• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je bent voor me of je bent tegen me. Als je denkt dat je nog lekker met die mensen mee kan, kan je wegblijven.


    i put the fun in funeral

    JaceLightwood schreef:
    Dat moment dat ik op facebook kijk en ik zie iemand 'Pressies' schrijven in plaats van precies. Om te huilen.


    T-T
    Auw. Dat doet zeer aan mijn ogen. Net als 'jy' in plaats van 'jij' of 'bekent' in plaats van 'bekend' auwtsch. :C


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt zo leuk dat daar ook een "plaats een foto van jezelf"-topic is :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    Ik vind het echt zo leuk dat daar ook een "plaats een foto van jezelf"-topic is :3


    Waar? :3


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Waar? :3


    FR, water forum :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Of met lego kloten wat ik moeilijk kan verpesten, of bij de ergste docent die ik me kan bedenken. Struggles.


    wat was dit ookalweer

    Imladris schreef:
    (...)

    FR, water forum :)


    Nice ;3


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    T-T
    Auw. Dat doet zeer aan mijn ogen. Net als 'jy' in plaats van 'jij' of 'bekent' in plaats van 'bekend' auwtsch. :C


    Of sjagerijnig ook verschrikkelijk. Of mensen die w8 typen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soms kan even doorgaan met ruzie maken inderdaad helpen om alles beter te maken. Nu weet ik weer waar ik aan toe ben thuis, en zij weten mijn irritaties. Hopelijk onthouden ze die ook.

    + ik heb me maar eens ingeschreven voor meeloopdagen bij het Noorderpoort. (: Voor als solliciteren voor werk over een maand nog niet geholpen heeft.

    Flikker dan maar op. Je hebt mij harder nodig dan ik jou.


    i put the fun in funeral

    En dan kom je er achter dat je favoriete band een concert in oktober gaat geven in Nederland, maar dat het op een woensdag is en je van je lang zal je leven geen toestemming gaat krijgen van je ouders om naar het concert in Amsterdam te gaan.
    Overigens zit je dan toevallig net aan het begin van je examenjaar waarbij je opnieuw aan het begin van het schooljaar stage gaat lopen.

    Dan maar wachten op hun volgende tour en dan maar hopen dat ze in de volledige formatie zijn..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    JaceLightwood schreef:
    (...)

    Of sjagerijnig ook verschrikkelijk. Of mensen die w8 typen.

    Allemaal schuldig aan geweest, vroeger ;3. Behalve 'sjagerijnig' lol. Nu irriteer ik me er eigenlijk ook wel aan :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Allemaal schuldig aan geweest, vroeger ;3. Behalve 'sjagerijnig' lol. Nu irriteer ik me er eigenlijk ook wel aan :'D


    Ik ook. ik wass so gooeeeeed. :'D


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    (...)

    Ik ook. ik wass so gooeeeeed. :'D

    Lolol, I bet you were. I quickly changed that outta my system, when I became hooked on Q.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb treeeeeek. Het eten was niet te eten. :C Maar nu weet ik niet wat ik wél eten wil. Hmpf. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •