• You're never safe


    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    Ik lees alle rollen en zal er ook pietluttig
    op reageren als het niet goed is!
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    ‘What would you do to survive a zombie apocalypse’


    In een zombie-apocalyps ben je eigenlijk nooit veilig, waar je ook bent en hoe veilig je je ook waant. Dat heeft deze groep wel geleerd, een groep die ontstaan is uit andere groepen, maar de rest is allemaal al dood. Nu hebben ze elkaar gevonden en proberen ze zo goed mogelijk te kunnen overleven.
    Het speelt zich af in een bos en bergachtig gebied, ongeveer een jaar later, waar kleine dorpjes verspreid liggen. Er lopen snelwegen doorheen die naar grotere steden leiden. Eens in de zoveel tijd vinden ze een plek om zich te vestigen, maar ze kunnen er nooit lang blijven. Momenteel verblijven ze in een goedkoop uitziend motel. Sommigen willen er blijven. Ze hebben eindelijk eigen kamers en een beetje privacy. Anderen willen zo snel mogelijk weer weg en een volgende plek zoeken.
    Nu zijn zombies niet het enige gevaar. Mensen kunnen net zo dodelijk zijn, maar uitdroging en ondervoeding ook. Morale kwesties en verschillen verdelen de groep al snel.

    De leeftijden moeten gevarieerd blijven. Maak niet allemaal 18 en 22 jarigen aan, alsjeblieft.

    Rollen

    Vrouwen
    ° Jessica Crimson | 26 | Caffeine 1,4
    ° Elín Nystrøm | 23 | Merlyn 1,1
    ° Evélyne Ophèlie Maely Gagnon | 27 | Amaris 1,1
    ° Lene Nevaeh Undén | 16 | Loctavia 1,2
    ° Isadora Vale | 27 | Sacramental 1,3
    ° Samira Williams | 26 | Michonne 1,4

    Mannen
    ° Solomon Webster | 32 | Michonne 1,2
    ° Benjamin Declan Mitchell | 37 | Sobremesa 1,1
    ° Basilisc Messiah Ainsworth | 29 | Sand 1,3
    ° Ryan Young | 24 | MadCry 1,3
    ° Baily Desmond Alston | 32 | Merrill 1,4
    ° Gabriel Ace Davis | 29 | Shachath 1,3
    ° Merle J. Dixon | 48 | Apocalyptic



    Invullijstjes

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden: (werk/studie, familie, hobby's)
    Eventuele relaties in de groep:
    Eventuele wapens:
    Extra:


    Zombies

    ° Besmetting komt door een beet, niet door bloed. Het virus hangt in de lucht, dus als je doodgaat, verander je alsnog.
    ° Je doodt ze door door hun hersens te schieten/snijden, wat dan ook.
    ° Hun lichamen vergaan extreem langzaam.
    ° De snelheid van die zombies ligt aan de lichamelijke gezondheid. Vergane/half opgegeten zombies zijn langzamer, maar dikke zombies ook.


    Foto's van het motel
    Het hotel heeft in totaal 12 kamers op de bovenverdieping, allemaal identiek, op de hoekkamers na. Die hebben drie lossen bedden in plaats van een tweepersoonsbed. Beneden zijn geen kamers, maar een keuken, een eetzaal, de lobby en een bar.





    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Okay, dat kan. ;3 Dan hebben we vanaf nu wel genoeg rollen en zijn ze gesloten. ;3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Oké, ik heb eindelijk mijn rol klaar. Is 'ie goed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yep, ze staat erbij!


    Your make-up is terrible

    MadCry schreef:


    Naam: Ryan Young
    Leeftijd: Vierentwintig, geboren op achttien december
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Klunzig en eigenwijs zijn de twee perfecte woorden om het karakter van Ryan te kunnen omschrijven. Al van kinds af aan liet hij borden vallen, liep hij overal tegenaan en viel hij nogal vaak. Op school was dit niet de beste manier om vrienden te maken, wat ervoor zorgde dat hij uiteindelijk gepest werd omdat hij geen vrienden had en zo klunzig was. Uiteindelijk namen zijn ouders hem mee naar de opticien waar ze erachter kwamen dat zijn ogen een verre achterstand hadden, hierdoor draagt hij nu nog steeds een bril. Met de jaren werd Ryans onhandigheid erger maar al snel bleek het dat hij slimmer was dan zijn medeleerlingen. Het feit dat hij goede cijfers haalde en je hem altijd met enkel een boek ergens achteraan zag zitten maakte het pesten niet veel minder. Natuurlijk wist hij dat hij het stuudje van de klas was en hij daarom door de anderen werd getreiterd. Het deed hem niet echt veel, zolang hij maar zo min mogelijk lastig gevielen werd tijdens het lezen of leren vond hij school prima.
    Aangezien hij nooit echte vrienden heeft gehad weet Ryan ook niet hoe hij zich moet gedragen tussen andere mensen en is daarom nogal verlegen. Voor zichzelf opkomen zou hij wel kunnen, het is alleen nooit nodig. Opvallend is hij totaal niet dus schenken mensen ook vrij weinig aandacht aan hem. Om zijn mening wordt niet zo snel gevraagd, doordat hij zich nergens mee bemoeit is dit ook niet nodig. Zodra je eenmaal een gesprek met hem aangaat merk je pas dat hij best grappig is en eigenlijk met iedereen overweg kan gaan. Stiekem is Ryan een enorm optimistische en enthousiaste man die zich kapot lacht om de kleinste dingen.
    Door de zombie apocalypse is een deel van Ryan veranderd. Op sommige momenten kan hij enorm sardonisch en emotieloos worden. Hij is dood serieus op zulke momenten en zal niet in staat zijn om een normaal gesprek met iemand te voeren. Meestal zal hij een plaats zoeken waar hij in zijn eentje na kan denken, zonder iedereen om hem heen. Hij zal dan een tiental plannen bedenken voor als het met de groep mis gaat. Ryan kan flink pissig en soms woedend worden als iemand hem op zo'n moment stoort, zelfs als het is om te melden dat er iets ernstigs is gebeurd. Koelbloedig zou hij iemand kunnen vermoorden wanneer er weer zo'n moment aanbreekt. Een zombie of niet, voor hem zal het verschil dan vrij weinig uitmaken.
    Uiterlijk: Ryan is de zoveelste jongen met mosgroene ogen en typisch bruin haar. Zijn lengte maakt hem al slungelig, je zou hem rond de 1.90 kunnen schatten, en dat hij erg dun is maakt het er niet veel beter op. Je zal hem nooit zonder een bril zien, aan beiden ogen heeft hij -4 en ziet dus bijna niets zodra hij zijn bril afzet.
    Meestal draagt Ryan een simpel shirt met een vest, spijkerbroek en zijn afgetrapte allstars. Het maakt hem niet uit hoe hij eruit ziet, zeker niet deze maanden. Hij is al blij dat hij überhaupt nog schone kleding heeft weten te vinden op sommige plekken. Zijn haar knipt hij zodra het nodig is wat bij met een schaar, of haalt er kleine plukjes van af met een normaal- of een scheermesje. Hierdoor is zijn haar nogal piekerig en valt zijn pony over één oog, het irriteert hem niet echt en hij vindt het juist fijn dat één oog wat bedekt is.
    Ryans huidskleur is nou niet bepaald de bruinste, maar enorm bleek is hij ook niet. Je zou hem wat lichter kunnen noemen dan de meeste mensen, aangezien hij toch driekwart van de dag binnen of in de schaduw doorbrengt verbrandt hij niet zo heel snel. Toch moet hij uitkijken als hij te lang in de zon is, voordat je het weet is hij helemaal rood.
    Echte spieren zijn niet erg goed te zien bij Ryan, hoewel er toch enigszins een lichte sixpack te zien is. Sportief is hij zeker niet maar door het regelmatig fitnessen door de jaren heen is er toch iets uitgekomen. Erg sterk is hij niet maar hij kan zeker wel het een en het ander aan.
    Verleden: Op jonge leeftijd zijn Ryans moeder en vader uit elkaar gegaan omdat zijn moeder een nieuwe vriend had. Door de co-ouderschap heeft hij nooit echt een geweldig goede band met zijn vader of moeder gekregen. Meestal probeerde zijn vader dingen met hem te gaan doen zoals vissen, naar American football wedstrijden gaan enzovoorts, toch lukte het nooit omdat hij het liefst gewoon met rust gelaten werd. Zodra hij acht werd kregen zijn moeder en stiefvader een zoontje genaamd Lucas. Hierdoor kreeg zijn stiefvader meer aandacht voor Lucas dan voor hem en werd er meestal bij zijn moeder thuis gedaan alsof hij niet bestond. Zelfs als hij iets vroeg aan zijn stiefvader kreeg hij geen antwoord, puur omdat hij niet op hem lette. Ryan bouwde echter wel een sterke band op met zijn halfbroertje omdat ze samen hun liefde voor games deelden zodra Lucas eenmaal ouder was.
    Toen de zombie apocalyps uitbrak was Ryan bij zijn vader waardoor zijn moeder, stiefvader en halfbroertje hem niet mee konden nemen toen ze probeerden te vluchten. Een paar weken later heeft Ryan ze dood gevonden en heeft besloten om ze met zijn drieën bij elkaar te begraven. Meteen daarna is hij zelf ook gevlucht.
    Eventuele relaties in de groep:
    Eventuele wapens: Altijd heeft Ryan een revolver en extra munitie bij zich zodat hij de zombie's in één keer kan vermoorden. Wanneer het niet lukt om ze neer te schieten draagt hij soms ook nog een bijl met zich mee.
    Extra: Ryan is panseksueel en let daarbij enkel op iemands persoonlijkheid. Of diegene een man, vrouw, transgender of wat dan ook is maakt hem geen zak uit.


    Ryan is af c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dubbelpost :3

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 18:56 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ^ Aw, hij is zo schattig! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    ^ Aw, hij is zo schattig! ^^


    Zodra ik die foto voorbij zag komen was ik gelijk al weg van hem *-*.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    (...)

    Zodra ik die foto voorbij zag komen was ik gelijk al weg van hem *-*.

    Haha, indeed, indeed, karakter past wel bij hem :3 Such a cutie :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, indeed, indeed, karakter past wel bij hem :3 Such a cutie :3

    Thank you ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    (...)
    Thank you ^-^.

    Misschien een enige relatie met mijn personage? If ur up for it of course :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Misschien een enige relatie met mijn personage? If ur up for it of course :3.

    Lijkt me awesome c: Enig idee voor een relatie?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    (...)
    Lijkt me awesome c: Enig idee voor een relatie?

    Hmm, ik stuur je even een gbtje, want anders spammen we dit topic vol haha. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De leeftijd van mijn personage is aangepast, omdat er anders wel een boel 27-jarigen zijn :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    De leeftijd van mijn personage is aangepast, omdat er anders wel een boel 27-jarigen zijn :').

    Ik ga mijn leeftijd ook veranderen. Jammer, want ik had expres een oneven aantal ervoor uitgekozen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je kan haar gewoon 27 houden hoor. ;3


    Your make-up is terrible