• Fourth Horses stelde enkele maanden geleden hun stal open voor een experiment, wat na enkele voorbereidingen uitgevoerd werd. Ongeveer tien kinderen met problemen, zowel thuis als op school, werden uitgekozen om een maand lang te verblijven op stal. Ze zouden verblijven in slaapzalen van vijf personen die zich bevonden in het appartementencomplex waar enkele van de vaste ruiters en stalhulpen ook verbleven en zo zouden ze een maand lang meedraaien op één van de grootste springstallen van Canada.
          Dit gaat echter niet zonder problemen. Ze moeten leren hoe ze moeten rijden, springen, om kunnen gaan met de stress die het met zich mee brengt maar er vooral lol in hebben. Per drie kinderen die deelnemen is er een stalhulp of trainer die ze alles uit zal leggen, lessen zal geven en de tijd zal nemen om de kinderen te helpen. Het is de bedoeling dat ze voor even afstand kunnen nemen van hun problemen en zich kunnen storten op iets geheel anders, in dit geval het werk met de verschillende soorten paarden van Fourth Horses.

    Regels van Stal.
    - De aspiranten, oftewel leerlingen vanuit het experiment, zullen geen paarden pakken, rijden of buiten zetten zonder toestemming van leidinggevende of stalmedewerkers.
    - Geen alcohol en drugs op het terrein. Binnen de stallen en weides is het verboden zakjes of rommel achter te laten om problemen te voorkomen.
    - Er word niet geschreeuwd of gerend in de stallen, we willen niet dat de paarden van slag raken.
    - Hang al het tuig netjes op, ondanks dat de namen erop staan betekend het niet dat je het overal neer mag leggen.
    - Paarden krijgen geen eten of snoepjes zolang de trainer of leidinggevende geen toestemming heeft gegeven.
    - Je hebt een eigen paard waar je voorlopig de leiding over neemt.

    Regels RPG.
    - Minimaal 200 woorden.
    - Houd het gezellig.
    - Jongens en meisjes gelijk houden zal geweldig zijn.
    - Blijf actief, desnoods kan ik héél goed stalken.
    - Normale regels van Quizlet.
    - Als je geserveerd, is het handig als je er even bij zegt in welke groep je je personage wilt of als je een trainer hebt die een groep aspiranten begeleid, welke groep deze begeleid (:
    - Er is één groep van vier.

    Rollen.
          Eigenaar / Eigenaresse. [Man en vrouw.]
                -
                -

          Zonen en dochters eigenaren. [Max 2.]
                - Gereserveerd Zephyr.
                - Gereserveerd Isimat

          Trainers, hoefsmeden, dierenartsen etc. (Oftewel, stalmedewerkers.) [Max. 5]
                -
                -

          De aspiranten. [Max. tien.]
                -
                -


    Groepen begeleiding.
          GROEP OO1 -- Onder leiding van Gereserveerd Zephyr
                -
                -
                -
                -

          GROEP OO2 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

          GROEP OO3 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

    Invullen.
                Naam
                Leeftijd (Aspiranten tussen de 15 - 18 a.u.b!)
                Geslacht
                Rol (Aspirant, stalhulp, eigenaar, etc.)
                Probleem & reden van deelnamr (Enkel aspiranten.)
                Innerlijk
                Uiterlijk
                Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)
                Extra

    Hier komen uiteindelijk nog paarden, de stal zelf etc.

                -- PAARDEN.
    Eldorado, Hengst -- vier Jaar. - Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]
    Lykos, Merrie, zeven jaar. -- Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 15:53 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Robind19 schreef:
    Hij is nog niet af maar was een snel begin.

    Een vriend van mij heeft op spring wedstrijden gedaan met een 6 jaar oude welsh. Op vrij hoog niveau. Helaas is er een ziekte bij de paard ontdekt voordat hij echt op tv wedstrijd klasse kon springen. Maar dan pas ik het wel aan.


    Nee dat snap ik wel, maar aangezien de paarden van de stal daar zijn denk ik dat ze wel echt met paarden werken, niet met pony's ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Mia Elizabeth Ayres


    Leeftijd: 24, ze is geboren op 27 december.
    Geslacht: Vrouw
    Rol: Trainer. Ze traint de merrie Desiderio (bijna) dagelijks en ze is degene die alle jonge paarden laat wennen aan zadels, halsters en hoofdstellen en dergelijke en die grondwerk(meelopen, poetsen, wassen, normaal gedragen in de buurt van mensen etc.) met ze doet voordat ze afgericht en doorgereden worden. Dat laatste laat ze liever over aan anderen. Verder is ze ook nog de begeleider van een van de aspiranten, en af en toe gaat ze mee als groom naar wedstrijden. En natuurlijk helpt ze de stalhulpen een handje op stal als dit nodig is. Dat ziet ze als een standaard taak, de verzorging van het paard is net zo belangrijk als het trainen.
    Innerlijk:
    Zelfstandig
    Mia een zelfstandige, jonge vrouw. Vanaf haar 17 staat ze op eigen benen, verdient ze haar eigen geld en zorgt ze volledig voor zichzelf. Ze werkt het liefst alleen, ze is gewoon niet iemand die echt goed kan samenwerken. Ook houdt ze er niet van als mensen denken dat ze iets niet alleen kan. Dit maakt haar natuurlijk niet de meest geschikte persoon om op zo'n grote stal te werken, maar inmiddels weten de meeste werknemers dat als ze Mia haar eigen ding laten doen, dat het dan vaak goed komt. Ze vraagt wel hulp als het nodig is en doet het ook op tijd, maar een echte teamplayer is ze niet.
    Rustig
    Mia zal nooit in paniek raken. Hoewel ze wel soms in de stress schiet, denkt ze behoorlijk "probleem oplossend". Als er iets mis gaat, kan ze snel een oplossing verzinnen en snel handelen. Met name met paarden en andere dieren in de buurt is dit handig. Ze is trouwens niet rustig in haar acties, ze werkt hard en is altijd op tijd klaar met haar taken. Al haar handelingen gaan gewoon soepel, waardoor ze zichzelf rustig houdt en haar werk snel klaar is.
    Brutaal
    Ze komt niet zo over, maar Mia is bepaald niet op haar mondje gevallen. Als ze ergens haar gelijk in wil halen, zal ze ook zeker haar mond open trekken. Ze is niet onbeleefd, maar als ze het bijvoorbeeld niet eens is met een werkwijze van iemand, zal ze de discussie niet vermijden. Ze wordt niet boos en ze gaat niet schreeuwen, ze discussieert net zolang totdat iemand haar gelijk geeft of totdat zij de ander gelijk geeft. Ze kan natuurlijk fout zitten.
    Fanatiek
    Mia neemt het rijden heel serieus. Ze zal zelf constant trainen om alles perfect te krijgen, en ook bij anderen zal ze niet ophouden voordat het perfect gaat. Ze heeft wel door wanneer het een dag wat minder gaat, maar ook dan zal ze proberen er het beste van te maken. Ze blijft wel altijd rekening houden met het paard, en probeert altijd te eindigen met iets wat goed gaat, zodat het paard en zij allebei een goed gevoel aan de training overhouden.
    Uiterlijk: [FC: Hannah Hoekstra]
    Mia heeft een gave huid, nergens is er ook maar een vlekje of litteken te bekennen. Ze heeft grote wenkbrauwen die opvallen in haar gezicht en donkerbruine ogen. Een smalle neus en een mond met dunne lippen geven haar een hard, maar ook bijna mysterieus uiterlijk. Haar bruine haar is stijl en meestal draagt ze het in een staart of vlecht. Haar kledingstijl is simpel en stoer. Zwarte laarsjes, leren jasjes en gescheurde spijkerbroeken zijn standaard onderdelen van haar garderobe. Op stal draagt ze vaak spijkerbroeken of rijbroeken. Haar rijbroeken zijn ook zwart, maar dun en ze bestaan uit een soepele stof. Daarboven draagt ze simpele t-shirts en vaak nog een oud vest en/of een jas erover heen.
    Extra: Ze heeft een kat, Ipsylon. Vaak loopt hij gewoon los door het appartementencomplex en rond de stallen. Hij doet niemand kwaad en af en toe gaat hij achter de muizen op stal aan, maar vaak is hij daar te lui voor.
    Verder heeft een een paar tattoo's. Deze aan de binnenkant van haar oor, deze op haar linkerpols en -ringervinger en deze aan de binnenkant van haar enkel. De diamant vond ze gewoon mooi, de vogels op haar hand staan voor haar eigen vrijheid en de muzieksleutel herinnert haar aan haar creativiteit.

    Tadaa! Ik hoop dat ze zo goed is, ik wil misschien haar karakter nog wat uitbreiden, maar ik heb daar nu geen tijd voor.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 12:34 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Top! Lynn is grotendeels af en Floor was zo te zien ook grotendeels klaar ---... Wie heeft er bezwaar tegen een speeltopic? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Top! Lynn is grotendeels af en Floor was zo te zien ook grotendeels klaar ---... Wie heeft er bezwaar tegen een speeltopic? (:


    IK NIET. I WANT DA SPEELTOPIC :Y)
    [pedogrinsmileyfromwhatsapp]


    take me back to the basics and the simple life


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Naam Robin Tigrisblack
    Leeftijd 16 geboren op 19-11-1999
    Geslacht jongen
    Rol aspirant
    Probleem & reden van deelname: Robin zijn ouders waren gestorven toen Robin 12 jaar oud was. De vader aan een hart verzakking en de moeder van verdriet. Robin is terecht gekomen in een pleeggezin. Robin heeft het nooit aan mensen vertelt. En niemand kan aan de buitenkant zien dat er wat is. Hij heeft wel meerdere keren aan gegeven dat hij zo niet veder was. Vaak vond het pleeggezin een tijdelijke afleiding maar niks hielp.
    Innerlijk Robin is een stille en rustige jongen. Hij laat niet snel zijn emoties zien als ze slecht zijn. Hij houdt ze liever voor zichzelf.Robin is ook niet een jongen die snel flirt. of snel bind aan andere personen. Hij maakt niet graag nieuwe vrienden.maar probeert het toch. Misschien twee of drie. Maar nooit meer. ondanks het verdriet en de angst heeft hij geen moeite om op mensen af te stappen om iets te vragen of om te praten met mensen. kennis maken vind hij prima zolang het maar bij een kennis blijft en geen vrienden.
    Hij is niet dol op drukte. hij is altijd al rust gewend. vroeger was hij enig kind en bij het pleeggezin ook
    Robin kun je niet arrogant noemen. Soms heeft hij zulke trekjes maar dan uit angst. of hij als je niet mag. dan gaat hij arrogant doen. en hij is dan helemaal niet op zijn mondje gevallen.
    Alleen is Robin met de verkeerde grap snel boos te krijgen. omdat zijn ouders dood zijn kan hij niet tegen grappen die ouders belachelijk maken of zo als je moeder of je vader.
    Robin is dol op dieren. Voor de dood van zijn ouders had hij een hond. Dat was zijn beste vriend. En daardoor is Robin dol geraakt op dieren. het maakt hem niet uit wat voor soort. alleen omdat hij naar een pleeggezin ging met allergische vader kon de hond niet mee. sinds dien hecht hij zich ook niet meer aan dieren.
    hij vindt zijn uiterlijk totaal niet belangrijk. dit is puur omdat hij trots is op zijn innerlijk en hem niet uitmaakt of hij en slonzig uit ziet of net. is hij zich er maar lekker bij vind.
    Uiterlijk

    Uiterlijk




    Robin heeft van natuur een lichte huid. alleen is dat niet vaak te zien, Doordat hij vrij snel bruin woord.
    Hij heeft bruin haar alleen doet er niks mee. daardoor zit zijn har ook telkens anders. Hij heeft bruine ogen. is 1,75 groot en is vrij mager. Hij draagt vaak een shirt met broek en speakers. Ondanks dat hij niet lelijk is geeft hij niks om zijn uiterlijk.

    Extra door de dood van Robins ouders Heeft Robin angst voor verliespijn. Daarom hecht hij zich niet snel.


    pony


    Ze heet Olga en is een merrie. Momenteel 12 jaar oud.



    ik hoop dat hij zo beter is. ik prober het uiterlijk nog langer te maken. en als je het wilt het innerlijk ook

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 16:27 ]

    Ik was er van uitgegaan zelf een paard te doen. Maar ik zag bij speeltopic ook paarde staan. Als je liever hebt dat ik daar een van krijg hoor ik het graag

    ik moet echt bestanden eerst pword gaan doen voor spellings controle xD

    Zover ik weet, komt de foto van een (kruising) fries, en die hebben ze daar niet. Anders neem je maar een van de paarden uit te beginpost en dan kan je beginnen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    Zover ik weet, komt de foto van een (kruising) fries, en die hebben ze daar niet. Anders neem je maar een van de paarden uit te beginpost en dan kan je beginnen.


    ik weet niet kan best. op onze manege zeggen we er wel atijd een fries tegen
    en ik denk ghost of hawk

    ligt eraan wat e eerder aan robin toevertrouwt. ivb geen ervaring

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 16:45 ]

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 17:17 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Vrouwelijke aspirante?


    be gay do crimes

    Mag ik een vrouwelijke aspirant?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 18:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alle drie, jazeker (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Melissa Green


    •Leeftijd•
    16, Melissa is geboren op 21 juli, de dag van de zomerwende.

    •Geslacht•
    Vrouw

    •Rol•
    Aspirante

    •Probleem & reden van deelnamr•
    Melissa propt al haar emoties op en praat hier nooit met iemand over. De paar keren dat ze iets opener is, praat ze tegen dieren wanneer ze denkt dat er verder niemand in de buurt is. Haar ouders hebben haar daarom naar Fourth of Horses gestuurd, in de hoop dat ze daar zou leren opener te worden en meer met mensen te praten, aangezien ze daar veel in het gezelschap van paarden zal zijn.

    •Innerlijk•
    Melissa is heel verlegen en in zichzelf gekeerd. Omgaan met mensen zal ze zoveel mogelijk vermijden, aangezien ze totaal geen sociale vaardigheden heeft. Deze verlegenheid lijkt iets minder erg te zijn bij dieren, en Melissa is dan ook dol op ze. Haar lievelingsdieren zijn paarden, vanwege hun elegantie. Ze heeft echter nog nooit gereden en is ook als de dood dat ze van zo'n groot dier afvalt. Hierbij komt nog een eigenschap van Melissa naar voren. Ze is niet heel zelfverzekerd en kan heel angstig overkomen. Als ze zenuwachtig is, zal ze vaak gaan kloten met haar haar. Aan Melissa's gezicht is niet te zien hoe ze zich voelt, aangezien ze een pokerface heeft waar zo'n beetje niemand doorheen kan kijken, tenzij ze zenuwachtig is. Van binnen kan Melissa een heleboel voelen, zonder dat anderen dit doorhebben. Ze wil anderen niet lastigvallen met haar emoties en kropt alles op. Eens in de zoveel tijd houdt ze dat echter niet meer en stort ze mentaal helemaal in.

    •Uiterlijk•
    [FC: Zoey Deutch] Melissa is te herkennen aan haar bruine haar, wat aan de onderkant iets meer richting zwart neigt. Er zit een slag in haar haar, die er voor zorgt dat, wanneer ze een staart in doet, haar één grote pijpenkrul wordt. Melissa is niet heel groot, maar ook niet klein te noemen met haar 1.68. Desondanks is ze niet tevreden over haar lengte, en ze draagt vaak sleehakken, die ze zelf gecamoufleerd heeft tot sneakers. Verder heeft Melissa bruine ogen, die omringt worden door zwarte wimpers. Make-up gebruikt ze bijna nooit, hoogstens wat lipgloss of lippenbalsem wanneer ze droge lippen heeft.

    •Paard•
    Misha, merrie, 9 jaar. Heeft beetje last van territoriumdrift (in de stal)

    •Extra•

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 15:57 ]


    be gay do crimes