Credendo Vides

Ik ben benieuwd wat voor foto´s er zijn gebruikt eigenlijk (nu het concept klaar is)

(sorry voor dit berichtje, maar ik ben gewoon ontzettend benieuwd naar de cover)


I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

DreamerN schreef:
(...)





Weer wat geprobeerd (: Ik ben benieuwd wat je van deze vind..
Eerst had ik zonder de gif, maar toen vond ik hem wel heel erg simpel, dus deed ik die erbij... Heb er een aantal gif lagen erbij moeten maken om het mooi aan te laten sluiten xD




@Bronn, Yeay!
Love your new username, BTW (;


Aaaaaah~! Deze is ge-wel-dig! Het spijt me van de late reactie, maar mijn oude Samsung pakt de hotel Wi-Fi in Trier niet ;n; Heel erg bedankt dat je opnieuw bent begonnen en ik vind het een fantastische cover :3

[ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 23:31 ]


I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

-

[ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 23:30 ]


I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

HUNGERFOX schreef:
Ik ben benieuwd wat voor foto´s er zijn gebruikt eigenlijk (nu het concept klaar is)

(sorry voor dit berichtje, maar ik ben gewoon ontzettend benieuwd naar de cover)


Het concept is inderdaad klaar, maar ik zit even enorm te puzzelen met de afbeeldingen... Om de één of andere manier willen ze maar niet echt samen werken ):




Dae schreef:
(...)

Aaaaaah~! Deze is ge-wel-dig! Het spijt me van de late reactie, maar mijn oude Samsung pakt de hotel Wi-Fi in Trier niet ;n; Heel erg bedankt dat je opnieuw bent begonnen en ik vind het een fantastische cover :3


Yeay~ Ik ben blij dat je hem mooi vind (:

[ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 1:15 ]


Credendo Vides

DreamerN schreef:
(...)



Tweede cover :



Oké... Dit is mijn eerste poging. Ik wilde iets proberen met een gif maar kon geen goede wolven ogen vinden, dus uiteindelijk zijn het maar een soort kattenogen geworden, maar ik begrijp dat je dat niet wilt, dus heb ik ook een versie gemaakt zonder gif... Al vind ik hem dan misschien net een beetje te simpel ogen.
Ergens ben ik nog wel van plan om nog een poging te wagen om iets te maken, maar ik zou graag eerst je reactie over deze twee horen. Als je deze goed vind dan waag ik geen nieuwe poging xD


Wauw! Ik vind hem echt mooi geworden (zoals gewoonlijk hihi) Ik moet inderdaad nog even kijken of ik met of zonder gif ga doen, ik denk zonder namelijk maar heel erg bedankt! I vind hem heel erg mooi, precies zoals ik in me hoofd had


"I would have followed you, my brother... my captain... my king."

Yay, ik sta op de lijst. Ik ben blij haha.


He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.







Oké, het is me eindelijk gelukt iets in elkaar te krijgen waar ik wel tevreden mee ben voor Avandra.
Ik hoor echt heel graag wat je ervan vind en of die zo goed is of niet... Zo ja, dan zet ik de titel erop en anders ga ik nog dingen aanpassen (;


Credendo Vides

Kan hij misschien iets zachter van kleur? Die sneeuwvlokjes vind ik ook wat minder.


Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Something like this?


Credendo Vides