• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    We gaan macaroni eten en mijn vader maakt dat echt zo vies dat het niet meer grappig is.

    Leugenaar. Je wilt gewoon niet naar oma.


    Your make-up is terrible

    Wat heb ik toch een heerlijke cake gemaakt. Bedankt chef John ^^

    Chagrijn :/ Je hebt zelf gekozen voor een leven met vier kinderen en drie honden. Natuurlijk mag je zo nu en dan even balen over alles, maar dat hoef je echt niet op ons af te reageren.

    It's just really sad that you couldn't handle me
    at my worst.
    Now I'm at my best, you don't deserve me any more.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hij is heel aardig en ik heb veel aan hem nu ik het moeilijk heb, maar ergens ben ik bang toch gevoelens voor hem te krijgen, iets wat ik eigenlijk niet wil... Het is gewoon niet handig en ik vind het hartstikke oneerlijk tegenover mijn oude vriendje, met wie hij ook goed bevriend is. Heb ik het met hem moeten uitmaken vanwege bepaalde redenen, ga ik er maar even later met onze vriend vandoor. Nee, dat wil ik niet. Maar ergens ben ik bang dat het toch die richting op zal gaan...


    Stenenlikker

    You make me so happy <3


    26 - 02 - '16

    So done with myself


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik haat dit alles zo hard en vooral mezelf, want ik kwets gewoon iedereen van wie ik hou keihard zonder het zelf te beseffen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    Ik haat dit alles zo hard en vooral mezelf, want ik kwets gewoon iedereen van wie ik hou keihard zonder het zelf te beseffen.


    wat was dit ookalweer

    Oh my god, stop it youuu. Ik zit hier echt met een bonzend hart en ik dacht altijd dat ik een ijskonijn was op dat gebied. FUCK.


    Caution first, always.

    Yep, ik ben wel weer klaar met mensen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Yep, ik ben wel weer klaar met mensen.


    Then go to (alien)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michonne schreef:
    Yep, ik ben wel weer klaar met mensen.

    Jonty schreef:
    (...)

    Then go to (alien)


    Go to alien?


    Your make-up is terrible