• Fourth Horses stelde enkele maanden geleden hun stal open voor een experiment, wat na enkele voorbereidingen uitgevoerd werd. Ongeveer tien kinderen met problemen, zowel thuis als op school, werden uitgekozen om een maand lang te verblijven op stal. Ze zouden verblijven in slaapzalen van vijf personen die zich bevonden in het appartementencomplex waar enkele van de vaste ruiters en stalhulpen ook verbleven en zo zouden ze een maand lang meedraaien op één van de grootste springstallen van Canada.
          Dit gaat echter niet zonder problemen. Ze moeten leren hoe ze moeten rijden, springen, om kunnen gaan met de stress die het met zich mee brengt maar er vooral lol in hebben. Per drie kinderen die deelnemen is er een stalhulp of trainer die ze alles uit zal leggen, lessen zal geven en de tijd zal nemen om de kinderen te helpen. Het is de bedoeling dat ze voor even afstand kunnen nemen van hun problemen en zich kunnen storten op iets geheel anders, in dit geval het werk met de verschillende soorten paarden van Fourth Horses.

    Regels van Stal.
    - De aspiranten, oftewel leerlingen vanuit het experiment, zullen geen paarden pakken, rijden of buiten zetten zonder toestemming van leidinggevende of stalmedewerkers.
    - Geen alcohol en drugs op het terrein. Binnen de stallen en weides is het verboden zakjes of rommel achter te laten om problemen te voorkomen.
    - Er word niet geschreeuwd of gerend in de stallen, we willen niet dat de paarden van slag raken.
    - Hang al het tuig netjes op, ondanks dat de namen erop staan betekend het niet dat je het overal neer mag leggen.
    - Paarden krijgen geen eten of snoepjes zolang de trainer of leidinggevende geen toestemming heeft gegeven.
    - Je hebt een eigen paard waar je voorlopig de leiding over neemt.

    Regels RPG.
    - Minimaal 200 woorden.
    - Houd het gezellig.
    - Jongens en meisjes gelijk houden zal geweldig zijn.
    - Blijf actief, desnoods kan ik héél goed stalken.
    - Normale regels van Quizlet.
    - Als je geserveerd, is het handig als je er even bij zegt in welke groep je je personage wilt of als je een trainer hebt die een groep aspiranten begeleid, welke groep deze begeleid (:
    - Er is één groep van vier.

    Rollen.
          Eigenaar / Eigenaresse. [Man en vrouw.]
                -
                -

          Zonen en dochters eigenaren. [Max 2.]
                - Gereserveerd Zephyr.
                - Gereserveerd Isimat

          Trainers, hoefsmeden, dierenartsen etc. (Oftewel, stalmedewerkers.) [Max. 5]
                -
                -

          De aspiranten. [Max. tien.]
                -
                -


    Groepen begeleiding.
          GROEP OO1 -- Onder leiding van Gereserveerd Zephyr
                -
                -
                -
                -

          GROEP OO2 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

          GROEP OO3 -- Onder leiding van ?
                -
                -
                -

    Invullen.
                Naam
                Leeftijd (Aspiranten tussen de 15 - 18 a.u.b!)
                Geslacht
                Rol (Aspirant, stalhulp, eigenaar, etc.)
                Probleem & reden van deelnamr (Enkel aspiranten.)
                Innerlijk
                Uiterlijk
                Paard (Foto, naam, geslacht en leeftijd is genoeg!)
                Extra

    Hier komen uiteindelijk nog paarden, de stal zelf etc.

                -- PAARDEN.
    Eldorado, Hengst -- vier Jaar. - Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]
    Lykos, Merrie, zeven jaar. -- Eigendom van [Gereserveerd Zephyr]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 15:53 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Celeste Romaisa Lennon-McCartney
    ''We accept the love we think we deserve''





    x Leeftijd x Ze is zeventien jaar oud en verjaart op 5 oktober.

    x Geslacht x Vrouwelijk.

    x Rol x Aspirante.

    x Probleem & reden van deelname x Celeste is niet het braafste meisje en kwam regelmatig in problemen met haar pleegouders de Lennons, maar ook op school. Het meisje deed zo nu en dan aan drugs en had de verkeerde vrienden. Ze is van school getrapt en de Lennons stuurden haar hier heen, daarbij komt dat ze na jaren ook haar biologische ouders, Liam en Amelie McCartney, weer heeft gesproken en gezien, voor Celeste was dit niet echt iets goeds. Zij was woedend en begreep niet waarom ze bij een pleeggezin was. Celeste had natuurlijk wel veel liefde van Ray en Emma Lennon en ze gaf om ze, maar toch. Evenals haar oudere pleegbroer Nathan en haar jonger pleegbroertje Simon.

    x Uiterlijk x [FC: Ashley Benson] Celeste heeft lange, blonde haren. De lokken dragen slag met zich mee, maar zo nu en dan stijlt zij haar lokken. Soms heeft ze een knot in of een vlecht. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Celeste is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Hierdoor zie je haar algauw wel hakken dragen, zodat ze langer is.
    Haar ogen hebben een blauwe kleur en deze kunnen je erg kil kijken. Meestal zullen ze neutraal staan. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Celeste haar lippen hebben een zacht roze kleur, met een rodige tint erbij. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin, al hij ook niet snel verbrand.


    x Innerlijk x Als er iemand sarcastisch kan zijn dan is het Celeste wel, de meid trekt zich vaak niet veel aan van anderen hun gevoelens. Zelf toont zij haar pijn en verdriet ook niet, waardoor het lijkt alsof ze een hart van ijs heeft. En dit is totaal niet zo. Het is bij haar gewoon dat ze mensen niet leuk vindt en sarcasme haar enige aanval is, meestal.
    Ze kan redelijk snel boos worden en dit probeert ze weg te bergen. Alleen lukt dit meestal niet. Hierdoor komt ze wel wat agressief over vooral met haar niets-praten-gewoon-vechten—theorieën. Want dat komt omdat ze geen geduld heeft. En dit zal ze ook nooit gaan krijgen. Simpel. Vaak probeert ze het wel, maar negen van de tien keer faalt ze en dan vindt ze het tijdverspilling. In die manier is ze doel bereikend. Celeste wilt altijd haar doel bereiken en wanneer ze dit niet doet vindt ze het zonde van haar tijd.
    Celeste is een slimme meid die weet hoe ze mensen moet bespelen, wat haar sluw maakt. En dit waarderen velen niet.

    Maar er is ook een kant van haar die weinig mensen weten. Enkel vrienden en familie komen bij deze kant en je moet ook erg lang wachten tot je hem zal vinden. Want bij mensen om wie zij geeft is ze een vrolijk en lief meisje met wie je de grootste lol kan beleven. Ze is ook iemand die je kan vertrouwen, en als jij een van haar vrienden bent, en haar wat vertelt over dat er iets mis dan veranderd ze in de zorgzame vriendin die je wilt helpen en naar je zal luisteren. Want zoals eerder vermeld; gevoel heeft ze. Ze kan er niet tegen als ze ziet dat een van haar vrienden verdriet heeft, dan voelt zij zichzelf ook slecht en zal ze er veel aan doen om die vriend weer blij te maken. Want op sommige gebieden kan ze zo onserieus zijn als een clown. En dan zul je de oprechte lach van haar horen en zien. Soms heeft ze de concentratie van een zeeanemoon wat dus heel erg klein is.
    Celeste zou enkel bij haar vrienden zo nu en dan haar hart uitstorten, maar dit is heel soms. Verder houdt ze dit gewoon voor zich, het is toch niet andermans zijn zaak, en daarbij; wie zou haar gezeik aan willen horen? Ze heeft soms het gevoel alsof ze minder waardig is dan anderen en dan vindt ook zij het moeilijk om haar tranen binnen te houden, hoe erg ze dit ook probeert.


    x Paard x

    x Extra x Celeste is half Brits en half Frans. Sinds drie maanden woont ze met de familie Lennon in Amerika.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 16:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is Melissa goed?
    Pagina 5


    be gay do crimes

    Melissa staat erbij! Je kijkt maar even hoe je inspringt. Eventueel kan je doen dat ze op het laatste moment nog ingeschreven is.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr fijn dat je mij trouwens negeert XD

    Robind19 schreef:
    Zephyr fijn dat je mij trouwens negeert XD


    Ik had je erbij gezet toch?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zephyr schreef:
    (...)

    Ik had je erbij gezet toch?


    Ik stond naar jullie te kijken in speeltopic

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ik stond naar jullie te kijken in speeltopic


    Dat iemand ergens heen kijkt betekend niet dat diegene ineens overal in betrokken kan worden :x


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Dat iemand ergens heen kijkt betekend niet dat diegene ineens overal in betrokken kan worden :x

    het was een grap bedoelt

    Robind19 schreef:
    (...)
    het was een grap bedoelt


    Tuurlijk joh.


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Tuurlijk joh.


    Vandaar ook die XD

    Robind19 schreef:
    (...)

    Vandaar ook die XD
    ok.


    take me back to the basics and the simple life

    Niet echt als kritiek, maar meer een vraag. Misha ziet eruit als een volbloed Arabiertje. Kunnen ze goed springen en hebben ze deze ook op stal?


    Bowties were never Cooler

    Arabieren kunnen zeker springen, al heb ik liever enkel de warmbloeden op stal. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Bain schreef:
    Niet echt als kritiek, maar meer een vraag. Misha ziet eruit als een volbloed Arabiertje. Kunnen ze goed springen en hebben ze deze ook op stal?


    Ow
    Op de manege hebben ze een paard staan en die lijkt best wel op de pic die ik heb gebruikt voor Misha.
    in hoeverre ik weet, is dit geen volbloed Arabier, maar een kruising


    be gay do crimes

    Meraki_ schreef:
    (...)

    Ow
    Op de manege hebben ze een paard staan en die lijkt best wel op de pic die ik heb gebruikt voor Misha.
    in hoeverre ik weet, is dit geen volbloed Arabier, maar een kruising


    Dat kan hoor. Maar het hoofdje en het hele lichaam en de houding doet me erg Arabierig aan


    Bowties were never Cooler