• Fourth Horses stelde enkele maanden geleden hun stal open voor een experiment, wat na enkele voorbereidingen uitgevoerd werd. Ongeveer tien kinderen met problemen, zowel thuis als op school, werden uitgekozen om een maand lang te verblijven op stal. Ze zouden verblijven in slaapzalen van vijf personen die zich bevonden in het appartementencomplex waar enkele van de vaste ruiters en stalhulpen ook verbleven en zo zouden ze een maand lang meedraaien op één van de grootste springstallen van Canada.
          Dit gaat echter niet zonder problemen. Ze moeten leren hoe ze moeten rijden, springen, om kunnen gaan met de stress die het met zich mee brengt maar er vooral lol in hebben. Per drie kinderen die deelnemen is er een stalhulp of trainer die ze alles uit zal leggen, lessen zal geven en de tijd zal nemen om de kinderen te helpen. Het is de bedoeling dat ze voor even afstand kunnen nemen van hun problemen en zich kunnen storten op iets geheel anders, in dit geval het werk met de verschillende soorten paarden van Fourth Horses.

    Regels van Stal.
    - De aspiranten, oftewel leerlingen vanuit het experiment, zullen geen paarden pakken, rijden of buiten zetten zonder toestemming van leidinggevende of stalmedewerkers.
    - Geen alcohol en drugs op het terrein. Binnen de stallen en weides is het verboden zakjes of rommel achter te laten om problemen te voorkomen.
    - Er word niet geschreeuwd of gerend in de stallen, we willen niet dat de paarden van slag raken.
    - Hang al het tuig netjes op, ondanks dat de namen erop staan betekend het niet dat je het overal neer mag leggen.
    - Paarden krijgen geen eten of snoepjes zolang de trainer of leidinggevende geen toestemming heeft gegeven.
    - Je hebt een eigen paard waar je voorlopig de leiding over neemt.

    Regels RPG.
    - Minimaal 200 woorden.
    - Houd het gezellig.
    - Jongens en meisjes gelijk houden zal geweldig zijn.
    - Blijf actief, desnoods kan ik héél goed stalken.
    - Normale regels van Quizlet.
    - Als je geserveerd, is het handig als je er even bij zegt in welke groep je je personage wilt of als je een trainer hebt die een groep aspiranten begeleid, welke groep deze begeleid (:
    - Er is één groep van vier.

    Rollen.
          Eigenaar / Eigenaresse. [Man en vrouw.]
                -
                -

          Zonen en dochters eigenaren. [Max 2.]
                - Gereserveerd Zephyr.
                - Gereserveerd Isimat

          Trainers, hoefsmeden, dierenartsen etc. (Oftewel, stalmedewerkers.) [Max. 5]
                -
                -

          De aspiranten. [Max. tien.]
                -
                -


    Groepen begeleiding.
          GROEP OO1 -- Onder leiding van Gereserveerd Zephyr
                -
                -
                -
                -

          GROEP OO2 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

          GROEP OO3 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

    Invullen.
                Naam
                Leeftijd (Aspiranten tussen de 15 - 18 a.u.b!)
                Geslacht
                Rol (Aspirant, stalhulp, eigenaar, etc.)
                Probleem & reden van deelnamr (Enkel aspiranten.)
                Innerlijk
                Uiterlijk
                Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)
                Extra

    Hier komen uiteindelijk nog paarden, de stal zelf etc.

                -- PAARDEN.
    Eldorado, Hengst -- vier Jaar. - Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]
    Lykos, Merrie, zeven jaar. -- Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 15:53 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Bedankt meiden!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Bedankt meiden!


    No problem ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Alles staat even bijgewerkt in het Praattopic! (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Samantha Amy McCoven

    "Don't act like you care, no one does"


    Naam
          Samantha Amy McCoven
    Samantha • Luistert goed, vertelt door God
    Amy • Geliefde
          Samantha vindt haar naam eigenlijk te lang, maar zeurt er niet over, zoals sommige anderen doen. Samantha wordt door mensen die har redelijk kennen nog wel eens Sam genoemd. Door haar vader wordt het meisje meestal Sammie genoemd, waarom weet ze niet. Haar achternaam heeft ze van haar vader, Max McCoven, geërfd. Het meisje is vernoemd naar de oma van haar moeder, Amy Pareux, maar heeft deze naam niet als eerste naam gekregen, omdat haar ouders Samantha een mooiere naam vonden.

    Leeftijd
          Samantha is zeventien jaar oud en jarig op 2 januari.

    Geslacht
          Samantha is toch wel overduidelijk een meisje.

    Rol
          Aspirante.

    Probleem en reden van deelname
          Samantha's probleem zal waarschijnlijk niet iedereen zien als een probleem, maar voor de mensen in haar omgeving is het wel degelijk een echt probleem. Toen Samantha's moeder op haar veertiende omkwam in een vliegtuigongeluk moesten Samantha en haar vader steeds met minder geld rondkomen, en dat bovenop het grote verdriet. Samantha reed vanaf haar zevende paard op de manege, en toen haar moeder nog leefde, reed het meisje om de dag. Ze was getalenteerd, dat was vast. Ze reed op haar veertiende M1 dressuur, en sprong op het L2 niveau. Het meisje werd door haar instructrice begeleid naar wedstrijden, en mocht die rijden op haar lievelingspaard van de manege, waar Sam dan ook elke les op reed. Maar omdat zij en haar vader steeds met minder geld rond moesten komen, en het paardrijden, ondanks dat het meisje toen nog maar een keer per week reed en niet meer meedeed aan wedstrijden, werd te duur. Samantha moest stoppen met rijden, maar was nog vaak op de manege te vinden. Samantha's vader deed zijn best om het meisje op te vrolijken, maar al sinds de dood van haar moeder was het meisje stilgevallen. En dan niet het stilvallen waarin iemand een of twee dagen niks zegt, maar op school en thuis daarna gewoon weer verder kletst. Nee, stilvallen op de manier dat het meisje niks meer zei. Ze zei niks. En als ze iets zij, was het haar naam, om zichzelf voor te stellen. Op school antwoordde het meisje niet meer op de vragen van leraren en met haar oude vrienden praatte ze al helemaal niet meer. Ook ging het meisje dagelijks naar school met een ongelukkige uitdrukking op haar gezicht, die er thuis nog steeds op zat. Degene die haar af en toe een woord kon laten praten, werd een wonder genoemd, omdat het meisje simpelweg niks meer zei. Het meisje zegt nog steeds nauwelijks iets, en als ze iets zegt zullen het kleine, korte woordjes zijn, en zal ze daarna waarschijnlijk weer stil zijn. Nu heeft haar vader na maanden van geld achterlaten, en sparen, het mogelijk kunnen maken om zijn dochter naar dit experiment te sturen, waar zij blij mee was. Maar ze lachte niet, ze begon niet opeens te glimlachen, ze gaf haar vader slechts een knuffel en een glimlachje. Maar ze is er blij mee, ondanks dat ze het niet altijd zal laten merken. Toen het meisje dat nieuws van haar vader hoorde, verscheen er een glimlach op haar gezicht, die vaker tevoorschijn kwam dan normaal. Haar vrienden is het meisje echter kwijt geraakt. Ze heeft weinig contact met anderen, maar ziet haar instructrice nog wel eens, alhoewel het niet zo is dat zij hele gesprekken met haar voert, zegt het meisje af en toe wel wat tegen haar, en kan ze altijd bij haar terecht. Het meisje was dan ook nog redelijk vaak op de manege te vinden, om gewoon bij de paarden te zijn, en te helpen.

    Innerlijk
    • Stil
          Samantha is erg stil, je zal het meisje bijna nooit horen praten. Wanneer het meisje praat zullen het losse woorden zijn, of hele korte zinnen. Samantha zal pas praten wanneer ze iemand genoeg vertrouwd om iets tegen diegene te zeggen. Samantha is begonnen met zwijgen toen het meisje bijna vijftien werd, toen ze van de manege af werd gehaald. Degene die Samantha aan het praten zal zien te krijgen, wordt aangezien als een wonder, omdat het zelfs haar vader niet altijd lukt. Samantha zal alleen praten als dit echt noodzakelijk is, of als zij iemand genoeg vertrouwd.
    • Rustig
          Samantha zal je niet zo snel druk en gehaast bezig zien. Het meisje houdt van de rust, en is dan ook erg rustig. Deze eigenschap gaat gepaard met haar stilte, want van iemand die nauwelijks iets zegt, wordt ook niet verwacht dat dit een persoon is die op de voorgrond wilt staan, en graag bezig is met praten, of met iets actiefs. Het meisje zal je vaak in rust ergens zien zitten, verzonken in haar gedachten. Samantha zal echter niet alles rustig doen, en kan soms nog aardig stressen, al probeert ze dit niet te laten merken.
    • Oplettend
          Samantha let altijd erg goed op alles, en ziet dan ook bijna alle details van wat er gaande is. Het meisje let goed op, en legt dan ook snel verbanden tussen gebeurtenissen. Samantha zal zelf echter niks zeggen, ze zal altijd opletten. Samantha is iemand die dan ook alles merkt, en al snel doorheeft hoe mensen zich voelen, en hoe mensen zijn. Doordat het meisje stil is, en vaak buiten de groep valt, heeft ze dan ook tijd om alles goed in zich op te nemen.
    • Open gevoelens
          Samantha is ook iemand met open gevoelens. Het meisje heeft hier echter een hekel aan. Maar ookal glimlacht ze een keer, als haar ogen niet blij staan, dan zal ze de glimlach niet menen. Alles wat je over haar gevoelens op het moment wilt weten kan je vinden in haar ogen. Haar ogen weerspiegelen hoe het meisje zich voelt. Samantha probeert haar gevoelens echter zo goed mogelijk te verbergen, maar iedereen die haar kent weet waar ze moeten kijken voor hints over hoe ze zich voelt.
    • Groot doorzettingsvermogen
          Tot slotte heeft Samantha een erg groot doorzettingsvermogen. Het meisje zal eigenlijk nooit opgeven. Ze zal alleen opgeven als het haar echt niet lukt, maar meestal gebeurt dit niet. Het meisje zal tot het uiterste gaan. Toen ze zelf nog reed trainde het meisje heel hard voor haar wedstrijden. Ze zal niet snel opgeven, en zal altijd op zoek gaan naar een andere oplossing, als het eerste niet werkt.

    Uiterlijk
          Samantha is een knap iemand. Ze heeft donkerbruine haren. Haar haren vallen tot een klein stukje over haar schouders. Haar huid is lichtelijk bleekjes maar niet zo erg dat het heel erg op valt. Felblauwe ogen verhullen haar gedachtes en spreken voor zich. Haar wimpers zijn bijna donkerder dan haar haar, evenals haar wenkbrauwen. Samantha heeft een kleine wipneus. Op Samantha's gezicht zijn allemaal kleine sproetjes te tellen, deze vallen niet overdadig op, maar wel zo dat het haar huid net dat beetje extra geeft. Samantha is een slank iemand met mooie rondingen. Ze is 1.71 lang en weegt ook niet zo veel. Samantha is een persoon wat niet heel veel om haar uiterlijk geeft. Ze zal dan ook niet veel meer dragen dan een laagje eyeliner en mascara, om haar ogen iets meer uit te laten komen. Maar hier blijft het dan ook echt wel bij. Samantha heeft niet echt een hele duidelijke kledingstijl. Het meisje draagt slechts niet zo graag jurkjes, en je zal haar ook niet snel op hakken rond zien lopen.

    Paard
          Het paard wat Samantha de komende maand mag verzorgen is Feline Feline is een zevenjarige merrie.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 20:16 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Zephyr schreef:
    Iedereen oké als ik vrijdagavond voordat ik zelf moet rijden het speeltopic open? Ik zal zo direct het praattopic aanmaken. We zijn niet met asociaal veel mensen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder gezellig. Hopelijk loopt dit niet al te snel dood (:

          Ik zoek overigens iemand die Luke zijn paarden rijd als Dan dit niet wilt doen. ^^


    Mijn personage zou dat ook wel willen doen ik heb haar nog niet gemaakt, maar ik vind het wel een leuk idee. Is het trouwens wel goed dat ik meedoe? Je had nog geen bevestiging gegeven op mijn vorige reactie:X

    Edit: Ik zie het al in het praattopic (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 19:01 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Voor ik begin. Wat heb je liever. Een stalhulp of aspirant

    @Robin, liever aspiranten.
    @Exor, Dan doet het nu al, dus is al niet meer nodig. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Naam Robin Tigrisblack
    Leeftijd (16
    Geslacht jongen
    Rol aspirant
    Probleem & reden van deelnamr : Robin zijn ouders zijn vermoord. sinds dien is robin nooit echt meer op plezier. hij was bang voor alles en iedereen geworden. dit gebeurde 2 jaar geleden.
    Innerlijk als robin mensen vertrouwt is het eeen aardige en rustige jongen. alleen na de dood van zijn ouders is die bang en zwjgzaam geworden. hij probeert wel maar is gewoon te bang. alleen in de buurt van dieren voelt hij zich bij mensen op het gemak. omdat dieren bij gevaar onrustig worden, tegen mensen die robin vertrouwt is hij opelijk en normaal. alsof je niet zult merken dat hij ooit iets mankeert.
    Uiterlijk robin heeft donkerbruine krullen en is vrij bleek. aan zijn uiterlijk zul je niet merken dat hij snel bng is.hij drgt sneakers spijkerbroek hemd pet en vest. hij is licht gespierd.


    Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!) black angel een merrie 6 jaar.


    Extra robin vetrouwt mensen sneller met een dier om zich heen. dus op deanege heeft die een heel stuk minder angst.


    weet het heel kort dit

    Robind19 schreef:
    Naam Robin Tigrisblack
    Leeftijd (16
    Geslacht jongen
    Rol aspirant
    Probleem & reden van deelnamr : Robin zijn ouders zijn vermoord. sinds dien is robin nooit echt meer op plezier. hij was bang voor alles en iedereen geworden. dit gebeurde 2 jaar geleden.
    Innerlijk als robin mensen vertrouwt is het eeen aardige en rustige jongen. alleen na de dood van zijn ouders is die bang en zwjgzaam geworden. hij probeert wel maar is gewoon te bang. alleen in de buurt van dieren voelt hij zich bij mensen op het gemak. omdat dieren bij gevaar onrustig worden, tegen mensen die robin vertrouwt is hij opelijk en normaal. alsof je niet zult merken dat hij ooit iets mankeert.
    Uiterlijk robin heeft donkerbruine krullen en is vrij bleek. aan zijn uiterlijk zul je niet merken dat hij snel bng is.hij drgt sneakers spijkerbroek hemd pet en vest. hij is licht gespierd.


    Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!) black angel een merrie 6 jaar.


    Extra robin vetrouwt mensen sneller met een dier om zich heen. dus op deanege heeft die een heel stuk minder angst.


    weet het heel kort dit


    Je weet dat 1) je foto erg onscherp is en 2) Het paard op de foto geen springpaard op hoog niveau kan zijn?


    take me back to the basics and the simple life

    Samantha is zo wel af!


    take me back to the basics and the simple life

    @Robin, je rol is echt heel erg rommelig. Het staat vol spelfouten en is veel te kort. Als je dit aan kan passen en hem langer maakt, zal ik je erbij zetten.

    Volgens mij missen we nog één rol en is Floor nog niet helemaal klaar, maar als deze gedaan zijn kan ik het speeltopic misschien eerder openen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    @Robin, je rol is echt heel erg rommelig. Het staat vol spelfouten en is veel te kort. Als je dit aan kan passen en hem langer maakt, zal ik je erbij zetten.

    Volgens mij missen we nog één rol en is Floor nog niet helemaal klaar, maar als deze gedaan zijn kan ik het speeltopic misschien eerder openen.


    Yay!
    Wiens rol missen we dan?


    take me back to the basics and the simple life

    Isimat is ook nog niet klaar, trouwens.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hij is nog niet af maar was een snel begin.

    Een vriend van mij heeft op spring wedstrijden gedaan met een 6 jaar oude welsh. Op vrij hoog niveau. Helaas is er een ziekte bij de paard ontdekt voordat hij echt op tv wedstrijd klasse kon springen. Maar dan pas ik het wel aan.