• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Ik haat het dat jij mijn illegale streep geleerd hebt D';


    Dat wist ik al lang al hoor :'D ooit wilde ik een sinpele (---) zetten, maar toen zag ik dat er een lange streep er in zijn plaats stond, en zo leerde ik het :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^illegale lege post x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ^illegale lege post x')


    Heb je de laatste twee zinnen van fred Jrs post gelezen? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Heb je de laatste twee zinnen van fred Jrs post gelezen? x')


    Jup :') ik was mijn post al aan het schrijven xp


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jup :') ik was mijn post al aan het schrijven xp


    Fred JR kent Hugo totaal niet x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Fred JR kent Hugo totaal niet x'D


    Daarom heeft Hugo Ixhzelf nu even aan zijn neef voorgesteld x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Daarom heeft Hugo Ixhzelf nu even aan zijn neef voorgesteld x'D


    Goed zo ben trots op je; vooral dat Hugo opeens een Pufje is in plaats van een leeuwtje :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Goed zo ben trots op je; vooral dat Hugo opeens een Pufje is in plaats van een leeuwtje :Y)


    SHHHHT YOU SAW NOTHING


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    SHHHHT YOU SAW NOTHING


    Maar goed dat je zo'n aardige- behulpzame partner in crime als mij hebt he x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Maar goed dat je zo'n aardige- behulpzame partner in crime als mij hebt he x'D


    Aangepast x') nou ja; dankjewel :'}


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Merlin.. Camp..’ snel verstopte ik mijn hoofd meer tegen mijn benen aan terwijl ik duidelijk Georges aanwezigheid voor me kon voelen. Zelfs hoe zijn ogen mijn huid leken te doorboren.
    ‘Als ik niet van jou hield, was ik hier niet en had ik je al na de eerste probleem al verlaten. Maar dat deed ik niet want ik hou werkelijk van jou. Al die problemen zijn het waard. Waarom wil je me niet geloven? Kom ik te onrealistisch over- is het te mooi om waar te zijn? Ik zweer in Merlijns naam dat ik nooit, nog nooit tegen jou gelogen had als het over de liefde ging. Tegen jou niet, niet tegen mijn vrienden, tegen niemand.' Nerveus beet ik op mijn afgekloven nagels die zich zoals altijd uit het niets een weg gebaand hadden naar mijn mond. Eigenlijk moest ik een teller bij houden met hoe vaak ik dingen verpesten bij week; gezien dat al langer zou zijn dan welk werkstuk dan ook die we dit jaar gemaakt hadden.
    Bruut werd mijn kin beetgepakt wat mijn tanden van mijn nagels los deed wrikken. Toch wat angstig keek ik in zijn ogen en ergens had ik enorm de neiging om achteruit te kruipen- veels te bang dat hij nu boos op mij was hoewel dat niet bespeurbaar was in zijn ogen die als een hippogrief mijn ogen alleen maar nog erger deed tranen.
    'En Merlin, ik mag wel nu ter plekken dood gaan als ik nu lieg dat ik als een gek naar jouw aanwezigheid smacht, dat ik haast iedere avond over jou droom, dat ik een wrak zou worden als je me zou verlaten, dat ik werkelijk van jou hou. Geloof dat nou Campbell, geloof het nou eindelijk of ik weet echt niet meer wat ik verder moet doen.'
    Zenuwachtig slikte ik terwijl mijn ogen langzaam afzakte hoewel ze niet verder konden dan zijn lippen. Iets wat de situatie er ook niet beter op maakte.
    Aarzelend ging ik wat naar voren naar zijn lippen toe om daar even vlak voor stil te vallen waar ik even mijn lippen strakker tegen elkaar aan drukte om ietwat nederig van onder naar zijn gezicht te kijken voordat ik mijn lippen even zachtjes tegen die van hem aandrukte alsof het slechts een opwarmertje was voor mijn lippen gezien ze in een direct tempo lustiger zijn onderlip telkens omsloten. Trillend hief ik mijn hand wat op waar ik die wat stevig in zijn haar planten zodat ik meer grip op zijn lip had die ik betastte alsof ik een ijsje aan het likken was die dreigde over mijn hand heen te smelten waardoor geen enkele millimeter van zijn lip bespaard werd in mijn furie.
    Spijtig haalde ik mijn lippen van die van hem af door het enorme grote gevaar tot stikken gezien ik niet eens in de gaten had dat ik de hele tijd mijn adem in had gehouden.
    ‘..Je bent veel meer dan mooi om waard te zijn.’ antwoorden ik naar volle eerlijkheid terwijl mijn hoofd tegen zijn kaak rustte waarbij mijn hand vanuit zijn haar naar zij nek gleed waar ik die spreidden. ‘Je bent voorbij het begrip van beeldschoon en prachtig; je hebt het hele fenomeen op een hoger stadium gebracht. Je bent alles wat ik niet bezit; George. Hoe kan ik in vredesnaam denken dat iemand van mij kan houden; en dan van iedereen jíj. Het is onmogelijk; water en vuur passen niet bij elkaar. Twee tegenpolen trekken elkaar aan; zegt wetenschap maar hoe kan het dan dat ik je afbreek en niet sterker maak; maar ik maak je niet sterker; ik maak je niet blijer- ik breek je alleen af.’

    Sorreh :’x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga huilen van wanhoop :'( <-- see, *huil, huil*


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga huilen van wanhoop :'( <-- see, *huil, huil*


    Uch sorreh ik twijfelde nog of ik Rpen vandaag ging overslaan omdat ik nogal headache heb.... daarom duurde het ook een uur..... maar nu is het al gepost xd.. en search ik jonahs post zodat ik daarna rustig offline kan gaan (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Uch sorreh ik twijfelde nog of ik Rpen vandaag ging overslaan omdat ik nogal headache heb.... daarom duurde het ook een uur..... maar nu is het al gepost xd.. en search ik jonahs post zodat ik daarna rustig offline kan gaan (A)


    :o Beterschap (flower) je moest het gewoon overslaan; nu is je hoofdoijn erger geworden door mij :x ik bedoel, ik heb gewoon geduld en ik kan wachten,zolang het geen drie maanden lang zal gaan duren om een post te kunnen schrijven :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••