• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gawwd, waarom heb ik nooit een normale Smite match. Ben ik echt zo slecht dat ik bij alle noobs in teams kom? Zo kan ik nooit goed gameplay recorden..

    Ik ga morgen dood *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom blijft hij Door mijn hoofd spoken? Ik heb onze chat op WhatsApp verwijderd zodat ik het niet 100 keer terug lees maar het werkt niet En ik heb er nog spijt van ook (cat)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 22:38 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Een open einde bij een enge film is gewoon pure evil en een uitvinding van de duivel D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dauth schreef:
    Ik ga morgen dood *O*


    Laten we maar hopen dat dat sarcasme is? :')


    OTOFT: Hmm zal mijn kamer warm genoeg zijn... I don't know. Zo snel is ie nou ook weer niet verwarmd....
    Oh whatever! I'm going to bed! Hello dreams, missed me?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Merlyn schreef:
    Een open einde bij een enge film is gewoon pure evil en een uitvinding van de duivel D;

    Hahaha, aww. Zit je er zo erg mee? :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Altijd zo fijn als dingen laat vermeld worden. Voor niks de middag gespendeerd aan het zoeken van geschikte gifs en foto's en nu kan ik weer van vooraf aan beginnen, fantastisch.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 0:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wish I could say 'you're not the one'. We can't be lovers — we can't be friends.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ene gevoel wanneer je wekker gaat en de eerste gedachte die door je heen schiet is: "Fouten zijn menselijk, die wekker heeft gewoon zijn dag niet."

    Waarna je je weer herinnert dat je wekker geen mens is en hij het helaas nooit fout heeft. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit was een vreemde nacht... Ben heel vaak wakker geworden en vanaf één van die keren lag opeens mn kat op mn bed, terwijl ik me niet kan heRinneren dat ik haar binnen gelaten heb.... Daarnaast heb ik echt heel weird lopen dromen. O_O


    Stenenlikker

    Alles doet pijn maar als ik nu zeg dat ik me ziek voel wordt dat toch niet geloofd.

    En weer een nieuwe dag is begonnen waarbij iedereen het de hele dag over hem en zijn vriendin heeft...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh dus nu ben ik degene die de sfeer in huis verpest. Als je zo graag hebt dat ik ga (wat je al twee keer gezegd hebt vanmorgen) dan ga ik toch lekker. Maar verwacht dan niet dat ik terug kom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja ik ga dus echt niet naar school hoor. Ik ga wel ergens buiten zitten.

    Het is zooooo verschrikkelijk leuk wanneer een examen goed gaat! En ik had er zo'n schrik voor ;U;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.