• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 1:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm not gonna stop untill you love yourself

    Pff, natuurlijk...


    16 - 09 - '17

    Ja tuurlijk ^ :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit vol en ik heb honger. I'm such a weirdo.


    Your make-up is terrible

    Juist..


    16 - 09 - '17

    Dit is zóóó herkenbaar en waar! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Dit is zóóó herkenbaar en waar! :'D


    Ha ha ha zo waar!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck. Just. Just go to sleep.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik denk dat ik maar voor het eerst een shipnaam bedenk voor mijn favoriete RPGstelletje ever.. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik nu niet ga slapen, slaap ik morgen wel op school van verveeldheid :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou zo veel van dit spel. Shit.


    Caution first, always.

    The torture of small talk

    Gast, wordt niet zo aanhankelijk, please.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    "I can still feel the ghost."
    Oh, wat hou ik toch van dat liedje. Ik moet overigens niet vergeten om de zanger morgen te feliciteren met zijn 43ste verjaardag. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee, nu het huis aannemen is geen goed idee, mochten we het geluk hebben de 2e loting ronde te halen. Vat dit alsjeblieft niet op zoals de vorige keer dat ik het afzei om naar je toe te gaan. Ik hou wel van je. Maar ik wil liever eerst een baan bij je in de buurt, dat ik dan bij jou en je ouders moet wonen heb ik voor lief.