• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Hij nestelt zich tegen mij aan en ik glimlach een beetje. Zo wil ik wel vaker zitten.
    ‘Misschien.. m-misschien moeten w-we d-dit beter s-stoppen v-voordat het uit-uit de h-hand loopt..’ Zijn woorden steken als messen en het doet pijn, verschrikkelijk veel, om te weten dat hij mij op zou willen geven.
    'Als jij dat wilt,' zeg ik zachtjes. Ik leg mijn hoofd op die van hem en denk even na. 'Victiore kwam net naar me toe om in te wrijven dat ze bij jou blijft deze kerstvakantie. Daarna vertelde ze me dat ik haar halfbroer ben,' zeg ik zachtjes. 'Ook zei ze iets over je ouders, maar als je wilt hoef je er niks over te zeggen. Ik zat net helemaal fout. Ik hou van je en ik wil je niet kwijt raken. Vooral niet aan háár. Het zou me niet verbazen als zij nog een paar vriendjes ergens heeft.'
    Daarna sla ik mijn arm steviger om hem heen en pak ik zijn hand vast. 'Ik blijf bij je,' mompel ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kan Scorpi zomaar de leerlingenkamer binnenlopen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘..Nee, George. Misschien.. je ziet het waarschijnlijk niet maar.. Ik ben niet zo populair als jou of Leo.. Ik ben- min of meer altijd al gepest. Zelfs op de dreuzelschool. Daarom heb ik moeite met spellen en- schrijven omdat ik als compromis meer ben gaan zwerkballen zodat ik er van af mocht.. en toen ik naar klammfels moest- werd ik weer gepest; en dat werd erger toen Nathaniel zijn diploma haalde.. en in die tijd heb ik wel beseft dat ik het probleem ben en niet hun.. jij en Leo zijn eigenlijk de enige die nog niks gedaan hebben.. niet dat dat de reden is dat ik naar Zweinstein gekomen ben, want ik weet dat ik niks anders verdien.. Sorry- ik bedoel gewoon dat het je niet hoeft te spijten en dat ik jouw problemen niet erg vind; het is niet alsof jij niet al té veel van mij hebt meegemaakt..’
    Ik liet mijn handen wat naar zijn nek glijden waar ik wat met de puntjes van zijn haren begon te spelen.
    'ik snap het.' zei ik maar.
    'maar dit betekend nog niet dat ik geen gelijk had.. Dit is een afschuwelijke wereld, Camp. De sterke personen moeten altijd de goede en onschuldigen krijge en breken. En hoe vaak ook mensen zeggen dat de goede altijd wint, dat is niet waar. Dat was nooit waar.' in trance staarde ik maar naar de grote, starende bruine ogen van Campbell en had het niet in de gaten dat het griezelig stil was in het kamer, wat betekende dat de muziek afgelopen was.

    -George Weasley is momenteel niet in bereik. Spreek een voicemailmin na de piep. *pieeeep*

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 23:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Als jij dat wilt.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn hoofd op die van mij plaats nam. Iets wat ik stiekem veel liever had dan dat hij me abrupt los gelaten had zoals eerder.
    ‘Victoire kwam net naar me toe om in te wrijven dat ze bij jou blijft deze kerstvakantie. Daarna verteld ze me dat ik haar halfbroer ben. Ook zei ze iets over je ouders, maar als je wilt hoef je er niks over te zeggen. Ik zat net helemaal fout. Ik hou van je en ik wil je niet kwijt raken. Vooral niet aan háár. Het zou me niet verbazen als zij nog een paar vriendjes ergens heeft.’ Verward schudden ik mijn hoofd terwijl zijn armen strakker rond mij heen gingen staan waardoor ik zijn armspieren in mijn rug kon voelen waarbij hij met de ander mijn hand pakte. ‘Ik blijf bij je.’ Met dat greep ik met mijn vrije hand naar zijn blouse waar ik een stevige prop van maakte. Ik wilde hem ook niet kwijt; maar ik was enorm bang om té gehecht aan hem te raken. Toch trok ik me niet uit zijn greep waardoor ik meteen in zijn armen bleef liggen.
    ‘..Ze had toch al verteld dat ze aankomende kerstvakantie op zweinstein bleef; net zoals ik- dus dat wist je toch al, en ik snap het niet- halfbroer?’ murmelde ik verward. Het klonk zo raar en onwerkelijk. Hoe konden Victoire en Jonah familie zijn? Natuurlijk waren de meeste volbloed tovenaren wel familie aan elkaar- maar half broer en zus?
    ‘E-en wat heeft ze gezegd over mijn ouders; waarom had ze het over mijn ouders- wat heeft ze je verteld?’

    Campbell Saunders

    ‘Ik snap het.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn handen van mijn wangen naar mijn nek gleden waar ik ze met de punten van mijn haar voelde spelen.
    ‘Maar dit betekend nog niet dat ik geen gelijk had… Dit is een afschuwelijke wereld, Camp. De sterke personen moeten altijd de goede en onschuldigen (krijge? Ik snap niet wat je daarmee bedoeld; ik denk bedreigen) en breken. En hoe vaak ook mensen zeggen dat de goede altijd wint, dat is niet waar. Dat was nooit waar.’ Ik voelde hoe zijn ogen zich door mijn ogen leken te willen doorboren waardoor ik mezelf finaal tegen hem aandrukte om mijn hoofd tussen zijn arm en zij te verstoppen terwijl mijn handen onder zijn blouse op zijn rug naar hoog schoven waar zijn lichaamswarmte tegen mijn handen gloeiden.
    ‘Goed wint wel van kwaad; George. Kwaad maakt alles kapot waardoor er niks meer te lijmen valt. Geef de hoop niet op; alsjeblieft.’ ik wilde niet dat George bang werd dat jeweetwel zijn familie om zeep ging helpen. Hij maakte zich al genoeg zorgen over Fred nu. Ook al ging jeweetwel waarschijnlijk iedereen vermoorden dat op zijn pad lag. Soms vroeg ik me niet af of zelfmoord niet de ultieme oplossing was om niks meer mee hoeven te maken. Ik was niet zo sterk als George. Ik was laf en ik dacht alleen maar om mijn eigenbelang. Daarom hoorde ik in Slytherin.
    ‘..Alles komt goed; George. Met jou en Fred.. en niemand kan jou kwaad doen.. dus je hoeft niet bang te zijn.’



    Anders... ik weet niet of jij nog ideeen heb met Cage; danneh.. gaat george chocomelk halen ofzo... en dan is camp verdwenen... muhhaha :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Hij deed een stap naar mijn richting toe en veegde mijn tranen weg,waarbij ik ongewild weer mijn hart voelde branden.
    'Voor jou, En ik ben niet sterk, ik hou er gewoon van om te doen alsof. Zo ziet niemand hoe zwak ik eigenlijk vanbinnen ben. Want ik ben een verschrikkelijke softie hoor.'
    ik keek weg en deed geen moeite een glimlach tevoorschijn te halen, wat hij wel deed voordat hj me in een knuffel trok.
    'Ik zou willen dat ik een timeturner had, Dan zou ik al mijn fouten kunnen herstellen. Misschien had ik dan zelfs het aanbod van Aleksander aangenomen waardoor jullie mij niet eens zouden herinneren. Dat klinkt echt geweldig op dit moment,'
    Verbaasd keek ik hem aan voordat ik weer naar zijn hand greep.
    'dat is alles behalv geweldig.' siste ik zachtjes en sleepte hem de trappenhuis in, weg van de toren.
    'zeg dat n-nooit meer Fred. Toen ik jou nog niet kende, was mijn leven maar een groot zwart gat. Ik- ik kan n-niet leven zonder jou..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    Kealan-Dereck Moore

    ‘Als jij dat wilt.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn hoofd op die van mij plaats nam. Iets wat ik stiekem veel liever had dan dat hij me abrupt los gelaten had zoals eerder.
    ‘Victoire kwam net naar me toe om in te wrijven dat ze bij jou blijft deze kerstvakantie. Daarna verteld ze me dat ik haar halfbroer ben. Ook zei ze iets over je ouders, maar als je wilt hoef je er niks over te zeggen. Ik zat net helemaal fout. Ik hou van je en ik wil je niet kwijt raken. Vooral niet aan háár. Het zou me niet verbazen als zij nog een paar vriendjes ergens heeft.’ Verward schudden ik mijn hoofd terwijl zijn armen strakker rond mij heen gingen staan waardoor ik zijn armspieren in mijn rug kon voelen waarbij hij met de ander mijn hand pakte. ‘Ik blijf bij je.’ Met dat greep ik met mijn vrije hand naar zijn blouse waar ik een stevige prop van maakte. Ik wilde hem ook niet kwijt; maar ik was enorm bang om té gehecht aan hem te raken. Toch trok ik me niet uit zijn greep waardoor ik meteen in zijn armen bleef liggen.
    ‘..Ze had toch al verteld dat ze aankomende kerstvakantie op zweinstein bleef; net zoals ik- dus dat wist je toch al, en ik snap het niet- halfbroer?’ murmelde ik verward. Het klonk zo raar en onwerkelijk. Hoe konden Victoire en Jonah familie zijn? Natuurlijk waren de meeste volbloed tovenaren wel familie aan elkaar- maar half broer en zus?
    ‘E-en wat heeft ze gezegd over mijn ouders; waarom had ze het over mijn ouders- wat heeft ze je verteld?’

    Campbell Saunders

    ‘Ik snap het.’ Zachtjes voelde ik hoe zijn handen van mijn wangen naar mijn nek gleden waar ik ze met de punten van mijn haar voelde spelen.
    ‘Maar dit betekend nog niet dat ik geen gelijk had… Dit is een afschuwelijke wereld, Camp. De sterke personen moeten altijd de goede en onschuldigen (krijge? Ik snap niet wat je daarmee bedoeld; ik denk bedreigen) en breken. En hoe vaak ook mensen zeggen dat de goede altijd wint, dat is niet waar. Dat was nooit waar.’ Ik voelde hoe zijn ogen zich door mijn ogen leken te willen doorboren waardoor ik mezelf finaal tegen hem aandrukte om mijn hoofd tussen zijn arm en zij te verstoppen terwijl mijn handen onder zijn blouse op zijn rug naar hoog schoven waar zijn lichaamswarmte tegen mijn handen gloeiden.
    ‘Goed wint wel van kwaad; George. Kwaad maakt alles kapot waardoor er niks meer te lijmen valt. Geef de hoop niet op; alsjeblieft.’ ik wilde niet dat George bang werd dat jeweetwel zijn familie om zeep ging helpen. Hij maakte zich al genoeg zorgen over Fred nu. Ook al ging jeweetwel waarschijnlijk iedereen vermoorden dat op zijn pad lag. Soms vroeg ik me niet af of zelfmoord niet de ultieme oplossing was om niks meer mee hoeven te maken. Ik was niet zo sterk als George. Ik was laf en ik dacht alleen maar om mijn eigenbelang. Daarom hoorde ik in Slytherin.
    ‘..Alles komt goed; George. Met jou en Fred.. en niemand kan jou kwaad doen.. dus je hoeft niet bang te zijn.’


    Anders... ik weet niet of jij nog ideeen heb met Cage; danneh.. gaat george chocomelk halen ofzo... en dan is camp verdwenen... muhhaha :'x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ... Poging vier. Dit is letterlijk mijn vierde poging van het schrijven van deze post.


    George Weasley

    In plaats van erwat op te zeggen, drukte hij zich tegen mijn aan en liet zijn hand onder mijn blouse door glijden, die ik op mijn blote, inmiddels hete rug voelde. En ondank dit alles kon ik een glimlachje niet onderdrukken.
    ‘Goed wint wel van kwaad; George. Kwaad maakt alles kapot waardoor er niks meer te lijmen valt. Geef de hoop niet op; alsjeblieft.. Alles komt goed; George. Met jou en Fred.. en niemand kan jou kwaad doen.. dus je hoeft niet bang te zijn.’
    ik wilde roepen dat het niet waar was, dat hij het mis had. Maar dat deed ik niet. De tegenovergestele juist; ik drukte hem dichter tegen mij aan alsof hij mijn knuffelbeer was- was hij ook, en liet mijn hand- wat inmiddels een gewoonte geworden was- door zijn haren liet gaan.
    'dankjewel.' murmelde ik dan zachtjes.
    'voor dit, alles en dat je in mijn leven kwam. Na wat we allemaal hebben onderstaan; alles was het waard.'
    ik liet hem weer wat los staarde hem nog even aan voordat ik mijn lippen aan zijn onderlip haakte, voor heel even maar terwijl ik mijn handen met tegenzin weer aar zijn nek liet glijden waarna ik hem weer losliet.
    '..weet je wat, ik ga nu naar de keukens toe en maak twee kopjes hete chocolademelk voor ons. En niet protesteren, ik kom zo terug.'
    met dat liet ik hem veels te langzaam los waarna ik met een kleine glimlach de kamer uit beende.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @rage
    ik wil dit niet meer :'( ik heb een haat-liefde relatie met mijn telefoon :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dit word een sphinxx volspam pagina :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben officieel depressief voor de dag, of ik ben met de verkeerde been ut bed gestapt. Eerst moest ik in het weekend naar stage om mijn dagen in te halen, en daarna lachen mensen me uit om mijn lengte en nu heb ik mezelf in de wc's opgesloten waar ik er tijdelijk niet meer uit zal komen :'( ah- sorry, sinds gisteren zit ik in een stress :'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben officieel depressief voor de dag, of ik ben met de verkeerde been ut bed gestapt. Eerst moest ik in het weekend naar stage om mijn dagen in te halen, en daarna lachen mensen me uit om mijn lengte en nu heb ik mezelf in de wc's opgesloten waar ik er tijdelijk niet meer uit zal komen :'( ah- sorry, sinds gisteren zit ik in een stress :'p


    Ahw. Dat vind ik echt laag bij de grond hoor. Waren dat collega's of klanten?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ahw. Dat vind ik echt laag bij de grond hoor. Waren dat collega's of klanten?


    Klant, maar ik ben er wel gewend aan geraakt hoor xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe zijn sterke handen me dichter tegen hem aandrukte waardoor mijn hoofd van zijn zij naar zijn borstkas gleed terwijl zijn handen teder door mijn haar streelde wat aangenaam aan mijn hoofd kietelde.
    ‘Dankjewel. Voor dit, alles en dat je in mijn leven kwam. Na wat we allemaal hebben onderstaan; alles was het waard.’ Meteen schudde ik protesterend mijn hoofd; maar voordat ik echter wat kon zeggen; boog George al naar voren waar zijn lippen zich aan mijn onderkin hechtte. Hard drukte ik mijn vingers in mijn handpalmen terwijl mijn lippen stevig zich aan zijn bovenlip bevestigde tot hij die in mijn immense teleurstelling- veels te snel mijn onderlip los liet waarbij zijn warme handen over mijn kale nek voelde glijden.
    ‘..weet je wat, ik ga nu naar de keukens toe en maak twee kopjes hete chocolademelk voor ons. En niet protesteren, ik kom zo terug.’ Geschokt keek ik hem aan terwijl hij me langzaam losliet waar ik nog een wanhopige poging deed om hem weer terug te duwen; wat echter fataal was waardoor ik enkel in het diepte tastte terwijl hij me achter liet in een magische kamer; genaamd de kamer van hoge nood. Nerveus begon ik aan mijn afgekloven nagels bijten waar ik automatisch mijn hoofd naar onder draaide; naar mijn buik. Merlin; ik ging geen chocolademelk drinken. Hoe veel calorieën zaten daar wel niet in; veels te veel. Ik was juist bezig om mijzelf te veranderen- en deze keer mocht ik niet opgeven; ik heb al te veel opgegeven. Als ik nog dikker dan dit werd ging iedereen mij vast dikke varken of iets noemen waar ze natuurlijk lachend naar mij wezen. Misschien gingen ze me door de modder rollen en dan zou George zien wat voor loser ik wel niet was; en vooral een lelijke. Nerveus beet ik door waardoor mijn nagel pijnlijk scheurden wat me ook uit mijn trance op deed kijken. Ik moest hier weg. Ik mocht niet drinken; George kon misschien alles eten en drinken wat hij wilde zonder aan te komen; maar niet iedereen was zoals hem. Misschien ging hij nu boos worden dat ik hem achter liet; maar ik weet zeker dat hij blij zou zijn als hij ziet wanneer ik net zo dun ben als hem. Als bevestiging sloop ik naar de deur alsof George in de buurt was; waar ik stiekem om iedere kant van de deur gluurden voordat ik de deur uit liep. Ergens voelde ik me immens schuldig; maar als George naar de leerlingenkamer zou gaan, dan wilde ongetwijfeld Angelique wel een kopje chocolademelk. Ondanks dat ze mij niet meer teisterde om George te krijgen; kon ik het niet laten om nog enorm argwanend tegenover haar zijn. Vooral als ze strakke kleding droeg en- naar mijn mening expres over George heen boog waardoor haar mooie vormen goed zichtbaar was voor George; en ikzelf? Ik liep er gewoon langs terwijl ze dat doet om huiswerk te maken. Héél soms als ik er bij kwam zitten; puur omdat ik met George in de leerlingenkamer zat waar iedereen natuurlijk op af kwam- voelde ik me als een meubilair. Ik wist dan ook zeker dat alles anders was geweest als ik nog een zwerkballer was geweest. Mede door Leo, aan het begin van het jaar- wist ik dat iedereen me maar een grote loser vond, omdat ik het zwerkbalteam uitgetrapt ben; en stiekem.. heel stiekem wist ik dat George nooit met mij gepraat zou hebben als ik geen zwerkbalspeler was geweest. Als ik niemand was net zoals ik nu ben. Schijnbaar vond hij me goed spelen; en de enige reden voor hem om me te redden van Viktor die me toen duwde was enkel de reden dat ik een beroemde zwerkbalspeler was. Een National. Hoewel alles nu gewoon slechts een droom was; alsof ik wakker was geworden uit een droom waardoor ik weer net zoveel was als eerst; niks.
    Bruut veegde ik de opgekomen tranen weg; ik wist ook heus wel dat het niet goed was om naar de verleden te kijken- maar ik was eenmaal iemand die niks los kon laten en allerlei verschillende scenario’s in mijn hoofd maakte, alsof ze nu nog zouden werken. De verleden kan je niet meer veranderen; alleen de toekomst. Met dat liep ik vol moet de gangen door om zelfs te beginnen te rennen waar mijn longen meteen een klap van kregen. Piepend renden ik door de gangen waardoor ik haast kon zweren dat de hele kasteel me kon horen. Veels te snel verloor ik mijn zuurstof waardoor ik algauw hijgend en puffend mezelf vastgreep; slechts twee gangen verder aan de vensterbank. Dit alles was gewoon enorm beschamend. Met dat boorde ik mijn vingers dieper in het steen, tot ik uit het niets een hand voor mijn mond en neus geplaatst worden, die langzaam dichtgeknepen werd, waar ik pijnlijk een harde voet mijn been omlaag trapte waardoor ik het gevoel had dat hij dubbelklapte. Voordat ik echter kon gillen voelde ik een harde klap tegen mijn slaap waardoor alles direct donker werd…

    ‘..Misschien had je iets voorzichtiger kunnen wezen..’ Vaag hoorde ik stemmen mijn oren door dringen terwijl de helft van de tijd alle stemmen in slechts suizen veranderde waarbij er een immens snijdende pijn in mijn polsen voelde; ik hoefde niet eens meer helder na te denken om te weten dat het foute boel is. Viktor had me, en ergens had ik verwacht dat hij me met rust zou laten. Eigenlijk had ik verwacht dat hij er in getrapt was; maar in tegendeel zelfs. Weer was ik gevangen geraakt en deze keer had ik het vermoedde dat ik er niet zo makkelijk van af kwam. Moeizaam knipperde ik met mijn ogen waarbij ik nog een rare klap van een deur hoorde.
    ‘Dus jij dacht werkelijk dat ik mijn acties niet zou uitvoeren; Campbell? Ik had toch iets anders verwacht; vooral omdat we haast zijn opgegroeid..’ moeizaam trok ik mijn ogen open en in plaats van een kerker te zien; leken we meer in een stenen ruimte te zijn waar ik de grond onder mij zag tollen wat werkelijk betekende dat ik aan mijn polsen hing aan de stekende pijn te voelen. Merlin; hoe lang al. Nerveus beet ik op mijn lip terwijl Viktor nergens te bekennen was hoewel ik zeker zijn stem gehoord had.
    ‘..Ik kan het niet laten om me af te vragen; wat er nodig is om jou gehoorzaam te maken. Ik dacht dat je door de jaren heen wel genoeg geleerd had.. maar ieder mens vergist zich wel eens…’ zachtjes voelde ik hoe een paar tranen over mijn gezicht gleden terwijl er een zachte snik uit mijn mond kwam. ‘Ik.. ik heb het hem gezegd; echt waar.’ Loog ik waarbij meteen een immense pijn door mijn lichaam geen. Hard beet ik op mijn lip om gegil tegen te gaan hoewel de cruciatus vloek; ondanks dat we het op elkaar moesten oefenen op Klammfels- nog steeds immens pijnlijk was.
    Zo snel als het gekomen was; verdween de pijn weer. Hard hijgde ik uit terwijl ik het gevoel had alsof elk moment mijn ribben uit mijn borst konden breken.
    ‘Ik hoef niet eens een leugendetector te hebben om te weten of je liegt. Ben je bang om je vriendje de waarheid te vertellen; als hij echt van je zou houden, zou hij je toch niet in de steek laten, nietwaar.. of ben je bang als hij erachter komt wat voor slet jij bent; dat hij je laat vallen.. Meteen waarschijnlijk de enige reden dat hij bij je blijft. Je bent mooi makkelijk…’ zachtjes galmde door de kamer mijn gesnik, hoewel ik het liefst zo sterk wilde zijn als George zou zijn. Hij zou weten wat hij moest doen in mijn schoenen.
    ‘W-w-wat w-wil je.’ Stotterde ik harder dan bedoeld; puur door de pijn in mijn polsen.
    ‘… ik vraag me af wat hij zou doen als hij wist dat je een manwijf was; een freak. Misschien is dat wel een leuke nieuwe opdracht voor je. Dat jíj vertelt dat je een meisje bent in plaats van een jongen.. of misschien weet hij het wel.. hoewel ik niet snap dat hij je dan niet allang gedumpt heb.. ik had het wel geweten in zíjn plaats. Zelfs voor een Weasley is dat te raar.. of hij durft het niet omdat hij medelijden met je heeft.. eigenlijk.. eigenlijk zou heb ik ook wel medelijden met je; Camp. Eerlijk waar. Ik bedoel dat jíj nog rondloopt.. ik had mezelf allang van kant gemaakt.. en toch; als ik dit eerder had geweten.. hoeveel lol we wel niet hadden kunnen hebben op Klammfels.. Wij samen op een kamer..’ angstig begon ik aan de touw te rukken waar mijn polsen in bevestigd waren.
    ‘d-d-dat is n-n-niet waar.’ Ontkende ik snel waarbij ik direct; ‘crucio’ gezegd hoorde worden. Zo rustig; zo emotieloos, terwijl ik verging van de pijn tot het eindelijk weer stopte; hoewel ik wenste dat het verder ging toen ik Viktors hand keurend over mijn kaak voelde gaan.
    ‘..Eigenlijk is het best logisch.. maar die lol krijgen we wel weer terug; Campbell- want na kerst zit jíj weer op Klammfels en anders vertel ik je geheimpje; aan de hele wereld. Wat zouden ze wel niet zeggen, Camp. Wat moeten mensen wel niet zeggen.’ Alsof hij werkelijk medelijden met mij had; schudden hij zijn hoofd terwijl ik alleen maar snikkend hem aan kon kijken.
    ‘A-alsjeblieft- a-alsjeblieft, nee.’ Smeekte ik terwijl hij me zoals de hele tijd negeerde.
    ‘Daarnaast ga jij het Weasley vertellen; dat wij gekust hebben. Je vertelt hem dat je míj wilt en niet hém. Daarom ga je terug naar Klammfels. Je gaat ook niet met hem naar de bal. Je gaat met iemand anders en die haalt je wel op. Als je alles perfect doet; wat ik wil- dan zou ik wel voorzichtig met je zijn als je terug bent.. de eerste keer dan..’ met dat streelde zijn hand langs mijn haar waar hij zijn lippen even aan mijn onderlip haakte die ik niet beantwoorden.
    ‘Ik hou wel van pittig…’ met dat leek hij zich om te draaien tot ik zijn vuist tegen mijn lippen aanvoelde waardoor ik wild aan mijn polsen zwaaiden in de lucht waarbij hij mij simpel; god mocht weten waar; achter liet terwijl het touw steeds dieper in mijn polsen kerfde en de immense hoofdpijn die ik vanmorgen voelde; die viel in het niets met wat ik nu voelde.


    Ik was iets té enthousiast (A)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 19:56 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^ ik heb het nog niet terug gelezen (A) dus het spijt me voor spelfouten of langdradigheid; hoewel ik dat laatste altijd ben :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    O.. Wow, eh, hoeveel woorden zijn dit?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••