• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 3 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.

    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Athelstan ~ Overnieuw
    2 ×Sociopaths ~ Overnieuw - wachten.. Day 3
    3 ×Meraxes ~ Wachten op antwoord
    4 ×Ouranos_ ~ Bezig met concept
    5 ×AineAurora ~ Bezig met concept
    6 ×Lannistark
    7 ×Athelstan
    8 ×xGwenxVeerx
    9 ×geleninja
    10 ×Coronam
    11 ×Myrra
    12 ×Myrra
    13 ×Lannistark


    Afgerond
    Topic 1


    topic 2



    Afgerond

    120. Rider
    121. Thundestruck
    122. Tylan
    123. Dumbledore
    124. HelenaRavenclaw
    125. Maleficia
    126. Taytay
    127. Squib
    128. Quivers
    129. Quivers
    130. CaptainKush
    131. Turing
    132. Sabaism
    133. Eleutheromania
    134. Constantine
    135. Pippilotta
    136.Constantine
    137. Dorne
    138. Artemis_
    139. Angmar
    140. xTeamHaybekah
    141. FallingLeave
    142. Angmar
    143. Ekinskeld
    144. HalfbloodPrince
    145. Delevingne
    146. BoromirOfGondor
    147. DreamerN
    148. Yggdrasil
    149. Herrera
    150. DreamerN
    151. Bronn
    152. Madhouses
    153. Dae
    154. Lovelyreads
    155. Cissy
    156. SirenSinging
    157. Avandra
    158. Frangipane
    159. DreamerN
    160. Somnephilia
    161. Lannistark
    162. Meride
    163. Lannistark
    164. WizardnightM
    165. Fictionalworld

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:48 ]


    Credendo Vides







    Sociopaths schreef:
    * Titel
    Seductive Fire, maar als het kan ook een versie zonder titel.

    * Korte Samenvatting
    Een onschuldig, jonge vrouw wordt in de donkere wereld gezet. Adalae Bragov, een jongedame met de leeftijd van twintig is nieuw bij één van Amerika's grootste bedrijven – Parker Industries. Een bedrijf die haast van alles doet, van televisies produceren tot het testen van etenswaren. Zo leert Adalae ook een man kennen die ze in de loop van de tijd beter leert kennen en zo ook in contact komt met de donkere kant van de Big Apple.
    Een verhaal vol met avonturen, misdaden en verraad.


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou graag Nina Dobrev [Adalae], Jensen Ackles en Chris Wood in het centraal willen hebben. Het liefst in formeel kledij.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Grimmig, mysterieus.

    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal ^^

    * Eventuele Exta's
    Nope




    Ugh, waarom wilt mijn laptop niet meewerken? >.<
    Had ik hem eindelijk af, kwam ik erachter dat het google+ weer eens leuk leek om alles om te gooien waardoor het echt zo F-ing onoverzichtelijk en onhandig is om te gebruiken.
    Maar goed... Ik hoor graag wat je ervan vind. (:

    Hieronder ook nog de versie zonder tekst;


    Credendo Vides

    * Titel It's not me anymore
    * Korte Samenvatting
    Enkele jaren na de strijd om Hogwarts hebben de leraren besloten een nieuw onderdeel aan het al bestaande lesprogramma toe te voegen, om de leerlingen wat meer van de andere huizen te laten zien. Ieder jaar worden er vier vierdejaars uitgekozen, ieder uit een andere afdeling, die voor dat schooljaar naar een andere afdeling gestuurd worden.Gedurende het jaar blijven ze hun eigen lessen volgen, maar zijn omringd door andere mensen. De gehele bedoeling van deze 'uitwisseling' is om meer vriendschappen op te bouwen gedurende je tijd dat je op Hogwarts zit.

    Jeanne heeft eindelijk haar plek gevonden op Hogwarts. Waar de meeste mensen snel vrienden maken duurde het voor haar wat langer om zich helemaal thuis te voelen en zich te gaan richten op vriendinnen. Nu, in haar vierde jaar, kan ze met een gerust hart zeggen dat ze zich hier op haar plek voelt.

    Waarom moet er toch altijd alles veranderen als het net goed is?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Deze:


    linkje naar het plaatje

    Deze:


    linkje naar het plaatje

    En deze:


    linkje naar het plaatje

    Eventueel deze voor een iets huiselijkere en gemoedelijkere sfeer, maar hoeft niet:
    linkje naar het plaatje
    (ik kon het plaatje er niet inzetten als gewoon plaatje, alleen als link naar het plaatje)
    * Sfeer die het weer moet geven
    Een grimmige en een beetje verlaten sfeer met een soort sporen van huiselijk sfeer (als dat mogelijk is)
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal :)
    * Eventuele Exta's
    Uhm, niet echt. Mijn username mag erop maar hoeft niet

    Hopelijk gaat het lukken :)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem





    Somnephilia schreef:
    * Titel
    Animal Parade

    * Korte Samenvatting
    Het is nog niet geweldig uitgewerkt, maar hier komt het op neer:
    De (fictieve en volledig zelfverzonnen) Britse band Animal Parade is wereldberoemd en razend populair. Hun publiek is groot en heel divers; van gillende tienermeisjes tot rockende dertigers. Behalve hun geweldige muziek, zijn ze nog gekend om iets anders; niemand weet wie de drie zijn. Bij elk optreden, elk interview, elke publiek evenement dragen ze maskers. De zanger en gitarist Wolf/Lobo, de basgitarist en/of keyboardspeler Bear/Urso en drummer Tiger/Tigre worden ten alle tijden beschermd om hun anonimiteit te behouden, ondanks de vele protesten van de wereld. Hun genre ligt ergens in de buurt van Fall Out Boy, Arctic Monkeys en Imagine dragons.
    Chloe is een normaal meisje dat in een klein (ook fictief) stadje in Groot-Brittannië woont. Ze is net achttien geworden en neemt een tussenjaar voor ze naar de universiteit gaat. In haar vrije jaar werkt ze als serveerster bij het plaatselijke café en spaart zo om zelf op reis te kunnen gaan. Ze is een vrij grote fan van de band Animal Parade, maar niet extreem. Ze houdt gewoon van de muziek en heeft een gezonde nieuwsgierigheid naar de identiteit van de leden, maar dat is het.
    Haar buren zijn een oud koppeltje en hun 21-jarige kleinzoon Max. Toen ze jonger waren, speelden ze vaak met elkaar, maar sinds de puberteit toesloeg, is het contact verwaterd. Ze ziet hem praktisch nooit meer, ook omdat hij vaak maanden weg is, maar de kleine crush die ze altijd op hem heeft gehad, is nooit helemaal verdwenen. Wat Chloe niet weet, is dat haar stille buurjongen eigenlijk de drummer met het tijgermasker is.
    Wanneer de twee hun oude vriendschap weer zien opbloeien, wordt het steeds moeilijker voor Chloe om haar verliefdheid voor zich te houden. En kan Max zijn grote geheim blijven verbergen voor zijn buurmeisje?


    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    1. Het zou leuk zijn als je er een beer, tijger en wolf inkrijgt, maar dat hoeft niet als het te druk wordt. Vooral de tijger wil ik er graag in. Als je goede foto's vind in de vorm van maskers, mag je die zeker gebruiken!
    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    Link 6
    Link 7
    Link 8
    Link 9
    Link 10
    Link 11

    2. Op de achtergrond heb ik graag iets van een concert(publiek). Ook hier kan je zelf afbeeldingen zoeken:

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5


    * Sfeer die het weer moet geven
    Niets duister of horrorachtig. Ook niets te 'roze' of romantisch. Het zou leuk zijn als je de sfeer van een concert in de cover kan leggen, maar ik begrijp dat dat een nogal wazig begrip is en dus niet zo gemakkelijk.

    * Horizontaal of verticaal ?
    Verticaal

    * Eventuele Exta's
    Liefst een simpel lettertype (:

    Deze cover heeft totaal geen haast, dus doe maar lekker op je gemak (:
    Zou je me wel willen waarschuwen als hij af is?

    Sowieso heel erg bedankt ^^



    Ik heb geen idee of dit een beetje de sfeer was waar je voor ging, dus ik ben benieuwd wat je ervan vind (:
    Misschien iets te kleurrijk? Of wilde je dat wel? Het is namelijk een tijdje geleden dat ik zo'n uitbundig gekleurde cover heb gemaakt (':
    Als er iets aan veranderd moet worden hoor ik het graag.


    Credendo Vides





Frangipane schreef:
* Titel: Young & Beautiful
* Korte Samenvatting: Louis gaat tegen zijn wil in naar een hele chique Universiteit. Door een ongeluk wordt hij uitgenodigd bij de meest populaire jongens van de hele school. Dus zij hebben het gezellig samen en dan komt opeens echt de 'koning' van de school, Harry, erbij. Harry lijkt op het eerste gezicht het perfecte leven te leiden en doet alsof hij geen gevoel heeft. Mensen behandelen hem ook alsof hij een God is ofzo, maar Louis doet dat niet. En daardoor merkt Louis pas dat er veel meer achter Harry zit dan een perfecte glimlach en lege ogen.
* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik ben echt heel slecht in plaatjes uitzoeken. Sorry. Het gaat in ieder geval om Louis Tomlinson en Harry Styles.
* Sfeer die het weer moet geven: Ik denk een beetje een koele, duistere sfeer.
* Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.× Als het kan wil ik het graag horizontaal, maar verticaal is ook prima.
* Eventuele Exta's: misschien dat drugs en drankgebruik ook een beetje zichtbaar worden? En misschien ergens een Bat Flower? Ja. Ik bedoel die enge lelijke bloem, haha.




Oké, ondanks dat ik niet echt van 1D hou, maak ik toch de cover, want tja... Een aanvraag is een aanvraag (;
Ik weet niet of dit is wat je zocht, maar ik hoor het graag wat je mogelijk anders zou willen zien.

Tevens heb ik ook een grijs / zwart wit versie:


Credendo Vides

DreamerN schreef:





(...)



Oké, ondanks dat ik niet echt van 1D hou, maak ik toch de cover, want tja... Een aanvraag is een aanvraag (;
Ik weet niet of dit is wat je zocht, maar ik hoor het graag wat je mogelijk anders zou willen zien.

Tevens heb ik ook een grijs / zwart wit versie:


Hij is echt prachtig, wow. Heel erg bedankt!


He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.





@Frangipane, Ik ben blij dat je hem mooi vind! (:




Meraxes schreef:
Jouw covers zijn veel te gaaf, dus ik plaats alvast even een aanvraag :3
* Titel
Arien
* Korte Samenvatting
De legende vertelt dat de Valar, toen Morgoth de Twee Bomen hun Licht ontnam, ze de twee laatste vruchten van Telperion en Laurelin aan de hemel zetten en twee Maiar aanduidden om deze rond de wereld te leiden, zodat deze weer in het licht kon baden. Arien werd gekozen om de Zon te leiden, aangezien zij de enige was die zijn warmte kon verdragen. Tilion, die van Arien hield, werd gekozen om haar te volgen en de Maan met zich mee te dragen.
Arien was een geest van vuur en haar ogen waren zo fel dat niemand haar aan kon kijken. Ook Morgoth vreesde haar en daarom verborgen zowel hij als zijn onderdanen zich altijd voor haar brandende blik. Toch verlangde hij naar de macht die zij bezat en probeerde hij haar te overtuigen om zijn vrouw te worden. Arien weigerde en uit wraak roofde Morgoth haar maagdelijkheid, om haar te misbruiken en om een glimp van haar macht te kunnen stelen. Ariens geest brak en ze verliet Arda. Zo verliet de machtigste vuurgeest die aan de kant van de Valar stond de bekende wereld.

Na de val van de Númenor in de Tweede Era keert Morgoth's dienaar Sauron weer terug naar Midden-Aarde. Elfen en Mensen zullen hun krachten moeten bundelen om dit kwaad voor eens en voor altijd te verslaan. Terwijl de machtige koning Gil-galad de Elfen en Mensen van Eriador bij elkaar krijgt, maken ook Amdír van Lothlórien en Oropher van Demsterwold zich klaar voor de strijd. Tijdens deze woelige tijden ontdekken de wachters van bosrijk echter iets dat alles wat Midden-Aarde ooit gekend heeft kan veranderen, indien het in de verkeerde handen valt.

* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
Kenna uit Reign:

Thranduil van The Hobbit:


Of plaatjes die beter passen.

* Sfeer die het weer moet geven
Mysterieus en donker
* Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
Verticaal graag
* Eventuele Exta's
/[/spoiler]



Hier is je cover!
Zoals ik al in je gastenboek had geschreven had ik geen idee over hoe ik de achtergrond moest doen, dus uiteindelijk is dit eruit gekomen.
Het is misschien wat aan de simpele kant en ik heb ook geen idee of dit de sfeer is die je erin wilde, maar dat hoor ik graag van je.


Credendo Vides




Ouranos_ schreef:
Hoi, ik wil graag een verticale cover. Ik wil een zonnige achtergrond met een gebouw ervoor. Daarvoor wil ik graag enorm blije vrolijke tieners met fleurige kleding. Ik wil in totaal zeven meisjes en acht jongens.
De titel heet Rooseveldt . Mag die erop? schuingedrukt graag ^^
Mijn naam hoeft er niet op en die van jou ook niet want die zet ik er later bij in de story. Let op: de sfeer moet een beetje streng zijn maar wel vrolijk. Het is namelijk zo'n hard-werk-internaat. Ik wil een mooie heldere hemel met felle zon, echt hartje-zomer weer dus. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Het verhaal is heel moeilijk om nu een samenvatting voor te maken.
Je hebt trouwens wel even de tijd want dit is echt zo'n vooruit-plan-story. Ik denk dat hij pas over twee, drie maanden start ofzo. Doe rustig aan!
Xx Spring


Is het nog nodig dat ik deze cover maak aangezien je op het topic voor deze ook al gereageerd had dat je er eentje hebt. (:


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



De tittel van mijn story is horse en het is Nederlands!
Korte samenvatting: het is waargebeurd! Als kleuter droomde ik er al van om ooit een keer is op een paard te rijden. En die droom kwam uit de eerste dag mocht ik op Bembem een heel wild paard dus! Ik had al direct een hele goeie band met goliath en die was zo leuk ik mocht er elke dag op rijden en borstelen ik wou het liefst van al hem mijn hele leven knuffelen en zoenen en alles! Naja ik hoef geen plaatjes die er perse in moeten laat het even weten als het voor jou makkelijker zou zijn als ik wel plaatjes opzoek want dan doe ik dat! Sfeer moet eigenlijk gewoon als achtergrond zon bloemen en alles wat met lente te maken heeft. Snap je?
De cover zou verticaal moeten zijn. Ik heb geen extra's!

Begrijp je het nu en als je het nog niet begrijpt laat dan eff een berichtje achter in mijn gastenboek!


@Meride,

Hier is je cover, ik heb er gewoon maar iets van gemaakt en ik hoop dat je zoiets bedoelde met wat je wilde.

[ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 20:54 ]


Credendo Vides

* Titel: Uitgewist
* Korte Samenvatting:

Er is een oorlog aan de gang tussen de wachters van het dodenrijk (mensen die overleden zijn en nu of zielen ophalen, het dodenrijk beschermen of zielen die uit de hel ontsnapt zijn opsporen) en het verzet (groten deels mensen die uit het dodenrijk ontsnapt zijn). Aangezien ze allemaal al dood zijn is het een moeilijk gevecht, maar het verzet heeft nu een manier gevonden om een aantal wachters onschadelijk te maken en de rest druk bezig te houden: ze ontvoeren wachters en wissen ze. Wat betekend dat niets meer kunnen herinneren en er ook niet meer het zelfde uit zien. Ze zijn leeg, een blanco papier. Op hun ogen na spierwit.
Een meisje word wakker zonder enige herinneringen. De twee personen samen met haar in de kamer zijn net zo wit als de muren en het plafond. Ze is dus gewist. Ze worden gevonden en nadat het blijkt dat ze kan vechten word ze naar de groep mensen gestuurd die ontsnapte zielen opsporen (de Sheleten genaamd) aangezien gedacht word dat ze net zoals hen is. Het enige probleem; geen van de Shelethen is vermist geraakt. Ze is dus niet een van hen, maar bij wie hoort ze dan wel?

* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: niets hoeft er persé in. De plaatjes die ik onderaan gezet heb zijn optioneel.
* Sfeer die het weer moet geven: Ik wil het liefst dat het bijna geheel wit is. Het moet een kille witte uitstraling hebben.
* Horizontaal of verticaal? Verticaal
* Eventuele Exta's: Deze afbeeldingen kan je gebruiken (maar hoeft niet). Ze zitten in de sfeer die ik graag hebben wil.
klik
klik
klik
klik
klik

Als je hem zou willen maken, dan graag.

[ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 22:34 ]


There is something alluring about an angel drawn to the dark side.






@Geleninja, Ik heb je erbij gezet (:



De cover hiernaast is voor één van mijn eigen verhalen, ik vond het weer eens tijd worden om die cover te updaten dus heb ik er snel maar eventjes eentje voor uit mijn mouw geschud... Nu kan die ook weer uit het lijstje.

Oeh, het einde van dit topic is ook alweer bijna inzicht!


Credendo Vides

DreamerN schreef:





@Frangipane, Ik ben blij dat je hem mooi vind! (:




(...)


Hier is je cover!
Zoals ik al in je gastenboek had geschreven had ik geen idee over hoe ik de achtergrond moest doen, dus uiteindelijk is dit eruit gekomen.
Het is misschien wat aan de simpele kant en ik heb ook geen idee of dit de sfeer is die je erin wilde, maar dat hoor ik graag van je.


Wow, de achtergrond en het lettertype zijn echt heel gaaf :3
Ik vind het enkel jammer dat Thranduil er een beetje klein uitziet ten opzichte van het meisje ^-^


“The heart is an arrow. It demands to aim true."

Titel: The Ice Queen.
Korte samenvatting:

Vanessa McCarthy heeft veel meegemaakt in haar leven. Zo heeft ze twee Hongerspelen overleefd, een oorlog gewonnen en het Capitool een kopje kleiner gemaakt. Vanessa en Luke, degene met wie ze een relatie heeft, wonen samen in hun huis in de Winaarswijk van District 7 en bezoeken dagelijks Ashton en zijn vriendinnetje Willow. Alles blijft goed voor een lange tijd totdat Vanessa de opdracht krijgt een bezoekje te brengen aan District 22 omdat het daar volledig mis blijkt te zijn. Als Vanessa eenmaal aangekomen is, is ze de dupe van een hongersnood in de overige districten. Kennissen en vrienden van Vanessa schieten haar meteen te hulp maar als heel Panem hoort dat er mutaties zijn mis gegaan in District 22 en daarom moordlustige mutanten zijn losgelaten, keert heel Panem zich tegen District 22. De inwoners zijn woedend en dreigen alle districten te vernietigen en mensen gevangen te nemen. En wanneer Vanessa eindelijk denkt dat het voorbij is, vraagt Ashton haar ten huwelijk waardoor veel meer met hem samen is dan met Luke. Als de bruiloft van de twee en Vanessa op het punt staat haar jawoord te geven beseft ze dat ze bij Luke hoort en niet bij Ashton. Hierdoor zegt ze nee en rent weg om vervolgens in het bos van District uit te huilen. Zal Vanessa alles nog vol kunnen houden? Of gaat ze bij de pakken neerzitten waardoor Panem weleens helemaal van de kaart geveegd kan worden?

Eventueel plaatjes die je perse er in wilt:
Vanessa:


Luke:


Ashton:


Sfeer: Avontuurlijk en het liefst iets met vuur of vlammen.
Horizontaal of verticaal? Verticaal.
Eventuele extra's: De faceclaims:
Vanessa = Emilie Nereng.
Luke = Luke Hemmings.
Ashton = Ashton Irwin. Alvast bedankt! (:


''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

DreamerN schreef:





(...)


Ik heb geen idee of dit een beetje de sfeer was waar je voor ging, dus ik ben benieuwd wat je ervan vind (:
Misschien iets te kleurrijk? Of wilde je dat wel? Het is namelijk een tijdje geleden dat ik zo'n uitbundig gekleurde cover heb gemaakt (':
Als er iets aan veranderd moet worden hoor ik het graag.


Hij is helemaal goed! (: Bedankt!


Mhm?

Meraxes schreef:
(...)

Wow, de achtergrond en het lettertype zijn echt heel gaaf :3
Ik vind het enkel jammer dat Thranduil er een beetje klein uitziet ten opzichte van het meisje ^-^


Hihi, ik heb hun hoofden gemeten en ze zijn ongeveer even groot ^^ Maar Thrandy heeft een smaller hoofd dus die had iets wat groter gemoeten.
Ik heb echter geen idee of ik het nog goed aan kan passen aangezien mijn laptop het leuk vond om zich weer eens af te sluiten waardoor ik niet meer in de bewerkingsgeschiedenis kan van de afbeelding >.< Maar misschien kan ik hem er stiekem overheen plakken... Al is dan de mogelijkheid dat hij best weird er weer uitkomt.

@Somnephilia - Ik ben blij dat je hem leuk vind. (:

@Fortis - Ik heb je erbij gezet.

[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 15:01 ]


Credendo Vides






wizardnightM schreef:
Hallo, hierbij mijn cover-aanvraag:P

* Titel: Second Scar to the Right
* Korte Samenvatting:
Nadat hij verbannen is uit Neverland wordt Peter Pan naar onze wereld gestuurd. De verloren jaren die hij op het eiland heeft verspild, beginnen hem in een snel tempo in te halen, resulterend in een misvormd uiterlijk. Zich schamend voor zichzelf, trekt hij zich terug in een vervloekt landhuis in het stadje Welsford. Schuilend met als doel dat niemand ook maar een glimp van hem opvangt. Zijn plan lijkt echter te mislukken als een jonge vrouw op een dag het landhuis betreedt en recht door hem heen kijkt. Er ontstaat een sterke relatie tussen hen, maar kan hun liefde wel overleven tegen de verplichtingen van de maatschappij? Kan Peter Pan zich wel openstellen voor zulke volwassen gevoelens?

* Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
Ik vond dit een erg mooi plaatje voor Neverland: http://www.darinhilton.com/images/concepts/concept_21.jpg Verder leek het me ook leuk om hun gezichten in de cover te hebben, maar ik kon niet echt goede foto's vinden. Peter's gezicht heeft veel littekens, of hij heeft een verband om zijn gezicht. De vrouw uit de samenvatting heeft lang bruin, krullend haar. Het verhaal speelt af rond de victoriaanse tijd, dus hun kleren zijn ook een beetje in die stijl. Voor Peter's gezicht in de cover dacht ik misschien dat hij zijn gezicht misschien schuil houdt achter een soort assassin-kap. Scheelt wat gedoe met het uiterlijk van zijn gezicht precies te bepalen:P

* Sfeer die het weer moet geven: De sfeer moet een beetje donker en mysterieus zijn. In ieder geval donkerder dan de zonnige omgeving op het plaatje.
* Horizontaal of verticaal?: Weet ik niet zeker. Wat het beste uitpakt:P
* Eventuele Exta's





Hey Marieke! :D
Leuk dat je ook even een cover aan kwam vragen voor je PP verhaal.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind en stuur me ook even een berichtje als je hem online zet. Je hebt er al veel over verteld en ik ben er echt benieuwd naar.

Het haar was trouwens irritant xD Het was eerst namelijk Roze... Dit plaatje heb ik ervoor gebruikt;

Het was daarmee ook best een irritant plaatje om uit te snijden bij der haar.... Wat je ergens ook wel terug kan zien in de cover :X


Credendo Vides

DreamerN schreef:




(...)

Is het nog nodig dat ik deze cover maak aangezien je op het topic voor deze ook al gereageerd had dat je er eentje hebt. (:


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



De tittel van mijn story is horse en het is Nederlands!
Korte samenvatting: het is waargebeurd! Als kleuter droomde ik er al van om ooit een keer is op een paard te rijden. En die droom kwam uit de eerste dag mocht ik op Bembem een heel wild paard dus! Ik had al direct een hele goeie band met goliath en die was zo leuk ik mocht er elke dag op rijden en borstelen ik wou het liefst van al hem mijn hele leven knuffelen en zoenen en alles! Naja ik hoef geen plaatjes die er perse in moeten laat het even weten als het voor jou makkelijker zou zijn als ik wel plaatjes opzoek want dan doe ik dat! Sfeer moet eigenlijk gewoon als achtergrond zon bloemen en alles wat met lente te maken heeft. Snap je?
De cover zou verticaal moeten zijn. Ik heb geen extra's!

Begrijp je het nu en als je het nog niet begrijpt laat dan eff een berichtje achter in mijn gastenboek!


@Meride,


Hier is je cover, ik heb er gewoon maar iets van gemaakt en ik hoop dat je zoiets bedoelde met wat je wilde.


Wow dit is echt super mooi!


Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful