• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wist het x')


    Ik kan niet tegen een trieste George D"; het breekt mijn hart vooral omdat Camp niet voldoed aan Georges eisen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dan ben je ruw gevallen.. het was maar een.. dom ruzie. Het ging wel zo ver dat ik hem een keuze gaf om bij mijn zijde te blijven of op te gaan rotten. Hij koos de tweede..’ Mijn handen volgde zijn vuist waar ik duidelijk kon zien dat hij zijn nagels er in boorden. Hij was boos en waarschijnlijk verdrietig en leeg. Een emotie dat ik zeker wist wat ik niet kon opvullen met enkel mijn aandacht en liefde dat ik voor hem koesterde. ‘
    ‘Het komt.. ooit wel goed. Camp; ik ben moe. Ik kan even niet meer helder nadenken dus vertrouw ik dat je werkelijk van de trap gevallen bent.. maar alsnog breng ik je mee naar het ziekenzaal.’ Abrupt schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn niet gewonde hand weer tevoorschijn haalde. ‘Nee- nee, George. Je bent moe. Blijf hier. Ik-ik kom zo wel terug.’ Zachtjes zetten ik mijn kapotte lippen even op zijn onderlip. ‘Blijf hier..’ zei ik nadrukkelijk voordat ik weer moeilijk op stond. Tot mijn geluk viel ik niet om hoewel mijn rib nog steeds eigenaardig in mijn orgaan prikte wat me meer moe maakte dan ik durfde toe te geven. Traag liep ik langs George heen- de deur uit om naar de Gryffindor common te lopen wat ik haast kon zweren dat het wel een half uur geduurd had met de nodige pauzes in te lassen om tegen de muur aan te leunen voordat ik eindelijk in de slaapzaal kwam waar Ralf en Fred nog waren. Uitgeput ging ik zachtjes op een bed zitten waar ik eerst uithijgen terwijl ik een vreemde mengeling van warmte en immense kou over mijn lichaam streek waarbij ik moeite moest doen om niet te gaan kotsen.
    ‘..George.. verdrietig.. wc.. grote zaal.. suïcidaal.. help.. alsjeblieft..’ hijgde ik zachtjes terwijl ik niet eens meer in de gaten had dat er tranen geruisloos over mijn gehavend gezicht gleed.
    Zachtjes hief ik mijn hoofd op om naar Fred te kijken hoewel dat geblokkeerd werd door te tranen.
    ‘A-alsjeblieft, Fred. H-hij gaat z-zo k-kapot..’ murmelde ik vol ellende.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LINDE: Het is avond; Fred kan middels wel nuchter zijn... ik denk dat dit je laatste kans is om George oftewel SphinxX personage; Campbells liefde en Ralfs vriend te redden voordat hét te laat is :l Campbell heeft vertelt waar George is. Choose wisely.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik kan niet tegen een trieste George D"; het breekt mijn hart vooral omdat Camp niet voldoed aan Georges eisen.


    Wst voor eisen :'p Geirge let niet op brpaalde eisen x'p

    Maar ach ja.. twee dagen geleden waren ze nog zo erg happy en kijk wat er nu gebeurd is D: weet je, dit alles komt gewoon puur omdat ik Leo verliefd op Fred heb laten maken..

    Het was zo leuk om de werkelijke George qeasley, de grappige en speelse jongen te spelen.. voor maar een tijdje want nu is hij weer de verdrietige George.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb de neiging om George geween weg te laten lopen (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb de neiging om George geween weg te laten lopen (flower)


    Nee :'l ik wil dat George weer blij is met Camp want nu is hij niet blij met Camp en Fred..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom verander je je pf om de vijf minuten :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ben nog niet tevreden..uhmm.. ikga nu andere topic post maken xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    kijk; alweer :'D

    haha, ik denk maar dat ik vandaag mijn username en pf ga veranderen. maar god, in wat D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Verwoed haalde ik een hand door mijn haar terwijl ik gespannen door bleef ijsberen. Wat moest ik hiermee. Moest ik Campbell in vredesnaam nu verdedigen of moest ik hem in zijn eigen sop gaar laten koken. Hij had ons verlaten. Ons allemaal voor George die hem overduidelijk mishandelde. Maar in dat principe; konden we het hem kwalijk nemen. Hij wist niet dat je geliefde je niet hoorde te slaan- maar Campbell zelf was dit gewend. Hij werd altijd al gepest en getreiterd op Klammfels. Vooral toen Nathaniel weg was omdat het dan niet stiekem hoefde. Iedereen wist dat Campbell dit nooit aan zijn broer zou vertellen en daarnaast had zijn broer in zijn eentje waarschijnlijk meer schade bij hem aangericht dan wij allen bij elkaar. Moest ik nu ingrijpen. George is niet een van ons. Dus hij mocht dit niet doen.
    Voor ik zelf bewust was wat ik deed gooide ik de wc deur open waar nu alleen George nog op de grond zat. In een ruk greep ik naar zijn nek waar mijn gezicht gevaarlijk dicht bij kwam en kil in zijn bruine kijkers staarde.
    ‘Waar is Campbell.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Nee- nee, George. Je bent moe. Blijf hier. Ik-ik kom zo wel terug.’ met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Campbell aan die zijn lippen snel tegen mijn onderlip aandrukte, maar voor slechts een seconde en hij liet me weer los.
    ‘Blijf hier..’ en met dat krabbelde hij overeind en schuifelde de wc's uit waarna ik alleen overbleef. Met een zucht staarde ik maar naar mijn vingers voordat ik mijn hoofd naar achteren gooide die met een bonk tegen het muur aan kwam en naar het plafond begon te staren. Ik weet wel wat Campbell gaat proberen. Namelijk Fred hiereen brengen. Het liefst rende ik daarom nu weg, maar ik heb geen zin om deze muis te vergroten tot, niet eens een olifant, een draak. Hongaarse hoornstaat zelfs. Alles wat ik wil, echt waar, echt alles wat ik wil is rust. Al de hele dag vallen al dexe problemen op mij en creëren een berg, waar ik dus niet uit kan kruipen. Het is te veel geworden- alsid het nooit eindigt dan.
    De deur schoot weer open en ik verwachtte Campbell te zien, maar zag Kealan naar mijn richting toe stormen en voordar ik overeind kon krabbelen, greel hij naar mijn keel en trok me overeind om me vlak voor zich te houden. En nog steeds keek ik hem neutraal aan.
    ‘Waar is Campbell.’
    Ik keek hem nog even aan boordat ik me uit zijn greep rukte en hem ruw van mij wegduwde.
    'Moet ik dat maar aan jou vragen. Waag het om nog een, nog maar een vinger naar Campbell te steken en ik vermoord je.' Sis ik gewelddadig en lachte wat schamper.
    'En jij zegt dat ik hem sloeg. Ergens dacht ik dat je beter in liegen.' Gromde ik dan voordat ik weer zwakjes tegen het muur ging leunen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Voor ik wat kon doen, trok hij zich los uit mijn greep om mij van hem weg te duwen.
    ‘Moet ik dat maar aan jou vragen. Waag het om nog een, nog maar een vinger naar Campbell te steken en ik vermoord je. En jij zegt dat ik hem sloeg. Ergens dacht ik dat je beter in liegen.' Abrupt schudden ik mijn hoofd waarbij ik mijn handen ruw in zijn borstkas boorden.
    ‘Ik kan niet begrijpen hoe Campbell in jou mooie praatjes gevallen is. Maar een beetje de stoere jongen nu uithangen omdat je weet dat ik sterker dan Campbell ben; waardoor je straks maar jouw agressie op hem botviert. Je mag geluk hebben dat Nathaniel er nu niet is. Oh ja; dat was waar he. Weet Campbell überhaupt wel wat jíj met hem gedaan heeft. Met Campbells bloedeigen broer.’ Vol agressie haalde ik uit vol in zijn buik terwijl ik mijn ogen kil in die van hem bleven kijken. ‘Voelde je toen macht..hmm; leedvermaak of wroeging waardoor je het Campbell niet verteld.’ Met dat plantte ik mijn vuist weer ruw in zijn buik. ‘Als je Campbell nog met een vinger aan raakt- ik zweer je; ik doe jou hetzelfde tien keer erger aan dan wat jij met míj van plan bent. En ik laat Campbell toe kijken. Dat lijkt me wel iets leuks… Hoe hij smeekt hoewel hij diep van binnen weet hoe jíj zijn leven geruïneerd hebt.’


    Sorry ik kan Kealan- George niet al te veel fysiek pijn laten geven want het is en blijft ook deels m'n vriendje :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je weet dat je George op dit moment bij zijn zwakste punt geraak hebt?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Je weet dat je George op dit moment bij zijn zwakste punt geraak hebt?


    Oooh oops is zijn buik de zwakke punt D'; straks slaat hij hem wel op zijn arm ofzo..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Oooh oops is zijn buik de zwakke punt D'; straks slaat hij hem wel op zijn arm ofzo..


    Niet letterlijk :'D met woorden. Ik bedoel, je weet dat george een zwakte heeft aan.. Nathaniel..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••