardigheid en democratie.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik wil er sowieso plaatjes in van: een stel, bebost/besneeuwd/afgelegen gebied en als het kan een blond meisje (het liefst met goudkleurige ogen, zie titel)
    Kijk maar of je hier wat mee kan:
    http://data3.whicdn.com/images/102029924/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/155999837/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/149067913/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/138426525/large.jpg<-- alleen het hoofd en een deel v/d schouders, ze moet niet half naakt lijken.
    http://data3.whicdn.com/images/164075801/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/138024304/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/165864019/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/165628797/large.jpg
    * Sfeer die het weer moet geven: Het is bovenal een romantisch verhaal, maar bevat ook actie en een bovennatuurlijk tintje. Niet te vrolijk en mag wel wat mysterieus. Ik zat zelf te denken aan de combinatie van donker en goud. Kijk maar wat je er mee kan (:
    * Horizontaal of verticaal?: verticaal, net als een boekcover zeg maar.
    * Eventuele Extra's: Het meisje in dit verhaal heeft opvallend goudkleurige ogen. Het zou mooi zijn als je dat er in kan verwerken. Als je dus bijvoorbeeld ook een plaatje gebruikt waar een (blond) meisje op staat, graag deze ogen goudkleurig maken (;

    Ik zou zeggen: succes en leef je uit! (:






    Oké, ik heb even wat geprobeerd en dit is er uiteindelijk uit gekomen (:
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind!
    Daarnaast heb ik ook nog een versie zonder tekst en met een ander effect eroverheen.



    Credendo Vides

    Aan mijn aanvraag wil ik veranderen dat ik een verticale cover wil i.p.v een horizontale :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    DreamerN schreef:
    (...)





    Weer wat geprobeerd (: Ik ben benieuwd wat je van deze vind..
    Eerst had ik zonder de gif, maar toen vond ik hem wel heel erg simpel, dus deed ik die erbij... Heb er een aantal gif lagen erbij moeten maken om het mooi aan te laten sluiten xD




    @Bronn, Yeay!
    Love your new username, BTW (;


    Deze is echt heel gaaf.
    En thanks. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Madhouses schreef:
    Aan mijn aanvraag wil ik veranderen dat ik een verticale cover wil i.p.v een horizontale :)


    Dit heb je al eens doorgegeven (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dit heb je al eens doorgegeven (;


    Dan had ik er waarschijnlijk over heen gelezen :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina






    Madhouse schreef:
    Ik ga nog een cover aanvragen :)
    Naam van de story en moet die erop? If u Seek Amy en ja
    Moet je username erop staan Nee liever niet
    Eventuele teksten die erop mogen There is something wrong with Amy
    samenvatting


    eventuele plaatjes heb ik niet maar ik faceclaim Jade Thrillwall van Little mix als Amy en ik Faceclaim Ashely Benson als Kathelyn.
    horizontale of verticale cover verticaal
    sfeer duister mysterieus
    Genre's Thriller





    Ik heb geen idee of dit is wat je verwachtte, maar ik ben benieuwd.
    Misschien is het iets te donker qua cover... Maar ik hoor graag wat je ervan vind (:
    Tevens heb ik ook een versie zonder tekst:


    Credendo Vides