• You're never safe


    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    Ik lees alle rollen en zal er ook pietluttig
    op reageren als het niet goed is!
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    ‘What would you do to survive a zombie apocalypse’


    In een zombie-apocalyps ben je eigenlijk nooit veilig, waar je ook bent en hoe veilig je je ook waant. Dat heeft deze groep wel geleerd, een groep die ontstaan is uit andere groepen, maar de rest is allemaal al dood. Nu hebben ze elkaar gevonden en proberen ze zo goed mogelijk te kunnen overleven.
    Het speelt zich af in een bos en bergachtig gebied, ongeveer een jaar later, waar kleine dorpjes verspreid liggen. Er lopen snelwegen doorheen die naar grotere steden leiden. Eens in de zoveel tijd vinden ze een plek om zich te vestigen, maar ze kunnen er nooit lang blijven. Momenteel verblijven ze in een goedkoop uitziend motel. Sommigen willen er blijven. Ze hebben eindelijk eigen kamers en een beetje privacy. Anderen willen zo snel mogelijk weer weg en een volgende plek zoeken.
    Nu zijn zombies niet het enige gevaar. Mensen kunnen net zo dodelijk zijn, maar uitdroging en ondervoeding ook. Morale kwesties en verschillen verdelen de groep al snel.

    De leeftijden moeten gevarieerd blijven. Maak niet allemaal 18 en 22 jarigen aan, alsjeblieft.

    Rollen

    Vrouwen
    ° Jessica Crimson | 26 | Caffeine 1,4
    ° Elín Nystrøm | 23 | Merlyn 1,1
    ° Evélyne Ophèlie Maely Gagnon | 27 | Amaris 1,1
    ° Lene Nevaeh Undén | 16 | Loctavia 1,2
    ° Isadora Vale | 27 | Sacramental 1,3
    ° Samira Williams | 26 | Michonne 1,4

    Mannen
    ° Solomon Webster | 32 | Michonne 1,2
    ° Benjamin Declan Mitchell | 37 | Sobremesa 1,1
    ° Basilisc Messiah Ainsworth | 29 | Sand 1,3
    ° Ryan Young | 24 | MadCry 1,3
    ° Baily Desmond Alston | 32 | Merrill 1,4
    ° Gabriel Ace Davis | 29 | Shachath 1,3
    ° Merle J. Dixon | 48 | Apocalyptic



    Invullijstjes

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden: (werk/studie, familie, hobby's)
    Eventuele relaties in de groep:
    Eventuele wapens:
    Extra:


    Zombies

    ° Besmetting komt door een beet, niet door bloed. Het virus hangt in de lucht, dus als je doodgaat, verander je alsnog.
    ° Je doodt ze door door hun hersens te schieten/snijden, wat dan ook.
    ° Hun lichamen vergaan extreem langzaam.
    ° De snelheid van die zombies ligt aan de lichamelijke gezondheid. Vergane/half opgegeten zombies zijn langzamer, maar dikke zombies ook.


    Foto's van het motel
    Het hotel heeft in totaal 12 kamers op de bovenverdieping, allemaal identiek, op de hoekkamers na. Die hebben drie lossen bedden in plaats van een tweepersoonsbed. Beneden zijn geen kamers, maar een keuken, een eetzaal, de lobby en een bar.





    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Naam:
          Solomon Webster
          Hij is het type dat graag bij zijn achternaam genoemd wordt; dus oftewel Webster of Web.
    Leeftijd:
          32
    Geslacht:
          Mannelijk
    Innerlijk:
          Solomon lijkt een enorm arrogant en egocentrische luie zak te zijn. Het zal dan ook niet raar zijn als ze zich afvragen waarom hij zich bij de groep heeft aangesloten, want het liefst zondert hij zich van hen af. Maar een groep is altijd veiliger en voordeliger in zijn ogen. Hij is dan misschien wel een tikkeltje lui en kan erg gemeen uit de hoek komen, maar arrogant is hij dan weer echt niet. Solomon is namelijk een erg onzeker en daardoor eenzaam individu. Hij heeft een redelijk laag zelfbeeld en kan maar slecht met mensen praten en omgaan.
          Als Solomon de kans zou krijgen om te groeien binnen de groep, komen er veel goede eigenschappen naar buiten. Sociaal zal hij nooit sterk zijn, maar hij in feite een erg betrouwbare man. Hij is het type dat voor de zwakkere op zal komen en zich behoorlijk kan hechten aan mensen en voor ze zal willen vechten. Hiervoor verwacht hij echter wel vertrouwen terug, anders kruipt hij binnen de kortste keren terug in zijn schulp. Hoe zeer hij er ook uit komt, je moet niet verwachten dat hij emotionele gesprekken met je zal voeren, want zijn emoties houdt hij sowieso voor zich.
          Het zal lijken alsof Solomon geen gevoel voor humor heeft, of misschien zelf duister. Je krijgt moeilijk een glimlachje uit hem en hij zal misschien wat sarcastisch naar je grinniken als hij het toch wel grappig vindt. Als je grapjes over hem maakt, zal hij echter heel verdedigend reageren. Hij zal altijd moeite hebben om zijn woede te controleren en heeft ook redelijk snel uitbarstingen. Zijn normale taal gaat al gepaard met vloed en scheldwoorden, maar dan wordt het nog veel erger.
          Door zijn lage zelfbeeld is Solomon ook geen goede leider, maar ook niet echt een goede volger. Als hij je vertrouwt, zal hij je altijd rugdekking geven en naar je luisteren, maar als dat niet zo is zal hij je absoluut niet volgen. Hij trekt liever zijn eigen plan en kan er behoorlijk eigenwijs over zijn. Koppigheid is niet zijn beste eigenschap en je kan hem maar lastig ompraten, vooral omdat hij niet zomaar toegeeft dat hij ongelijk heeft.
    Uiterlijk:
          Deze man is 1,81 lang en niet bijzonder breed gebouwd. Hij heeft spieren van het harde werk ontwikkeld, niet van sport. Zo is hij altijd erg zelfvoorzienend geweest. Door de recente ontwikkelingen van de apocalyps is het alleen maar meer geworden. Hij heeft een blanke huid die altijd gekleurd is door de zon. Solomon is het type voor tatoeages, zo heeft hij een Celtic Knot op zijn schouderblad en een naakte pin up model op zijn kuit. Op zijn arm heeft hij nog een simpel duiveltje. Zijn huid is niet bepaald gaaf en heeft wat littekens die hij aan niemand laat zien.
          Solomon geeft geen ene reet om mode, wat ook wel te zien valt. Hij draagt afgesleten legerkisten, versleten spijkerbroeken en meestal shirts waar de mouwen vanaf gescheurd zijn. Het liefst plaid, met mouwen als het kouder wordt. Hoe kouder het wordt, hoe meer lagen Solomon over elkaar aantrekt. Wat hij over elkaar aantrekt past ook nooit echt bij elkaar. Hij geeft niks om mooie kleren of sieraden, zolang alles maar functioneel is vind hij het best.
          Verder heeft Solomon donker haar, dat ondertussen erg lang wordt, maar hij weigert te knippen. Zijn wilde wenkbrauwen hebben dezelfde kleur, net als het baardje en sikje dat hem een beetje een verwaarloosd uiterlijk geven, maar hij toch laat staan. Hij heeft kleine ogen die hij ook nogal vaak samen knijpt in een gefrustreerde, moeilijke uitdrukking. Ze hebben een helderbruine kleur. Zijn neus is recht en een tikkeltje te breed voor zijn gezicht. Zijn lippen passen in verhouding goed bij de rest en zijn redelijk vol, met een oranje-roze kleur.
    Verleden:
          Solomon is zelf opgegroeid buiten de grote steden. Hij woonde in een klein, gelovig dorpje. Zijn vader was een soldaat, een erg vaderlandslievende. Zelf heeft hij het niet zo op het geloof of op zijn vaderland. Hij is erg streng opgevoed, maar niet op een nette manier. Zijn ouders hadden weinig geld, zijn vader was een alcoholistische veteraan toen hij thuis kwam en van zijn uitkering leefden ze. Hij had nog een oudere broer en een jongere broer, die beide tijdens de apocalyps zijn overleden. Zijn ouders overleden al eerder, zijn vader had een leververgiftiging opgelopen en wilde niet naar het ziekenhuis. Zijn moeder pleegde zelfmoord door haar polsen door te snijden, een paar jaar later.
          Hierdoor was Solomon op zijn 16de op zichzelf aangewezen, met wat hulp van zijn broers. Ze hebben veel tijd aan illegale activiteiten besteed en hebben veel gereisd door de Staat hiervoor. Later is Solomon jager geworden die in zijn eigen voorzieningen voorziet, maar ook een stroper omdat hij niet zo legale dieren doodschoot en hun pels of vlees verkocht. Hij is nooit getrouwd geweest en erg gesloten over zijn verleden.
          Zijn lagere school heeft Solomon nooit afgemaakt. Hoewel hij de intelligentie er wel voor had, is hij zijn eigen pad gaan volgen, en die van zijn ouders, om hen te helpen rond te komen. Hierdoor weet Solomon veel theoretische dingen niet, maar hij heeft wel veel geleerd door zelf dingen te doen.
    Eventuele relaties in de groep:
          Met geen van de mensen in de groep heeft Solomon een connectie gevonden, mede door zijn eigen gedrag en het mijden van deze mensen, ook al is hij al vanaf het begin bij deze groep. Hij heeft enkel een afspraak met Elín dat, mocht ze gebeten worden of een zombie worden, hij haar zou doden.
    Eventuele wapens:
          Hij heeft een dubbel holster (aan beide kant eentje) aan zijn riem hangen. Daarin zitten twee identieke Smith & Wessons pistolen. Hij draagt voor de zekerheid ook nog een mes met zich mee.
    Extra:
          Hij is altijd een zware roker geweest en probeert nog steeds zijn handen op sigaretten of tabak te leggen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 17:09 ]


    Your make-up is terrible

    Een man voor mij, alsjeblieft c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Een man voor mij, alsjeblieft c:

    Ik wist niet dat je RPGde? Awesome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Count me in! A boy please. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat je RPGde? Awesome.


    Echt niet? c: Ik RPG best vaak, maar ik doe alleen niet aan veel RPG's mee.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zou ik een man mogen reserveren? (;


    Caution first, always.

    Mijn voorkeur gaat toch uit naar een meisje. :x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hoe vaak moet er gereageerd worden? Ik heb eigenlijk niet echt tijd voor een RPG, maar als je zegt, één keer per week, kan ik wel tijd vrijmaken. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Hoe vaak moet er gereageerd worden? Ik heb eigenlijk niet echt tijd voor een RPG, maar als je zegt, één keer per week, kan ik wel tijd vrijmaken. (:


    Een tot twee keer per week vind ik zelf ruim voldoende.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Er zijn nog vrouwen, hoor. 8D Ik heb gewoon niet meer puntjes neergezet, haha.

    Ah, het leek zo. Zet me dan maar bij de vrouwen, alleen als die een overschot krijgen, neem ik wel een man.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo staan de vrouwen en mannen just bijna gelijk, haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 16:48 ]


    Your make-up is terrible

    Dan ga ik me nu even lekker schuldig voelen dat ik toch weer de gemakkelijke weg insla, maar mag ik een vrouwelijk personage?

    Of wacht, kan je me in gedachten houden? En kan ik misschien later nog inspringen?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 16:54 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Dan ga ik me nu even lekker schuldig voelen dat ik toch weer de gemakkelijke weg insla, maar mag ik een vrouwelijk personage?

    Of wacht, kan je me in gedachten houden? En kan ik misschien later nog inspringen?


    Zeker weten? Inspringen gaat heel makkelijk, maar ik weet niet of er dan nog vrouwen beschikbaar zullen zijn.


    Your make-up is terrible


    Naam:
    Lene Nevaeh Undén

    Leeftijd:
    Zestien

    Geslacht:
    Vrouwelijk



    Innerlijk:
    Lene is een meisje die totaal geen behoefte heeft aan het berekenen en af te wegen van beslissingen, vandaar haar roekeloze daden. Deze komen echter niet te vaak voor, gezien mensen beslissingen niet meer aan haar overlaten. Haar roekeloosheid is iets waar zij van jongs af aan al tegen aanloopt, maar veel zin om deze karaktereigenschap te veranderen heeft ze niet, omdat Lene niet in ziet waarom ze het zou moeten veranderen. Zij ziet het als iets wat bij haar hoort en gooit het op haar lot. Als Lene haar karaktereigenschap niet wilt veranderen dan zal het zo moeten zijn, in haar ogen. Deze eigenschap wordt echter wel versterkt door het feit dat ze zich niet snel door mensen laat manipuleren en impulsief kan handelen.
          De manier waarop zij haar 'fouten' op het noodlot weet te schuiven, maakt het voor haar makkelijker om niet terug te blikken op het verleden. Dit is namelijk iets wat Lene amper tot weinig doet, aangezien ze er niet van houd om geconfronteerd te worden met de fouten die zij in het verleden heeft gemaakt. Lene weet dat iedereen fouten maakt, maar ze wordt er niet graag mee geconfronteerd. Ook heeft ze moeite met verwarring en weet ze niet altijd goed hoe ze hoort te reageren in een moeilijke toestand. Dit heeft met name te maken met ruzies. Men loopt de kans dat ze gaat staren en in haar gedachte verzinkt of dat ze bij het voor geval wegloopt.
          Haar roekeloosheid heeft een moedige karaktereigenschap bij haar ontwikkeld, echter kan Lene haar moed naar haar schoenen zakken, bij moeilijke toestanden. Deze eigenschappen gaan ook wel gepaard met het feit dat ze een pionier is. Lene is iemand die er voor in is om als eerste iets moeilijks of gevaarlijks te doen, zodat anderen het later ook kunnen doen. Zo is Lene ondanks haar leeftijd constructief, iemand waar je wat aan hebt.
          Lene heeft tot het begin van de apocalyps in het bijzijn van beide ouders geleefd en dat betekende iedere dag strijd. Niet tussen haar en haar ouders, maar tussen haar ouders zelf. Bovendien waren er ook problemen tussen haar ouders en haar broer, gezien hij het verkeerde pad aan het belopen was. Om haar gevoelens en dan voornamelijk haar bezorgdheid te uitten, heeft ze een enkele keer een vriend van haar broer een blauwe kaak weten te geven. Dit is echter een kenmerk van de agressiviteit die zij zo af en toe kan uiten. Meestal wanneer het om gevoelens draait, want het is voor haar de makkelijkste manier om te reageren. Haar ongeduldigheid helpt hier ook niet bij.
          Lene heeft er moeite mee om haar aandacht voor lange tijd op hetzelfde ding gericht te houden of gebonden te zijn aan dingen. Zo veranderen haar interesses vrij snel en heeft ze hobby's die haar over een aantal weken weer vervelen. Toch heeft ze zich geruime tijd bezig weten te houden boksen om zo haar gevoelens kwijt te kunnen, maar ook dit verloor haar interesse.
          Verder is Lene een grote fan van haar vrijheid en zou ze er alles behalve blij mee zijn wanneer iemand, of iets in dit geval, het van haar af zal nemen. Vandaar dat ze bereid is om tegen de zombies in te gaan.
          Ondanks deze eigenschappen, heeft Lene er geen moeite mee om contact te maken met anderen en dit is ook zeker niet iets wat zij uit de weg gaat. Ze vindt het leuk om in het bijzijn van andere mensen te zijn en heeft er geen moeite mee om mensen na een aantal dagen te kunnen vertrouwen. In dat opzicht kan ze best naïef zijn. Lene is bereid om mensen te helpen en niet alleen met haar handen, maar ook met woorden. Hoewel ze zelf niet graag terugblikt, vindt ze het wel interessant om dingen te weten te komen over andere mensen. Dit is echter een nieuwsgierigheid die zij soms weet te beheersen. Ze heeft hier echter geen problemen mee en beleeft er juist plezier aan door met andere mensen te praten. Het zou aan haar leeftijd kunnen liggen, maar Lene bevindt zich zo af en toe in een nukkige bui. Echter zijn haar sarcastische opmerkingen niet alleen in deze bui te vinden, maar ook daarbuiten.

    Uiterlijk:
    Lene is niet zozeer klein, maar het woord 'groot' past al helemaal niet bij haar. Haar lengte ligt onder het gemiddelde van meiden rond haar leeftijd en de bouw van haar lichaam maakt haar niet veel groter. Dit zorgt er ook wel voor dat zij vaak jonger wordt geschat dan dat ze werkelijk is. Een lengte van honderd tweeënzestig centimeter heeft zowel positieve punten als negatieve punten en de negatieve punten kunnen omgezet worden in neutrale punten. Zo zal Lene niet achter een lang iemand blijven staan tijdens een voorstelling, maar zal ze een andere plek zoeken waar ze het wel zou kunnen zien. Het klagen kost haar te veel energie en net zoals zij er niets aan kan doen dat zij kleiner is dan de gemiddelde mens, kunnen deze mensen er niets aan doen dat ze langer zijn.
          Lene heeft een slanke bouw, maar ondanks dat heeft ze wel degelijk vet en bestaat haar lichaam niet alleen uit een skelet en zijn omhulsel. Iets waar ze totaal niet tevreden mee is, is het vet aan haar benen. Hoewel haar benen lichtelijk gespierd zijn, bevatten ze voornamelijk vet en in vergelijking met haar bovenlichaam, gaat dit niet samen. Haar armen en buik hebben een gezonde aanblik naar haar mening, maar haar benen zijn in vergelijking te dik. Lene heeft wel rondingen, maar de rondingen in haar onderlichaam zijn iets groter dan bij haar bovenlichaam.
          Lene's haar groeit vrij snel en op haar tiende had ze lange bruine lokken langs haar lichaam hangen. Dit in combinatie met de reactie van mensen wanneer ze haar haren zagen, begonnen haar te irriteren. Bovendien was ze toe aan iets nieuws. Lene heeft haar haren af laten knippen en loopt nu al een aantal jaren met bruine lokken rond die tot iets onder haar schouders rijken. Haar moeder was hier op tegen, maar haar vader in tegen vond het een goed idee en heeft haar moeder over weten te halen. Lene denkt niet dat ze het zonder haar toestemming en op die leeftijd evengoed had doorgezet, maar ze heeft geen reden om daar over na te denken, gezien ze het voor elkaar had gekregen. Waar haar familie en vrienden het wel over eens waren is dat het haar ouder maakte. Nog steeds wordt Lene vaak jonger geschat, maar het geeft haar een andere uitstraling.
          Lene heeft een bleke huid, waar haar zacht roze lippen goed mee overeenkomen. In het dagelijks leven geeft ze deze vaak een kleurtje, omdat ze haar lippen een van de mooiste dingen aan zichzelf vind en deze graag wilt laten zien. Dit geldt ook voor haar groen-blauwe ogen die overigens ook goed samengaan met zowel haar huidskleur als haar lippen. Wanneer Lene lacht, zal ze amper met ontblote tanden lachen of een schaterlach laten klinken. Een brede glimlach op haar gezicht is hetgeen wat de lach met de ontblote tanden moet voorstellen. Ze lacht niet snel, maar een glimlach is wel op haar gezicht te toveren. Een glimlach van haar laat echter wel zien dat ze je mag, al is het maar een bescheiden glimlach. Haar ogen bevatten meestal een lichte glinstering en zeker wanneer ze enthousiast of blij is. Soms bevatten haar ogen een waas, waardoor men weet dat ze in haar gedachte zit, maar door een snelle beweging voor haar gezicht, is dit verholpen. Deze waas gaat vaak gepaard met het staren naar een bepaald punt, wat meestal buiten is.

    Verleden:
    Lene heeft haar peuter- en kleuterjaren doorgebracht in Amerika. Dit is waar zowel de gehele familie van haar moeder zich heeft gevestigd en waar ook haar moeder vandaan komt. Haar vader was echter niet van plan om oud te worden in Amerika, gezien hij zijn familie en dan vooral zijn vader niet kon missen. Dit zorgde er voor dat Lene en de rest van het gezin naar Denemarken verhuisden, het thuisland en geboorteland van haar vader. Deze twee nationaliteiten hebben voor haar naam gezorgd, gezien Lene een Deens naam is en zij ook in het bezit is van een Deense achternaam. Haar moeder heeft echter haar eigen achternaam weten te behouden, omdat zij hier op stond.
          Lene's moeder had echter moeite met Denemarken en voelde zich veel fijner in Amerika. Hierdoor wilde zij er graag werk van maken om weer terug te keren naar haar eigen familie en gewoontes, echter zou ze dit niet willen wanneer haar man in Denemarken zou blijven wonen. Na het overlijden van Lene's opa van haar vaders kant, zijn ze nog enkele weken in Denemarken gebleven en gezien deze opa de reden was waarom Lene's vader in Denemarken wilde blijven, zijn ze daarna met zijn allen terug naar Amerika verhuist.
          Dit vergde veel inzet van elk gezinslid, wat haar broer te veel werd. Gepaard met vrienden waarvan de normen en waarden tegenstrijdig waren met die van Lene's ouders, ging hij de verkeerde kant op. Lene wist zich meestal af te sluiten van de conflicten die zich bij haar thuis afspeelde en probeerde zich op haarzelf te focussen. Echter betekende dit niet dat alles langs haar vloog en haar niets deed, dit heeft ze weten weg te stoppen om zo verder te kunnen gaan.
          Lene heeft, in tegen deel tot haar broer, er weinig moeite mee om zich op een nieuwe of vreemde plek te vestigen. Door haar wisselende interesses weet ze het interessant voor zichzelf te houden en zo leert ze niet alleen dingen van een specifieke richting, maar krijgt ze de basiskennis mee van verscheidene onderdelen. Dit heeft vooral met sporten te maken, gezien zij niet muzikaal is aangelegd al heeft ze wel een periode gehad waarin ze het eens uit wilde proberen. Echter verloor ze hier vrijwel direct haar aandacht, gezien ze er niet goed in was. Er is maar een ding wat haar aandacht altijd wist te vangen en dat is de aanwezigheid van dieren. Lene was altijd in het bijzijn van dieren en dan vooral hun huiskat, Sammy, en hun hond, Billy. Na het begin van de apocalyps hadden de zombies haar Billy al snel te grazen genomen en sindsdien is geen dier haar aandacht meer waardig, want waarom zouden zij het wel waard zijn om te leven en Billy niet?
          Haar ouders wilde het huis zelf opknappen, maar hun aandacht ging voor lange tijd naar hun kinderen en hun werk, waardoor de projecten aan het huis stilgelegd werden. Een paar maanden voor de apocalyps hebben ze de draad weer weten op te pakken, vandaar dat de gereedschappen door heel het huis liggen en het huis een bende is.

    Eventuele relaties in de groep:


    Eventuele wapens:
    Lene heeft zich een aantal weken actief ingezet als honkballer en doordat de familie van haar moeder eens in de zoveel weken afspreekt om met zijn allen te gaan honkballen, bevind er zich een knuppel in haar huis. Heel effectief bleek deze niet te zijn, vandaar dat ze met het gereedschap wat er door de verbouwing aanwezig was, de knuppel vol met spijkers heeft geslagen. Daarnaast is ze ook in het bezit van een mes.


    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 11:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Firth schreef:
    Dan ga ik me nu even lekker schuldig voelen dat ik toch weer de gemakkelijke weg insla, maar mag ik een vrouwelijk personage?

    Of wacht, kan je me in gedachten houden? En kan ik misschien later nog inspringen?

    Als je later inspringt en er zijn geen vrouwen meer, dan bedenk ik in elk geval geen man. Just so you know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.