• De laatste tijd ben ik erg in voor jeugdthrillers.
    Sommige boeken lees ik wel 3 keer opnieuw, maar ik ben ze dus allemaal echter beu gelezen.
    Weten jullie misschien een goed spannend boek? Geen fantasy liefst.
    In de spoiler zijn een paar voorbeelden van boeken die ik echt graag lees en al gelezen heb. Dan weten jullie een beetje welke richting ik uit wil.




    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 13:32 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Heb je wel 'ns Fout van Mel Wallis De Vries gelezen? Kort maar zeer, zeer krachtig. Ik raad je ook Camila Lackberg en Nicci French aan en hoewel geen jeugdthrillers, wel heel leesbaar en spannend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fout heb ik, helaas, ook al gelezen :')

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 13:46 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Heb je alles van Mel Wallis de Vries al gelezen? (Dat zijn echt mijn favoriete boeken haha)

    Of anders idd Nicci French.

    ik lees ook t engelse boek "Split Second" maar ik weet de schrijfster daarvan niet en ook niet of ie vertaald is, maar ik vind dat tot nu toe echt een spannend boek :)

    Mirjam Mous heeft ook wel goede boeken :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De boeken van Judith Visser zijn ook erg spannend maar het zijn niet persé jeugd boeken. Maar haar boek Stuk speelt zich af op de middelbare school?


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    De boeken van Judith Visser zijn ook erg spannend maar het zijn niet persé jeugd boeken. Maar haar boek Stuk speelt zich af op de middelbare school?


    Ik heb gewoon nogal moeilijkheden met moeilijke boeken waar je echt 100% met je gedachten bij moet zijn.. Dus is zijn haar boeken moeilijk te lezen of niet?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vind haar boeken niet moeilijk, nee. Ik kom er altijd vrij snel doorheen.


    El Diablo.

    De andere boeken van Helen Vreeswijk zijn ook de moeite! Vooral Chatroom, De stalker en Ontvoerd zijn ook echte jeugdthrillers.
    Over the edge van Helen Vreeswijk en Dirck Bracke eveneens.


    Mhm?

    Helen Vreeswijk! Die heeft hele leuke crime boeken over actuele onderwerpen! Zo ging er één over loverboys geloof ik en één over stalken ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je kan nog kijken voor boeken van Simone van der Vlugt. Dat is vrij bekende nederlandse thriller-schrijfster en heeft ook een paar jeugd-thrillers geschreven. Haar andere thrillers zijn ook niet zo moeilijk (bv de reunie).

    Ik weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar ik vond het boek Zwarte Engel van Joost Heyink erg goed. Ik weet dat hij meer jeugdthrillers heeft geschreven, maar de anderen die ik heb gelezen vond ik niet heel leuk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De boeken over Jack Reacher. Ik vind ze geweldig. Ze zijn van de schrijver Lee Child c:
    En vertaald vanuit het Engels xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Er is een nieuw boek van Mel Wallis de Vries:

    In shock




    Zelf heb ik hem nog niet gelezen, maar ik zag hem in de winkel staan...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:21 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Miss Communicatie van Astrid Harrewijn is een chicklit, maar wel heel spannend en ook met een zoektocht en ontvoering en zo. Dus je zou het ergens een thrillertje kunnen noemen. Hij is wel echt heel leuk met een top-einde!

    De Engel van John Katzenbach vond ik erg goed. Geen jeugdthriller, maar makkelijk te lezen.


    Your make-up is terrible