• Fourth Horses stelde enkele maanden geleden hun stal open voor een experiment, wat na enkele voorbereidingen uitgevoerd werd. Ongeveer tien kinderen met problemen, zowel thuis als op school, werden uitgekozen om een maand lang te verblijven op stal. Ze zouden verblijven in slaapzalen van vijf personen die zich bevonden in het appartementencomplex waar enkele van de vaste ruiters en stalhulpen ook verbleven en zo zouden ze een maand lang meedraaien op één van de grootste springstallen van Canada.
          Dit gaat echter niet zonder problemen. Ze moeten leren hoe ze moeten rijden, springen, om kunnen gaan met de stress die het met zich mee brengt maar er vooral lol in hebben. Per drie kinderen die deelnemen is er een stalhulp of trainer die ze alles uit zal leggen, lessen zal geven en de tijd zal nemen om de kinderen te helpen. Het is de bedoeling dat ze voor even afstand kunnen nemen van hun problemen en zich kunnen storten op iets geheel anders, in dit geval het werk met de verschillende soorten paarden van Fourth Horses.

    Regels van Stal.
    - De aspiranten, oftewel leerlingen vanuit het experiment, zullen geen paarden pakken, rijden of buiten zetten zonder toestemming van leidinggevende of stalmedewerkers.
    - Geen alcohol en drugs op het terrein. Binnen de stallen en weides is het verboden zakjes of rommel achter te laten om problemen te voorkomen.
    - Er word niet geschreeuwd of gerend in de stallen, we willen niet dat de paarden van slag raken.
    - Hang al het tuig netjes op, ondanks dat de namen erop staan betekend het niet dat je het overal neer mag leggen.
    - Paarden krijgen geen eten of snoepjes zolang de trainer of leidinggevende geen toestemming heeft gegeven.
    - Je hebt een eigen paard waar je voorlopig de leiding over neemt.

    Regels RPG.
    - Minimaal 200 woorden.
    - Houd het gezellig.
    - Jongens en meisjes gelijk houden zal geweldig zijn.
    - Blijf actief, desnoods kan ik héél goed stalken.
    - Normale regels van Quizlet.
    - Als je geserveerd, is het handig als je er even bij zegt in welke groep je je personage wilt of als je een trainer hebt die een groep aspiranten begeleid, welke groep deze begeleid (:
    - Er is één groep van vier.

    Rollen.
          Eigenaar / Eigenaresse. [Man en vrouw.]
                -
                -

          Zonen en dochters eigenaren. [Max 2.]
                - Gereserveerd Zephyr.
                - Gereserveerd Isimat

          Trainers, hoefsmeden, dierenartsen etc. (Oftewel, stalmedewerkers.) [Max. 5]
                -
                -

          De aspiranten. [Max. tien.]
                -
                -


    Groepen begeleiding.
          GROEP OO1 -- Onder leiding van Gereserveerd Zephyr
                -
                -
                -
                -

          GROEP OO2 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

          GROEP OO3 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

    Invullen.
                Naam
                Leeftijd (Aspiranten tussen de 15 - 18 a.u.b!)
                Geslacht
                Rol (Aspirant, stalhulp, eigenaar, etc.)
                Probleem & reden van deelnamr (Enkel aspiranten.)
                Innerlijk
                Uiterlijk
                Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)
                Extra

    Hier komen uiteindelijk nog paarden, de stal zelf etc.

                -- PAARDEN.
    Eldorado, Hengst -- vier Jaar. - Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]
    Lykos, Merrie, zeven jaar. -- Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 15:53 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Iedereen oké als ik vrijdagavond voordat ik zelf moet rijden het speeltopic open? Ik zal zo direct het praattopic aanmaken. We zijn niet met asociaal veel mensen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder gezellig. Hopelijk loopt dit niet al te snel dood (:

          Ik zoek overigens iemand die Luke zijn paarden rijd als Dan dit niet wilt doen. ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Iedereen oké als ik vrijdagavond voordat ik zelf moet rijden het speeltopic open? Ik zal zo direct het praattopic aanmaken. We zijn niet met asociaal veel mensen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder gezellig. Hopelijk loopt dit niet al te snel dood (:

          Ik zoek overigens iemand die Luke zijn paarden rijd als Dan dit niet wilt doen. ^^


    Ik vindt t goed, hopelijk heb ik mijn rol dan wel af. Maar aangezien ik morgenmiddag en vrijdag vrij ben moetdat vast wel lukken.

    Ik faceclaim trouwens Kaya Scodelario (:


    take me back to the basics and the simple life

    Zephyr schreef:
    Iedereen oké als ik vrijdagavond voordat ik zelf moet rijden het speeltopic open? Ik zal zo direct het praattopic aanmaken. We zijn niet met asociaal veel mensen, maar dat maakt het natuurlijk niet minder gezellig. Hopelijk loopt dit niet al te snel dood (:

          Ik zoek overigens iemand die Luke zijn paarden rijd als Dan dit niet wilt doen. ^^


    Dan doet het graag ;)


    Bowties were never Cooler

    LUCAS 'LUKE' JONES.


                      Leeftijd
          Luke is nu net negentien jaar oud en verjaard op de dertiende van Juni.

                      Geslacht
          Mannelijk.

                      Rol --- Zoon van de eigenaren.
          Luke is op stal altijd overal en nergens. Aangezien zijn ouders niet altijd de tijd hebben om zelf zaken voor stal te regelen, is Luke in de loop der jaren gaan functioneren als een derde eigenaar. Hij gaat naar veilingen, regelt de verkoop van paarden, helpt met het zadelmak maken van paarden en is de eerste die het weet als er iets gebeurd, maar eigenlijk is hij voornamelijk de leidinggevende op stal. Tot zijn vijftiende was hij een erg getalenteerde ruiter waar veel van werd verwacht, maar toen hij enkele maanden later van een paard af viel dat over hem heen liep, heeft hij nooit meer op een dier gezeten. Hij brak drie ribben, had een flinke hersenschudding en zijn linker pols haalde hij open aan de punt van de staanders, wat inmiddels allang volledig genezen is. --- Toch heeft hij er een angst aan over gehouden en heeft hij al vier jaar niet op een paard of pony gezeten. Hij blijft er hoe dan ook naast, al functioneert hij regelmatig als instructeur bij de nieuwere trainers en ruiters.

                      Innerlijk
          Luke is een erg zelfverzekerde jongeman met een grote ambitie in de paardenwereld, al zal hij het nooit bereiken met het rijden, maar dat heeft hij inmiddels geaccepteerd. Zijn grote verstand qua het gedrag van paarden en zijn asociaal grote hoeveelheid aan geduld maakt hem daar in tegen erg geschikt voor het werken met probleempaarden en het lesgeven van aspiranten en ruiters.
          Hij heeft er dan ook zelf voor gekozen de verantwoordelijkheid over een groep van de aspiranten te nemen. Dit komt grotendeels doordat hij zich altijd erg druk kan maken om anderen, hij wilt niemand ongelukkig zien en kan zich echt zorgen maken. Hij wilde het graag proberen de onzekere aspiranten meer zelfvertrouwen te geven door middel van het werken met paarden, waarbij hij direct een extra excuus had niet op een paard te hoeven klimmen.
          Ondanks zijn rustige, kalme maar toch betrouwbare uitstraling, kan Luke erg fel zijn tegenover de mensen die denken dat ze heel wat zijn of een arrogante uitstraling hebben. Hij kan er absoluut niet tegen wanneer mensen denken alles te zijn en wilt dit ook duidelijk laten merken door opeens als een harde leider op te treden. Luke dwingt zijn respect af door het te verdienen bij mensen, maar zolang je doet alsof je meer bent dan hem, kan hij aardig fel reageren. Ergens is hij dan ook misschien een tikkeltje arrogant, hij weet wat zijn positie is op stal en dat vele hem als een hoger iemand zien, al zal hij het niet zo snel rond gaan lopen schreeuwen. Het enige wat deze jongen vraagt is respect, als je hem dat geeft zal je vanzelf een goede vriend aan hem overhouden die met geduld een vriendschap op kan bouwen.

                      Uiterlijk

                      Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)

                      Extra

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 13:19 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oproepje voor iedereen die niets te doen heeft --> Zodat alle paarden herkenbaar blijven, wil ik ook die niet worden gespeeld even op een rijtje hebben. Iemand die wilt helpen door foto's te zoeken, deze net zoals onder de spoilerknop in een link willen zetten met naam, geslacht en leeftijd, en deze vervolgens hier te plaatsen? Jullie zouden me er enorm mee helpen, thanks (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Oproepje voor iedereen die niets te doen heeft --> Zodat alle paarden herkenbaar blijven, wil ik ook die niet worden gespeeld even op een rijtje hebben. Iemand die wilt helpen door foto's te zoeken, deze net zoals onder de spoilerknop in een link willen zetten met naam, geslacht en leeftijd, en deze vervolgens hier te plaatsen? Jullie zouden me er enorm mee helpen, thanks (:


    Ik wil wel helpen met foto's zoeken (:


    take me back to the basics and the simple life

    Dat zou geweldig zijn (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Dat zou geweldig zijn (:


    Okii ^^
    Wat voor'n paarden zoek je? Nog een voorkeur voor kleur/grootte?


    take me back to the basics and the simple life

    Kleur en grootte maakt niet uit, maar denk er wel aan dat het hoog opgeleide springpaarden zijn die uiteindelijk aan grote competities mee moeten gaan doen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Kleur en grootte maakt niet uit, maar denk er wel aan dat het hoog opgeleide springpaarden zijn die uiteindelijk aan grote competities mee moeten gaan doen.


    Okii ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Zephyr schreef:
    Kleur en grootte maakt niet uit, maar denk er wel aan dat het hoog opgeleide springpaarden zijn die uiteindelijk aan grote competities mee moeten gaan doen.


    Nederlandse Warmbloeden worden hier veel voor gebruikt


    Bowties were never Cooler

    Perfect, al kan ik er altijd meer gebruiken (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.











    Ik heb er gewoon wat van m'n weheartit geplukt die er redelijk uitzagen, zeg het maar als je meer nodig hebt ^^ Ik heb zo'n 40 pagina's met foto's die getagd zijn met Horse op m'n profiel ^^


    take me back to the basics and the simple life