• Alien Asylum!


    Regels

    ° Minimum van 250 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    Ik lees alle rollen en zal er ook pietluttig
    op reageren als het niet goed is!
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!
    ° Ik waardeer het niet als mensen van te voren
    dingen afspreken. Als je dit doet en ik het merk,
    lig je er gelijk uit.

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    Aliens zijn op de een of andere manier gefascineerd door mensen. Ze proberen hen door en door te leren kennen, hun gebruiken, hun gewoonten en zelfs alle abnormale dingen, zoals hun ziektes en gektes. Niet door ze mee te nemen naar hun ufo en te 'proben', maar door ze van dichtbij te bestuderen en na te doen terwijl ze alle informatie in zich opnemen. Ze zijn al een tiental jaren op aarde om de mens te bestuderen, maar hebben recent een nieuw project op gezet om ook de gekke kant van de mensen te onderzoeken. Zo hebben ze een inrichting voor mensen met psychische klachten overgenomen. De aliens die er zitten, zijn bekend met normale gebruiken van mensen, maar niet met dit.

    Enkele regels voor de rollen:
    ° Ik wil dat elke aandoening maar éénmaal voorkomt, enkel een alien mag een dezelfde aandoening hebben als een mens, waardoor de aandoening dan twee keer mag voorkomen. Je mag aandoeningen claimen voor je je rol aanmaakt, maar deze mag je dan niet meer veranderen. Wees er dus zeker welke je wilt en kiest. Bij twijfel vragen.
    ° Verslavingen tellen niet als aandoening.
    ° Enkel 1 aandoening per persoon.
    ° Ik wil dat je het opgegeven lijstje gewoon precies zo invult, ik hoef er geen gedoe mee.
    ° De patiënten zitten in de inrichting omdat ze een gevaar vormen voor de samenleving, voor zichzelf of niet meer kunnen functioneren in de samenleving, hou daar rekening mee bij het schrijven van je rol.

    Rollen

    Patienten
    ° Molly Elise Montgomery | Assassin | Anorexia Nervosa | Mens
    ° Mariana Valentina Domínguez | Maseo | Theatrale persoonlijkheidsstoornis | Mens
    ° Ella Harroldson / "Lucy" |Wiarda | Dissociatieve identiteitsstoornis | Mens

    ° Shaun Hugh Springfield | Gonplei | Dwangstoornis | Mens
    ° Arthur Stark | Kaj | | Syndroom van Cotard | Mens
    °


    Werknemers
    °
    °
    °

    ° Charles Patterson | Assassin | Psycholoog | Alien
    °
    °


    Invullijstjes

    Rol: Patiënt
    Mens/alien:
    Naam:
    Leeftijd: 16+
    Geslacht:
    Aandoening:
    ° Naam aandoening
    ° Beschrijving wat het is en hoe het zich uit op je personage
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rol: Werknemer
    Mens/alien:
    Naam:
    Leeftijd: 22 +
    Geslacht:
    Baan: [keuze uit directeur, zuster/verpleger, dokter, psychiater]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Aliens

    ° De aliens lijken normaal gesproken niet op mensen, ze hebben waarnemingsfilter dat ervoor zorgt dat iedereen ze ziet als mensen. Ze hebben wel dezelfde 'maten', hoe groot ze zijn, hoe lang hun armen of benen zijn, is hetzelfde als bij mensen. Hun huid heeft echter een grauwe kleur en hun ogen zijn een stuk groter. Ze hebben echter niet dezelfde levensverwachting, ze kunnen veel ouder worden, 500 is de gemiddelde levensverwachting.
    ° De aliens komen als patiënten in de inrichting, maar ook als werknemers om de mensen zo goed mogelijk te bestuderen. Ze gedragen zich in eerste instantie als een stereotype, maar passen zich aan als ze leren.
    ° Ze weten veel van de mensen, maar dit is hun eerste keer op aarde en de eerste keer dat deze aliens echt contact hebben met mensen.
    ° Ze komen eens in de week bij elkaar om informatie uit te wisselen, wat op schijfjes gebrand wordt en verstuurd wordt naar hun thuiswereld, welke in een ander sterrenstelsel ligt.


    Het gebouw

    Het is een nieuwerwetse faciliteit met allerlei goede, high tech spullen. Het gebouw heeft twee verdiepingen en een kelder. De kelder is gewoon een opslag voor medicatie en andere spullen. Alleen medewerkers kunnen daar komen. Er zijn slaapplekken voor degene die er 's nachts slapen en een personeelskamer. Hier komen de aliens ook samen elke week.
    Dan heb je de egane grond. Hier vind je de entree, de behandelkamers en vrijetijdsruimtes. Elke psychiater heeft een eigen kantoortje waar ze patiënten individueel in spreken.
    Op de eerste verdieping heb je de slaapkamers voor patiënten. Ze zijn heel normaal met een bed, een bureau en wat persoonlijke spulletjes. Kan je echter niet omgaan ermee, dan krijg je een kamer zonder spullen en met alleen een matras, voor je eigen veiligheid. Ze slapen alleen op een kamer, maar delen een badkamer met dezelfde sekse.


    De kat


    De kat van iedereen
    Naam:
    Kira
    Ras:
    Abessijn
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Karakter:
    Speels, oplettend, vriendelijk, dapper.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 12:50 ]


    Your make-up is terrible

    Haha, geweldig. 8D Zeg maar Nikki, trouwens. ;3


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Haha, geweldig. 8D Zeg maar Nikki, trouwens. ;3


    Mooi! (: Haha, oké, ik ben Evi ^.^

    Hoi Evi!

    Ik hoop dat er nog wat mensen bijkomen want het zou wel fijn zijn, mocht er nog een werknemer bijkomen, haha.


    Your make-up is terrible

    Gaan we nog niet beginnen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog niet alle rollen zijn af.


    Your make-up is terrible

    Hmn oké. Jammer dat mensen niet altijd doet wat ze gevraagd worden :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michonne schreef:
    Hoi Evi!

    Ik hoop dat er nog wat mensen bijkomen want het zou wel fijn zijn, mocht er nog een werknemer bijkomen, haha.


    Ja inderdaad. Ik kan helaas absoluut niet omgaan met twee rollen tegelijk, anders had ik het gedaan. Ik zou wel af en toe een soort niet al te aanwezige werknemer kunnen spelen, die dus niet enorm veel diepgang heeft (; Maar als er wel nog volledige werknemers komen zou het natuurlijk helemaal mooi zijn.

    Ik ga het speeltopic eind deze week openen, als ik tijd heb. Ik heb het namelijk nogal druk deze week, sorry. ;c


    Your make-up is terrible

    Neem je tijd! I can wait ^.^

    Ik heb wel vast een praattopic gemaakt


    Your make-up is terrible

    Ik maak morgen het topic aan. :Y)


    Your make-up is terrible

    Speeltopic!


    Your make-up is terrible